FIGURE PRO Paula Ranta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä en jaksa uskoa muuta kuin että suurin osa arvostelijoista vaan haluaa päteä, moralisoida, ja oikein toivomalla odottaa että Paulalla menis jotain vituiksi (loukkaantuminen, vittuuntunut vastakommentti tai mitä vaan) että pääsis kunnolla mässäilemään asialla omassa ylevyydessään...
Just noinhan se valitettavasti menee. Sitten oikein hekumoidaan että mitäs minä sanoin, ois pitänyt tehdä sitä ja tätä. Kai siitä jonkinlaisen ylemmyydentunteen itselleen saa

Just noinhan se valitettavasti menee. Sitten oikein hekumoidaan että mitäs minä sanoin, ois pitänyt tehdä sitä ja tätä. Kai siitä jonkinlaisen ylemmyydentunteen itselleen saa

Onko nyt tosiaanki niin kurja tilanne, että netissä toivotaan toisille vain huonoa. Kyllä ainakin reaali elämän puolella välillä joku saattaa olla huolissaan aivan oikeastikkin, mutta tämä netti, se on sitten viheliäinen kun täällä vain pahaa toivotaan.

Itse lupaan että en ole kenellekkään huonoa toivonut, enkä toivo, en netissä enkä tosi elämässä. Paitsi seksuaalirikollisille, mutta ei lähetä nyt tätä puimaan.

Onko nyt tosiaanki niin kurja tilanne, että netissä toivotaan toisille vain huonoa. Kyllä ainakin reaali elämän puolella välillä joku saattaa olla huolissaan aivan oikeastikkin, mutta tämä netti, se on sitten viheliäinen kun täällä vain pahaa toivotaan.

Itse lupaan että en ole kenellekkään huonoa toivonut, enkä toivo, en netissä enkä tosi elämässä. Paitsi seksuaalirikollisille, mutta ei lähetä nyt tätä puimaan.
No niin se aika usein vaikuttaa olevan. Liekkö se tämä suomalainen kateus, vai mikä siinä on? Suomalainenhan on valmis maksamaan 100€ jotta naapuri ei saa viittäkymppiä. Tottakai huolissaan saa/pitääkin olla, jos syytä on. Tulkinnanvaraisia juttuja sit mikä on sitä negaamista tms... Tekipä niin tai näin, aina siitä joku mielensä pahoittaa

Ohan tuolla ihmisiä joista vois olla kovasti huolissaan, esim pahoinpidellyt lapset, koulukiusatut, mutta ei, tärkeempää on tarttua fitnesskisaajan treeneihin ja tekemisiin. Kyllä siinä aina vähän valitettavasti haisee semmoinen oman arvon nostaminen miten itse ei tommoista tekisi ja paheksutaan toisen valintoja.

Ohan tuolla ihmisiä joista vois olla kovasti huolissaan, esim pahoinpidellyt lapset, koulukiusatut, mutta ei, tärkeempää on tarttua fitnesskisaajan treeneihin ja tekemisiin. Kyllä siinä aina vähän valitettavasti haisee semmoinen oman arvon nostaminen miten itse ei tommoista tekisi ja paheksutaan toisen valintoja.

Kyllä näille mitä mainitsit on monia järjestöjä ja vapaaehtoisia jotka työskentelevät asioiden eteen. Et varmaankaan ole huomannut k-marketin koulukiusaus kampanjaa? Vai meinaatko että fitneskisaajat vievät näiltä huomion?

Kyllä näille mitä mainitsit on monia järjestöjä ja vapaaehtoisia jotka työskentelevät asioiden eteen. Et varmaankaan ole huomannut k-marketin koulukiusaus kampanjaa? Vai meinaatko että fitneskisaajat vievät näiltä huomion?
No mutta osaatko suhteuttaa, onko kovinkin tärkeää kauhistella aikuisen omia valintoja? Eikö sullakin olisi paljon parempia kohteita huolia? Kun vielä otetaan huomioon, että tässä lajissa on normaalia, elllei pakollista treenaa kovaa, niin on hullua ajatella miten sitä sitten paheksutaan.

Miksi et? Ei siitä raaja irtoa tai joudu kadotukseen. 😁
Eipä taida nykyään olla ihan "poliittisesti korrektia" mennä sanomaan vieraalle ihmiselle esimerkiksi "oletpa kaunis tänään" tai "ompa sinulle kasvanut upea selkä" jne. Asioita joita somessa voi kommentoida.
Lisäksi moni saattaisi tulkita tuollaiset sanomiset isku yritykseksi.

Tuttuja ihmisiä tulee kyllä kehuttua ihan livenäkin.

No mutta osaatko suhteuttaa, onko kovinkin tärkeää kauhistella aikuisen omia valintoja? Eikö sullakin olisi paljon parempia kohteita huolia? Kun vielä otetaan huomioon, että tässä lajissa on normaalia, elllei pakollista treenaa kovaa, niin on hullua ajatella miten sitä sitten paheksutaan.

On kyllä ihan normaalia kauhistella aikuisenkin omia valintoja jos nämä valinnat koskevat vaikka kovien huumeiden käyttöä tai runsasta muiden päihteiden käyttöä.

Sitä en kyllä ymmärrä miksi jonkun ihmisen kovia treenejä tai isoja treeni määriä pitäisi kauhistella varsinkaan kun ne selvästi tuottaa tulosta.

Monia varmasti vaan harmittaa kun eivät itse pysty samaan, tai edes lähellekään samaan.

Ei tosiaankaan ole kenellekkään tärkeää kauhistella Paulan tekemisiä! Mutta semmosiahan me ihmiset tahdotaan olla, että kauhistellaan muita jotka ei aivan mene virran mukana. Itse olen monesti täällä sanonut, että tykkään spekuloida tilannetta ja seurata Paulan tekemisiä (treenejä). Enkä muista nyt että oisin sen treenaamista moittinut? Ehkä nyt vähän tuota oletettua androgeenien käyttöä, että olisiko hitaampi tahti varmempi, tämähän ei ole sprintti vaan maratoni.

Eipä taida nykyään olla ihan "poliittisesti korrektia" mennä sanomaan vieraalle ihmiselle esimerkiksi "oletpa kaunis tänään" tai "ompa sinulle kasvanut upea selkä" jne. Asioita joita somessa voi kommentoida.
Lisäksi moni saattaisi tulkita tuollaiset sanomiset isku yritykseksi.

Tuttuja ihmisiä tulee kyllä kehuttua ihan livenäkin.
Toki tilanne spesifinen asia mutta moni varmasti kyllä ilahtuisi jos heidän panostus jonkun asian piirissä huomioidaan ja asiat oikein esittämällä niin varmasti uskaltaa. 😊👍🏼

Se on vain unohtunut olla kohtelias ajatella muita itsensä edelle enkä tarkoita nyt mitään isoja asioita vaan ihan ne pienet jutut voi toisen päivän pelastaa. 👍🏼

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä ihan normaalia kauhistella aikuisenkin omia valintoja jos nämä valinnat koskevat vaikka kovien huumeiden käyttöä tai runsasta muiden päihteiden käyttöä.

Sitä en kyllä ymmärrä miksi jonkun ihmisen kovia treenejä tai isoja treeni määriä pitäisi kauhistella varsinkaan kun ne selvästi tuottaa tulosta.

Monia varmasti vaan harmittaa kun eivät itse pysty samaan, tai edes lähellekään samaan.
En nyt ota Paulaan ja tekemisiin mitään kantaa kun en ole aikaisemminkaan ottanut. Mutta millä tavalla ja miksi eroaa kauhistelu huumeiden / päihteiden käyttö / roinan käyttö? Kummankaan käyttömääristä ei varmaan kovin monella ulkopuolisella ole tietoa ja kumpiakin voi käyttää a) niin ettei terveydelle ole juurikaan haittaa b) paskoa totaalisesti terveytensä ja päätyä hautaan.

Menee vähän liian pitkälle tää sun juttu. Ensinnä sä saat antaa palautetta ja jos siihen vastaa, on itkupilli. Jos sitten sun kanssa asiasta keskustelee, niin on pikkulapsi. No ole sitten mielipiteesi kanssa aivan yksin. Mutta semmoinen juttu, että älä enää ota keskusteluihin kantaa missään täällä jos sulle ei saa vastata. Kuka tässä nyt on se joka muita nimittelee?
Okei, sait sanoa viimeisen sanan😁

En nyt ota Paulaan ja tekemisiin mitään kantaa kun en ole aikaisemminkaan ottanut. Mutta millä tavalla ja miksi eroaa kauhistelu huumeiden / päihteiden käyttö / roinan käyttö? Kummankaan käyttömääristä ei varmaan kovin monella ulkopuolisella ole tietoa ja kumpiakin voi käyttää a) niin ettei terveydelle ole juurikaan haittaa b) paskoa totaalisesti terveytensä ja päätyä hautaan.
No noin lähtökohtaisesti steroidit ja kovat huumeet nyt ei ole samalla levelillä vaikka moni niin koittaa veivaa. Ainoa yhdistävä tekijä on piikki ja se riittää yksinkertaisimmille. Kovat huumeet jatkuvasti käytettynä kyllä vie ihmisen toimintakyvyn, työn ja sosiaaliset suhteet aika kuralle.

Höpöhöpö jos puhutaan huumeiden käyttäjistä, eli narkomaaneista, nii kyllä siinä kärsii läheiset hyvin paljon. Ja huumeiden käytön vaikutukset on yhteiskunnallisesti aivan merkittävät. Oletko nähnyt joskus vanhaa narkomaania? Ne nimittäin ovat melko harvinaisia, yli 40v nisti on jo vanhus.

Jotenkin tuntuu että tää koko keskustelu menee ihan sivuraitelle jos pitää keskustella siitä että huolehdi mielummin afrikan lapsista kuin fitnessurheilijoista yms...

Kyse on somepäivitysistä jotka on sosiaalisen median alustalla johon kuuluukin kommentoida ja keskustella, eikö se ole koko asian pointti.Ei sieltä ole mitään järkeä rajata mitään pois tai jättää laittamatta niin kauan kun ei sanota asiattomuuksia.

Kyse on somepäivitysistä jotka on sosiaalisen median alustalla johon kuuluukin kommentoida ja keskustella, eikö se ole koko asian pointti.
Tässä oli siitä kysymys, että eikö Paulalla ole sitten oikeutta kommentoida häneen kohdistuvaa kritiikkiä, vaan se on automaattisesti pikkulapsi, mutta kommentoijat eivät ole?

Tässä oli siitä kysymys, että eikö Paulalla ole sitten oikeutta kommentoida häneen kohdistuvaa kritiikkiä, vaan se on automaattisesti pikkulapsi, mutta kommentoijat eivät ole?
Itse en ig tä käytä mutta itse otin ensikerran kantaa pari sivua sitten kun sanottiin Paulan sanoneen että kenelläkään ei ole oikeutta arvostella hänen tekemisiään tai kommentoida kriittiseen sävyyn. Totta kai keskusteluun kuuluu vastakkaiset näkemykset ja niiden esittäminen.

Siinä Paula on väärässä, meillä on kaikilla sananvapaus. Mutta myös Paulalla on sananvapaus, se yleensä viedään automaattisesti pois kuittaamalla "pikkulapsi, marttyyri, meni tunteisiin" jne. Jos leikkiin lähtee ja vaikuttajaksi alkaa, pare ottaa vastaan sanomista, mutta jos leikkiin lähtee ja kommentoi vaikuttajan tekemistä, pare ottaa vastaan sanomista.

Mun kohdalla se on viety niin pitkälle, ettei mun tartte paljoo kantaa ottaa, koska nuo netin elämänkallut keksii mut sinne niiden kanssa keskustelemaan. Jos joku erehtyy sanomaan positiivista, niin "moi mike". Kun mä joskus kuolen, niin ne äidin kotona asuvat reppanat luulee edelleen että mä kommentoin niille.

Tämä on keskustelupalsta ja tämä on ainut siima, jossa keskustellaan valmentajasta ja urheilijasta ( jotka,sattuvat olemaan täysin valtavirrasta poikkeavia ihmisiä - niin ajatukseltaan ja toiminnaltaan). Muuten tämä osio on vain Pro-painin ja Korpimaan IG-linkkejä, pääasiassa. Viihteen vuoksi seurattava siima 👍
ja kaikki kunnia Propainille ja Korpimaalle 💪🏻

Tämä on keskustelupalsta ja tämä on ainut siima, jossa keskustellaan valmentajasta ja urheilijasta ( jotka,sattuvat olemaan täysin valtavirrasta poikkeavia ihmisiä - niin ajatukseltaan ja toiminnaltaan). Muuten tämä osio on vain Pro-painin ja Korpimaan IG-linkkejä, pääasiassa. Viihteen vuoksi seurattava siima 👍
ja kaikki kunnia Propainille ja Korpimaalle 💪🏻
No se ei palstan vika ole, vaan ihmisten. Ei ihmisiä kiinnosta jos ei ole draamaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom