Joo, oletetusti. En mä tiennykkään, että mä vedän clenuja ja t3:sta, jos mulla joskus kädet tärisee.
Kerro nyt ihan suoraan, et mikä sun motiivi on tänne raportoida kaikki paska ko. henkilöstä. Sä alussa yritit sitä vielä verhota jonkinlaiseen huolestumiseen kyseisestä henkilöstä, mut sen nyt näki sokeakin kepillä, että paskaahan sä yrität vaan lappaa henkilön niskaan. Mut nyt ku sä oot saanu muutaman apinan seuraamaan sua ja flemmaamaan henkilöä sun kanssa niin nyt sä niiku alat tykittää oikeen huolella jopa omia oletuksiasi ja raportoit kaiken paskan tänne, minkä vaan löydät henkilön instasta ja mistä vaan pystyt jotain omia päätelmiäsi tekemään.
Ei toi enää mene kategoriaan "seuraan mielenkiinnosta, kun asioita tehdään äärimmillään", mieti nyt ite tota mun lainaamaa postaustasi. Miten toi enää edes menisi siihen kategoriaan.
Kerro ihan reilusti, et mikä sun motiivi on postata tätä paskaa päivästä toiseen Paulasta. Mua ihan aidosti kiinnostaa, et mikä on se triggeri, joka saa ihmisen toimimaan noin.