Siinä on kyllä vakka löytänyt kantensa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vihaatko yhtä paljon mua, kun kerron että herään 6:00 aamulla ihan vaan, jotta ehdin reenaamaan? Nukun sen takia liian vähän suosituksiin nähden (n. 6h yössä) ja joka aamu vituttaa nousta mutta vaihtoehtoja ei ole, jos haluan reenata.Siellä valmentaja kehuu kuinka valmennettava ei keksi tekosyitä ja ottaa treeniajan "yöstä".
Jos minä sanoisin valmentajalleni että otan treeniaikani yöunista niin vastauksena ei kyllä tulisi kehuja vaan käsky lopettaa hölmöilemästä ja alkaa nukkua. Joka paikassa puhutaan unen ja unen laadun tärkeydestä elämäntapamuutoksen/dieetin ja ihan hyvän elämän jopa tärkeimpänä kulmakivenä, mutta ilmeisesti Paulan metodi sisältää myös ohjeet kuinka pärjätä töissä, kahden lapsen vanhempana ja muutenkin arjessa, treenata kolmelta yöllä ja silti kehittyä niin perkeleesti.
Ehdottaisin seuraavaksi että Paula jakaisi viisauttaan vauva- ja pikkulapsiperheisiin! Tekosyitä ne valvomiset, salille vaan!
Vihaatko yhtä paljon mua, kun kerron että herään 6:00 aamulla ihan vaan, jotta ehdin reenaamaan? Nukun sen takia liian vähän suosituksiin nähden (n. 6h yössä) ja joka aamu vituttaa nousta mutta vaihtoehtoja ei ole, jos haluan reenata.
Heinonen kertoo nipistäneensä yöunia, jotta voi reenata yöllä kun lapset nukkuu -> jengi hypettää "kuin vitun kova jätkä". Olmalaa ei vihata, kun se kertoo somessa menneensä parin tunnin unilla reenille.
Mut sit kun Paula kertoo vastaavasta niin onkin ihan eri ääni kellossa. Ai että mä vihaan nykyaikaa.
Paulan kannattaisi ottaa mallia Minna Pajulahdesta, joka treenaa lujaa vuosikymmenen toisen jalkeen ja tekee kivikovaa tulosta. Ei tarvitse mitaan alyttomia treenisetteja joissa loppupelissa sabotoidaan itseaan. Minnan tyyli treenata on kova, mutta on pysynyt huipulla yt todella kauan. Paulan meinigilla ei voi ennustaa pitkaa uraa.
Sen lisaksi Minna on aarettoman positiivinen henkilo ja en muista etta kukaan olisi ikina sanonut hanesta mitaan negatiivista. Paulalla alkaa olla nyt sellainen maine etta rahat pois ja vittuilua peraan jos valmennus ei miellyttanyt. Paskoo maineensa ennenkun uran on edes kunnolla alkanut.
nykyään ihmiset on niin avuttomia että tarvitsevat jonkun PT:n kuntoon päästäkseen. Ei se nyt mitään vitun rakettitiedettä ole
Tavikset ei tajua, että ne renkaat pitää tasapainottaakin. Sitä ei kotioloissa tehdä.Sama kun tarttis käydä joku kurssi että voi ite vaihtaa renkaat autoon
No ei niitä tarvii tasapainottaa kuin silloin kun vaihtaa uudet renkaat tai renkaat alkanut täristää.Tavikset ei tajua, että ne renkaat pitää tasapainottaakin. Sitä ei kotioloissa tehdä.
Pitää siis kilpasiskojaan ei minään. Minusta melko ala-arvoista toimintaa. Pitäs vähän olla pelisilmää jos haluaa kunnioitusta muilta kisaajilta. Vaikuttaa kyllä olevan niin itseään täynnä tämä neiti.Nyt neiti storyssä haukkuu puuhastelijoiksi niitä, jotka kisaavat vain esim. kerran vuodessa. Kyllä mä ainaki arvostan paljon enempi henkilöä, joka treenaa vuosikausia natuna, kisaten ehkä parin vuoden välein ja joka lopulta voittaa esim. SM-kullan vuosien työn tuloksena, kuin roinaajaa joka vuodessa kerää hullun lihasmassan ja sit kiertää kaiken maailman pilipalikisoja ilman sanottavaa menestystä. Just saying.
Kaikkia? Ei varmasti.Jaksaako oikeasti joku kuunnella ton storyja?
Meinaat että näissä vois pärjätä vielä natuna?Kyllä mä ainaki arvostan paljon enempi henkilöä, joka treenaa vuosikausia natuna, kisaten ehkä parin vuoden välein ja joka lopulta voittaa esim. SM-kullan vuosien työn tuloksena.
Meinaat että näissä vois pärjätä vielä natuna?
Ehkä Mike O'Hearnin ankanmuna dietillä mutta muuten vahva epäily...
Jep. Nuo filtterit muuttaa niin uskomattoman paljon kasvoja, että ei mahtaisi tunnistaa kun livenä näkisi.Ja mainitaan nyt vielä tähän viimeiseen, että tämä kommentti ei sinällään liittynyt Paulan ulkonäköön vaan siihen, ettei minulla oikeasti taida edes olla aavistusta miltä ketjun henkilö todellisuudessa näyttää, koska en ole häntä koskaan kasvotusten tavannut.