FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En seuraakkaan en ole edes missään somessa ollut vuosiin ja tarkoitin yleisesti en paulaa mutta muistan kyllä esim ne face päivitykset mitä välillä näki kun kovasti valitettiin jotain mysteeriä mutta ei kuitenkaan kerrottu mitään
 
Miksi sitten edes sanoo että on ollut sairaalassa jos ei avaa enempää?? Ehkä typerimpiä päivityksiä mitä voi tehdä kun ensin valitetaan että joku on huonosti mutta ei sitten oikeasti kerrotakkaan että mikä on

Eli haetaan vain huomiota että näättekö mulla on joku huonosti mutta en kerrokkaan mikä
Perusherutusta. Tämänkin salaperäisyyden johdosta tulee klikkejä jne. Paula nauraa partaansa matkalla pankkiin😄
 
Mun pitää tehdä samoin, elikä meen sairaalaan ja kerron että tosi pahana, sitten en kerro mikä on. Saan enemmän huomiota kuin esim podcasteilla, joita kommentoi ehkä pari, saati fribavideoilla, jotka ei saa mitään kommenttia. Eli Paula tekee just oikein.
 
Mun pitää tehdä samoin, elikä meen sairaalaan ja kerron että tosi pahana, sitten en kerro mikä on. Saan enemmän huomiota kuin esim podcasteilla, joita kommentoi ehkä pari, saati fribavideoilla, jotka ei saa mitään kommenttia. Eli Paula tekee just oikein.
Et sä sellaiseen lähde mukaan, ethän? Kaikista nolointa on juurikin sellainen huomiohakuisuus sosiaalisessa mediassa, jossa implikoidaan, että jotain on tapahtunut muttei tahallaan kerrota mitään. Mike Siren feels bad at Meilahden sairaala, teho-osasto. Sit kuva varpaista sairaalan sängyllä. 🤦🏻‍♂️
 
Et sä sellaiseen lähde mukaan, ethän? Kaikista nolointa on juurikin sellainen huomiohakuisuus sosiaalisessa mediassa, jossa implikoidaan, että jotain on tapahtunut muttei tahallaan kerrota mitään. Mike Siren feels bad at Meilahden sairaala, teho-osasto. Sit kuva varpaista sairaalan sängyllä. 🤦🏻‍♂️
En toki, sarkasmia oli.
 
Ymmärsinkö oikein, että Paula käy sairaalassa tipalla kun dietti on vedetty niin äärimmilleen? Jos noin niin kannattaisi mielummin hommata tippapullo kotiin ja nesteyttää itse. Ei ole mitään rakettitiedettä ja siihen pystyy mallikkokin. Onko tuollaisessa touhussa mitään järkeä on toinen kysymys, mutta ainakaan sairaalaan ei tarvitse tippaa lähteä hakemaan.

Yleensäkään ei kannattaisi turhaa sairaalassa rampata. Käy äkkiä niin että sitten kun tulee oikeasti vakava ongelma, niin ei oteta tosissaan vaan lähetetään takaisin kotiin.
 
Ymmärsinkö oikein, että Paula käy sairaalassa tipalla kun dietti on vedetty niin äärimmilleen? Jos noin niin kannattaisi mielummin hommata tippapullo kotiin ja nesteyttää itse. Ei ole mitään rakettitiedettä ja siihen pystyy mallikkokin. Onko tuollaisessa touhussa mitään järkeä on toinen kysymys, mutta ainakaan sairaalaan ei tarvitse tippaa lähteä hakemaan.

Yleensäkään ei kannattaisi turhaa sairaalassa rampata. Käy äkkiä niin että sitten kun tulee oikeasti vakava ongelma, niin ei oteta tosissaan vaan lähetetään takaisin kotiin.

Ei yksityiseltä pistetä kotiin.
 
Mitä lie ollut, esim kiinnikekivut entisten leikkausten jäljiltä voivat olla hyvinkin kovia. Jos jotain varsinaisesti vakavaa vatsassa olisi ollut, ei olisi kyllä ollut seuraavana aamuna/yönä treenaamassa. Ihan mielenkiinnosta, onko tuo muuten joskus kertonut miksi herää keskellä yötä (ilmeisesti joskus 2.30?)

Mä mietin tätä samaa, ku muistaakseni Paulalla on jotain vatsataustaa (leikkausarpi ainakin keskellä vatsaa), niin noi kivut voi olla aika mystisiä välillä. Ite pitäisin lepopäivän, jos olis ollu kipujen takia sairaalassa asti, mut voipi tosiaan olla, et mistään kummemmasta ei ole kyse. Nuo kiinnikekivut taitaa jäädä monesti aika kroonisiksi, niin tarviiko sitä elämää sit sen enempää rajottaa.
 
Hanna Skyttä on monessa asiassa samanlainen kuin Paula Ranta. Treenit tehdään vaikka kuinka sairas olisi yms.
Youtubesta Mika Ruohosen haastattelemassa ohjelmassa/ohjelmissa avattu samanlaisia tapauksia kuin tällä Paulalla.
En tosin muista oliko siinä jaksossa missä oli haastattelussa Hanna vai hänen puolisonsa Aki Mähönen.
Noista haastatteluista kävi ilmi, että Hanna on fiksu, mutta ei välttämättä aina itse noudata mikä olisi itselle hyväksi.
Myöskään hänen valmentajansa ei ihan heti ole puuttumassa, jos pitäisi jarruttaa.
Kannattaa kuunnella nuo haastattelut.
 
Hanna Skyttä on monessa asiassa samanlainen kuin Paula Ranta. Treenit tehdään vaikka kuinka sairas olisi yms.
Youtubesta Mika Ruohosen haastattelemassa ohjelmassa/ohjelmissa avattu samanlaisia tapauksia kuin tällä Paulalla.
En tosin muista oliko siinä jaksossa missä oli haastattelussa Hanna vai hänen puolisonsa Aki Mähönen.
Noista haastatteluista kävi ilmi, että Hanna on fiksu, mutta ei välttämättä aina itse noudata mikä olisi itselle hyväksi.
Myöskään hänen valmentajansa ei ihan heti ole puuttumassa, jos pitäisi jarruttaa.
Kannattaa kuunnella nuo haastattelut.
Ruohonen on yksi surkeimmista haastattelijoista ketä tullut vastaan, yritin kuunnella Mähösen settiä, mutta ei vaan pystynyt. Muutenkin huomaa, että hänellä on menty kaveripiiri edellä haastatteluissa missä ei sinällään mitään pahaa, mutta tyypit ketä haastattelee ei sano sitten mitään. Semi random "kehonrakentajia" joista ei kuullut ikinä missään mitään. Ano tyylinen habitus juontajalla ei myöskään ole itselleni positiivinen asia. Varmaan hänellekin se kuuntelija kunta löytyy, mutta ei hänestä kyllä hyvää podcastin tekijää saa millään.
 
Itse kisoihin Pittsburghista. Tämä isompi massa lavalla ei ainakaan mairitellut millään tapaa. Snadisti pehmonen verrattuna kärkinaisiin ja keskivartalo aavistuksen pömpöllään (alavatsa erityisesti). En ole hänen kehonsa ekspertti, mutta tuskin pahemmin mönkään menis, jos joskus koittas vähemmän syyä kisoja edeltävillä päivillä. Vois olla selkeesti tiukempi myös sieltä ongelmakohdasta, eli keskivartalosta. Tähän sitten turha tulla pätemään mitään paskaa, että "Paulan kroppa vetää niin ja niin kovalla poltolla, että siellä kyllä tiedetään..." -No ei näköjään tiedetä, jos noin jyhkeen näkösenä ollaan edelleen lavalla, kehitystä ei ainakaan edellis kauteen vrt. ole tullut.
Jospa espanjan päädyssä kondis ois sitten tiiviimpi ja erottuvampi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom