FIGURE PRO Paula Ranta

Aa sori en tajunnutkaan että nuo edellä kirjoittamasi asiat olivat paulasta pelkkää kehua!

Minulle on yhdentekevää mitä paula touhuaa. En todellakaan vain pidä siitä mitenkä sitä naista täällä ruoditaan ja nimen omaan miltä kokemus pohjalta ihmiset sitä tekee.

Ja mitä minä olen sanonut sinulle jonka takana en voisi seistä? Laita spostia ja keskustellaan ihan henkilöinä tästä asiasta minulla ei ole mitään ongelmaa hoitaa asiaa niin eteenpäin jos se sinua kaivaa!

Se oli spekulointi siitä miksi sitä negatiivistä tulee sinne Paulalle. Se on varmaan vaikea ymmärtää, mutta niinhän tuossa kerroitkin, että sinulla on siinä vaikeuksia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmasti hyvä olisi niin että omalla nimellään sanoo sanottavansa jos sille on tarvetta ja ne ovat sellaisessa muodossa että ne pystyy sanomaan myös kasvotusten! Jonnekkin ihmeeseen on kohteliaat käytöstavat hävinneet ja jos ei materiaali tosiaan miellytä niin onko se pakko kertoa varsinkaan jos ei ole ihmisen kanssa minkäänlaisissa väleissä mitään kautta vai voitko sinä itse valita mitä seuraat ja mitä et.
Samaa mieltä siitä että asiat mitä kommentoi pitäsi pystyä sanomaan kasvotusten. Edelleen asiat ei oo niin mustavalkoisia että en tykkää materiaalista kommentoin negatiivisesti ja tykkään materiaalista kommentoin positiivisesti. Se näkeekö jonkun kommentin positiivisena vai negatiivisena on ihmisestä kiinni.
Itse näen myös muunlaiset kommentit kuin " joo hyvin menee" rikkautena, ja esimerkiksi jos itse jakaisin omia kehityskuvia tai treenejäni kommentoitavaksi toivosin kyllä että mun seuraajat sanoo mulle mielipiteensä rehellisesti mun kehityksestä ja treeneistä.

Näkisin että me jaetaan tässä ihan samat mielipiteet mut jotenkin vaan ymmärretään toisiamme kenties huonosti. Joka tapauksessa mä oon edellisissä kommenteissa sanonu kaiken mitä mulla on tähän antaa nii tää alkaa mun osalta olla tässä.
 
Samaa mieltä siitä että asiat mitä kommentoi pitäsi pystyä sanomaan kasvotusten. Edelleen asiat ei oo niin mustavalkoisia että en tykkää materiaalista kommentoin negatiivisesti ja tykkään materiaalista kommentoin positiivisesti. Se näkeekö jonkun kommentin positiivisena vai negatiivisena on ihmisestä kiinni.
Itse näen myös muunlaiset kommentit kuin " joo hyvin menee" rikkautena, ja esimerkiksi jos itse jakaisin omia kehityskuvia tai treenejäni kommentoitavaksi toivosin kyllä että mun seuraajat sanoo mulle mielipiteensä rehellisesti mun kehityksestä ja treeneistä.

Näkisin että me jaetaan tässä ihan samat mielipiteet mut jotenkin vaan ymmärretään toisiamme kenties huonosti. Joka tapauksessa mä oon edellisissä kommenteissa sanonu kaiken mitä mulla on tähän antaa nii tää alkaa mun osalta olla tässä.
Nykyään säälittää mihinkä tämä some on ihmiset vienyt sanomisissaan eikä sanomisistaan tarvitse ottaa mitään vastuuta. Oksentaa vaan kaiken toisen päälle. Sitten jos vielä miettii tätä lajia niin ei ole helppoa naisena sitä toteuttaa kun se eroaa melko paljon siitä mitä on tavattu näkemään tai käyttämään. Turha negatiivisuus ilman että voi puolustautua voi saada kyseisessä yksilössä paljon tuhoakin aikaan jota ei vaan näytä.

Ei mullakaan tähän asiaan ihmettelen vain mitenkä asiattomasti täällä ja muuallakin ihmiset kehtaa käyttäytyä ja siihen on hyvä alku kun ottaa kommentit nimiinsä (ei nimimerkin) niin voi paulakin vastata suoraan noihin ja käydä keskustelun halutessaan vaikka kahden kesken jos häntä siellä joku asia jää kaivelemaan.
 
... ja siihen on hyvä alku kun ottaa kommentit nimiinsä (ei nimimerkin) niin voi paulakin vastata suoraan noihin ja käydä keskustelun halutessaan vaikka kahden kesken jos häntä siellä joku asia jää kaivelemaan.
Paitsi että IG:ssä melko moni on omalla nimellä ja naamalla ja SILTI kaikki ei-ylistävät kommentit, jotka ei sisällä sydän ja liekkiemojeja on negaamista, vihaamista jne.
 
Paitsi että IG:ssä melko moni on omalla nimellä ja naamalla ja SILTI kaikki ei-ylistävät kommentit, jotka ei sisällä sydän ja liekkiemojeja on negaamista, vihaamista jne.
Se on hyvä alku että on nimi. Rakentavan palautteen anto on hyvästä kunhan se sisältäisi jonkun vaihtoehtoisen ratkaisun. Muuten ne menee kategoriaan -en vaan pidä sinusta, teet väärin tms.- voihan sen negatiivisen antaa ihan DM:nä ja yrittää luoda keskustelua. Muistaa vaan että paula tekee miten paula haluaa itse itselleen tehdä. 😁 kohteliasta on hyväksyä sekin päätös kun se ei kommentoijia kosketa millään tavalla. 👍🏼
 
Se oli spekulointi siitä miksi sitä negatiivistä tulee sinne Paulalle. Se on varmaan vaikea ymmärtää, mutta niinhän tuossa kerroitkin, että sinulla on siinä vaikeuksia.
Jos sinulla on jotain henkilökohtaista niin laita sitä spostia niin ei tarvitse täällä paulan ketjua rasittaa kun sinun taas ymmärrys loppuu jos ei ole pisteet ja pilkut paikoillaan kuten aikaisemminkin olet näin todennut:
En tiedä onko tuo kuinka helppoa sitten ymmärtää, kun et ole pisteitä ja pilkkuja onnistunut käyttämään.
Ei hirveän vahvasti mene jos noiden takia jää vapaan keskustelun asiasisältö ymmärtämättä.
 
Jos sinulla on jotain henkilökohtaista niin laita sitä spostia niin ei tarvitse täällä paulan ketjua rasittaa kun sinun taas ymmärrys loppuu jos ei ole pisteet ja pilkut paikoillaan kuten aikaisemminkin olet näin todennut:

Ei hirveän vahvasti mene jos noiden takia jää vapaan keskustelun asiasisältö ymmärtämättä.

Kylläpä se on jäänyt kaiveleen, en voinut tietää että oli noin arka paikka.
 
Kylläpä se on jäänyt kaiveleen, en voinut tietää että oli noin arka paikka.
Sanoo ihminen joka on piilottanut täällä nimimerkkinsä ja nyt kun omat sanomiset kääntyy itseään vastaan niin tämä on nyt se paras vastine minkä pystyt antamaan. 🤣
 
Sanoo ihminen joka on piilottanut täällä nimimerkkinsä ja nyt kun omat sanomiset kääntyy itseään vastaan niin tämä on nyt se paras vastine minkä pystyt antamaan. 🤣

Ai miten ne mua vastaan on kääntyny? Sää elät kyllä jossain omassa mielikuvitusmaailmassa. Että sua kyllä nyt ärsyttää, tosi harmi että otat kierroksia näin nettikirjoittelusta.

Koita pärjätä siellä, puspus.
 
Ai miten ne mua vastaan on kääntyny? Sää elät kyllä jossain omassa mielikuvitusmaailmassa. Että sua kyllä nyt ärsyttää, tosi harmi että otat kierroksia näin nettikirjoittelusta.

Koita pärjätä siellä, puspus.
Kierroksia? 🤣 Eikös tämä ole ihan tavallista keskustelua jota sinä täällä tykkäät käydä? Minä vain osallistun siihen vastaavalla tavalla kun sinäkin. Ei sinulla ole ikinä mitään asiasisältöä ole mutta tällaista näykkimistä puolin ja toisin. 👌🏼

Se on todella sääli jos nyt lopetat tämän keskustelun näin vähään olisin toivonut että tämäkin oltaisiin voitu käydä vaikka sinun profiilissa mutta jos tuo yksityisyys tuo sinulle turvallisuuden tuntua niin tulisiko ajatella miksi sinä sitä alun pitäen tarvitset? Tämä on nyt sitä nimimerkin taakse piiloutumista.

Älä mene vielä tämä on todella hedelmällistä!
 
Et varmaan ole käsittänyt miksi tänne foorumeille ei kirjauduta omilla pankkitunnuksilla? Täällä saa kirjoittaa nimimerkin takaa, kuten sinäkin teet. Ihmeellistä että nimimerkin takaa kirjoittava jaksaa tarttua siihen, että muutkin niin tekevät.
 
Et varmaan ole käsittänyt miksi tänne foorumeille ei kirjauduta omilla pankkitunnuksilla? Täällä saa kirjoittaa nimimerkin takaa, kuten sinäkin teet. Ihmeellistä että nimimerkin takaa kirjoittava jaksaa tarttua siihen, että muutkin niin tekevät.
Minä olen tarjonnut monta kertaa sinulle vaihtoehtoa jatkaa keskustelua kahdenkeskisesti mutta olet ilmeisesti nähnyt tämän sinulle paremmaksi tavaksi käydä näitä läpi. Mikä sitten liene tähän syynä.

Jostain syystä olen sinua kaihertanut jo pidemmän aikaa (en tiedä miksi?) Niin ajattelin nyt sitten uhrata aikaani kommunikoimalla samalla tavalla sinulle miten sinäkin täällä teet. Ollaan silloin mukavasti samalla tasolla niin ei tule niitä väärinkäsityksiä. ❤️
 
Nääh. Ei mua juurikaan kiinnosta ottaa yhteyttä keskenkasvuisen oloiseen ihmiseen kinaamisen takia.
Mutta kuitenkin yllä otit ITSE tämän asian esille. 🤣 kumpiko sitten aikuinen se joka vinkuu ensin asiasta ja sinulle tarjoutuu mahdollisuus tehdä asialle jotain ja vastaat sitten näin. Heti kun joutuisi foorumin tuomasta koskemattomuudesta luopumaan niin hätä jarrut päälle. Todella aikuismaista vastuuntuntoista kirjoittamista.

Ihan sama kaava toistuu @Suntsu n kanssa keskustelu keskustelulta.
 
Mutta kuitenkin yllä otit ITSE tämän asian esille. 🤣 kumpiko sitten aikuinen se joka vinkuu ensin asiasta ja sinulle tarjoutuu mahdollisuus tehdä asialle jotain ja vastaat sitten näin. Heti kun joutuisi foorumin tuomasta koskemattomuudesta luopumaan niin hätä jarrut päälle. Todella aikuismaista vastuuntuntoista kirjoittamista.

Ihan sama kaava toistuu @Suntsu n kanssa keskustelu keskustelulta.

Kyllä se olit sinä joka aloitit tuosta anonyyminä kirjoittelusta valittamisen enkä minä :D
 

Suositut

Back
Ylös Bottom