FIGURE PRO Paula Ranta

Onhan tässä pari todennäköistä skenaarioo.

Terveys pettää parin vuoden sisään ja treenaus jää kokonaan
Terveys kestää mutta pää hajoaa ja treenaus jää kokonaan
Ja toki sekin optio on, että kaikki menee hyvin, mikä on tietysti toivottavaa
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi pitäisi olla paksunahkainen? Siksikö, että kestäisi kaikkien elämänsä sankareiden dissaukset? Olisko kuitenkin niin, että pitäis ihmisiä pitäis kohdella vähän sillai kun haluaa itseään kohdeltavan, mutta ei päde kyllä netissä, tykitetään kaikki paska jonkun niskaan ja sitten selitetään miten itsessä ei ole mitään vikaa, vaan kohteella pitäis olla paksu nahka. Ai teidänkö takia niillä pitää olla paksu nahka? Mikä siinä ihon alle menemisessä on teille niin saatanan kiinnostavaa? Menee jos menee, mitä sitten? Aina kaikki muna pystyssä lässyttämässä miten jollain meni ihon alle unohtaen että se oli se tarkoituskin.

Mulla itellä on mennyt ihon alle vuosien aikana lukemattomat jutut, mutta mitä sitten, ei se mua kiinnosta, osa vain rinkirunkkaa sitten sille kun menee ihon alle kuin se olis jotenkin isokin juttu.

Tätä ei moni osaa ymmärtää kun eivät koskaan ole kohdanneet henkilökohtaista dissausta vuosia. Se on helppo sanoa että pitäis olla paksu nahka, no onko teillä?

Selvennän vielä: sellaista henkilökohtaisuuksiin menemistä ja solvaamista, mitä sinäkin olet kokenut, ei tietenkään tarvitse sietää. Eikä todellakaan mitään lehtien tilailua tai lääkäriaikojen varaamista kiusaamistarkoituksessa pidä paksunahkaisenkaan hyväksyä. Puhumattakaan huorittelusta sun muusta.

Mutta jos ei ole valmis vastaanottamaan negatiivista palautetta missään muodossa, mutta haluaa tavalla tai toisella elämäänsä esitellä julkisesti tai tuottaa sisältöä nettin ja someen, menee aika heikosti. Paljon puhutaan siitä, etteivät nykypäivän lapset kestä pettymyksiä, mutta vaikeaa se tuntuu olevan aikuisillekin. Tavallaan ymmärrän positive vibes only -hengen, mutta johtaako se siihen, että sisältöä tuottavan tai julkisesti elämäänsä esittelevän mielestä kommenttien tulisi olla vain positiivisia (ehkä jopa mielisteleviä), koska muuten syytetään negaamisesta?

Millaista arvostelua tai vähemmän positiivista palautetta pitäisi kestää? Ajatellaan, että esim. kirjoittaisin asiallisesti Mikelle, ettei 2 × 6 ei ole fiksuin tapa treenata penkkiä, Iivo Niskanen treenaa monella tavalla kovempaa kuin kovimmatkaan bodarit, tai kommentoisin Youtubessa Miken uusimman podcast-jakson olevan tylsempi kuin edellinen. Nuo kaikki ovat sellaista vähemmän positiivista palautetta, jotka pitäisi jotenkin sietää. Toki niihin saa vastata ja olla eri mieltä, mutta senkin soisi tapahtuvan ilman "et tiedä vittujakaan treenaamisesta tai kuvaamisesta" -tyylisistä purkauksista. Ja jos Paula Rannan reaktio treenimääriä koskevaan arvosteluun on vihainen avautuminen arvostelijoista (en ole videoita nähnyt, eli olen voinut saada väärän käsityksen), miksi sitten esitellä touhujaan koko kansalle, jos ei ole valmis kestämään muutakin kuin positiivista palautetta?
 
Mietin vain että onko kommentti siima saatana negaa vai kritiikkiä
kuulostaa joltain keskenkasvuisen teinin elämänkoululaisen kielenkäytöltä.
Jos joku Paulaa on näin kommentoinut niin ei kyllä nyt osu oikeaan maaliin. Siimasta kaukana. Itse jättäisin tuollaiset kommentoinnit huomioimatta.

