FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kiitos palautteesta. Netti on netti ja onneksi Suomen kisaajat ei pidä ihan runkkuna, vaan saadaan tehtyä teille edelleen kivasti materiaalia ja oon niin reipas, että mäpäs teen Paulan kanssa treenivideon perkele ku saan sovittua. Syksyllä saatte taas ison kasan kisakuvia ja striimit jatkuu ja kaikkee kivaa paskan joukossa.

En jaksa alkaa ottamaan tuohon teidän väittelyyn kantaa, mutta itse ketjun henkilöön, niin ai että Paulan kanssa treenivideo! Se ois kyllä kova juttu, ois tosi mielenkiintonen nähä miten selviytyy!

En jaksa alkaa ottamaan tuohon teidän väittelyyn kantaa, mutta itse ketjun henkilöön, niin ai että Paulan kanssa treenivideo! Se ois kyllä kova juttu, ois tosi mielenkiintonen nähä miten selviytyy!
Mä vähän veikkan, että kovimpia mimmejä vetämään tässä maassa. En epäile että kyydistä putois. Mäpäs laitan viestii sille. Ei välttis suostu, mutta saahan sitä ainaskin kysyy.

Kiitos palautteesta. Netti on netti ja onneksi Suomen kisaajat ei pidä ihan runkkuna, vaan saadaan tehtyä teille edelleen kivasti materiaalia ja oon niin reipas, että mäpäs teen Paulan kanssa treenivideon perkele ku saan sovittua. Syksyllä saatte taas ison kasan kisakuvia ja striimit jatkuu ja kaikkee kivaa paskan joukossa.
Muusta toiminnastahan ei voi kun hattua nostaa, koko suomen fitnessmaailmalle olet tehnyt vaan ison palveluksen. Nämä moitteet nyt liittyy vaan tähän suppeaan aiheeseen, huonompi juttu vaan jos se alkaa näyttämään päätään muuallakin.

Videota Paulan kanssa olisi kyllä kiva nähdä niin ehkä päästäisiin vähän enemmän vielä hänen ja valmentajan ajatuksenjuoksuun kiinni kun se aika kovasti puhuttaa(tai puhutti ainakin). Aika vähän taitaa muualla näyttäytyä kuin omassa Ig:ssään(?)

saadaan tehtyä teille edelleen kivasti materiaalia ja oon niin reipas, että mäpäs teen Paulan kanssa treenivideon perkele ku saan sovittua. Syksyllä saatte taas ison kasan kisakuvia ja striimit jatkuu ja kaikkee kivaa paskan joukossa.
Tottakai teet. Sehän on sun duunia. Saat rahaa siitä.

Ethän sä nyt hommia voi kai lopettaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olisi kiva nähä jotain ”uusiakin” liikkeitä, joita ei oo aiemmin omissa treenipätkissään kuvannu 👍🏽
Täytyy tunnustaa, etten ite ole tutustunut miten Paula tarkalleen treenaa, mutta se on selvää että treenaa paljon. Mutta jos hänelle sopii, niin rakennan kovan treenin ja katotaan miten pärjää.

Kieltämättä mielenkiintoista, jos Mike tekee videon Paulan kanssa. Saadaan vähän toisenkinlaista matskua hänestä, kun omat videonsa ovat kuitenkin päivästä toiseen aika lailla sitä yhtä ja samaa.

Kieltämättä mielenkiintoista, jos Mike tekee videon Paulan kanssa. Saadaan vähän toisenkinlaista matskua hänestä, kun omat videonsa ovat kuitenkin päivästä toiseen aika lailla sitä yhtä ja samaa.

Joo näyttäis olevan samaa monotonista treeniä päivästä toiseen, samat liikkeet sama suoritus tekniikka.

Joo näyttäis olevan samaa monotonista treeniä päivästä toiseen, samat liikkeet sama suoritus tekniikka.
Niin kauan kuin tietyllä rungolla/liikkeillä tulee kehitystä, joko toistoissa, painoissa, palautusajan lyhennyksenä yms. Niin hulluahan se olisi muutoksia tehdä. Tietysti, jos jotain tiettyjen lihasryhmien heikkouksia tai epätasapainoa tulee esille on syytä tehdä muutoksia.
Paras tapa kehittyä on progressio ja jos liikkeet usein vaihdetaan, niin progressiota mahdoton seurata.

En mä nyt tiedä voiko treeniä joka videolla vaihtaa erilaiseksi, mun videomäärillä väkisinkin se alkaa näyttään samalta, poitti on vain tehdä toisten ihmisten kanssa. Sitten siihen kylkeen podcasteja ja kesällä frisbeevideoita. En usko että video nyt kamalammin muuttuu tehdäänkö selälle alataljaa vai ylätaljaa. Joten ne jotka odottaa Paulan kanssa jotain mullistavaa, niin ei me olla menossa ostaan uutta autoa, vaan treenaan. Eikä se varmaan tule omaamaan mitään uusia ennennäkemättömiä liikkeitä. Treenaaminen on aika simppeliä, niin siitä on melko vaikeaa saada erilaista matskua kuin vain vaihtamalla salia ja vieraita. Sen takia olenkin vähentänyt merkittävästi treenin määrää videoilla, enemmän videossa jutellaan introssa ja outrossa.

En mä nyt tiedä voiko treeniä joka videolla vaihtaa erilaiseksi, mun videomäärillä väkisinkin se alkaa näyttään samalta, poitti on vain tehdä toisten ihmisten kanssa. Sitten siihen kylkeen podcasteja ja kesällä frisbeevideoita. En usko että video nyt kamalammin muuttuu tehdäänkö selälle alataljaa vai ylätaljaa. Joten ne jotka odottaa Paulan kanssa jotain mullistavaa, niin ei me olla menossa ostaan uutta autoa, vaan treenaan. Eikä se varmaan tule omaamaan mitään uusia ennennäkemättömiä liikkeitä. Treenaaminen on aika simppeliä, niin siitä on melko vaikeaa saada erilaista matskua kuin vain vaihtamalla salia ja vieraita. Sen takia olenkin vähentänyt merkittävästi treenin määrää videoilla, enemmän videossa jutellaan introssa ja outrossa.

Joo ei vaan meinasin itse lähinnä, että ois mukava nähdä Paula tekemässä muutakin kuin sitä samaa mitä joka päivä tekee instaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom