FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minä taas en ihmettele yhtään. Mutta ethän sinä sitä taida koskaan ymmärtää eikä aiemmat saarnat menneet jakeluun niin esitä sitten viatonta ja uhriudu. Kokeile vaikka terapiaa tai sometaukoa, en edes vittuile vaan ihan vilpittömästi kehotan.
Selvä.

Mikä nyt esimerkiksi noissa reenipätkissä tai podcasteissa oikeasti voi jotain vituttaa? Ihan aidosti ihmettelen. Tai jos murheet on sitä luokkaa että niistä jaksaa keksiä jotain kitinää niin asiat on aika hyvin. Ja ihmiset on erilaisia persoonia, kaikki ei voi miellyttää kaikkia,silloin pitää etsiä sellaista sisältöä joka itseä miellyttää

Mikä nyt esimerkiksi noissa reenipätkissä tai podcasteissa oikeasti voi jotain vituttaa? Ihan aidosti ihmettelen. Tai jos murheet on sitä luokkaa että niistä jaksaa keksiä jotain kitinää niin asiat on aika hyvin. Ja ihmiset on erilaisia persoonia, kaikki ei voi miellyttää kaikkia,silloin pitää etsiä sellaista sisältöä joka itseä miellyttää

Jos niin kauheasti vituttaa nii eikö helpommalla pääse ku jättää katsomatta 😁

En valitettavasti osaa sanoa miksi joka asia mitä teen, aiheuttaa esim ylilaudalla valtavan vihan. Vaikka kyse olisi vaan treenivideosta, jossa ei oleta mihinkään kantaa eikä provosoida ketään, silti se vastine on aina sama, se ei enää mun syy ole. Sä tiedät varmaan kun olet aika useaan kertaan mua syyttänyt, että paska tulee mun takia.
No, mun mielestä, ja juu, tämä on todellakin vain mun mielipide, sinun käytöksestäsi tämä johtuu. Haukut kaikki kanssasi eri mieltä olevat. Haukut termeillä, joita käyttää yleisimmin teinit tai aikuiset vajakit. Poliiseja olet haukkunut sioiksi. Sikojahan ne ovat kaikki, kun antoivat sulle sakot huomiovalojen turhasta käytöstä, eivät saaneet kiinni autosi naarmuttajaa,,, saitko myös ylinopeussakon sioilta? Se taas, kuka ei ymmärrä narsismista kohoavaa ulkonäön rakentamista kuntosalilla, sehän on tietysti läski. Oishan näitä... Sun asiakkaasi ovat pakkotoiston sivuilla käyviä tahoja, minäkin tuon nyt sinulle rahaa. En ole koskaan kenenkään yrittäjän nähnyt haukkuvan ömia asiakkaitaan yhtä tyhmän röyhkeästi kuin sinä vähän väliä teet. Uhriutumisesi ja marttyyriytesi herättää myötähäpeää.

Nämä nyt ekanatulee mieleen.

Älä huoli, isomman luettelon saisi hyvistä puolistasi. Hyvää työtä teet sarallasi, moni kiinnostuu kauttasi terveemmistä elintavoista, mutta toki tekemättä työsi jättäisit tällä saralla, jos et siitä rahaa saisi. Pyyteetöntä äititeresaa on turha sinusta hakea.

No, mun mielestä, ja juu, tämä on todellakin vain mun mielipide, sinun käytöksestäsi tämä johtuu. Haukut kaikki kanssasi eri mieltä olevat. Haukut termeillä, joita käyttää yleisimmin teinit tai aikuiset vajakit. Poliiseja olet haukkunut sioiksi. Sikojahan ne ovat kaikki, kun antoivat sulle sakot huomiovalojen turhasta käytöstä, eivät saaneet kiinni autosi naarmuttajaa,,, saitko myös ylinopeussakon sioilta? Se taas, kuka ei ymmärrä narsismista kohoavaa ulkonäön rakentamista kuntosalilla, sehän on tietysti läski. Oishan näitä... Sun asiakkaasi ovat pakkotoiston sivuilla käyviä tahoja, minäkin tuon nyt sinulle rahaa. En ole koskaan kenenkään yrittäjän nähnyt haukkuvan ömia asiakkaitaan yhtä tyhmän röyhkeästi kuin sinä vähän väliä teet. Uhriutumisesi ja marttyyriytesi herättää myötähäpeää.

Nämä nyt ekanatulee mieleen.

