FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siellä valmentaja kehuu kuinka valmennettava ei keksi tekosyitä ja ottaa treeniajan "yöstä".

Jos minä sanoisin valmentajalleni että otan treeniaikani yöunista niin vastauksena ei kyllä tulisi kehuja vaan käsky lopettaa hölmöilemästä ja alkaa nukkua. Joka paikassa puhutaan unen ja unen laadun tärkeydestä elämäntapamuutoksen/dieetin ja ihan hyvän elämän jopa tärkeimpänä kulmakivenä, mutta ilmeisesti Paulan metodi sisältää myös ohjeet kuinka pärjätä töissä, kahden lapsen vanhempana ja muutenkin arjessa, treenata kolmelta yöllä ja silti kehittyä niin perkeleesti.

Ehdottaisin seuraavaksi että Paula jakaisi viisauttaan vauva- ja pikkulapsiperheisiin! Tekosyitä ne valvomiset, salille vaan!
Vihaatko yhtä paljon mua, kun kerron että herään 6:00 aamulla ihan vaan, jotta ehdin reenaamaan? Nukun sen takia liian vähän suosituksiin nähden (n. 6h yössä) ja joka aamu vituttaa nousta mutta vaihtoehtoja ei ole, jos haluan reenata.

Heinonen kertoo nipistäneensä yöunia, jotta voi reenata yöllä kun lapset nukkuu -> jengi hypettää "kuin vitun kova jätkä". Olmalaa ei vihata, kun se kertoo somessa menneensä parin tunnin unilla reenille.

Mut sit kun Paula kertoo vastaavasta niin onkin ihan eri ääni kellossa. Ai että mä vihaan nykyaikaa.

Vihaatko yhtä paljon mua, kun kerron että herään 6:00 aamulla ihan vaan, jotta ehdin reenaamaan? Nukun sen takia liian vähän suosituksiin nähden (n. 6h yössä) ja joka aamu vituttaa nousta mutta vaihtoehtoja ei ole, jos haluan reenata.

Heinonen kertoo nipistäneensä yöunia, jotta voi reenata yöllä kun lapset nukkuu -> jengi hypettää "kuin vitun kova jätkä". Olmalaa ei vihata, kun se kertoo somessa menneensä parin tunnin unilla reenille.

Mut sit kun Paula kertoo vastaavasta niin onkin ihan eri ääni kellossa. Ai että mä vihaan nykyaikaa.

En vihaa, en Paulaa, sinua tai ketään muutakaan. Mutta 6h unta yössä on pitkällä tähtäimellä hyvinvoinnin kannalta yksiselitteisen tyhmää - ja raskaan treenin yhdistäminen tähän vielä tyhmempää - ja tätä puoltaa suunnilleen kaikki luotettavat tutkimukset. Teki sen sitten opiskelija, vanhempi, työtön, työssäkäyvä, pitkäaikaissairauden kanssa elävä tai perus-Pertti Ikaalisista. Saa sitä itselleen selittää että pärjää vähemmällä unella tai ettei koskaan ole muuten aikaa tai mitä tahansa, ei se sitä muuksi muuta.

Itse treenaan aamuisin myös mutta unta tulee silti se 8-10 tuntia yössä. Asioita on priorisoitava. Kaikkea ei voi saada eikä kaikelle voi antaa 100% vaikka miten haluaisi.

Paulan kannattaisi ottaa mallia Minna Pajulahdesta, joka treenaa lujaa vuosikymmenen toisen jalkeen ja tekee kivikovaa tulosta. Ei tarvitse mitaan alyttomia treenisetteja joissa loppupelissa sabotoidaan itseaan. Minnan tyyli treenata on kova, mutta on pysynyt huipulla nyt jo todella kauan. Paulan meinigilla ei voi ennustaa pitkaa uraa.

Sen lisaksi Minna on aarettoman positiivinen henkilo ja en muista etta kukaan olisi ikina sanonut hanesta mitaan negatiivista. Paulalla alkaa olla nyt sellainen maine etta rahat pois ja vittuilua peraan jos valmennus ei miellyttanyt. Paskoo maineensa ennenkun ura on edes kunnolla alkanut.

Viimeksi muokattu:
Paulan kannattaisi ottaa mallia Minna Pajulahdesta, joka treenaa lujaa vuosikymmenen toisen jalkeen ja tekee kivikovaa tulosta. Ei tarvitse mitaan alyttomia treenisetteja joissa loppupelissa sabotoidaan itseaan. Minnan tyyli treenata on kova, mutta on pysynyt huipulla yt todella kauan. Paulan meinigilla ei voi ennustaa pitkaa uraa.

Sen lisaksi Minna on aarettoman positiivinen henkilo ja en muista etta kukaan olisi ikina sanonut hanesta mitaan negatiivista. Paulalla alkaa olla nyt sellainen maine etta rahat pois ja vittuilua peraan jos valmennus ei miellyttanyt. Paskoo maineensa ennenkun uran on edes kunnolla alkanut.

Aika täynnä itseään tuntuu olevan nuori nainen, ei juuri siedä mitään palautetta. Naapureidenkin pitää sopeutua neidin fitneselämään, joka alkaa yöllä kolmelta crossarilla.

Jokainen tyylillään, se kokemus mitä ikä ei ole vielä tuonut paistaa kyllä vahvasti. Vai käyttäytyyhän jotkut noin läpi elämänkin.

Tavikset ei tajua, että ne renkaat pitää tasapainottaakin. Sitä ei kotioloissa tehdä.
No ei niitä tarvii tasapainottaa kuin silloin kun vaihtaa uudet renkaat tai renkaat alkanut täristää.
Nyt keväällä kaivaa tallista vaan kesärenkaat esiin ja tunkilla auto ylös ja talvirenkaat talliin ja kesärenkaat alle ja sit huoltsikalle tarkistamaan ilman paineet 👍.

Juu, hyvä muija tunnistaa kampiakselin ja kardaaniakselin, noh hieman kärjistäen mutta osimoilleen näin. Niiden tasapainottaminen sitten tärkeää onkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt neiti storyssä haukkuu puuhastelijoiksi niitä, jotka kisaavat vain esim. kerran vuodessa. Kyllä mä ainaki arvostan paljon enempi henkilöä, joka treenaa vuosikausia natuna, kisaten ehkä parin vuoden välein ja joka lopulta voittaa esim. SM-kullan vuosien työn tuloksena, kuin roinaajaa joka vuodessa kerää hullun lihasmassan ja sit kiertää kaiken maailman pilipalikisoja ilman sanottavaa menestystä. Just saying.

Nyt neiti storyssä haukkuu puuhastelijoiksi niitä, jotka kisaavat vain esim. kerran vuodessa. Kyllä mä ainaki arvostan paljon enempi henkilöä, joka treenaa vuosikausia natuna, kisaten ehkä parin vuoden välein ja joka lopulta voittaa esim. SM-kullan vuosien työn tuloksena, kuin roinaajaa joka vuodessa kerää hullun lihasmassan ja sit kiertää kaiken maailman pilipalikisoja ilman sanottavaa menestystä. Just saying.
Pitää siis kilpasiskojaan ei minään. Minusta melko ala-arvoista toimintaa. Pitäs vähän olla pelisilmää jos haluaa kunnioitusta muilta kisaajilta. Vaikuttaa kyllä olevan niin itseään täynnä tämä neiti.

Sielä on varmaan aika pahoja henkisiä ongelmia taustalla, jos on anoreksiasta ponnistettu toiseen ääripäähän. Kaikki tapahtunut niin äkkiä, ettei pää pysy enää mukana ja kusi hilpasee hattuun, eiköhän se siitä tasaannu
Vaikka nyt syödään enemmän, se on silti todella pakonomaista ja ehdotonta, edelleen varmasti pelko lihomisesta taustalla.

Tämä kommentti kisaamistiheydestä sekä aiempi asiakaspalautetta koskeva kommentointi alleviivaa hienosti sitä, että tässä suurimpana maalina on "tähteys" fitnessympyröissä, ei terveet elinvuodet saati oman ammattitaidon kehittäminen valmentajana.

Surullista näin someaikana miten ~30k seuraajaa saa mielen vääristymään ja tekemään todeksi epätosia. Oli seuraajat sitten ostettuja tai vähäpukeisia kuvia odottavia runkkareita.

Kaikki mulle nyt ja heti, nykyajan kirous josta Paulallekin jälkiviisauden lamppu syttyy jossain vaiheessa kirkkaana palamaan. Tällä menolla oma veikkaukseni (jolla ei ole mitään väliä, tämä on keslustelufoorumi) on, että tämä tapahtuu ennemmin kuin myöhemmin.

Foundationmeikit saa kohta kätevästi levitettyä telalla tai lastalla, ajankäytöllisesti tehokasta kun saa riittävän paksun kerroksen suorilta suuremmalle pinta-alalle, filttereitä vielä pari-kolme päälle niin avot.

Ja mainitaan nyt vielä tähän viimeiseen, että tämä kommentti ei sinällään liittynyt Paulan ulkonäköön vaan siihen, ettei minulla oikeasti taida edes olla aavistusta miltä ketjun henkilö todellisuudessa näyttää, koska en ole häntä koskaan kasvotusten tavannut.

Kyllä mä ainaki arvostan paljon enempi henkilöä, joka treenaa vuosikausia natuna, kisaten ehkä parin vuoden välein ja joka lopulta voittaa esim. SM-kullan vuosien työn tuloksena.
Meinaat että näissä vois pärjätä vielä natuna?
Ehkä Mike O'Hearnin ankanmuna dietillä mutta muuten vahva epäily...

Ja mainitaan nyt vielä tähän viimeiseen, että tämä kommentti ei sinällään liittynyt Paulan ulkonäköön vaan siihen, ettei minulla oikeasti taida edes olla aavistusta miltä ketjun henkilö todellisuudessa näyttää, koska en ole häntä koskaan kasvotusten tavannut.
Jep. Nuo filtterit muuttaa niin uskomattoman paljon kasvoja, että ei mahtaisi tunnistaa kun livenä näkisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom