FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Omaan silmään myös joku kokonaisuudessa lagaa. Minusta hänestä puuttuu sellainen kaunis lihaspyöreys ja esteettiset linjat. Joo, olkapäät on pyöreät, paljon lihasta kauttaaltaan ja näyttävä nainen, mutta sellainen Lenda Murray tyyppinen kehon kauneus puuttuu.

Tässä on kyseessä vain minun mielipide ja se ei onneksi estä Paulaa menestymästä. Onnea kisoihin!
Kyllä. Olkapäät ovat tosi hyvät, samoin ainakin selkä edestä. Keskivartalo on rujo, samoin reidet. Tämä on genetiikkaa ja näillä on mentävä. Reidet on vähän rumat, etenkin edestä. Samoin pakarat. Lihasten mallia ei oikein pysty muuttamaan, vaikka sitä kyllä on. Jokainen kisailee niillä avuilla mitä on ja yrittää ottaa kropastaan parhaan irti. Genetiikasta riippumatta. Ja se on koko kehonrakennuksen / keholajien suola.

En tajua viestistäsi mitään. Tulin vain sanomaan että jos pari kertaa päivässä vetää reilun tunnin salitreenin, josta treeniä on noin reilun 1/2h (toistojen tekemistä) ja sitten aamulla se tunnin kropan herättely cardiona, ei tuo nyt vielä mikään maailman kahdeksas ihme ole. Voitte mennä Oulun salille ihan itse toteamaan tämän. Huomio, Paula ei käy töissä. Paula ei tee pihahommia. Paula ei käy koiran kanssa ulkona tai hoida lapsia. Ei mitään, joka kuluttaisi. Yrittäkää nyt ymmärtää myös tämä.

Et näköjään ole mikään välkyin tapaus, Paula ei treenaa mitään reilun tunnin treenejä, vaan kaksi kolmen tunnin treeniä. Sitten myös se cardio päälle näin ymmärsin siitä sen päivityksestä.

Et näköjään ole mikään välkyin tapaus, Paula ei treenaa mitään reilun tunnin treenejä, vaan kaksi kolmen tunnin treeniä. Sitten myös se cardio päälle näin ymmärsin siitä sen päivityksestä.
No mene Oulun PTVGymille toteamaan ihan itse asia jos kiinnostaa. 😂
Luuletko oikeasti että se tekee esim käsipäivänä 6 tuntia käsiä salilla. 😂😂😂😂
Tai mitään muutakaan lihasta.
Jos joku sanoo sulle että ei nuku ollenkaan, valvoo vuoden putkeen, sä varmaan uskot. 😂

No mene Oulun PTVGymille toteamaan ihan itse asia jos kiinnostaa. 😂
Luuletko oikeasti että se tekee esim käsipäivänä 6 tuntia käsiä salilla. 😂😂😂😂
Tai mitään muutakaan lihasta.
Jos joku sanoo sulle että ei nuku ollenkaan, valvoo vuoden putkeen, sä varmaan uskot. 😂

Eli väität Paulaa valehtelijaksi?

Eli väität Paulaa valehtelijaksi?

Itse käyn samalla salilla, eikä se ainakaan silloin, kun samaan aikaan ollaan oltu treenaamassa ole 3h putkeen treenannut.

Tässä nyt on todennäköisesti se tilanne että toinen puhuu treeniin käytetystä ajasta ja toinen treeni ajasta. Jolloin molemmat on oikeassa.

Treeniin käytetty aika kun voi pitää sisällään paljon muutakin kuin itse treenin.
Laturin juonti, matka salille, alkuhöpinät salilla, paskalla käynti, itse treeni, palkkarin juonti, suihkussa käynti, kotimatka jne. Mitä kenenkin treeni rutiineihin kuuluu.

Esim. Oma treenipäivinä treeniin valmisteluineen käytetty aika on noin 6h mutta itse treeniä siitä on vain murto osa.

Tässä nyt on todennäköisesti se tilanne että toinen puhuu treeniin käytetystä ajasta ja toinen treeni ajasta. Jolloin molemmat on oikeassa.

