FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en Instagramissa kuvaa mun perseenpyyhkimisiä, Paukun treenit taas näkee sieltä ja jokainen voi itse sanomani todeta.
Itsellä ei valitettavasti oo aikaa stalkata joka päivä toisen treenejä.
Mutta nähtävästi olet vaikka viimeisen 6kk aikana itse kytännyt joka ikinen päivä?

Someenhan on pointtina lisätä ne kovat treenit, kuka edes haluaa kevennyksiä katella?
 
Eiköhän tohon toivon mukaan, pieni kevennetty olisi paikallaan. Sitten kohti pro-voittoja.

Itse tykkään treenata vähemmän ja niillä sit lihasloppuun, tekemällä kovia sarjoja. Mulla toimii, voi olla että paulalla ei.

Eli turhaa spekuloida, se on toki fakta että lepoa tarvii kaikki.
 
Itsellä ei valitettavasti oo aikaa stalkata joka päivä toisen treenejä.
Mutta nähtävästi olet vaikka viimeisen 6kk aikana itse kytännyt joka ikinen päivä?

Someenhan on pointtina lisätä ne kovat treenit, kuka edes haluaa kevennyksiä katella?
No se ei montaa minuuttia viel kun iltasella kattoo stoorit.

1,5 vuotta oon kattonut stoorit kun hän painoi silloin alussa 50kg ja on kuitenkin 174cm pitkä, joten enköhän oo enemmän kärryillä treeneistä ja niiden toteutuksesta kun sinunlainen satunnainen seuraaja.

No niitähän kovia treeenjä siellä stooreissa on, kahdesti päivässä, seitsemän kertaa viikossa, ilman lepopäiviä. Tulosta toki on tullut sitä en kiistä, mut eihän nyt tommonen tahti voi jatkua loputtomiin, ihminen ei ole kone.
 
Itsellä ei valitettavasti oo aikaa stalkata joka päivä toisen treenejä.
Mutta nähtävästi olet vaikka viimeisen 6kk aikana itse kytännyt joka ikinen päivä?

Someenhan on pointtina lisätä ne kovat treenit, kuka edes haluaa kevennyksiä katella?

Saako stalkkerin tittelin siis seuraamalla instassa jotain henkilöä ja katsomalla hänen tarinat sitä mukaa, kun seurattava niitä postaa katsottavaksi?

Somen pointti on yleensäkkin postata seuraajilleen haluamaansa materiaalia. Enkä ole kyllä aiemmin tiennyt, että materiaalin katsonut yleisö onkin sitten stalkkereita.
 
Saako stalkkerin tittelin siis seuraamalla instassa jotain henkilöä ja katsomalla hänen tarinat sitä mukaa, kun seurattava niitä postaa katsottavaksi?

Somen pointti on yleensäkkin postata seuraajilleen haluamaansa materiaalia. Enkä ole kyllä aiemmin tiennyt, että materiaalin katsonut yleisö onkin sitten stalkkereita.
Tämä🙏

@makkarapötky96 lle tiedoksi et seuraan satoja muitakin skenen henkilöitä, sitä vartenhan tää Some on.

Onhan tää touhu herättänyt ihmetystä ihan Suomen huippubodreidenkin keskuudessa, kommentit niiltä voi käydä lukemassa Paukun Instafeedin kuvan alta, eli kai näistä nyt saa keskustella.
 
Ei voi kun nauraa osalle kommenteista. Tiedetään Paulan treeni asiat paremmin kuin hän ja hänen valmentaja. Tuntuu kuin lukisi aloittelijoiden palstaa jossa porukka neuvoo eka kerran salille menevää 🤦‍♂️ Aika jännä kuinka Paula on päässyt tuohon kuntoon vaikka on tehnyt kaiken väärin 😉 Vinkatkaa nyt äkkiä joku Paulalle että tulee lukemaan ketjua. Koko systeemi pitää muuttaa heti. Täällä on parhaat valmentajat.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom