jassoo7
🖕🏻
Kritiikki = ulkopuolisen HENKILÖKOHTAINEN näkemys tarkasteltavasta asiasta joka on negatiivinen jollain tapaa. Suotavaa on että mikäli osoittaa kritiikkiä niin tarjoaa myös oman näkemyksensä asian korjaamiseksi. On myös äärimmäisen tärkeää mihinkä kritiikin kohdistaa. Tekemiseen? Ulkonäköön? Tavoitteeseen?Tässä vaan herää kysymys että onko kyse ollut siitä että joku pahoittanut mielensä, vai onko kysymys ollut siitä että joku kommentoi henkilöä jota haluaakin seurata. Kommentti voi olla positiivinen , negatiivinen tai kriittinen ja tämäkin riippuu siitä miten kukakin tämän kommentin tulkitsee, jokatapauksessa kommentti oli asiallinen.
Ainakin itse olen saanut käsityksen että tälläsen asian ympärille viime sivujen keskustelu kulminoituu.
Jos se on ulkonäköön kaikkien ei tarvitse jakaa samoja ihanteita ja se on loukkaavaa silloin kun se menee henkilökohtaisiin mieltymyksiin tyylillä: Minä en pidä sinusta. (No vittu katso sitten muualle)
Jos taas tekemiseen niin mielellään antaa vaihtoehdon mitenkä hän pääsisi PAREMMIN kohti henkilökohtaista tavoitetta. Muuten se on vaan itkua että joo kyllä sinä kehityt mutta en vaan pidä siitä miten sitä teet. Taas kritiikin antajan HENKILÖKOHTAINEN ongelma!
Tavoitteeseen? Kuka meistä on arvostelemaan kenenkään unelmia! Väitän että kukaan täällä ei tee elämässään millään osa alueella yhtä paljon unelmiensa eteen kun paula! Ja taas olisi ehkä suotavaa että jos toisen tavoitteita kritisoidaan niin hyvä olisi peilata ensin omaan elämäänsä ja sitten arvostella toisen ahertamista tavoitteidensa eteen. Jos vetää käteen sohvalla ja kiukuttelee kun joku saa jotain aikaiseksi niin hieman voisi miettiä millä kannuksilla asioista huutelee.