Toki itsekin huolestuttaa että miten tuossa tulee käymään. valmentaja ei omaan silmään vaikuta kovin ammattimaiselta ja Paula on vielä todella nuori.
toivon toki vilpittömästi että kaikki menisi hyvin ja oppisi kuuntelemaan myös omaa kehoaan.
 
Kyllä tuossa parinkympin korvilla ja teinistä puhumattakaan meistä itse kukin ajatteli, että tekemällä vaan enemmän kuin muut voi kukistaa muut, mutta noissa hommissa todellisuudessa et kukista muuta kuin kroppasi sillä kaavalla, kun otetaan vähänkin pidempi aikaväli katsasteluun. Siihen harhaan ei pidä mennä, että anaboliset steroidit vauhdittaa palautumista siinä määrin, että voi jotenkin helvetisti tehdä enemmän. Vaikka olisi kuinka hyvät tehostukset, niin palautuminen, lihaskudoksen kasvatus ja yleinen kehon palautuminen on absoluuttisesti silti hidas ja aikaa vievä prosessi jota ei siitä enempää jouduteta.

Kovaa tekeminen ei aina tarkoita, että tehdään enemmän vaan se on sitä, että pitäisi tehdä fiksummin. Älyllä ja järjellä kuitenkin loppujen lopuksi se menestyminen tapahtuu ettei sieltä romahdeta oli kyse mistä tahansa.
 
Viimeksi muokattu:
kirjoittaisin asiallisesti Mikelle, ettei 2 × 6 ei ole fiksuin tapa treenata penkkiä, Iivo Niskanen treenaa monella tavalla kovempaa kuin kovimmatkaan bodarit, tai kommentoisin Youtubessa Miken uusimman podcast-jakson olevan tylsempi kuin edellinen.
Mutta noi on vain mielipiteitä, ei ne mitään kritiikkiä ole. Ja tommoista on jatkuvasti, se kuuluu asiaan, sitä en vain ymmärrä, että jos joku nyt ei kestä sitäkää ja vastaa, niin onko se nyt jotenkin isokin asia? Mitä sitten. Maailmassa on monenlaisia outoja juttuja.
 
Sosiaalisessa mediassa ja siellä enemmän heiluvilla on hassu käsite siitä, että muut kuin siellä olevat eivät saa negatiivista palautetta tai kritiikkiä. Kyllä saamme, se yleensä tosin tapahtuu ihan f2f tai pomo laittaa vähän sähköpostia, tai kertoo sen kaikkien kuullen viikkopalaverissa.

On täysin normaalia, että ihmisillä on mielipiteitä. Mielipide on esimerkiksi se, että laittaa Paulan ig-kuvan alle pari sydän hymiötä ja jonkun ylistävän kommentin. Mielipide on myös se jos joku ilmaisee samaan kommenttiosioon, että ei ymmärrä tätä treenijakoa (jo päivä treeniä, valmentajan mielestä ylikompensaatiota ei ole olemassa, kipeänä liikkumaan). Miksi toisen asian saa ilmaista mutta toista ei?

Lisäksi kritiikille tai toista mieltä olemiselle asetetaan yleensä aivan kohtuuttomasti rajoja. Asia pitää esittää ihan hemmetin kohteliaasti ja perustellusti, siltikin tuntuu, että ei siinä hakkaa kuin päätään seinään koska kritiikkiä ei oikeasti siedetä pätkääkään ja siihen suhtaudutaan kuin keskenkasvuiset kakarat. Sitten se käännetään niin, että nämä eri mieltä olevat ovat joko kateellisia, läskejä tissiposkia tai elämäänsä pettyneitä perseenreikiä, joita pitää sääliä koska ne yrittää negistelyllä parantaa omaa oloaan.

