No ei tietenkään. Ymmärsit varmasti pointtini, mutta toisaalta minäkin tiesin, että vähintäänkin näin epä-älyllinen argumentti tulee.Ehkäiseekö ne lääkkeet jotenkin ammattitaidon? Eli voiko vain naturaali olla hyvä valmentaja?
Mun mielestä suurin ongelma on tuo harrastuksen parissa vietetty aika. Oli roinaa tai ei, niin onko pelkkä 3 v. harrastuspohja mielestäsi riittävä ammattivalmentajalle?
Ja samassa tekstissä oli naturaalivalmentaja esimerkkinä. Luitko siis edes viestiäni Mike loppuun, vai oliko vaan hyvä sauma alkaa vinkumaan?
Tämä oli varmaan tsoukki, mutta tietänet itse vastauksen myös tähän?Ja sama kysymys, että jos Markku Tikka aloittaisi dopingaineiden käytön, häviäiskö häneltä siinä kohtaa kompetenssi osata valmentaa?
Tämä teksti nyt on pelkkää olettamaa eikä liity mihinkään tai keneenkään.Kyllähän se olettamuksena sitten on, että lääkkeet ehkäisee valmennustaidot. Koska eihän se valmentajan oma kyvykkyys tai ulkomuoto nyt määritä sitä valmennusta millään tasolla. Mutta, otappa kisavalmennus naturaalilta ketjusalin PT:ltä. Sillä ei ole mitään käryä siitä kemiasta, joten se kyllä ehkäisee monissa tapauksissa valmennustaidot.
Itse asiassa en oikein edes ymmärrä mitä kirjoitit. Ensimmäinen lihavoitu lause on toteamus, jonka sitten seuraavassa lauseessa kumoat? Olen samaa mieltä ensimmäisestä, mutta jälkimmäinenhän on tätä ns. natuvihaa. (Tirsk).
Just näin.Kukaan ei varmasti näin ole täällä väittänytkään. Todettiin vain, että jos kolmessa vuodessa keräät kuuri päällä kovasti lihaa, niin se ei automaattisesti tee henkilöstä hyvää valmentajaa.
Edit. Kun valitettavasti moni tosiaan näin ajattelee, että jos on kovassa kunnossa ja paljon seuraajia instassa, niin on automaattisesti huippu myös valmentajana.
Ja loppuun vielä, niin voisihan tuohon Tikan paikalle heittää vaikka Nyyssölän, jos on parempi käyttää esimerkkinä vuosikausia lääkeaineita käyttänyttä. Mikalla myös kokemusta vuosikymmeniä, blogikin taitaa jo toistakymmentä vuotta ollut toiminnassa ja somekin suht aktiivinen. 50 t. seuraajaa vähemmän kuin Paulalla.