FIGURE PRO Paula Ranta

Ei voi kun nauraa osalle kommenteista. Tiedetään Paulan treeni asiat paremmin kuin hän ja hänen valmentaja. Tuntuu kuin lukisi aloittelijoiden palstaa jossa porukka neuvoo eka kerran salille menevää 🤦‍♂️ Aika jännä kuinka Paula on päässyt tuohon kuntoon vaikka on tehnyt kaiken väärin 😉 Vinkatkaa nyt äkkiä joku Paulalle että tulee lukemaan ketjua. Koko systeemi pitää muuttaa heti. Täällä on parhaat valmentajat.
Tämä. Pakkiksen metodit varmasti parempia kuin IFBB PROn joka taisi tehdä +20kg vuoteen näillä metodeilla.

Paula SL 5x5 kolmesti viikossa!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saako stalkkerin tittelin siis seuraamalla instassa jotain henkilöä ja katsomalla hänen tarinat sitä mukaa, kun seurattava niitä postaa katsottavaksi?

Somen pointti on yleensäkkin postata seuraajilleen haluamaansa materiaalia. Enkä ole kyllä aiemmin tiennyt, että materiaalin katsonut yleisö onkin sitten stalkkereita.

Tuo viitta lankesi @Oulunmurre :n harteille pitkälti näin: ekat postaukset täällä, hieman negatiivinen sävy + silti tarkka tietämys ketjun henkilön tekemisistä. Rehellisyyden nimissä on sanottava että jos ekaa kohtaa ei olisi, olisi minun silmissä tuo leima ollut huomattavasti vähäisempi.

Kovalta ja paljolta tekemiseltä tuo Paulalla toki kuulostaa, ja vaikea olisi kenellekään suoriltaan suositella vastaavaa työmäärää. Mutta näytti tuottavan tavoitteen saavuttamisen hänen kohdallaan, joten onnea vaan tuoreelle PRO:lle! :)
 
Ei ole tarkoitus dissata, mutta Paulahan oli SKL kisoissa neljäs, nyt voitti Puolassa jonkun kisan ja nyt hän on sitten valtavan hyvä?

Miten määritellään se, oliko tuon kisan voitto nyt kova suoritus vai ei? Kukaan teistä ei ilmeisesti tiedä yhtään toista kilpailijaa edes koko kisoista. Joo, sieltä sai pro kortin (mikä ilmeisesti on kova saavutus, en seuraa kisoja joten en oikeastaan itse tiedä) ja Paulalle hurjasti onnea siitä, mutta miten tarkalleen arvostellaan se, oliko tuon kisan voitto kova suoritus vai ei? 5 kilpailijaa kuulostaa aika vähältä (joku taisi mainita tuon kilpailijamäärän aiemmin) ja jos ei edes näiden muiden kilpailijoiden taso ole tiedossa, millä perusteella tuon kisan voittoa voi sanoa erityisen kovaksi suoritukseksi?
 
Aivan sama oliko kisoissa NPC kovin kärki vai ei, todella fiksu veto käydä "hakemassa" kortti tuolta. Pro kisoissa kyllä selviää se oma taso ja siellähän ne tavoitteetkin ovat. Se on kuitenkin tosi, että tää ei ole mikään paikka haukkua SKLn tuomareita, kun Paula ei SM kisoissa voittanut ja Puolassa sitten voittikin.
 
Aivan sama oliko kisoissa NPC kovin kärki vai ei, todella fiksu veto käydä "hakemassa" kortti tuolta. Pro kisoissa kyllä selviää se oma taso ja siellähän ne tavoitteetkin ovat. Se on kuitenkin tosi, että tää ei ole mikään paikka haukkua SKLn tuomareita, kun Paula ei SM kisoissa voittanut ja Puolassa sitten voittikin.

Sinun viestistä jäi nyt sellainen kuva, että tämä olisi ollut jotenkin strateginen veto (tiedossa, että heikohko tasoinen osanottajalista) ja jos näin on, niin olisiko jotain back uppia tälle?
 
Ei voi kun nauraa osalle kommenteista. Tiedetään Paulan treeni asiat paremmin kuin hän ja hänen valmentaja. Tuntuu kuin lukisi aloittelijoiden palstaa jossa porukka neuvoo eka kerran salille menevää 🤦‍♂️ Aika jännä kuinka Paula on päässyt tuohon kuntoon vaikka on tehnyt kaiken väärin 😉 Vinkatkaa nyt äkkiä joku Paulalle että tulee lukemaan ketjua. Koko systeemi pitää muuttaa heti. Täällä on parhaat valmentajat.

Ja sitä tuolla viestillä vähän niinkuin hain takaa.
On se sitten muiden mielestä kuinka väärää tekemistä tahansa, niin jumalauta neitonen kävi juuri pro kortin nappaamassa, että joku kumma niissä metodeissa todistetusti näyttää toimivan.
 
Sinun viestistä jäi nyt sellainen kuva, että tämä olisi ollut jotenkin strateginen veto (tiedossa, että heikohko tasoinen osanottajalista) ja jos näin on, niin olisiko jotain back uppia tälle?
En mä sitä tiedä oliko, mutta olihan se hyvä, että kisasi juuri tuolla. Enkä mä sitä sano, etteikö menestystä olisi tullut isommistakin kisoista, mutta jos kerta tuolla on ollut vain viisi kisaajaa, niin onhan ne mahdollisuudet huomattavasti paremmat.
 
Tämä. Pakkiksen metodit varmasti parempia kuin IFBB PROn joka taisi tehdä +20kg vuoteen näillä metodeilla.

Paula SL 5x5 kolmesti viikossa!
Toi 20kg lihasta vuoteen on ihan stetsonista heitettyä, vajaa 10kg on lähellä totuutta, äärimmäisen hoikasta kunnosta on lähtenyt liikkeelle. Kova määrä sekin, eikä ole ilmaiseksi tullu ja ehkä vähän vähemmällä olis tullu sama lopputulos.
 
Ja minun mielestäni Oulun mies voisi jättää nuo sarkasminsa vähän vähemmälle, jos kaikki tietoa on puhtaasti spekulointia.
Kaikki ne jotka ovat Paukkua seuranneet tietää että mä en mitään pskaa jauha, kaikki noi on itse stooreissa kertonut ja mun ei tartte lisätä siihen omia mietteitä. Johonkin harvaan kohtaan olen spekulaatiota heittänyt ja myös siitä maininnut.
 
Kaikki ne jotka ovat Paukkua seuranneet tietää että mä en mitään pskaa jauha, kaikki noi on itse stooreissa kertonut ja mun ei tartte lisätä siihen omia mietteitä. Johonkin harvaan kohtaan olen spekulaatiota heittänyt ja myös siitä maininnut.

No okei oletetaan nyt, että olet oikeassa.
Sinä, kun aktiivisesti myös seuraat Paulaa, olet myös arvatenkin huomannut, että mitä tähän asti on tehty on toiminut yllättävn hyvin. Eikö?
Joten, mikä ongelma ja mitä ehdottaisit noin niinkuin ratkaisuksi?
Kenties jotain Mike Israetel metodeja?
 
No okei oletetaan nyt, että olet oikeassa.
Sinä, kun aktiivisesti myös seuraat Paulaa, olet myös arvatenkin huomannut, että mitä tähän asti on tehty on toiminut yllättävn hyvin. Eikö?
Joten, mikä ongelma ja mitä ehdottaisit noin niinkuin ratkaisuksi?
Kenties jotain Mike Israetel metodeja?
Enhän mä ole sanonut etteikö tulosta ole tullut, huipulle kun haluaa niin eihän se ole mitään kuntourheilua, mutta joku järki olisi hyvä pitää reenihommissa jos haluaa jatkaa pitkälle.

Mutta mutta.. tolla tavalla tulee loppu vastaan ennenpitkää jos sama tahti jatkuu. Aika näyttää miten homma etenee tästä eteenpäin, tuskin ainakaan treenimäärät vähenee kun karkelot kovenee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom