FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No luuletko sä oikeasti, että salilla ollaan koko vapaa-aika. Vuorokaudessa on 24 tuntia ja siellä ollaan 2 tuntia päivässä. Kukaan normaali treenaaja kaikkea vapaa-aikaansa saliin käytä. Uunoja juttuja täällä. Järki käteen nyt vaikka Paula vituttaisikin.
Eka salil vika salil, vai miten se meni. Kyllähän noitakin näkee...

btw miksei täällä oo kuvia Paulasta?

40 grammaa???
Onko tämä totta, oikeasti?
Totaalisen mykistynyt. Tekisi ihan uteliaisuutta mieli tsekkaa, millainen keko toi on, koska siinä on meinaan paljon hippuja. Jokunen desi olettaisin.
Suolaa.
Niin,Niin veti Jeve Ojalaki pitkään. Ei vedä enää mutta siihen oli syynsä.

Täällä kyllä otetaan kaikesta kierroksia mitä paula tekee tai sanoo. Yksi mouhuaa että jos paulalla olis yksi lepopäivä vuodessa, treenimäärä nousisi 6:sta 7:ään tuntiin / päivä. Millähän laskukaavalla siinä niin tapahtuisi? Vai onko vuodessa vain 24 päivää?
Ei se nyt helvetti treenaa kuutta tuntia / pvä, sanokoon se itse mitä tahansa. Sen jotkut treenit tehdään salilla tunnissa, toki joissain menee pidempään. Ja tämä x 2 / pvä. Siihen päälle se aamun tunnin crossari.

En mä kovin fixu matikassa koskaan ollut, mutta ei näytä olevan kukaan täälläkään.

Siltikin joo, treenimäärät ovat suuria. Vaikkakin kyse on lajista, jossa kahden tunnin treenissä on sitä työtä noin 20-minuuttia, loppuaika on lepoa sarjojen välillä, lämmittelyä, laitteesta toiseen siirtymistä, painojen lastausta jne.

Mutta jotain rajaa nyt tuohon jokapäiväkuusituntia vitun väitteeseen. RAUHOITTUKAA!

Täällä kyllä otetaan kaikesta kierroksia mitä paula tekee tai sanoo. Yksi mouhuaa että jos paulalla olis yksi lepopäivä vuodessa, treenimäärä nousisi 6:sta 7:ään tuntiin / päivä. Millähän laskukaavalla siinä niin tapahtuisi? Vai onko vuodessa vain 24 päivää?
Ei se nyt helvetti treenaa kuutta tuntia / pvä, sanokoon se itse mitä tahansa. Sen jotkut treenit tehdään salilla tunnissa, toki joissain menee pidempään. Ja tämä x 2 / pvä. Siihen päälle se aamun tunnin crossari.
Vastaan omasta puolestani koska esimerkkisi oli minun viestistä.

Ketjussa esitettiin väite, että Paula treenaa vuodessa 2160h. Pitääkö se oikeasti paikkaansa en tiedä, mutta jos sitä käytetään pohjana, niin kaava menee seuraavasti:

2160 / 365 =~ 6 eli päivittäiseksi treenituntimääräksi tulee 6 ja tämä siis jokikinen päivä ilman yhtään lepopäivää. Jos lisäämme laskuriin yhden lepopäivän viikossa saamme tulokseksi 365-52 = 313, jolloin kaava on 2160 / 313 =~ 7. Päivittäinen treenimäärä nousee tällöin siis seitsemään tuntiin. Ei tuo sen monimutkaisempaa ole.

Ketjussa esitettiin väite, että Paula treenaa vuodessa 2160h. Pitääkö se oikeasti paikkaansa en tiedä, mutta jos sitä käytetään pohjana, niin kaava menee seuraavasti:

2160 / 365 =~ 6 eli päivittäiseksi treenituntimääräksi tulee 6 ja tämä siis jokikinen päivä ilman yhtään lepopäivää. Jos lisäämme laskuriin yhden lepopäivän viikossa saamme tulokseksi 365-52 = 313, jolloin kaava on 2160 / 313 =~ 7. Päivittäinen treenimäärä nousee tällöin siis seitsemään tuntiin. Ei tuo sen monimutkaisempaa ole.

720 treeniä kertoo tekevänsä vuodessa, eli siis 2krt päivä joten tuohon 2160h ei ole krossareita laskettu. Mitähän tuo tuntimäärä olisi krossareiden kanssa, jotain 3000h?

Luulin että puhuit yhdestä lepopäivästä vuodessa. Pahoittelut siitä. Mutta vähän valoja päälle, näiden treenimäärien kanssa. Heittäkää muuten kuvakaappaus väitetystä määrästä paulan itse kirjoittamana?

Luulin että puhuit yhdestä lepopäivästä vuodessa. Pahoittelut siitä. Mutta vähän valoja päälle, näiden treenimäärien kanssa. Heittäkää muuten kuvakaappaus väitetystä määrästä paulan itse kirjoittamana?

Onhan noita urheilijoiden hurjia treenitunteja ihmetelty lehdissä aina, eiköhän tuollaiset määrät ole aivan hyvä hämmästelyn aihe. Vuodessa 720krt ja 2160h vielä muistutukseksi, siihen ei olisi minusta ja vielä cardiot päälle tuohon.

Siis tulitko vauhkoamaan Paulan ketjuun varta vasten, saate sanoilla "ei se näin tee, sanokoon mitä sanoo"? Ja samaan aikaan ketjun aikaisemmassa vaiheessa olet muistini mukaan (joka on huono, myönnettäköön) puolustanut Paulan sanomisia ja tekemisiä. Ja kaiken lisäksi vaikuttaisi ettet edes seuraa sitä sosiaalisessa mediassa.. Eikös nää sen yliampuvat jutut esitetä aina IG:n storyissa, joka on katsottavissa vain 24h, tämän sinä varmaan tiesitkin, mutta seku mouruat.
Jos muistini siis pitää paikkansa, tiedät varsin hyvin ettei Paula juuri kirjoittele someen, vaan julkaisee videoita(Ig storyja). Keksit vain vaatia siitä todisteita, koska tiedät ettei niitä löydy?

Siis tulitko vauhkoamaan Paulan ketjuun varta vasten, saate sanoilla "ei se näin tee, sanokoon mitä sanoo"? Ja samaan aikaan ketjun aikaisemmassa vaiheessa olet muistini mukaan (joka on huono, myönnettäköön) puolustanut Paulan sanomisia ja tekemisiä. Ja kaiken lisäksi vaikuttaisi ettet edes seuraa sitä sosiaalisessa mediassa.. Eikös nää sen yliampuvat jutut esitetä aina IG:n storyissa, joka on katsottavissa vain 24h, tämän sinä varmaan tiesitkin, mutta seku mouruat.
Jos muistini siis pitää paikkansa, tiedät varsin hyvin ettei Paula juuri kirjoittele someen, vaan julkaisee videoita(Ig storyja). Keksit vain vaatia siitä todisteita, koska tiedät ettei niitä löydy?

On tallessa tuo juttu noista treenitunneista, äskön selasin läpi Paulan lankaa ylilaudalta ja sieltä löytyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tulee vähän jotenkin mieleen naispuolinen Andreas Münzer. Andreas'kin tykkäsi kokeilla paljonko ihmiskeho kestää, ja lihasten lohkeilu ja ihon läpinäkyvyys oli friikkimäistä. Paulakin näyttää somekuvien perusteella siltä kuin ihon sijalla olisi kireälle vedetty elastaanilakana. Kyllä tuo tietämättömänkin silmiin näyttää siltä että rajoitinta vasten hakataan, mutta pitää toivoa että moottori kestää.

Mä en näistä arvostelukriteereistä mitään tiedä mutta eikö figuressa saa miinusta liian kireästä kunnosta vai muistanko väärin?

Mä en näistä arvostelukriteereistä mitään tiedä mutta eikö figuressa saa miinusta liian kireästä kunnosta vai muistanko väärin?
Kireä on 👍Mutta joku tuossa fysiikassa mättää ? Keskivartalo, poikamainen takalisto kanssakilpailijoihin verrattuna…en osaa sanoa. Olkapäät ja hartialinja 💪🏻.

Kireä on 👍Mutta joku tuossa fysiikassa mättää ? Keskivartalo, poikamainen takalisto kanssakilpailijoihin verrattuna…en osaa sanoa. Olkapäät ja hartialinja 💪🏻.
Omaan silmään myös joku kokonaisuudessa lagaa. Minusta hänestä puuttuu sellainen kaunis lihaspyöreys ja esteettiset linjat. Joo, olkapäät on pyöreät, paljon lihasta kauttaaltaan ja näyttävä nainen, mutta sellainen Lenda Murray tyyppinen kehon kauneus puuttuu.

Tässä on kyseessä vain minun mielipide ja se ei onneksi estä Paulaa menestymästä. Onnea kisoihin!

Vähän sama kun Olli Kemppaisella aikasemmin, on vaan niin jäätävä hartialinja, että alakerta jää pakosti varjoon.

Tosin tässä lajissa se ei haittaa niin paljon vs kehonrakennus

En tajua viestistäsi mitään. Tulin vain sanomaan että jos pari kertaa päivässä vetää reilun tunnin salitreenin, josta treeniä on noin reilun 1/2h (toistojen tekemistä) ja sitten aamulla se tunnin kropan herättely cardiona, ei tuo nyt vielä mikään maailman kahdeksas ihme ole. Voitte mennä Oulun salille ihan itse toteamaan tämän. Huomio, Paula ei käy töissä. Paula ei tee pihahommia. Paula ei käy koiran kanssa ulkona tai hoida lapsia. Ei mitään, joka kuluttaisi. Yrittäkää nyt ymmärtää myös tämä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom