FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo, jos se on nylkytystä niin sitten ymmärrän mutta jos normaalin kaltevuuden hackia suht pohjasta niin onhan se käsittämätön suoritus naiselle ja todella kova myös miehelle.
Joo, nämä suoritukset on semmoista loppuojennusta ainakin mitä instan stooreissa näkyy
 
Siteet näyttäis olevan.
Seuraava kysymys onkin sitten se kuinka tiukalle nuo vedetään,mutta jos hackissa on romua 300kg niin voisi kuvitella että ne vedetään suht tiukalle.Itse treenailen salilla missä on paljon siteillä kyykkyä tekeviä voimanostajia ja heidän kanssa kun olen asiasta joskus keskustellut olen ymmärtänyt että nuo siteet on tarkoitettu puhtaasti juuri voimanostokyykkyihin missä työnnetään persettä taakse ja istutaan sääri pystyssä tuota sidettä vasten.Voisi näin äkkiseltään kuvitella että hackissa siteiden käyttö ei ole tuon takia kovin fiksua tai tervettä touhua polvia ajatellen.
 
Aika paksuks menee nämä jutut täällä. Ite kilpaurheilin vielä Paulan ikäisenä ja vanhemmat maksoi minun valmennukset, ulkomaanmatkat ja varusteetkin. Ei kukaan meidän joukkueesta maksanut näitä itse. Plus Paula vieläpä tekee töitä, ja kyllä töissäkäyvällä on varaa valmentajalle maksaa. Taitaa jokusen lantin tienata some-yhteistöistäkin.
Ennen oli vaan nämä myötäloukkaantujat, nyt on jo myötähuolissaan olijat!
 
Hyvä tärinä oletetusti clenusta ja t3 tän aamuisessa stoorissa ku esitteli väriään. Kamerakäsi ja värjätty käsi vapisi huolella,

Joo, oletetusti. En mä tiennykkään, että mä vedän clenuja ja t3:sta, jos mulla joskus kädet tärisee.

Kerro nyt ihan suoraan, et mikä sun motiivi on tänne raportoida kaikki paska ko. henkilöstä. Sä alussa yritit sitä vielä verhota jonkinlaiseen huolestumiseen kyseisestä henkilöstä, mut sen nyt näki sokeakin kepillä, että paskaahan sä yrität vaan lappaa henkilön niskaan. Mut nyt ku sä oot saanu muutaman apinan seuraamaan sua ja flemmaamaan henkilöä sun kanssa niin nyt sä niiku alat tykittää oikeen huolella jopa omia oletuksiasi ja raportoit kaiken paskan tänne, minkä vaan löydät henkilön instasta ja mistä vaan pystyt jotain omia päätelmiäsi tekemään.

Ei toi enää mene kategoriaan "seuraan mielenkiinnosta, kun asioita tehdään äärimmillään", mieti nyt ite tota mun lainaamaa postaustasi. Miten toi enää edes menisi siihen kategoriaan.

Kerro ihan reilusti, et mikä sun motiivi on postata tätä paskaa päivästä toiseen Paulasta. Mua ihan aidosti kiinnostaa, et mikä on se triggeri, joka saa ihmisen toimimaan noin.
 
Joo, oletetusti. En mä tiennykkään, että mä vedän clenuja ja t3:sta, jos mulla joskus kädet tärisee.

Kerro nyt ihan suoraan, et mikä sun motiivi on tänne raportoida kaikki paska ko. henkilöstä. Sä alussa yritit sitä vielä verhota jonkinlaiseen huolestumiseen kyseisestä henkilöstä, mut sen nyt näki sokeakin kepillä, että paskaahan sä yrität vaan lappaa henkilön niskaan. Mut nyt ku sä oot saanu muutaman apinan seuraamaan sua ja flemmaamaan henkilöä sun kanssa niin nyt sä niiku alat tykittää oikeen huolella jopa omia oletuksiasi ja raportoit kaiken paskan tänne, minkä vaan löydät henkilön instasta ja mistä vaan pystyt jotain omia päätelmiäsi tekemään.

Ei toi enää mene kategoriaan "seuraan mielenkiinnosta, kun asioita tehdään äärimmillään", mieti nyt ite tota mun lainaamaa postaustasi. Miten toi enää edes menisi siihen kategoriaan.

Kerro ihan reilusti, et mikä sun motiivi on postata tätä paskaa päivästä toiseen Paulasta. Mua ihan aidosti kiinnostaa, et mikä on se triggeri, joka saa ihmisen toimimaan noin.
Mä nyt satun tietämään millä systeemeillä kisojen alla mennään, joten tää ei ole mitään paskanjauhantaa. Tossa on moni mimmi heittäny veivin viimeisten viikkojen aikana lähellä kisoja ja siellä on vedetty clenut, t3 ja furet, aika rankaksi käy keholle tommonen. Mikä sut fanipojan saa triggeröitymään mun viesteistä, näistä asioista tulee puhua, ku jengi ei tajua miten ihminen vedetään äärimmilleen ja millä keinoilla.
 
Mä nyt satun tietämään millä systeemeillä kisojen alla mennään, joten tää ei ole mitään paskanjauhantaa. Tossa on moni mimmi heittäny veivin viimeisten viikkojen aikana lähellä kisoja ja siellä on vedetty clenut, t3 ja furet, aika rankaksi käy keholle tommonen. Mikä sut fanipojan saa triggeröitymään mun viesteistä, näistä asioista tulee puhua, ku jengi ei tajua miten ihminen vedetään äärimmilleen ja millä keinoilla.

Fanipoikakortin sitten nakkasit puolustuskeinona :love:

En tiedä tajuatko itse millaisena vähintään puolittaisena stalkkerina sä täällä näyttäydyt. Hieman katkerana sellaisena vielä.

Jos siitä huomautetaan, niin a) fanipoika ja b) näistä pitää puhua. Monenko naiskisaajan instaa seuraat yhtä tiiviisti? Ja raportoitko heidänkin äänen tärinänsä (tai tärinän puutteen) vastaavilla olettamuksilla?
 
Ainakin Paula on erittäin kireässä kunnossa!
Onko kisat tänään illalla vai huomenna? Joku bikini kisaaja myös on edustamassa Suomea.


 
Katoin just ton viimesen Instagram-videon ja pari aikaisempaa. Täähän on camp-huumoria parhaimmillaan! Moni muu treenaaja puristaa kameraa paljon enemmän. Näistä ei oikein osaa arvata, onko tehty tosissaan vai kieli poskessa. Lisäksi tilanteet toistuu (lähes) samanlaisina päivästä toiseen. Eihän tartte mennä Kummelia kauemmas, kun huumorin resepti on selvillä. Tai The Fast Show hokemineen. Toivottavasti huumoria riittää vielä vuosia, eikä lopu ensimmäiseen tuotantokauteen.
 
Moni mimmi heittäny veivin?!
Ok, siitä olin tietoinen että entisiä ammattinodareita/voimailijoita kuolee silloin tällöin mutta tää oli ihan uusi uutinen.
Lue Genaration Ironin uutisia, niin sieltä selvii. On niitä useampi pudonnu lähiaikoina. Tietty kun kaikki kivet käännetään, niin tulee ongelmia. Mut sitähän tää laji on äärimmillään. Siihen kun yhdistetään järjetön treenimäärä ilman lepoja ja kemia niin lopputulos ei ole kovinkaan kaunis.
 
Mitä nyt kattonut itsekin muutamia kertoja noita Paulan juttuja niin kyllä noista painoista vois ottaa ihan helvetisti pois kun toi sen koutsi avittaa ekasta toistosta lähtien.
Jos tekis puhtaasti itse ilman kaikkia rättejä ja kunnon liikeradalla jne. niin painot pienenis varmaan puolella.

Jos näin on (en ollut tietoinen reenityylistä), niin tuo on varmaan typerintä (sori jos joku loukkaantuu nyt), mitä kehonrakentaja/fysiikkakisaaja voi tehdä. Ensinnäkin tuo on loukkaantumisriskin tietoista jahtaamista ja toisekseen täysin tarpeetonta. Sen hackin kuten monen muunkin liikkeen voi tehdä todella monella tavalla.
Yksi tapa on tehdä se vaikeammin. Kääntöpuolena tällä on se, että aina joutuu jostain syystä vähentämään painoja ja se ei ole kivaa. Se v*tuttaa ja se vetää nöyräksi.
Vaikken itsestäni yleensä piittaisi puhuakaan, niin satun henkilökohtaisesti joutuneeni yhdessä vaiheessa "järkeistämään" ja sanotaanko rikkomaan omia rutiinejani.

Hankala edes sanoiksi pukea sitä tunnetta ja kuinka kova pala se oli purtavaksi silloin näin uskomattoman jääräpäisen luonteen omaavalle. Näin jälkikäteen, kun asioita miettii, niin olisit idiootti voinut valaistua vähän aikaisemmin...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom