FIGURE PRO Paula Ranta

Tässä toisen asiakkaan kokemus Paula Rannasta:

”Olin tän valmennuksessa. Tää pommitti mun random some seuraajille mun asioita ja valheita siin seassa. Kiva ku exän 50v työkaveri tulee kysyy et mikä juttu. Tää yritti tuplalaskuttaa mua. Meil oli 3kk sillee et sen jälkee voi koska vaa irtisanoa. Mä yritin 6-7kk jälkee irtisanoa ku nää sekoilut alko ni "et voi". Aloin tutkii asiaa ni mun ohjelmat (treeni ja ruoka) oli copy paste ja oltii kaikki erikokosia, eritavotteet yms. Siihen liitty ihan hirveesti kaikkee muutaki paskaa. Ja tol samal ohjelmal mä maksoin 160e/kk toinen makso 190 ja yks 120.
Mun piti kasvttaa lihaksia ja ku vertailin kuvia ni olin käytännössä kuihtunu kasaan tos valmennuksessa. Valitti siit et teen töitä 10h päivässä et pitäs irtisanoo itteni ja kaikkee muuta tosi outoa alko paljastua. Laitoin tost juttua sillon kuluttaja—asiamiehelle. Tää ku tuli vastaa ni arvasin heti kenestä kyse. Nii ja mul oli esim et oonallerginen tietyille asioille, ni ruokavalio täys niitä. Eikä tää vaihtanu niit mihinkä muuhun ku kysyin asiasta.”

Näin kommentoitu ihan omalla nimellä FB ryhmään. Paula kommentoinut näihin ja jakanut hänen ja asiakkaan viestejä ja ja yksityiselämää koskevia tietoja. Huh, ei näin!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos tuo ylläoleva on totta, mitä ei se ei netissä välttämättä ole, niin sitten siellä Paulalla on valmennuksessa asioita pahasti pielessä. Silloin voisin uskoa, että koko vuoden suunnitelma on tehty kerralla ja laitettu menemään asiakkaalle. Ei kyllä ole kovin yksilövalmennusta enään, vai tarkoittaako se yksilövalmennus sitten sydän ja liekki emojien lähettelyä watsapissa tsempiksi?

Ihan hyvä kuluttajien kannalta tietenkin, että asiat selvitetään näissä tilanteissa.
 
Tässä just nähdään, kun myydään bulkkina ns. henk koht valmennusta, niin tuollaista se sitten on. Jos esim markkinoidaan, että 200 asiakasta pääsee henkilökohtaiseen valmennukseen, niin miten kukaan valmentaja yksinään pystyy valmentaa sivutoimisesti 200 ihmistä ja tehdä kaikille yksilöityjä ohjelmia? Ei kukaan. Siinä pitää olla aika iso organisaatio takana ja useita valmentajia mukana, että homma pysyy oikeasti ja aidosti henkilökohtaisena valmennuksena.

Eikö tuota Jay Cutleriakin arvosteltu taannoin, kun sen nimissä markkinoitiin joku valmennusjuttu, jossa ilmoitettiin, että itse Jay on valmentajana ja sen yksilöidyt valmennukset saa käyttöön. Paljastui, että takana oli ulkopuolinen firma, joka vain möi Cutlerin nimellä valmennuksia.
 
Tässä toisen asiakkaan kokemus Paula Rannasta:

”Olin tän valmennuksessa. Tää pommitti mun random some seuraajille mun asioita ja valheita siin seassa. Kiva ku exän 50v työkaveri tulee kysyy et mikä juttu. Tää yritti tuplalaskuttaa mua. Meil oli 3kk sillee et sen jälkee voi koska vaa irtisanoa. Mä yritin 6-7kk jälkee irtisanoa ku nää sekoilut alko ni "et voi". Aloin tutkii asiaa ni mun ohjelmat (treeni ja ruoka) oli copy paste ja oltii kaikki erikokosia, eritavotteet yms. Siihen liitty ihan hirveesti kaikkee muutaki paskaa. Ja tol samal ohjelmal mä maksoin 160e/kk toinen makso 190 ja yks 120.
Mun piti kasvttaa lihaksia ja ku vertailin kuvia ni olin käytännössä kuihtunu kasaan tos valmennuksessa. Valitti siit et teen töitä 10h päivässä et pitäs irtisanoo itteni ja kaikkee muuta tosi outoa alko paljastua. Laitoin tost juttua sillon kuluttaja—asiamiehelle. Tää ku tuli vastaa ni arvasin heti kenestä kyse. Nii ja mul oli esim et oonallerginen tietyille asioille, ni ruokavalio täys niitä. Eikä tää vaihtanu niit mihinkä muuhun ku kysyin asiasta.”

Näin kommentoitu ihan omalla nimellä FB ryhmään. Paula kommentoinut näihin ja jakanut hänen ja asiakkaan viestejä ja ja yksityiselämää koskevia tietoja. Huh, ei näin
 
Tässä toisen asiakkaan kokemus Paula Rannasta:

”Olin tän valmennuksessa. Tää pommitti mun random some seuraajille mun asioita ja valheita siin seassa. Kiva ku exän 50v työkaveri tulee kysyy et mikä juttu. Tää yritti tuplalaskuttaa mua. Meil oli 3kk sillee et sen jälkee voi koska vaa irtisanoa. Mä yritin 6-7kk jälkee irtisanoa ku nää sekoilut alko ni "et voi". Aloin tutkii asiaa ni mun ohjelmat (treeni ja ruoka) oli copy paste ja oltii kaikki erikokosia, eritavotteet yms. Siihen liitty ihan hirveesti kaikkee muutaki paskaa. Ja tol samal ohjelmal mä maksoin 160e/kk toinen makso 190 ja yks 120.
Mun piti kasvttaa lihaksia ja ku vertailin kuvia ni olin käytännössä kuihtunu kasaan tos valmennuksessa. Valitti siit et teen töitä 10h päivässä et pitäs irtisanoo itteni ja kaikkee muuta tosi outoa alko paljastua. Laitoin tost juttua sillon kuluttaja—asiamiehelle. Tää ku tuli vastaa ni arvasin heti kenestä kyse. Nii ja mul oli esim et oonallerginen tietyille asioille, ni ruokavalio täys niitä. Eikä tää vaihtanu niit mihinkä muuhun ku kysyin asiasta.”

Näin kommentoitu ihan omalla nimellä FB ryhmään. Paula kommentoinut näihin ja jakanut hänen ja asiakkaan viestejä ja ja yksityiselämää koskevia tietoja. Huh, ei näin!
Ja tähän tuli vastaus ettei tänä puheet pidä paikkaansa ja todisteena oli kuva keskustelusta
 
Ja tähän tuli vastaus ettei tänä puheet pidä paikkaansa ja todisteena oli kuva keskustelusta
Joka paljastui tietosuojarikkeeksi Paulan osalta kun jakoi entisen valmennettavan viestiä. Se ei todistanut muuta kuin P:n epäammattimaisuuden ja miten räikeästi valehtelee ensin omassa somessaan ettei kiinnosta keskustelut ja mitä hänestä puhutaan ja ettei niitä myöskään lue ja kuitenkin ottaa niihin itse kantaa ja kirjoittelee ihan mitä sattuu.
 
Joka paljastui tietosuojarikkeeksi Paulan osalta kun jakoi entisen valmennettavan viestiä. Se ei todistanut muuta kuin P:n epäammattimaisuuden ja miten räikeästi valehtelee ensin omassa somessaan ettei kiinnosta keskustelut ja mitä hänestä puhutaan ja ettei niitä myöskään lue ja kuitenkin ottaa niihin itse kantaa ja kirjoittelee ihan mitä sattuu.

Missä näitä keskusteluita käydään? Kuulostaa WT touhuilta vaihteeksi.
 
Natun saa ajettua helposti ylirasitustilaan, johon ongelmaan ei taas lääkitsijöiden kohdalla niinkään törmää.
Lääkkeet päällä sen ylirasitustilan vasta saakin päälle jos jollain. Testot päällä paukutetaan tiheään kovaa treeniä ja piristeillä paikataan huonoja unia niin soppa on valmis.
 
Vaikka onkin urheilijana kova, on valmentajaksi kokematon (ymmärtääkseni salitausta n 3 vuotta) ja toisaalta ei vaikuta ehkä maailman välkyimmältäkään tyypiltä jos nämä jutut edes osittain pitävät paikkansa. En ymmärrä muutenkaan, että mikä ”ohjelma” tossa lähetetään esim vuodeksi eteenpäin? Jonku treenijaon varmaan voi lähettää, mutta epäilen, lähetetäänkö joku progressiomalli jne vuoden ajaksi (onko edes mahdollista)…oikean valmennuksen pitäisi elää tilanteen kehittyessä ja reagoida valmennettavan kehitykseen. Pitäisi olla joku selvä tapa toteuttaa progressiota ja jaksotusta. Ymmärrän kilpaurheilijalla fanaattisen suhtautumisen ruokavalioon, mutta jos perus salillakävijä ei voi syödä jotain jugurttia ja kaupan tiskiltä ostettua kanaa, mennään kyllä ihan vitun väärään suuntaan. Tuollaisilla asioilla ei ole käytännössä mitään väliä aloittelijan-keskitason treenaajan kehitykselle, ja todennäköisesti pilaa innon harrastukseen. Sitä edistyneemmällekin varmaan melko vähäisesti, ja edistyneen tason treenaaja tuskin mitään tällaisia valmennuksia ostaa. Etenkin erilaisilla IG-fitnessvaikuttajilla tuntuu unohtuneen, että lihaskasvun avain on kova nousujohteinen treenaaminen ja syöminen plussille, ei joku ultimaattinen ”ohjelma” (joka yleensä tarkoittaa treenijakoa) ja jonkun vitun luomujauhelihasalaatin vääntäminen joka aterialla.
 
Tahan lajiin tulee paljon narsisteja ja lopputuloksen kannalta sellainen persoonallisuus voi olla jopa optimaalinen kehityksen kannalta. Millaan muulla ei ole valia kun omalla ulkonaolla. Silla oikeutetaan muitten kusettaminen ja maailmakuva pyorii oman navan ymparilla, kaikki muut on aivan paskoja ja heidan haukkuminen myos siten oikeutettua.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom