Jäsen
@Pikkas näyttäis jopa hieman trollilta. Tuo ensimmäinen postauksensa tähän ketjuun, missä ihmetteli miten jäsen Oulunmurre voisi olla katkera Paulalle..
(
HOKS, tämä yleisesti nyt, ei käyttäjästä Oulunmurre): jos jäsenelle Pikkas ei ole vielä ihmissuhteiden ja naisten+miesten kanssakäynti vielä valaissut mistä katkeruutta voisi puolin tai toisin syntyä..niin joko on päästy pumpulissa eteenpäin tai elettyä elämää ei vielä ole. Tai sitten trolli.
Ja muuten, sä oot väärällä forumilla.
(
nämä yleisesti, ei kisaajasta Paula Ranta)
A) Ykskään näistä lajeista mitä täällä aktiivisesti käsitellään, ei ole terveysliikuntaa, vaikka sitä lajin sisällä harrastettaisiinkin niin terveellisesti kuin voi.
B) Kysyit onko jonkun naisihanne moinen kroppa? No harvalla..harvan ihanne lajinkaan sisällä on se kisakuntoon kuivatettu kroppa. Kisaavatkin henkilöt näyttävät lajia harrastavankin silmään paremmalta vähän isompana. ja pehmeämpänä. Tämä ainakin minun henkilökohtainen mielipide.
Mutta kun lajin kisatilanne vaatii tuon. Ja jos lajin kisakunto aiheuttaa sulla vastareaktiota, lopeta hyvän tähden seuraaminen.
EDIT: Harva kisaajistakaan pysyttelee tuossa kunnossa kauempaa kuin on tarvis, varsinkaan natikkakisaajista. Jos siellä kisakunnossa kerran kahteen tai kolmeen vuoteen vaikka ollaan, niin suurin osa ajasta näytetään suht toiselta.
C) Neuvojen antaminen ja suosittelu tyttärelle ym..suurin osa kisaajista on aikuisia ihmisiä. Seth Ferocen sanoin; 'It's a personal fucking decision'. Mä en käytä, mutta en lähde ketään aineita käyttävää neuvomaan. Tai varsinkaan varoittelemaan jostain sivuvaikutuksista,
se käyttävä henkilö tietää ne sivuvaikutukset ihan henkilökohtaisesta kokemuksesta jo paljon paremmin kuin minä. Ja harvassa ovat ne dropittelijat jotka sitä suosittelisivat kenellekään. Mutta tietyt lajit vaativat nuo aineet, jos lajissa aikoo menestyä. Deal with it.