Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi pitäisi olla paksunahkainen? Siksikö, että kestäisi kaikkien elämänsä sankareiden dissaukset? Olisko kuitenkin niin, että pitäis ihmisiä pitäis kohdella vähän sillai kun haluaa itseään kohdeltavan, mutta ei päde kyllä netissä, tykitetään kaikki paska jonkun niskaan ja sitten selitetään miten itsessä ei ole mitään vikaa, vaan kohteella pitäis olla paksu nahka. Ai teidänkö takia niillä pitää olla paksu nahka? Mikä siinä ihon alle menemisessä on teille niin saatanan kiinnostavaa? Menee jos menee, mitä sitten? Aina kaikki muna pystyssä lässyttämässä miten jollain meni ihon alle unohtaen että se oli se tarkoituskin.
Mulla itellä on mennyt ihon alle vuosien aikana lukemattomat jutut, mutta mitä sitten, ei se mua kiinnosta, osa vain rinkirunkkaa sitten sille kun menee ihon alle kuin se olis jotenkin isokin juttu.
Tätä ei moni osaa ymmärtää kun eivät koskaan ole kohdanneet henkilökohtaista dissausta vuosia. Se on helppo sanoa että pitäis olla paksu nahka, no onko teillä?
kuulostaa joltain keskenkasvuisen teinin elämänkoululaisen kielenkäytöltä.Mietin vain että onko kommentti siima saatana negaa vai kritiikkiä
Mutta noi on vain mielipiteitä, ei ne mitään kritiikkiä ole. Ja tommoista on jatkuvasti, se kuuluu asiaan, sitä en vain ymmärrä, että jos joku nyt ei kestä sitäkää ja vastaa, niin onko se nyt jotenkin isokin asia? Mitä sitten. Maailmassa on monenlaisia outoja juttuja.kirjoittaisin asiallisesti Mikelle, ettei 2 × 6 ei ole fiksuin tapa treenata penkkiä, Iivo Niskanen treenaa monella tavalla kovempaa kuin kovimmatkaan bodarit, tai kommentoisin Youtubessa Miken uusimman podcast-jakson olevan tylsempi kuin edellinen.
Oletko koskaan, missään käynyt kritisoimassa syntholia itseensä piikittäviä hemmoja? Ai olet?. Paulan valintoja kaikki, ei se sun perseeseen sustaa ole tökkimässä, miten sulle on vaikea ymmärtää, että ihmiset tekee ratkaisuja omasta näkökulmastaan, ei sun. Sun mielestä se on tyhmää, mutta mitä merkitystä sillä on kun se on vain sun mielipide.
No en ole kummemmin, ei kiinnosta. Enkä mä tarkoituksella niitä vainoa missään ja sitten jeesustele että menikö tunteisiin. Saa mullakin mielipiteet olla, mutta mä en ole kuin sinä, leiki jotain kriitikkoa. Arvostelulajissa synthol on miinus ja siitä keskustelu esim kisakuvissa on olennaista. Kun taas Paulan treenit ei ole arvostelulaji, se fysiikka lavalla sitten on. Tajuatko?Oletko koskaan, missään käynyt kritisoimassa syntholia itseensä piikittäviä hemmoja? Ai olet?
Ne on kuule niiden hemmojen omia valintoja kaikki, ei ne sinuun ole sitä öljyään tökki ässä, miten sulle voi olla vaikea ymmärtää, että ne tekee ratkaisuja omasta näkökulmastaan, ei sun. Sun mielestä se on tyhmää, mutta mitä merkitystä sillä on kun se on vain sun mielipide.
Tajuatko?
Kyllä teidänkin pitää ottaa vastaan sitä kritiikkiä teidän kommenteista, mutta ei, te olette heti selittämässä miten meni tunteisiin. Sitä kritiikkiä te saatte jakaa mielinmäärin, mutta siihen ei mitään saa vastata. Tuntuu että Paula on mennyt kaikilla tunteisiin.Ja kyllä, helvetti kaikkien aikuisten ihmisten pitää osata ottaa kritiikkiä vastaan. Osata kuunnella ihmisiä, joilla on eri mielipide
Juuri niin. Melkein ainoa tapa saada ajatukset kokonaan irti kaikesta muusta. Samalla loistavaa viihdettä.Toi videopeli kommentti, hitto voi olla jengi sekaisin. Maailman parhaimpia, jos ei jopa paras tapa rentoutua ja itse tulen pelaamaan hautaan asti. Sellainen 34v pelaamista takana eikä loppua näy.
Mun pointti on se, että haukkukaa, kritisoikaa, soimatkaa, tehkää ihan kaikkea vaikka koko maailmalle, se on kaikkien oikeus, mutta älkää nyt olko niin ylimielisiä mulkkuja, että ette jätä sille kohteelle oikeutta reagoida siihen.
Jukka sanoi hyvin jossain striimissä
Jonne "oot sitä ja tätä ja blaa blaa byääää"
Jukka "Painu vittuun"
Jonne "menikö tunteisiin?"
Jukka "Meni mutta painu silti vittuun".
Antakaa ihmisillä mennä tunteisiin jos mennäkseen on ja se ilmeisesti tarkoituskin on. Antakaa niiden reagoida omalla tavallaan siihen. Yksikään teistä ei ole ollut netissä kohteena, niin mä takaan teille, että yksikään ei pysty ohittamaan sitä kun paskaa alkaa satamaan.
Syntholukko painaa piikin nahkansa alle saadakseen haluamansa ulkonäön. Piikki sisältää öljyä.No en ole kummemmin, ei kiinnosta. Enkä mä tarkoituksella niitä vainoa missään ja sitten jeesustele että menikö tunteisiin. Saa mullakin mielipiteet olla, mutta mä en ole kuin sinä, leiki jotain kriitikkoa. Arvostelulajissa synthol on miinus ja siitä keskustelu esim kisakuvissa on olennaista. Kun taas Paulan treenit ei ole arvostelulaji, se fysiikka lavalla sitten on. Tajuatko?
Syntholukko painaa piikin nahkansa alle saadakseen haluamansa ulkonäön. Piikki sisältää öljyä.
Sinä pistät piikin nahkasi alle saadaksesi haluamasi ulkonäön. Piikki sisältää synteettistä testosteronia.
Ei siinä loppupeleissä ole mitään eroa. Tajuatko?
Eiköhän tää sun osalta ollut tässä jos noin hölmöjä puhut.Ei siinä loppupeleissä ole mitään eroa. Tajuatko?
Tässä vaan herää kysymys että onko kyse ollut siitä että joku pahoittanut mielensä, vai onko kysymys ollut siitä että joku kommentoi henkilöä jota haluaakin seurata. Kommentti voi olla positiivinen , negatiivinen tai kriittinen ja tämäkin riippuu siitä miten kukakin tämän kommentin tulkitsee, jokatapauksessa kommentti oli asiallinen.Minä olen kyllä @Mike n kanssa samaa mieltä että paula tuottaa materiaalia omasta matkastaan sitä kohti mihinkä tähtää. Ja jos se materiaali tai tekeminen ei katsojaa miellytä tai toteuta asioita perinteisin menetelmin kuten yleisö on tottunut näkemään niin hei älkää seuratko! ei ole mielensä pahoittamisen väärti. Jos ohjelma tv:ssä ei miellytä niin vaihda kanavaa tai laita masiina kiinni.
Miten voi tuntemattoman ihmisen tekemiset vituttaa ja aiheuttaa negatiivisia tunteita KUN KUITENKIN se tuottaa selvästi tulosta joka palvelee tavoitteita joihin paula tähtää. Minusta äärimmäisen hienoa että joku tekee asioita eri tavalla ja toimii niin kun hän kokee itselleen parhaimmaksi.
Joku voisi ajatella myös POSITIIVISEN kautta että vitsi mikä eläin tuo mimmi on treenaa kaikki suohon ja tekee kaikkensa saavuttaakseen sen mitä haluaa/ tavoittelee. Ja varmasti muuttaa lähestymis tapaa mikäli se alkaa kääntymään itseään vastaan.
Miten sinä voit edes verrata noita keskenään? Nyt ollaan kyllä niin eri asioissa kuin olla voi.....Syntholukko painaa piikin nahkansa alle saadakseen haluamansa ulkonäön. Piikki sisältää öljyä.
Sinä pistät piikin nahkasi alle saadaksesi haluamasi ulkonäön. Piikki sisältää synteettistä testosteronia.
Ei siinä loppupeleissä ole mitään eroa. Tajuatko?