Juuri näin. Ja sitä ei näistä kahdesta puutuNo se ei palstan vika ole, vaan ihmisten. Ei ihmisiä kiinnosta jos ei ole draamaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juuri näin. Ja sitä ei näistä kahdesta puutuNo se ei palstan vika ole, vaan ihmisten. Ei ihmisiä kiinnosta jos ei ole draamaa.
No noin lähtökohtaisesti steroidit ja kovat huumeet nyt ei ole samalla levelillä vaikka moni niin koittaa veivaa. Ainoa yhdistävä tekijä on piikki ja se riittää yksinkertaisimmille. Kovat huumeet jatkuvasti käytettynä kyllä vie ihmisen toimintakyvyn, työn ja sosiaaliset suhteet aika kuralle.
Oli taas luetun ymmärtäminen kummallakin 6/5. Antaa olla.Höpöhöpö jos puhutaan huumeiden käyttäjistä, eli narkomaaneista, nii kyllä siinä kärsii läheiset hyvin paljon. Ja huumeiden käytön vaikutukset on yhteiskunnallisesti aivan merkittävät. Oletko nähnyt joskus vanhaa narkomaania? Ne nimittäin ovat melko harvinaisia, yli 40v nisti on jo vanhus.
No miten tuo olis pitänyt ymmärtää, vertasit huumeita lääkkeisiin. Kerro ihmeessä.Oli taas luetun ymmärtäminen kummallakin 6/5. Antaa olla.
Onko nyt tosiaanki niin kurja tilanne, että netissä toivotaan toisille vain huonoa. Kyllä ainakin reaali elämän puolella välillä joku saattaa olla huolissaan aivan oikeastikkin, mutta tämä netti, se on sitten viheliäinen kun täällä vain pahaa toivotaan.
Itse lupaan että en ole kenellekkään huonoa toivonut, enkä toivo, en netissä enkä tosi elämässä. Paitsi seksuaalirikollisille, mutta ei lähetä nyt tätä puimaan.
Vain sinunko kohdalla on viety niin pitkälle? Ja tämä ei ole tapana yleisesti?Mun kohdalla se on viety niin pitkälle, ettei mun tartte paljoo kantaa ottaa, koska nuo netin elämänkallut keksii mut sinne niiden kanssa keskustelemaan. Jos joku erehtyy sanomaan positiivista, niin "moi mike". Kun mä joskus kuolen, niin ne äidin kotona asuvat reppanat luulee edelleen että mä kommentoin niille.
Miksi joku olisi paulalle kateellinen? siis oikeasti, miksi?No niin se aika usein vaikuttaa olevan. Liekkö se tämä suomalainen kateus, vai mikä siinä on? Suomalainenhan on valmis maksamaan 100€ jotta naapuri ei saa viittäkymppiä. Tottakai huolissaan saa/pitääkin olla, jos syytä on. Tulkinnanvaraisia juttuja sit mikä on sitä negaamista tms... Tekipä niin tai näin, aina siitä joku mielensä pahoittaa
Miksi joku olisi paulalle kateellinen? siis oikeasti, miksi?
Kurinalaisuus, uskallus ja kyky tehdä järjestelmällisesti töitä itselleen tärkeäksi kokeman tavoitteen eteen; nuo ovat ominaisuuksia jotka isolta osalta puuttuvat.
Se VOI aiheuttaa kateutta, ja sitten jos tämä kateuden kohde vielä käyttää himottuja ominaisuuksia tavoitteeseen, jota kateellinen ei ymmärrä..se voi johtaa yhdistelmään näitä asioita: viha, pakonomainen seuraaminen ja lähes puhtaasti negatiivinen kommentointi.
Pelaamisen tosiaan aloitin 8-vuotiaana ja itse juurikin pidän pitkistä/avoimen maailman peleistä, rpg pelit olleet aina lähellä sydäntä ja niiden pariin edelleen palaan. Aloitin pelaamisen Spectrum 128K, siitä ensimmäinen konsoli Nintendo 8bit jne. Nykyään pelaan eri laitteilla paljon, konsolit ja pc käytössä. Pelaajana kehittynyt vuosien aikana ja löytänyt enemmän sen oman peli genren. Sori ketjuun kuulumaton offi.Harmi vaan että meille "vanhemmille ihmisille" sopivia pelejä julkaistaan nykyään todella vähän.
Suurimmassa osassa nyky peleistä on aivan liian suuret mailmat ja liikaa vapauksia että ne jaksaisi kiinnostaa.
Kurinalaisuus, uskallus ja kyky tehdä järjestelmällisesti töitä itselleen tärkeäksi kokeman tavoitteen eteen; nuo ovat ominaisuuksia jotka isolta osalta puuttuvat.
Se VOI aiheuttaa kateutta, ja sitten jos tämä kateuden kohde vielä käyttää himottuja ominaisuuksia tavoitteeseen, jota kateellinen ei ymmärrä..se voi johtaa yhdistelmään näitä asioita: viha, pakonomainen seuraaminen ja lähes puhtaasti negatiivinen kommentointi.
Onko nyt tosiaanki niin kurja tilanne, että netissä toivotaan toisille vain huonoa. Kyllä ainakin reaali elämän puolella välillä joku saattaa olla huolissaan aivan oikeastikkin, mutta tämä netti, se on sitten viheliäinen kun täällä vain pahaa toivotaan.
Sä varmaan osaat vastata kun oot yksi niistä.Jos näin on, niin miksikö tätä tapahtuu juuri sinulle mutta harvemmin muille?
Kenellä on aikaa pelataPelaamisen tosiaan aloitin 8-vuotiaana ja itse juurikin pidän pitkistä/avoimen maailman peleistä, rpg pelit olleet aina lähellä sydäntä ja niiden pariin edelleen palaan. Aloitin pelaamisen Spectrum 128K, siitä ensimmäinen konsoli Nintendo 8bit jne. Nykyään pelaan eri laitteilla paljon, konsolit ja pc käytössä. Pelaajana kehittynyt vuosien aikana ja löytänyt enemmän sen oman peli genren. Sori ketjuun kuulumaton offi.
Ethän sä oikeesti kysy tota :DKenellä on aikaa pelata
Frankie tuossa jo vastasikin. Paula painaa kaikki pelissä kohti unelmiaan, ja tulosta tulee. Monia pelkästään jo se saattaa ärsyttääMiksi joku olisi paulalle kateellinen? siis oikeasti, miksi?
Mietin ihan samaa äsken :D. En taida just heränneenä kirjoitella tänneEthän sä oikeesti kysy tota :D
Juu jossain kohtaa taisi tulla moderoinnin kipuraja vastaan kun Predatoorin kanssa jutskailtiin. Ei siinä, ei kyllä ikävä tullut tänne.Eikös se juuri 150 kilolla vitosen ottanut smithissä. Minne muuten nero rennelo on kadonnut, ei kai sitä ulos potkastu?
Niinpä, mä oon ainakin ihan valmis! Täällä on vaan lässytetty joulun jälkeen.Missä ovat herrat oulunmurre ja predatori.
Mähinät päälle ja never stop the madness
Oli taas luetun ymmärtäminen kummallakin 6/5. Antaa olla.
Jostain syystä minulla on oletus, että sinä pystyt vastaamaan paremmin ja totuudenmukaisemmin sinua koskeviin kysymyksiin kuin minä.Sä varmaan osaat vastata kun oot yksi niistä.
En valitettavasti osaa sanoa miksi joka asia mitä teen, aiheuttaa esim ylilaudalla valtavan vihan. Vaikka kyse olisi vaan treenivideosta, jossa ei oleta mihinkään kantaa eikä provosoida ketään, silti se vastine on aina sama, se ei enää mun syy ole. Sä tiedät varmaan kun olet aika useaan kertaan mua syyttänyt, että paska tulee mun takia.Jostain syystä minulla on oletus, että sinä pystyt vastaamaan paremmin ja totuudenmukaisemmin sinua koskeviin kysymyksiin kuin minä.
Minä taas en ihmettele yhtään. Mutta ethän sinä sitä taida koskaan ymmärtää eikä aiemmat saarnat menneet jakeluun niin esitä sitten viatonta ja uhriudu. Kokeile vaikka terapiaa tai sometaukoa, en edes vittuile vaan ihan vilpittömästi kehotan.En valitettavasti osaa sanoa miksi joka asia mitä teen, aiheuttaa esim ylilaudalla valtavan vihan. Vaikka kyse olisi vaan treenivideosta, jossa ei oleta mihinkään kantaa eikä provosoida ketään, silti se vastine on aina sama, se ei enää mun syy ole. Sä tiedät varmaan kun olet aika useaan kertaan mua syyttänyt, että paska tulee mun takia.