Roolipelaaminen on oikeastaan yhteen rooliin asettuminen ja sen hahmon pelaamista, kun taas nää mun tekemät figuhommat on nimeltään sotapelaamista. Tokihan voit ropettaa mitä tahansa kenraalihahmoa mutta pääasiassa nämä ovat satunnaisheittoja sisältäviä strategiapelejä, jossa pelataan fiktiivisiä sotia, kohtauksia, skirmishejä ym. Warhammer on maailmalla aivan helvetin suosittu ja suosio on vain kasvanut, samalla GW:n tuotanto. Koska 3D printterit ja figut tulee aina maalaamattomana, niin tällaisille sutisankareille kuten itse olen löytyy kysyntää. Lisäksi sitten ne jotka haluaa IHA ITTE TEHÄ ni niille voin kaupata sitte tutoriaaleja.
e. Ja kiitoksia! Kyllä tässä on joutunut painaa aika hurjalla tuntimäärällä että on hommat edistyneet, osata markkinoida ja potkia jalkaa oikean oven väliin. Mutta tällä hetkellä on kova noste päällä, tilauksia tulee ja tosiaan pääsin osaksi kuuluisampaa tiimiä, niin ei tässä voi kuin tyytyväinen olla.
e2. Sen verran pitää henkseliä paukutella, että ensimmäinen kysely Japaniin opettamaan maalausta isommalle messulle tuli. Hyyyyvin skeptinen olen asian suhteen mutta onhan se merkki että "taide" ja nimi on kiirinyt aika pitkälle.