Treeniin käytetty aika kun voi pitää sisällään paljon muutakin kuin itse treenin.
Laturin juonti, matka salille, alkuhöpinät salilla, paskalla käynti, itse treeni, palkkarin juonti, suihkussa käynti, kotimatka jne. Mitä kenenkin treeni rutiineihin kuuluu.

Esim. Oma treenipäivinä treeniin valmisteluineen käytetty aika on noin 6h mutta itse treeniä siitä on vain murto osa.
Juurikin näin.

Eli käytännössä tulet töistä kotiin klo 16, aloitat treeneihin valmistelun ja olet lopulta treeneistä valmis klo 22?

Kuulostaa vähintäänkin epäuskottavalta.
Melkein, mutta ei aivan😂
Tulen töistä kotiin jo noin 15.30 aloittaen treeniin valmistautumisen ja olen lopulta valmis noin 21.30.

Mikä siinä on epäuskottavaa🤔

Melkein, mutta ei aivan😂
Tulen töistä kotiin jo noin 15.30 aloittaen treeniin valmistautumisen ja olen lopulta valmis noin 21.30.

Mikä siinä on epäuskottavaa🤔
Onko treeniin valmistautuminen elämäntapa/harrastus itsessään, vai miksi käytät siihen niin tolkuttomasti aikaa?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuollaisessa laskutavassa, jossa ynnätään mystinen treeneihin valmistautumisaika mukaan treeniaikaan, ei ole mitään järkeä.

Tuossa logiikassa pitäisi laskea yöynetkin mukaan saldoon sillä ne jos mitkä on treeneihin valmistautumista.

Toinen aspekti on sitten se että moiset numerot kenellekään kertoo. Informaatioarvo on pyöreä 0.

Onko treeniin valmistautuminen elämäntapa/harrastus itsessään, vai miksi käytät siihen niin tolkuttomasti aikaa?
Ei, siihen nyt vaan tuppaa menemään aikaa.

Luetellaan tähän nyt sitten oma perus treeniin käytetty aika.
-Noin 15.30 tulen töistä kotiin ja käyn päivä unille, (tämä on osa treeniin valmistumista koska lepopäivänä tätä ei tarvitse tehdä) unet kestää noin 1.5h
-herättyä mennen paskalle ja suihkuun joiden jälkeen pakkaan sali kamat, sekoitan treenijuomat, juon/syön laturin ja ajan salille.
-salille saavun hieman klo 18.00 jälkeen.
-itse treenissä kestää noin 2.5-3h
-takaisin kotiin saavun noin 21.00-21.30 jonka jälkeen tyhjennän kameran muistikortin, käyn suihkussa ja syön ruuan.
Hieman päivästä riippuen tähän on nyt töistä kotiin tulemisesta kulunut 5.5-6.5h

Onko treenit bodaus tyyppistä vai voimanostoa?
Voimanosto
Onhan se nukkuminenkin seuraavan päivän treeniin valmistautumista! 🤦🏻‍♂️
Onhan se, mutta varmaan kaikki nukkuu yö unet oli seuraavan päivänä treeniä tai ei.

Ei, siihen nyt vaan tuppaa menemään aikaa.

Luetellaan tähän nyt sitten oma perus treeniin käytetty aika.
-Noin 15.30 tulen töistä kotiin ja käyn päivä unille, (tämä on osa treeniin valmistumista koska lepopäivänä tätä ei tarvitse tehdä) unet kestää noin 1.5h
-herättyä mennen paskalle ja suihkuun joiden jälkeen pakkaan sali kamat, sekoitan treenijuomat, juon/syön laturin ja ajan salille.
-salille saavun hieman klo 18.00 jälkeen.
-itse treenissä kestää noin 2.5-3h
-takaisin kotiin saavun noin 21.00-21.30 jonka jälkeen tyhjennän kameran muistikortin, käyn suihkussa ja syön ruuan.
Hieman päivästä riippuen tähän on nyt töistä kotiin tulemisesta kulunut 5.5-6.5h
Kiitos asiallisesta vastauksesta, vaikuttaa jo vähän uskottavammalta jos treeniinkin menee noin kauan. En ehkä paskalla käyntiä laskisi treeniin valmistautumiseksi, sitä kun joutuu tehdä muutenkin :D

Kävin eilen itse salilla, aika tavallinen salipäivä:
Sanoin vaimolle että voisin käydä salilla, nostin salikassin olkapäälle, crocsit jalkaan ja ajoin autolla salille. Tässä meni noin 5-6 minuuttia.
Tein treenin normaalia nopeammin, niin meni lämmittelyineen vain noin 50 minuuttia. Treenin jälkeen suoraan kotiin, eli kotona noin 5 minuutin päästä.
Illalla otin vielä kreatiinit johon meni ehkä minuutti.

Yhteensä valmisteluineen treenissä meni siis noin 1 tunti.

Kiitos asiallisesta vastauksesta, vaikuttaa jo vähän uskottavammalta jos treeniinkin menee noin kauan. En ehkä paskalla käyntiä laskisi treeniin valmistautumiseksi, sitä kun joutuu tehdä muutenkin :D

Kävin eilen itse salilla, aika tavallinen salipäivä:
Sanoin vaimolle että voisin käydä salilla, nostin salikassin olkapäälle, crocsit jalkaan ja ajoin autolla salille. Tässä meni noin 5-6 minuuttia.
Tein treenin normaalia nopeammin, niin meni lämmittelyineen vain noin 50 minuuttia. Treenin jälkeen suoraan kotiin, eli kotona noin 5 minuutin päästä.
Illalla otin vielä kreatiinit johon meni ehkä minuutti.

Yhteensä valmisteluineen treenissä meni siis noin 1 tunti.

Itse lasken sen siihen sen takia että lepopäivisin paskalla tulee käytyä ainoastaan aamuisin, mutta treeni päivisin myös ennen treeniä, "varmuuden vuoksi" että ei kyykätessä tarvitse pelätä että tulee housuun😂

Mutta oikeessa olet yksilöiden välillä on todella isoja eroja siinä minkälaisen valmistautumisen treeni vaatii, esim. Vaimo voi syödä kunnon kiinteän ruuan juuri ennen salille menoa kun taas itsellä täytyy olla monta tuntia taukoa edellisestä ruuasta, muuten tulee paha olo.

Itse lasken sen siihen sen takia että lepopäivisin paskalla tulee käytyä ainoastaan aamuisin, mutta treeni päivisin myös ennen treeniä, "varmuuden vuoksi" että ei kyykätessä tarvitse pelätä että tulee housuun😂

Mutta oikeessa olet yksilöiden välillä on todella isoja eroja siinä minkälaisen valmistautumisen treeni vaatii, esim. Vaimo voi syödä kunnon kiinteän ruuan juuri ennen salille menoa kun taas itsellä täytyy olla monta tuntia taukoa edellisestä ruuasta, muuten tulee paha olo.
Kyllähän tuossa näkee myös kuinka tosissaan siihen lajiin panostaa. Itselläni ei tällä hetkellä salin suhteen hirveästi tavoitteita ole, niin ei mitään ylimääräistä tule sen suhteen tehtyä. Keskityn lähinnä siihen että saa treenin tehtyä ja ei tule loukkaantumisia.

Toiseen lajiin tulee sitten panostettua vähän enemmän ja siinä meneekin sitten valmisteluihin ja muuhun säätöön reilusti aikaa ihan jo sen takia että saisi itsestään aina maksimit irti.

Oma treeniin valmistautuminen:

Klo 12.00 töistä kotiin
Klo 12.30 lounas
Klo 13.00 päiväunille
Klo 14.30 herätys ja jotain välipalaa
Klo 15.00 salikamojen pakkaus
Klo 15.30 lähtö salille kävellen
Klo 17.00 perillä ja samalla eväät repusta
Klo 17.30 treeni alkaa
Klo 21.00 treeni päättyy
Klo 22.00 saunan ja suihkujen jälkeen taksilla kotiin
Klo 22.30 venyttelyt ja iltapala