FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistähän esinerkiksi suomessa asuvat bodauksen "huippuvalmentajat" ovat ammentaneet oppinsa, kun tietevät ihmiskehon lääkäreitä paremmin?

Tullaanko tässä taas siihen, että pitää olla itse oppinut ja dopingia käyttänyt, että voi edes puhua asiasta?
Käytännön kautta jota tukee sitten jonkinverran tiede. Vaikka sä et millään haluu uskoa, niin ei se ole sen kummoisempaa. Se on todettu vuosikymmenien aikana miten eri lääkekomboilla tehdään kovinta tulosta, siihen yksilönvaihtelut päälle. Jos sä meet lääkärille ja pyydät sitä suunnittelemaan kuurin, niin se menee nettiin lukemaan vähän eka miten bodauksessa käytetään niitä. Ei niillä ole pääosin mitään käsitystä lajikohtaisesta käytöstä. Urheilulääketieteen puolella ne osaajat on.
 
No kun ei ole. Niiltä puuttuu kokonaan käytännön soveltaminen. Lääkärillä ei esim ole mitään hajua kisoihin valmisttautumisesta. Voit toki väittää vastaan, mutta olet todella väärässä.

No lääkäreillä kuuluu ikäänkuin ammattiin, että lääketiedettä sovelletaan terveyttä edistävästi, eikä bodarien maksimaalista kasvua ja kiristymistä edistäväksi.

Siinä olen kyllä samaa mieltä, että ei kannata mennä lääkäriin kysymään parasta mahdollista kuuria lihaskasvuun. Joltakin lääkäriltä voisi kyllä kysyä, mitä haittavaikutuksia roinaamisella tulee. Mutta sehän on vaan negaamista, jos niistä aletaan puhumaan.
 
Joltakin lääkäriltä voisi kyllä kysyä, mitä haittavaikutuksia roinaamisella tulee
Ei bodareiden tartte mennä tommoisia kyselemään, ne tietää ihan tasan tarkkaan itse miten kullakin veriarvot reagoi.
 
mikäli jättää sanomatta että käyttää suorituskykyä parantavia aineita. siinä kohtaa roinaaminen ei ole pelkästään oma asia, kun myy treeniohjelmia joita on markkinoitu omilla saavutetuilla tuloksilla ja jätetään kertomatta oleellinen tuloksiin vaikuttava tekijä
Mitä sillä on väliä? Se ohjelma on kuitenkin se pääpointti, se ei mihinkään siitä muutu. Oletetaan nyt, että joku kaveri ostaa joltain Flex Lweisilta ohjelman, joka on sitten sun mielestä aivan paska koska Flex Lewis ei puhu lääkkeistä. Mutta entäs jos sun kaveri valehteleekin että osti joltain naturaalilta sen ohjelman, niin niinkö se sitten onkin legitti ohjelma vaikka on aivan sama?

Ja sekoitetaan soppaa, mä olen ton 2x6 systeemin laittanut jakoon ja moni on sillä tuloksia saanut. Onko se toiminut vain siksi, että mä olen myöntänyt käyttäneeni ja jaoin sen ilmaiseksi? Olisko se mystisesti ollut toimimatta jos mä en olis koskaan puhunut lääkkeistä ja pyytänyt siitä rahaa? Ei, ihan samalla tapaa se olis toiminut.

Jengille noi lääkeet on vain niin saatanan kuuma peruna, semmoinen paskakasa jota ronkitaan kepillä ja haistellaan keppiä. Sitten tungetaan sitä keppiä kaikkien naamalle tyrkyttäen kuin lestadiolaiset vartiotornia.
 
Mitä sillä on väliä? Se ohjelma on kuitenkin se pääpointti, se ei mihinkään siitä muutu. Oletetaan nyt, että joku kaveri ostaa joltain Flex Lweisilta ohjelman, joka on sitten sun mielestä aivan paska koska Flex Lewis ei puhu lääkkeistä. Mutta entäs jos sun kaveri valehteleekin että osti joltain naturaalilta sen ohjelman, niin niinkö se sitten onkin legitti ohjelma vaikka on aivan sama?

Ja sekoitetaan soppaa, mä olen ton 2x6 systeemin laittanut jakoon ja moni on sillä tuloksia saanut. Onko se toiminut vain siksi, että mä olen myöntänyt käyttäneeni ja jaoin sen ilmaiseksi? Olisko se mystisesti ollut toimimatta jos mä en olis koskaan puhunut lääkkeistä ja pyytänyt siitä rahaa? Ei, ihan samalla tapaa se olis toiminut.

Jengille noi lääkeet on vain niin saatanan kuuma peruna, semmoinen paskakasa jota ronkitaan kepillä ja haistellaan keppiä. Sitten tungetaan sitä keppiä kaikkien naamalle tyrkyttäen kuin lestadiolaiset vartiotornia.
on sillä väliä siinä tapauksessa, jos annat ymmärtää, että tätä treeniohjelmaa ja ruokavaliota noudattamalla olet saavuttanut tämän lihasmassan tässä ajassa. sulla on nää esimerkit vähän ontuvia, koska en ole missään kohti haukkunut ainuttakaan treeniohjelmaa sisällöltään. tapa markkinoida ja saada asiakas ostamaan tuote on kyseenalaista, mikäli et kerro koko totuutta kun kerrot omasta kehityksestä.

ja lestadiolaiset ei tyrkytä vartiotornia, se kun on jehovan todistajien julkaisu
 
No kun ei ole. Niiltä puuttuu kokonaan käytännön soveltaminen. Lääkärillä ei esim ole mitään hajua kisoihin valmistautumisesta. Voit toki väittää vastaan, mutta olet todella väärässä.
no kun en puhu kisoista tai niihin valmistautumisesta vaan lääkeaineiden vaikutuksesta ihmiskehoon
 
on sillä väliä siinä tapauksessa, jos annat ymmärtää, että tätä treeniohjelmaa ja ruokavaliota noudattamalla olet saavuttanut tämän lihasmassan tässä ajassa
Sä olet itse keksinyt tämän sadun. Anna YKSIKIN esimerkki Suomesta joka näin on tehnyt. Jos et anna, niin sitte hiljaa tosta asiasta.
 
no kun en puhu kisoista tai niihin valmistautumisesta vaan lääkeaineiden vaikutuksesta ihmiskehoon
Bodarit tietää tonkin paremmin, koska lääkäri ei tiedä edes mitä määriä tai komboja käytetään. Ja kaikki on vielä yksilöllistä.
 
Sä olet itse keksinyt tämän sadun. Anna YKSIKIN esimerkki Suomesta joka näin on tehnyt. Jos et anna, niin sitte hiljaa tosta asiasta.
kasvatat lihasta määrän x ajassa y. sinulta kysytään että oletko käyttänyt aineita, vastaat että ei. sitten markkinoit treeniohjelmia että "tällä olen kasvattanut nämä tykit" ym iskulauseita mm instafeedissä ym. minusta harjaanjohtavaa markkinointia. asiakkaan näkövinkkelistä: tuo on naturaali koska se sanoi niin, ja se teki näin ja uskomaton kehitys.
 
kasvatat lihasta määrän x ajassa y. sinulta kysytään että oletko käyttänyt aineita, vastaat että ei. sitten markkinoit treeniohjelmia että "tällä olen kasvattanut nämä tykit" ym iskulauseita mm instafeedissä ym. minusta harjaanjohtavaa markkinointia. asiakkaan näkövinkkelistä: tuo on naturaali koska se sanoi niin, ja se teki näin ja uskomaton kehitys.
Anna se esimerkki. Kuka? Anna instaposti. Suositus, lopeta ja keskity omaan tekemiseen sen sijaan että kyttäät ja puhut paskaa.
 
Ja jos sä nyt näät jonkun ison bodarin mainostavan noin Suomessa, mikä ei ole totta, niin ootko oikeasti niin psykooseissa että uskot sen olevan natu? Jos et, niin pahoitatko mielesi niiden puolesta jotka ovat niin idiootteja etteivät päivänselvää asiaa nää?

 
Ja jos sä nyt näät jonkun ison bodarin mainostavan noin Suomessa, mikä ei ole totta, niin ootko oikeasti niin psykooseissa että uskot sen olevan natu? Jos et, niin pahoitatko mielesi niiden puolesta jotka ovat niin idiootteja etteivät päivänselvää asiaa nää?

tätä kommenttia vähän odotinkin, tää maailma kun ei toimi sillä tavalla että on oikein käyttää hyväksi ihmisten tietämättömyyttä. Vaikka se onnistuisi, se ei tee siitä asiasta oikeutettua
 
Sä oot nyt vain jostain hatusta repinyt hassun tarinan miten joku väittää olevansa natu ja myy ohjelmaa jolla pääsee samankokoiseksi. Menee todella säälittäväkso jos argumentit on täysin irrallaan todellisuudesta.

Mä tunnen aika monta bodaria Suomesta enkä koskaan ole kenenkään nähnyt väittävän että on natu ja samankokoiseksi pääsee ostamalla ohjelman. Joten lopeta nyt noi psykoosit, aivan typerää lässytystä asiasta jonka ei pitäis sua vaivaa.
 
tätä kommenttia vähän odotinkin, tää maailma kun ei toimi sillä tavalla että on oikein käyttää hyväksi ihmisten tietämättömyyttä. Vaikka se onnistuisi, se ei tee siitä asiasta oikeutettua
Anna nyt jo se esimerkki joka Suomessa väittää natu olevansa ja nyy sillä ohjelmia? Ei luulis olevan vaikeeta kun siinä ongelman näät. Ja jos on tyhmä, tulee kusetetuksi joka paikassa. Nigerialaiskirjeistä autokauppaan. Ei se muiden vika ole jos ite on tyhmä ku saapas.
 
Mitä väliä sillä on käyttääkö joku aineita vai ei. Ehkä vähän tyhmempikin yksilö saattaa ymmärtää, että ostettuaan x kehonrakentajan ohjelman ja ei saakaan itseään samaan kondikseen, kuin ohjelman myyvä ammattilainen, että jotain nyt puuttuu yhtälöstä. Ensin kannattaa miettiä, että antaako samalla tavalla kaikkensa lajille? Syökö riittävästi ja oikeanlaista ruokaa? Lepääkö riittävästi ja nukkuuko riittävästi? Pitää myös miettiä, että jos x kehonrakentaja on treenannut vaikka 15-vuotta, niin onko mitenkään realistista saavuttaa samaa lyhyemmässä ajassa? Jos kaikki nuo edellä mainitut natsaa, niin sitten kannattaa miettiä, että mitähän muita kikkoja mahtaa olla. Se voi sitten olla se doping.

Kukaanhan ei pakota käyttämään ja se on ihmisen oma päätös jos näin tekee. Miksi tavan lääkärin pitäisi keskustella dopingin haitoista tavallisen ihmisen kanssa, kun se ei itsekään siitä hirveästi tiedä? Samat haittavaikutukset ihminen saa tietoonsa, kun miettii dopingia ja vähänkin googlea käyttää. Olisi kyllä mahtavaa, jos olisi sellaisia lääkäreitä, jotka eivät tuomitsisi käyttäjää vaan opastaisi mahdollisimman järkevään käyttöön, koska yksilö on kuitenkin päättänyt käyttää. Tuollaiset lääkärit vaan mielletään puoskareiksi ja hirveä maalittaminen alkaa. Sama se on kaiken valtavirrasta poikkeavan hoidon kanssa suomessa. Lääkäri saa toimia vain valviran ohjeistuksen mukaan ja lääkeyhtiöiden.

Hankaluutta dopingista vapaammin puhumiseen tuo myös se, että kateelliset heittävät roina-korttia heti jos joku kehittyy vaikka olisikin naturaali. Jos nyt kaikki käyttäjät puhuisi avoimesti, niin kaikki kehitystä saaneet naturaalitkin leimattaisiin. Kehonrakennus on helppo, mutta kuitenkin erittäin vaativa laji ja kaikki ei vain pysty sitä tekemään täysillä. Jos joku pystyy, niin sillekkin vittuillaan ruokavaliosta ja body-munkkeilusta.

Mitä tulee mainonnassa huijaamiseen, että tein tällä ohjelmalla nämä tykit tms... niin samaa paskaa käytetään kaikessa mainonnassa. Kai se on niinku myynnin edistämistä.
 
Anna se esimerkki. Kuka? Anna instaposti. Suositus, lopeta ja keskity omaan tekemiseen sen sijaan että kyttäät ja puhut paskaa.
Ei taida enää olla mut ainakin jossain vaiheessa tais Paulalla lukee diettimainoksessa et ohjelmalla kiristyy ja samalla lihasmassa kasvaa ”ihan kuin hänellä itselläänkin”

Edit. En ota muuten tähän keskusteluun kantaa, kaikki saa vetää mitä lystää ja kertoo tai olla kertomatta. Pisti vaa toi silmään et näkyy joskus kun myydään ohjelmaa oma kroppa esimerkkinä.
 
Anna nyt jo se esimerkki joka Suomessa väittää natu olevansa ja nyy sillä ohjelmia? Ei luulis olevan vaikeeta kun siinä ongelman näät. Ja jos on tyhmä, tulee kusetetuksi joka paikassa. Nigerialaiskirjeistä autokauppaan. Ei se muiden vika ole jos ite on tyhmä ku saapas.
tässähän me ollaan erään langalla, joka ei ota kantaa roinan käyttöön, ja myy treeniohjelmia. ja muuan marko savolainen myy hauiksenkasvatusohjelmiaan. hän on toki myöntänyt käyttäneensä, mutta tämä tieto pitää kuluttajalla itse hakea, ei sitä treeniohjelman tiedoista saa irti.

ja itse en käytä hyväksi ihmisten tietämättömyyttä jota itse kutsut tyhmyydeksi.
 
Ei taida enää olla mut ainakin jossain vaiheessa tais Paulalla lukee diettimainoksessa et ohjelmalla kiristyy ja samalla lihasmassa kasvavaa ”ihan kuin hänellä itselläänkin”
Luvattiinko siinä jotain tiettyjä kilomääriä? Oikein tehdyssä dietissä kiristyy ja ainakin lihasmassa pysyy samana voi jopa vähän lisääntyä.
 
Ei taida enää olla mut ainakin jossain vaiheessa tais Paulalla lukee diettimainoksessa et ohjelmalla kiristyy ja samalla lihasmassa kasvavaa ”ihan kuin hänellä itselläänkin”
No mikä ohjelma se semmoinen on jossa ei anneta mitään mihin se vaikuttaa?

Pitäiskö kaikkien kisaajien tehdä ohjelma ”tässä nyt on tämmöinen, en tiedä mitä tekee sulle”?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom