Paljon onnea! Kova suoritus, nyt vaan lepoa ja nauttimaan työn tuloksesta!
View: https://www.instagram.com/p/CTKKxj-iQZK/
Veikkaan et tuplatreenit jatkuu, eikä lepopäiviä tai lepoviikkoa tulee ennen ku joku paikka spragaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljon onnea! Kova suoritus, nyt vaan lepoa ja nauttimaan työn tuloksesta!
View: https://www.instagram.com/p/CTKKxj-iQZK/
Valmennatko tai tunnetko Paulan kun hänen kevennyksistä tiedät?Veikkaan et tuplatreenit jatkuu, eikä lepopäiviä tai lepoviikkoa tulee ennen ku joku paikka spragaa.
Veikkaan et tuplatreenit jatkuu, eikä lepopäiviä tai lepoviikkoa tulee ennen ku joku paikka spragaa.
Eiköhän sen ihan itse jokainen voi todeta ja toi oli villi veikkaus kun historiaan peilaa.Valmennatko tai tunnetko Paulan kun hänen kevennyksistä tiedät?
Vuosi leijonana ni mikäs siinä.mitä turhaa himmaillee, se on nössöjen hommaa,
kaasu pohjassa kohti ekoja pro kisoja kohti.
Eli pelkkää spekulointia.Eiköhän sen ihan itse jokainen voi todeta ja toi oli villi veikkaus kun historiaan peilaa.
Mä en Instagramissa kuvaa mun perseenpyyhkimisiä, Paukun treenit taas näkee sieltä ja jokainen voi itse sanomani todeta.Eli pelkkää spekulointia.
Säkin pyyhit vasemmalla kädellä perseen, ihan vaan koska näin päättelen
Etkös sää sanonut lähteväsi Pakkikselta huonon keskustelun vuoksi, mutta äijähän se täällä eniten länkyttää ja pitää tasoa yllä.Eli pelkkää spekulointia.
Säkin pyyhit vasemmalla kädellä perseen, ihan vaan koska näin päättelen
Hyvin ja järkevästi/kestävästi ei ole sama asia.Niin, no samalla voisi myös kysyä, että miksi muuttaa jotain, joka on ainakin toistaiseksi ja nähtävästi aika hyvin toiminut?
Juu pohdin kylläEtkös sää sanonut lähteväsi Pakkikselta huonon keskustelun vuoksi, mutta äijähän se täällä eniten länkyttää ja pitää tasoa yllä.
Itsellä ei valitettavasti oo aikaa stalkata joka päivä toisen treenejä.Mä en Instagramissa kuvaa mun perseenpyyhkimisiä, Paukun treenit taas näkee sieltä ja jokainen voi itse sanomani todeta.
No se ei montaa minuuttia viel kun iltasella kattoo stoorit.Itsellä ei valitettavasti oo aikaa stalkata joka päivä toisen treenejä.
Mutta nähtävästi olet vaikka viimeisen 6kk aikana itse kytännyt joka ikinen päivä?
Someenhan on pointtina lisätä ne kovat treenit, kuka edes haluaa kevennyksiä katella?
Itsellä ei valitettavasti oo aikaa stalkata joka päivä toisen treenejä.
Mutta nähtävästi olet vaikka viimeisen 6kk aikana itse kytännyt joka ikinen päivä?
Someenhan on pointtina lisätä ne kovat treenit, kuka edes haluaa kevennyksiä katella?
TämäSaako stalkkerin tittelin siis seuraamalla instassa jotain henkilöä ja katsomalla hänen tarinat sitä mukaa, kun seurattava niitä postaa katsottavaksi?
Somen pointti on yleensäkkin postata seuraajilleen haluamaansa materiaalia. Enkä ole kyllä aiemmin tiennyt, että materiaalin katsonut yleisö onkin sitten stalkkereita.