FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo tehokkain nukkumisaikakin on yksilöllistä. Esim itselle sopii hyvin mennä aamulla nukkuun ja herätä päivällä. Jopa paremmin, kuin joku 22-06. Toiset taas ei yövuorossa saa päivällä nukuttua, kuin muutaman tunnin.

Niin on.
Itellä ollu joskus ajan jaksoja kun on voinut itse vapaasti määrittää rytmin niin kyllä se äkkiä kääntyy siihen että käyn aamuyöllä/aamulla nukkumaan ja herään iltapäivällä. Tuolla rytmillä olisi itselle paras olla, mutta valitettavasti se ei töiden takia onnistu, vaan herätys on aamulla klo 5.00 ja illalla ei meinaa millään saada unta tarpeeksi aikaisin.
 
Paukku on uusi IFBB PRO, eli voitti sarjansa ja noviisit.

Sarjassa oli viisi kisaajaa ja sarjan taso oli aika karsea, itse olisin laittanut toiseksi tulleen voittajaksi, mutta hänellä ei ollut ilmeisesti riittävä kireys mitä hakivat.

Onnea Paukulle ja jännä nähdä miten treenitahti jatkuu tästä eteen päin.
 
Paukku on uusi IFBB PRO, eli voitti sarjansa ja noviisit.

Sarjassa oli viisi kisaajaa ja sarjan taso oli aika karsea, itse olisin laittanut toiseksi tulleen voittajaksi, mutta hänellä ei ollut ilmeisesti riittävä kireys mitä hakivat.

Onnea Paukulle ja jännä nähdä miten treenitahti jatkuu tästä eteen päin.
Kyllä meni ihan oikein. Onnittelut paulalle!
 
Onnittelut Paulalle. Välillä kun tätä ketjua on seurannut niin joidenkin mielestä Paula syö väärin, treenaa väärin ja nukkuu väärin joten siihen nähden tuloshan on suorastaan erinomainen, mitähän hän pystyykään saavuttamaan kun em asiat ovat kunnossa. Vakavemmin puhuen tässä lajissa kehitys tapahtuu pyrähdyksinä silloin kun juuri oikea, sanotaan nyt flow tila. Siihen vaikuttaa treenaajan motivaatio, treenikaveri/kaverit, koutsi ja yleensäkin oikeanlainen ympäristö ja elämäntilanne. Ei muutakuin kohti isompia lavoja.
 
Tuo tehokkain nukkumisaikakin on yksilöllistä. Esim itselle sopii hyvin mennä aamulla nukkuun ja herätä päivällä. Jopa paremmin, kuin joku 22-06. Toiset taas ei yövuorossa saa päivällä nukuttua, kuin muutaman tunnin.
Mulla oli sama vuorotöissä. Yövuorossa nukuin hyviä 9-10 tunnin unia ja aamuvuorossa 3-4 tuntia.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom