Sanoinko mä jotain muuta?Se nyt on ihan sama reenaako natuna vai patuna vuosikausia, yhtä paljon minulta ainaki saa arvostusta.
Lainatussa viestissä oli että treenaa pitkään natuna ja voittaa sit kisat.
Epäilin tällaisen mahdollisuutta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanoinko mä jotain muuta?Se nyt on ihan sama reenaako natuna vai patuna vuosikausia, yhtä paljon minulta ainaki saa arvostusta.
Sanoinko mä jotain muuta?
Lainatussa viestissä oli että treenaa pitkään natuna ja voittaa sit kisat.
Epäilin tällaisen mahdollisuutta.
Joo…onhan se erikoista että hänen kaltainen, ”hieman” totutusta poikkeava henkilö herättää keskustelua ja mielenkiintoaJatketaanko Paulan haukkumista? Tulin pitkästä aikaa katsomaan mitä täällä on niin kahden sivun verran on haukuttu paulan valmentamista, sen omia treenejä, sen mielipiteitä, sen luonnetta, ylipäätään kaikkea. Ja lopuksi Paulan pitäisi olla Minna Pajulahti.
Mua huvittaa kun aikuiset miehet kyttäävät sen stooreja kuin hai laivaa, ja sitten äkkiä kirjoittamaan sen jälkeen pakkikselle mitä se on sanonut väärin.
Mulla se tyyppi joka myi ne renkaat tasapainotti ne.Tarkotan vaan että jos et ole kilpa tason vääntäjä niin kyllä ne 3*12 yms löytää netistä.Tavikset ei tajua, että ne renkaat pitää tasapainottaakin. Sitä ei kotioloissa tehdä.
Ei,tässä keskustelussa on vaan tavallaan kiva polarisoituminen joka saa mut välillä osallistumaan siihen.Jaksaako oikeasti joku kuunnella ton storyja?
Jatketaanko Paulan haukkumista? Tulin pitkästä aikaa katsomaan mitä täällä on niin kahden sivun verran on haukuttu paulan valmentamista, sen omia treenejä, sen mielipiteitä, sen luonnetta, ylipäätään kaikkea. Ja lopuksi Paulan pitäisi olla Minna Pajulahti.
Mua huvittaa kun aikuiset miehet kyttäävät sen stooreja kuin hai laivaa, ja sitten äkkiä kirjoittamaan sen jälkeen pakkikselle mitä se on sanonut väärin.
Jotenkin paistaa kateus tekstissä.Offia ei lainkaan ja synteettisesti menee sen verran kamaa, että kiristyy ja paino kasvaa läpi vuoden nonstoppina. Hoisuihin kasvanut todnäk isompi vehje jo kuin monella kirjoittajalla täällä. Miten ketään aasi ostaa tolta vielä valmennuksen.
Tykkään seurata Paulan edesottamuksia lajin kannalta, mielenkiintoista nähdä kuinka pitkälle hän ehtiikään päästä. Mutta henkilökohtaisesti tuossa vaikuttaa olevan suuri pakkomielteisyys, joka ei yleensä pääty mitenkään hyvin. Vaikka jokainen saa tehdä kuten haluaa ja laiskat (minäkin) täällä vinkuu kun emme itse pysty samaan, niin missään nimessä kyseinen laji ei vaadi tämäntyyppistä omistautuneisuutta, vaikka aikoisi pärjätä millä tasolla tahansa. Se tapa toteuttaa tulee kyllä Paulalta ihan omasta halusta ja vaatimuksesta. En tuomitse sitä, oma päätös, toivon vain ettei kukaan ota suoraan mallia hänen tavastaan toteuttaa lajia, koska ei ihan jokaisella roppa kestä moista rääkkiä tuotakaan aikaan.Eilen stooria kuunnellessa tuli rehellisesti surullinen olo. Hän ei kuulemma kaipaa vapaapäiviä, lomia eikä lepoa, koska ei osaa olla paikallaan. Ja mitä ne valmennettavatkin ajattelisi jos hän olisi kuukauden yhtäkkiä lomalla ja he jäisivät aivan yksin. Hän on saatavilla joka päivä ja vastaa aina. Haisteli leipiä (en tiedä kenen) ja mietti miten ihanalta ne maistuu, mutta itse syö puuromössönsä.
Toki ihmiset ovat erilaisia, mutta mietin kyllä mitä ne kysymykset on joihin pitää saada vastaus nyt heti? Aamulla miettii että ei halutakaan puuroa, mitä syön? Kai nyt tuollaiset on ihan ravinto-ohjelmassa sisällä vaihtoehtoina? Ja kun treenit vaihtuu niin kai ne nyt käydään silloin läpi yhdessä eikä ihmiset avaa ohjelmaa vasta salin pukkarissa ja sitten pommita valmentajaa kysymyksillä?
No ehkä sitä itse on sitten jotenkin tyhmä ja laiska kun todellakin kaipaa töistä lomaa ja treeneistä lepoa.
Mistä? Tyhmä on jossei tajua, että roinaaminen on jo ihan arkea normi salikävijälläkin ja ei vie mitään pois kunnosta tai saavutuksista, MUTTA niiden järjettömien määrien käyttö nonstoppina naisella ilman edes kunnollista offia ja syömistä missään kohtaa on omasta mielestä ihan järjettömän idioottimaista. Vai meinasitko, että Artosta olen kateellinen?Jotenkin paistaa kateus tekstissä.
No kerroppa mitä siellä menee? Näytät tietävän.MUTTA niiden järjettömien määrien käyttö nonstoppina naisella
Mistä? Tyhmä on jossei tajua, että roinaaminen on jo ihan arkea normi salikävijälläkin ja ei vie mitään pois kunnosta tai saavutuksista, MUTTA niiden järjettömien määrien käyttö nonstoppina naisella ilman edes kunnollista offia ja syömistä missään kohtaa on omasta mielestä ihan järjettömän idioottimaista. Vai meinasitko, että Artosta olen kateellinen?
Sorry, en tosiaan tiedä. Kuitenkin runsaassa vuodessa äänen madaltuminen hyvin selvästi, kasvojen ja varsinkin leukalinjan kasvu ja virilisöityminen vihjaavat aika paljon. Myös omat hiukset kadonneet olemattomiin. Sen lisäksi 25kg massan lisäys ja rasvaprosentin pieneneminen reilusti ei ihan helpolla käy edes miehellä, vaikka ruoka reeni ja aineetkin olis kunnossa.No kerroppa mitä siellä menee? Näytät tietävän.
Sorry, en tosiaan tiedä. Kuitenkin runsaassa vuodessa äänen madaltuminen hyvin selvästi, kasvojen ja varsinkin leukalinjan kasvu ja virilisöityminen vihjaavat aika paljon. Myös omat hiukset kadonneet olemattomiin. Sen lisäksi 25kg massan lisäys ja rasvaprosentin pieneneminen reilusti ei ihan helpolla käy edes miehellä, vaikka ruoka reeni ja aineetkin olis kunnossa.