Älä huoli, isomman luettelon saisi hyvistä puolistasi. Hyvää työtä teet sarallasi, moni kiinnostuu kauttasi terveemmistä elintavoista, mutta toki tekemättä työsi jättäisit tällä saralla, jos et siitä rahaa saisi. Pyyteetöntä äititeresaa on turha sinusta hakea.
Mutta mä en hauku ketään henkilökohtaisesti jos otan kantaa vaikka lihavuuteen tai poliisien toimintaan. Sä taas panettelet mua henkilökohtaisesti jo monettako kertaa. Siinä on iso ero. Tossakin juuri kerkesit haukkumaan mut tossakin viestissä. En tiedä, kai mä sitten ansaitsen kaiken ton henkilökohtaisen nimittelyn.

Tätä just tarkotan. Taisit sanoa jo pari kuukautta sitten että selvä mutta sama meno jatkuu.
Selvä. Lienen aika vihattu henkilö en pelkästään muualla, vaan tällä omalla forumilla. Harmi, jos alunperin ei olis alkanut keskustelemaan mistään, olis vain moderoinut, niin olis säästynyt paljolta. Ole hyvä kuitenkin forumista. Ja myönnän, se ei vituta, vaan tuntuu oikeasti pahalta lukea noita haukkuja.

Viimeksi muokattu:
Selvä. Lienen aika vihattu henkilö en pelkästään muualla, vaan tällä omalla forumilla. Harmi, jos alunperin ei olis alkanut keskustelemaan mistään, olis vain moderoinut, niin olis säästynyt paljolta. Ole hyvä kuitenkin forumista. Ja myönnän, se ei vituta, vaan tuntuu oikeasti pahalta lukea noita haukkuja.
Itse en usko että nää ylilaudan vihaketjut liittys miken ulosantiin tai käytökseen. Mikellä on kyllä usein aika mustavalkoinen ja terävä näkemys että ulosanti, mutta hyvä että joku tuo vähän keskusteluihin terävämpää kulmaa :D. Sen sijaan Mike sun ei kannattais hermostuu heti jos joku kyseenalaistaa ja lopettaa kannanottoo , kyl keskusteluja lukevat näkee usein sen punasen langan.

Mike,

annan nyt rakentavaa palautetta. Et sitä kysynyt mutta tässä se tulee kuitenkin.

Keskity hieman ulosantiisi täällä somessa. Se on ihan sama miten se vastapuoli vänkää tai mitä roskaa ylilaudalta löytyy (sinne ei kannata mennä kenenkään lukemaan yhtään mitään, aivan toksista ryönää). Voit tottakai olla sitä mieltä, että muut on läskejä kynäniskoja jne. mutta se ei tuo siihen keskusteluun yhtään mitään jos tuot sen esille. Voi tottakai tuntua hetken kivalta kivespussin kohdalla kun saa vähän näpäyttää jotakuta ja haukkua kateelliseksi tms. mutta lopputulos tällaisen jälkeen on aina pahempi kuin se aikaisemmin oli.

Voidaan ja saadaan olla eri mieltä mutta näistä asioita pitäisi pystyä, sinunkin, puhumaan hyvässä hengessä ja YMMÄRTÄMÄÄN sitä, että vastapuolellakin on syynsä tuntea ja ajatella kuten se tekee. Ne syyt harvemmin on mitään kateuskortteja tai silkkaa typeryyttä.

Mikään ei tapa hyvää keskustelua paremmin kuin kiukutteleva älämölö vailla mitään todellista sisältöä.

Jos susta jatkuvasti tuntuu, että sinua ei ymmärretä tai sinun käytöksesi hermostuttaa/ärsyttää niin silloin syy luultavimmin on jossain mitä sinä teet, ei vastapuolessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin se tuntuu myös pahalta lukea kun foorumin omistaja käyttäytyy noin. Ihmiset saa lokaa paljon vähemmästäkin niin ei voi yllärinä tulla. Niitä joutavia trolleja saa osakseen varmaan ihan jokainen joka omalla naamallaan somessa näyttäytyy, toiset sitten suoraastaan kerjää niitä. Pakkotoistoakin pidin siistinä brändinä kunnes tänne eksyin ja nyt se on aika paljon vähemmän siisti. Eli siinäpä hyvää mainosta. En minä sinua vielä vihaa mutta tykkäämisestä teet kyllä vaikeaa. Tähän ei tarvii sitten vastata mitään, se on kuitenkin sama kuin kaikkiin muihinkin palautteisiin ja kritiikkeihin.
...kyl keskusteluja lukevat näkee usein sen punasen langan.
Joka tuntuu valitettavan usein olla vaan olla oikeassa ja muut on väärässä ja tyhmiä.

Paulalla sentään näyttäis menevän ihan hyvin.

Tarkoitin tässä juuri sitä että komentti on kääritty juuri mainitsemasi kaltaiseen pakettiin mutta paketin sisältö on jotain muuta.

Tartee kato olla vaa Suomi Mike Suomi sanakirja.
No juu käännöksessä tosiaan välillä häviää jotain. Se yks perkeleen pizzapullalanka todisti sen.

No juu käännöksessä tosiaan välillä häviää jotain. Se yks perkeleen pizzapullalanka todisti sen.
No siinä on yks hyvä esimerkki. Useampikin tajus kyllä sielläkin Miken pointin mutta siinäkin se oli aika mustavalkosesti esitetty. Mut ei siitö asiasta enempää että ei aloteta sitä samaa täällä.

Juuri tuo yleistyksesi onkin pahinta. Huono kokemus jostain yksilöstä, ja sä yleistät koko poliisien ammattikunnan termillä "siat" Tässä yksi esimerkki.

Tajuatko?
Sumuvalokeissi 2004 ja kommentoin viimeksi 10 vuotta sitten. Että älä oikeesti jaksa kaivella jeesuksen vanhoja juttuja, me kaikki ollaan joskus sanottu jotain ohi suun, tarviiko siitä nyt ikuisuus muistuttaa.

Sumuvalokeissi 2004 ja kommentoin viimeksi 10 vuotta sitten. Että älä oikeesti jaksa kaivella jeesuksen vanhoja juttuja, me kaikki ollaan joskus sanottu jotain ohi suun, tarviiko siitä nyt ikuisuus muistuttaa.
No olethan sä sioista puhunut tuonkin jälkeen. Ei siitä sun auton naarmutuksesta parkkihallissa niin montaa vuotta ole ja senkin jälkeen.

No olethan sä sioista puhunut tuonkin jälkeen. Ei siitä sun auton naarmutuksesta parkkihallissa niin montaa vuotta ole ja senkin jälkeen.
No eikö siitä saisi puhua? Miettikää nyt mistä tässä nua tuomitaan, siitä että joku potkii auton oven eikä kukaan mitään tee. Otatte te vähän turhan vakavasti noi, koska nyt te kyllä voitte tuomita ja haukkua mut mistä vaan. Mitä mieltä te itse olisitte jos mitään ei kukaan tekis tommoisessa tapauksessa? Ja miltä tuntuis jos teitä hakuttais sitten sen takia vuosien päästä. Mietittekö te nyt ollenkaan miten syyt haukkua mut autistiksi on aika pienet.

En mä ole edellenkään ketään teistä haukkunut täällä autistiksi, se näköjään on ihan ok.

Miten tää on niin ok kaikilta muilta, ei mutta vain mun sanomisiin tartutaan niin tarkasti. Ei teistä kukaan ole mikään puhdas pulmunen, joten ei nyt herustella suotta sormia.

Viimeksi muokattu:
Sori, ku meen henkilökohtaisuuksiin, mut aika autisti saa olla, et tulkitsee noi totuuksiks. Kunnon saivartelua :D

Satamapäällikkö on joku vitun autisti apina, kysyin onko laituripaikkoja sellaiselle niin ei oo.. ei voinut sanoa että poijupaikkoja on.

Niin "sekaisin" se Malinen on että kummasti on heitot osunu , Eu elvytyspaketti meni läpi tuli koronapassi .Jos joku on idiootti nii sinä kun et edes näe että kaveri kertoi nuo jo ajat sitten

Ihan vitun idiootti touhua, pitäisi alkaa jakaan potkuja perkele näille jotka tätä sirkusta vetää. Voidaan aloittaa ihan ylhäältä potkimaan porukkaa pellolle. Vitun ääliöt.

Ootko sä joku autisti vai mikä sua vaivaa? Me nimenomaan puhutaan siitä puusta, eikä metsästä. Jos mä suunnittelen autoon jarrulevyä, niin sitä hommaa varten mun ei tarvitse tietää miten koko auto toimii. Siitä ei ole mitään hyötyä.

nytkö sä vitun idiootti vasta(yritysten yrittäjien ahdingon tason tilanteeseen heräsit"))#

sorry, pakkohan se oli

VIIKONLOPPUJA KAIKILLE !!
Että ei ihmisiä me kaikki ollaan ja kirjoitetellaan joskus ohi suun. Mun synti on sanoa polliseja sioiksi joskus vuonna miekka ja nakki. Ja mä voin tähän quotaa kymmeniä tuhansia viestejä, joissa haukutaan toisia tai jotain tahoa. On tekopyhää alkaa mua dissaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom