byääää 136940
Optimaalinen onkin kai enemmän vaan tavoite tai asteikko mistä sitä 100% harvoin näkee. Mutta pointti varmaan ymmärretty kuitenkin. Hiirestä pääsee eroon haulikollakin mutta nyt parketti on pilalla ja naapurit ei tykkää, eli ei optimaalista kun loukulla tai myrkyllä olisi varmaan selvinnyt. Treenaamisesta olen nähnyt vaan ne hack-perseilyt jne. joiden funktiota on vaikea perustella, mutta enemmän ihmettelen rohkeita keinoja siitä treenistä palautumiseen. Ihmettelen, en tuomitse. ''Effortti'' on kyllä kohdillaan mutta kai sen voisi suunnata, noh...optimaallisemmin.Niin ja onko jälkimmäisestä edes realistista puhua? Kuka voi väittää tekevänsä kaiken optimaalisesti, en minä ainakaan. Minun mielestä koko termi optimaalinen on aika hölmö.
Jep enkä ole missään vaiheessa ainakaan yrittänyt väittää, etteikö jotain asioita voisi ehkä kenties mahdollisesti tehdä paremmin, vaan jatkuvasti rikkimenneen radion tavoin korostaa sitä faktaa, että systeemit ovat toimineet tähän asti todistetusti varsin hyvin. Ja koska edelleenkään ainakaan itse en tiedä pilkulleen, mitä hän ja hänen valmentajansa ovat tehneet niin ruokavalion, kuin reenaamisen ja lisäravinteiden ja kehonhuollon ja ja ja ja...ja JA, niin aika turhaa tässä on sivustaseuraajan asemassa alkaa muutaman IG postauksen perusteella tekemään sen kummempia johtopäätöksiä metodien "virheellisyydestä".
Reenivideot tietty asia erikseen, koska kyllähän niistä uunompikin (esim. minä) näkee, jos näyttää aavistuksen arveluttavalta.
Koko tämän langan sävyä en kyllä osta ja jos hieman fiksumpi olisin niin en ottaisi osaa ollenkaan. Vapaassa maailmassa kaikki saa tehdä just mitä lystää kunhan siitä ei ole muille haittaa.