Sosiaalisissa medioissa on ihan liian helppo aikaansaada kaikukammio itselleen missä kuulee vaan ylistystä ja samaa mieltä olevien jeesustelua. Siinä kun blokkaa ja poistaa kaiken muun niin on helppo huijata itsensä siihen pisteeseen, että kaikki muu mikä ei mahdu tähän muottiin on jotenkin pahasta.

Ja kyllä, helvetti kaikkien aikuisten ihmisten pitää osata ottaa kritiikkiä vastaan. Osata kuunnella ihmisiä, joilla on eri mielipide. Ei muualla työelämässä tulisi saatana mistään mitään jos ihmiset käyttäytyisivät kuin miket ja paulat somessa käyttäytyvät.
 
. Paulan valintoja kaikki, ei se sun perseeseen sustaa ole tökkimässä, miten sulle on vaikea ymmärtää, että ihmiset tekee ratkaisuja omasta näkökulmastaan, ei sun. Sun mielestä se on tyhmää, mutta mitä merkitystä sillä on kun se on vain sun mielipide.
Oletko koskaan, missään käynyt kritisoimassa syntholia itseensä piikittäviä hemmoja? Ai olet?

Ne on kuule niiden hemmojen omia valintoja kaikki, ei ne sinuun ole sitä öljyään tökki ässä, miten sulle voi olla vaikea ymmärtää, että ne tekee ratkaisuja omasta näkökulmastaan, ei sun. Sun mielestä se on tyhmää, mutta mitä merkitystä sillä on kun se on vain sun mielipide.

Tajuatko?
 
Oletko koskaan, missään käynyt kritisoimassa syntholia itseensä piikittäviä hemmoja? Ai olet?

Ne on kuule niiden hemmojen omia valintoja kaikki, ei ne sinuun ole sitä öljyään tökki ässä, miten sulle voi olla vaikea ymmärtää, että ne tekee ratkaisuja omasta näkökulmastaan, ei sun. Sun mielestä se on tyhmää, mutta mitä merkitystä sillä on kun se on vain sun mielipide.

Tajuatko?
No en ole kummemmin, ei kiinnosta. Enkä mä tarkoituksella niitä vainoa missään ja sitten jeesustele että menikö tunteisiin. Saa mullakin mielipiteet olla, mutta mä en ole kuin sinä, leiki jotain kriitikkoa. Arvostelulajissa synthol on miinus ja siitä keskustelu esim kisakuvissa on olennaista. Kun taas Paulan treenit ei ole arvostelulaji, se fysiikka lavalla sitten on. Tajuatko?
 
Ja kyllä, helvetti kaikkien aikuisten ihmisten pitää osata ottaa kritiikkiä vastaan. Osata kuunnella ihmisiä, joilla on eri mielipide
Kyllä teidänkin pitää ottaa vastaan sitä kritiikkiä teidän kommenteista, mutta ei, te olette heti selittämässä miten meni tunteisiin. Sitä kritiikkiä te saatte jakaa mielinmäärin, mutta siihen ei mitään saa vastata. Tuntuu että Paula on mennyt kaikilla tunteisiin.
 
Mun pointti on se, että haukkukaa, kritisoikaa, soimatkaa, tehkää ihan kaikkea vaikka koko maailmalle, se on kaikkien oikeus, mutta älkää nyt olko niin ylimielisiä mulkkuja, että ette jätä sille kohteelle oikeutta reagoida siihen.

Jukka sanoi hyvin jossain striimissä

Jonne "oot sitä ja tätä ja blaa blaa byääää"
Jukka "Painu vittuun"
Jonne "menikö tunteisiin?"
Jukka "Meni mutta painu silti vittuun".

Antakaa ihmisillä mennä tunteisiin jos mennäkseen on ja se ilmeisesti tarkoituskin on. Antakaa niiden reagoida omalla tavallaan siihen. Yksikään teistä ei ole ollut netissä kohteena, niin mä takaan teille, että yksikään ei pysty ohittamaan sitä kun paskaa alkaa satamaan. Jokainen tämänkin skenen julkkis on jotenkin ottanut kantaa siihen ikuiseen kitinään kaikesta.

Se on tätä, aina ja ikuisesti, antakaa meidän vastata siihen, ei sen pitäis maailmaa kaataa. Ja mitä Paulaan tulee, niin ei toi nyt mitään kovin järkevää toimintaa ole omasta mielestä, mutta ei mun tartte kauaa tossa kadulla kävellä kun mä nään spurguja örveltämässä tossa. Ei sekään nyt kovinkaan fiksua ole, mutta ihmiset nyt vaan sekoilee.


JA MISSÄÄN NIMESSÄ SITÄ "KRITIIKKIÄ EI PITÄIS SENSUROIDA, IHMISILLÄ ON OIKEUS SANOA"


Screenshot 2022-02-21 at 12.22.49.jpg
 
Toi videopeli kommentti, hitto voi olla jengi sekaisin. Maailman parhaimpia, jos ei jopa paras tapa rentoutua ja itse tulen pelaamaan hautaan asti. Sellainen 34v pelaamista takana eikä loppua näy.
 
Toi videopeli kommentti, hitto voi olla jengi sekaisin. Maailman parhaimpia, jos ei jopa paras tapa rentoutua ja itse tulen pelaamaan hautaan asti. Sellainen 34v pelaamista takana eikä loppua näy.
Juuri niin. Melkein ainoa tapa saada ajatukset kokonaan irti kaikesta muusta. Samalla loistavaa viihdettä.
 
Mun pointti on se, että haukkukaa, kritisoikaa, soimatkaa, tehkää ihan kaikkea vaikka koko maailmalle, se on kaikkien oikeus, mutta älkää nyt olko niin ylimielisiä mulkkuja, että ette jätä sille kohteelle oikeutta reagoida siihen.

Jukka sanoi hyvin jossain striimissä

Jonne "oot sitä ja tätä ja blaa blaa byääää"
Jukka "Painu vittuun"
Jonne "menikö tunteisiin?"
Jukka "Meni mutta painu silti vittuun".

Antakaa ihmisillä mennä tunteisiin jos mennäkseen on ja se ilmeisesti tarkoituskin on. Antakaa niiden reagoida omalla tavallaan siihen. Yksikään teistä ei ole ollut netissä kohteena, niin mä takaan teille, että yksikään ei pysty ohittamaan sitä kun paskaa alkaa satamaan.

Mutta kun Mike nyt on ollut kysymys siitä ihan asiallisesta kommentoinnista mikä monesti otetaan vittuiluna ja negaamisena. Ja toi Jukka esimerkki on haukkumista, ei asiallista kritisointia tai asiallista mielipiteen esilletuontia. Ja mistä sä voit tietää kuinka moni meistä on ollut netissä kohteena ja saanut paskaa niskaan? Tai kuinka montaa on kritisoitu? Kuinka se on menny nahan alle tai ollu menemättä? Omasta kokemuksesta voin sanoa että paskaahan se on, mutta omalla kohdalla silloin kyse oli tosiaan ihan silkasta pahantahtoisesta vittuilusta.

Korostan nyt vielä kerran, haukkuminen ja asiallinen kritiikki on KAKSI ERI ASIAA. Jälkimmäisen pitäisi pystyä sietämään ja ottamaan vastaan kuten aikuiset. Huom, PITÄISI.
 
No en ole kummemmin, ei kiinnosta. Enkä mä tarkoituksella niitä vainoa missään ja sitten jeesustele että menikö tunteisiin. Saa mullakin mielipiteet olla, mutta mä en ole kuin sinä, leiki jotain kriitikkoa. Arvostelulajissa synthol on miinus ja siitä keskustelu esim kisakuvissa on olennaista. Kun taas Paulan treenit ei ole arvostelulaji, se fysiikka lavalla sitten on. Tajuatko?
Syntholukko painaa piikin nahkansa alle saadakseen haluamansa ulkonäön. Piikki sisältää öljyä.

Sinä pistät piikin nahkasi alle saadaksesi haluamasi ulkonäön. Piikki sisältää synteettistä testosteronia.

Ei siinä loppupeleissä ole mitään eroa. Tajuatko?
 
Syntholukko painaa piikin nahkansa alle saadakseen haluamansa ulkonäön. Piikki sisältää öljyä.

Sinä pistät piikin nahkasi alle saadaksesi haluamasi ulkonäön. Piikki sisältää synteettistä testosteronia.

Ei siinä loppupeleissä ole mitään eroa. Tajuatko?

No hieman on eroa kasvattaako lihasta vai pumppaako sen täyteen öljyä.
 
Minä olen kyllä @Mike n kanssa samaa mieltä että paula tuottaa materiaalia omasta matkastaan sitä kohti mihinkä tähtää. Ja jos se materiaali tai tekeminen ei katsojaa miellytä tai toteuta asioita perinteisin menetelmin kuten yleisö on tottunut näkemään niin hei älkää seuratko! 🤣 ei ole mielensä pahoittamisen väärti. Jos ohjelma tv:ssä ei miellytä niin vaihda kanavaa tai laita masiina kiinni.

Miten voi tuntemattoman ihmisen tekemiset vituttaa ja aiheuttaa negatiivisia tunteita KUN KUITENKIN se tuottaa selvästi tulosta joka palvelee tavoitteita joihin paula tähtää. Minusta äärimmäisen hienoa että joku tekee asioita eri tavalla ja toimii niin kun hän kokee itselleen parhaimmaksi.

Joku voisi ajatella myös POSITIIVISEN kautta että vitsi mikä eläin tuo mimmi on treenaa kaikki suohon ja tekee kaikkensa saavuttaakseen sen mitä haluaa/ tavoittelee. Ja varmasti muuttaa lähestymis tapaa mikäli se alkaa kääntymään itseään vastaan.
 
Minä olen kyllä @Mike n kanssa samaa mieltä että paula tuottaa materiaalia omasta matkastaan sitä kohti mihinkä tähtää. Ja jos se materiaali tai tekeminen ei katsojaa miellytä tai toteuta asioita perinteisin menetelmin kuten yleisö on tottunut näkemään niin hei älkää seuratko! 🤣 ei ole mielensä pahoittamisen väärti. Jos ohjelma tv:ssä ei miellytä niin vaihda kanavaa tai laita masiina kiinni.

Miten voi tuntemattoman ihmisen tekemiset vituttaa ja aiheuttaa negatiivisia tunteita KUN KUITENKIN se tuottaa selvästi tulosta joka palvelee tavoitteita joihin paula tähtää. Minusta äärimmäisen hienoa että joku tekee asioita eri tavalla ja toimii niin kun hän kokee itselleen parhaimmaksi.

Joku voisi ajatella myös POSITIIVISEN kautta että vitsi mikä eläin tuo mimmi on treenaa kaikki suohon ja tekee kaikkensa saavuttaakseen sen mitä haluaa/ tavoittelee. Ja varmasti muuttaa lähestymis tapaa mikäli se alkaa kääntymään itseään vastaan.
Tässä vaan herää kysymys että onko kyse ollut siitä että joku pahoittanut mielensä, vai onko kysymys ollut siitä että joku kommentoi henkilöä jota haluaakin seurata. Kommentti voi olla positiivinen , negatiivinen tai kriittinen ja tämäkin riippuu siitä miten kukakin tämän kommentin tulkitsee, jokatapauksessa kommentti oli asiallinen.

Ainakin itse olen saanut käsityksen että tälläsen asian ympärille viime sivujen keskustelu kulminoituu.
 
Syntholukko painaa piikin nahkansa alle saadakseen haluamansa ulkonäön. Piikki sisältää öljyä.

Sinä pistät piikin nahkasi alle saadaksesi haluamasi ulkonäön. Piikki sisältää synteettistä testosteronia.

Ei siinä loppupeleissä ole mitään eroa. Tajuatko?
Miten sinä voit edes verrata noita keskenään? Nyt ollaan kyllä niin eri asioissa kuin olla voi.....
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom