FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Paulan virilisaatio on hyvin nähtävissä, ääni on samanlainen kuin Minna Pajulahdella.
Ikävä juttu, eikä kukaan voi sanoa että hyvä juttu.
Kummankaan kohdalla.
 
Paulan virilisaatio on hyvin nähtävissä, ääni on samanlainen kuin Minna Pajulahdella.
Ikävä juttu, eikä kukaan voi sanoa että hyvä juttu.
Kummankaan kohdalla.
Niin ne tavikset sanoo bodareistakin, mutta kato kun maailmassa on muutakin sun napa.
 
Tosta oon eri mieltä etteikö saisi kommentoida lajia mitä ei harrasta, ite kommentoin lätkää paljonkin vaikken harrasta, mutta kommentoin sitä lajin kannalta, onko joku hyvä pakki, voisiko se olla parempi, mua ei kiinnosta vittuakaan sen hiukset, mua ei kiinnosta ketä se panee, mua ei myöskään kiinnosta miltä se kuulostaa, jos mä kommentoin jotain pelaajaa niin se on vain ja ainoastaan sitä miten se pärjää siinä omassa lajissaan omalla tontillaan, eikös Paula ole ihan hyvin pärjännyt omalla tontillaan, jos vaikka keskusteltaisiin vain siihen lajiin liittyvistä jutuista paulan kohdalla?
 
Tosta oon eri mieltä etteikö saisi kommentoida lajia mitä ei harrasta, ite kommentoin lätkää paljonkin vaikken harrasta, mutta kommentoin sitä lajin kannalta, onko joku hyvä pakki, voisiko se olla parempi, mua ei kiinnosta vittuakaan sen hiukset, mua ei kiinnosta ketä se panee, mua ei myöskään kiinnosta miltä se kuulostaa, jos mä kommentoin jotain pelaajaa niin se on vain ja ainoastaan sitä miten se pärjää siinä omassa lajissaan omalla tontillaan, eikös Paula ole ihan hyvin pärjännyt omalla tontillaan, jos vaikka keskusteltaisiin vain siihen lajiin liittyvistä jutuista paulan kohdalla?
Tossa oli kyse henkilökohtaisesta ulkonäön mollaamisesta. Monellako olis oikeasti pokkaa mennä sanomaan kadulla jollekin että helvetti kun oot ruma, mut netissä kyllä suu käy senkin edestä.
 
Tosta oon eri mieltä etteikö saisi kommentoida lajia mitä ei harrasta, ite kommentoin lätkää paljonkin vaikken harrasta, mutta kommentoin sitä lajin kannalta, onko joku hyvä pakki, voisiko se olla parempi, mua ei kiinnosta vittuakaan sen hiukset, mua ei kiinnosta ketä se panee, mua ei myöskään kiinnosta miltä se kuulostaa, jos mä kommentoin jotain pelaajaa niin se on vain ja ainoastaan sitä miten se pärjää siinä omassa lajissaan omalla tontillaan, eikös Paula ole ihan hyvin pärjännyt omalla tontillaan, jos vaikka keskusteltaisiin vain siihen lajiin liittyvistä jutuista paulan kohdalla?
Ongelma on se, kun ei nää kaverit ymmärrä koko lajista mitään eikä hormooneista, mutta on pakko olla äänessä. Laitetaan tohon joku figure lineuppi arvioitavaksi, niin osaavat sanoa tasan tarkkaan kenellä on rumat hiukset ja kenellä liian suuret tissit. Ainiin ja ketä panis ja ketä ei.

Sama juttu hormooneissa. Kehonrakentajat keskustelee kuulemma omassa kuplassaan lääkkeistä, niin sinne tarvitaan erikoislääkäri kertomaan että korkea verenpaine tuhoaa munuaiset ja paksu veri kasvattaa infarktin riskiä, koska bodareilta on realismi kadonnut.
 
Kauhia tappelu kuka saa roinaajan, ei natulla halua kukaa leikkiä.
Lihaksiin se He-Man- lelujen suosiokin perustui. Vaan ei ollut paljoa variaatiota miesoletettujen leluhahmojen ruumiinrakenteessa, hahmojen suunnittelijat selkeästi olettivat että samoilla lääkkeillä kaikista tulee samannäköisiä.
 
Tosta oon eri mieltä etteikö saisi kommentoida lajia mitä ei harrasta, ite kommentoin lätkää paljonkin vaikken harrasta, mutta kommentoin sitä lajin kannalta, onko joku hyvä pakki, voisiko se olla parempi, mua ei kiinnosta vittuakaan sen hiukset, mua ei kiinnosta ketä se panee, mua ei myöskään kiinnosta miltä se kuulostaa, jos mä kommentoin jotain pelaajaa niin se on vain ja ainoastaan sitä miten se pärjää siinä omassa lajissaan omalla tontillaan, eikös Paula ole ihan hyvin pärjännyt omalla tontillaan, jos vaikka keskusteltaisiin vain siihen lajiin liittyvistä jutuista paulan kohdalla?
Tästä on helppo olla samaa mieltä. Bodylajit, jalkapallo, jääkiekko jne on kaikki loppupeleissä viihdebisnestä. Silloin he ovat kaikki arvostelun kohteena. Eise oikeastaan eroa mitenkään siitä, että joku haukkuu elokuvan X ihan paskaksi. Tottakai silti pitäisi arvostella sitä lajiin liittyvää suoritusta eikä muuta. Paulakin selvästi käyttää julkisuutta markkinointiin jne niin aika naaivia odottaa, että hän olisi arvostelun ulkopuolella. Tosin hän taitaa itse olla ihan sinut asian kanssa.
 
Bodarit tietää tonkin paremmin, koska lääkäri ei tiedä edes mitä määriä tai komboja käytetään. Ja kaikki on vielä yksilöllistä.
No miten lääkäri tietäis, mitä komboja käytetään, kun roinarit on sitä mieltä, että asia ei kennellekkään kuulu. Silti saa osallistua keskusteluun vasta, kun tietää mitä/miten hevoskuureja piikitätte itseenne?

Tässä näkee taas että roinarit pistää keskustelun läskiksi. Minulla nousee pippeli pystyyn, kun näen lihaksia, Supersankarilelut on natuja tai roinaajia (te roinaajatkin kuulostatte olevan melkoisia supersankareita), edes ihmiskehosta 5 vuotta + 5 vuoden erikoistumisen opiskelleet erikoislääkärit eivät saa ottaa kantaa roinaamiseen, kun eivät suunnittele teille parempia kuureja.

No entä jos tavikset puhuu roinan haitoista ihan keskenään esimerkiksi iltasanomien kommenteista? Siittäkin täällä loukkaannutaan ja kerrotaan, kuinka siellä puretaan pahaa oloa. Kenellä se paha olo tässä on, jos ollaan tuota mieltä muiden kommenteista? (Jopa lukematta edes kommentteja)
 
Ongelma on se, kun ei nää kaverit ymmärrä koko lajista mitään eikä hormooneista, mutta on pakko olla äänessä. Laitetaan tohon joku figure lineuppi arvioitavaksi, niin osaavat sanoa tasan tarkkaan kenellä on rumat hiukset ja kenellä liian suuret tissit. Ainiin ja ketä panis ja ketä ei.

Sama juttu hormooneissa. Kehonrakentajat keskustelee kuulemma omassa kuplassaan lääkkeistä, niin sinne tarvitaan erikoislääkäri kertomaan että korkea verenpaine tuhoaa munuaiset ja paksu veri kasvattaa infarktin riskiä, koska bodareilta on realismi kadonnut.
Eikö kehonrakennus olekkaan enää arvostelulaji, vai miksei lavalla olevien bodarien ulkonäköä saa kommentoida? Onko kukaan bodari ikinä katsonut jääkiekkoa ja mitä törkeyksiä siellä huudellaan tuomareille ja vastajoukkueen pelaajille, mutta ne eivät ole asiasta moksiskaan?
 
Eikö kehonrakennus olekkaan enää arvostelulaji, vai miksei lavalla olevien bodarien ulkonäköä saa kommentoida? Onko kukaan bodari ikinä katsonut jääkiekkoa ja mitä törkeyksiä siellä huudellaan tuomareille ja vastajoukkueen pelaajille, mutta ne eivät ole asiasta moksiskaan?

Pitäis sitten arvostella silloin kun ollaan lavalla, ei vuoden ympäri.
 
Pitäis sitten arvostella silloin kun ollaan lavalla, ei vuoden ympäri.
No ompa hyvä kun määrittelit tämän säännön! Muissa lajeissa kyllä puhutaan urheilijoista myös pelien ulkopuolella. ei varmaan pitäisi, mutta se ei tunnu olevan muissa lajeissa yhtä kova pala.

Ehkä tavikset eivät vaan ymmärrä julkisuuteen hakeutuneiden bodarien herkkyyttä kovan ulkokuoren alla.
 
On hieman eri arvostella hauiksen huippuja ja latsien kiinnityskohtia, kuin sitä että näyttää ihan mieheltä, onpa möreä ääni, yök en panisi. Eihän noilla nyt perkele ole mitään merkitystä itse asian kannalta. Se on selvä että laji muokkaa sellaiseksi mitä lajissa tarvitaan, vrt. vaikka kuulantyöntäjät. Harvemmin kai niille huudellaan että vitun läskit. Ja kehonrakennus kun perustuu muutenkin täysin kropan ulkoiseen muokkaamiseen niin ei luulisi olevan suuri ihme että siinä naisetkin on lihaksikkaita.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom