Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutenkin aika kieroa ajattelua, että tolla tapaa kaikesta väännetään negatiivista. Mitä väliä sillä on mitä kaikkea panostetaan videoon, kun se merkitsee vain että se tulee. Onko video jotenkin parempi, jos mä maksan vaikka 1000 euroa joka videosta? Se on edelleen sama video. Pääasia että niitä tulee niille jotka niitä haluaa katsoa. Olen matkustanut ympäri ämpäri nollapalkalla vuosikausia kuvaamassa kaikenlaista, enkä mä ole siitä valittanut. Eikä ketään pitäis edes kiinnostaa teenkö miinuksella vai plussalla.Jotenkin tuntuu omaan korvaan älyttömältä sanoa että tuolla treenivideolla ois paulalle ollut 0 arvo. Luulis että youtubessa julkastava sisältö missä oot mukana olisi pelkästään positiivista. Ehkä mä en vaa tajua.
Mä kirjoitin vielä, kun olit jo paremmin saman ilmaissutJa onhan nuo Miken videot niin hyviä, että tuo usein huomattavasti paremmin kilpailijaa ja persoonaa esiin, kuin omat somepäivitykset. Vähän voisi tavallaan myös ajatella, että et ole Suomen sisällä tunnettu bodari ennen kuin olet vieraillut Miken videolla.
Hieman sama kuin kysyisi että miksi Pepsodent mainostaa töllössä kun kaikki tietää sen olevan hyvää hammastahnaa.Erikoinen on tuo sinun tapa toimia,kysyt ENSIN kisaajlta haluaako hän tehdä pakkikselle videon.Jolla sinä tienaat fyrkkaa,käsittäkseni olet sanonut ettet maksa kisaajille näistä mitään eli Paulalle tämä julkisuus olis täällä 0 arvoinen suoritus, ei hänen insta seuraajat lisääntyis luultavasti yhtään koska kaikki pakkiksella tietää hänet jo,hän on ne seuraajat hankkinut itse jolla tekee rahaa instassa/instan kautta.
Kisaaja sanoo sulle että kyllä käy,niin sen jälkeen vaikenet ja jäät odottamaan että hän järjestää asiat etkä ota enää ikinä yhteyttä?
Ei ole ihmekään että täällä on nykyään aika hiljaista vrt 10 vuotta sitten jos tavat toimia on tuollaiset että odotetaan niinkö keisari päivällistä että joku tekee asiat puolesta ja itse kerää työ hedelmät sitte.
Tässähän se tuli: Ei siis ole uskallusta poiketa hänen omista rutiineista. Tähän turha kenenkään lässyttää ”ei sais videolla lisää instaseuraajia”. Cmoon nyt taas.Kiitos sulle taas positiivisesta viestistä. Mä kyllä kysyin seuraavaa eikä se näy edes luettuna. Että en tiiä.
katso liitettä 240681
Eikä kaikesta aina tarvitse hyötyä, etenkään rahallisesti. Vaikka Pakkiksen kautta jokainen esiintyvä artisti saakin näkyvyyttä, niin ei se kaikilla rahassa näy, eikä tarvitsekaan. Mitä hittoa, paljonkohan Arto Vainio sai rahaa ja seuraajia kun esiintyi sinun videolla? Vai voisiko olla että vain teki se sen faneille? Ei olisi Paulalle suuri menetys esiintyä sinun videolla, vaikka olisikin jo Instagramin seuraajat maksimissa.Muutenkin aika kieroa ajattelua, että tolla tapaa kaikesta väännetään negatiivista. Mitä väliä sillä on mitä kaikkea panostetaan videoon, kun se merkitsee vain että se tulee. Onko video jotenkin parempi, jos mä maksan vaikka 1000 euroa joka videosta? Se on edelleen sama video. Pääasia että niitä tulee niille jotka niitä haluaa katsoa. Olen matkustanut ympäri ämpäri nollapalkalla vuosikausia kuvaamassa kaikenlaista, enkä mä ole siitä valittanut. Eikä ketään pitäis edes kiinnostaa teenkö miinuksella vai plussalla.
Ei ole mitään hajua kuka Paula Ranta on tai millä metodeilla treenaa tai missä lajissa kilpailee. Ainakin osaa itse tai taustalla olevat ihmiset somemainostamisen. 8 kk ja 150 sivua pakkiksella. Onkohan nopeiten saavutettu sivumäärä?
^
Itse epäilin konupäissään olevaa Artoa.
No hyvä toki että pidätte Paulan keskustelua koko ajan aktiivisena. Mitähän muuta tekisitte elämällänne? Möhömahoja varmaan vituttaa.
Hei, onko mahdollista että Paula vierailisi Miken treenivideolla? Sitä on odotettu aivan vilpittömästi ja varmasti tulisi lisää näkyvyyttäkin myös, eli hyvää tekisi urallekkin.
Sitä pitää kysyä Paulalta tai joltain sen tuntevalta. Varmaan tekisi hyvää näkyvyydelle ja uralle ei kai siinä mitään. Kai Paulalla on joku somekanava jota kautta voit ihan suoraan kysellä?
Anteeksi, käsitin että olisit ollut Arto. Miten on noin agressiivinen tuo sun ulosanti, etkai kuitenki olisi Arto?
Vai onko se itse predatori?
Ei ole mitään hajua kuka Paula Ranta on tai millä metodeilla treenaa tai missä lajissa kilpailee. Ainakin osaa itse tai taustalla olevat ihmiset somemainostamisen. 8 kk ja 150 sivua pakkiksella. Onkohan nopeiten saavutettu sivumäärä?
Epäilen, että ole kumpikaan - ei kirjoitusvireitä tai ”outoja” murresanoja. Joku valmennettava lähipiiristä.Mää luulen että se on A koska tulee niin vihasta juttua. Saattaa olla kyllä ketjun päähenkilökin.