FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sanaakaan en olisi sanonut toisen ammatista tai automerkistä jos minulle ei olisi vittuiltu niistä. Samanlailla haukun sinutkin jos lähdet sille linjalle.
Sekö tarkoittaa että sinun öyhötyksesi on ok? (Ei ole). Päätön haukkuminen ei ole puolustautumista vaan ihan helvetin vammaista käytöstä.
Miksi kasari ja ysäri jutut pitäisivät olla nykypäivää ? Maailma olisi aika köyhä jos kaikilla olisi uusi auto eikä kukaan diggaisi vanhoista ajoista. Ei fiftaritkaan elä kuin nyky ihmiset. Vaatteet ja autot 50 luvulta. Haukutaanko samalla hekin ? En ymmärrä miksi valtavirrasta poikkeaminen koetaan aina negatiivisena.
Pointti ei tainnut olla auton ikä vaan omistajan. Mielikuva viisivuotiaan koristelemasta saabista on vaan huvittava eikä jotenkin yllätä yhtään että ajaisit sellaisella. Minäkin ajoin opiskelijana vanhalla pololla koska tykkäsin vanhoista autoista ja uudemmat on paskaa. Vai olinkohan vaan köyhä, noh...oli miten oli.
 
Pointti ei tainnut olla auton ikä vaan omistajan. Mielikuva viisivuotiaan koristelemasta saabista on vaan huvittava eikä jotenkin yllätä yhtään että ajaisit sellaisella. Minäkin ajoin opiskelijana vanhalla pololla koska tykkäsin vanhoista autoista ja uudemmat on paskaa. Vai olinkohan vaan köyhä, noh...oli miten oli.
Huomasitko sanan mielikuva ? Et ole koko autoa nähnyt. Kaikki on mielikuvitustasi. Miten polo liittyy saabbiin ? Ensiksi mainittu on oikeasti paska auto jota kukaan ei osta sen takia että se olisi hyvä. Ostos kun ei ole muuhun varaa. Vanha saab on täysin eri kategorian auto. Nostaa arvoa, haluttu harraste auto ja myös käyttöautona loistava. Ei mitään tekemistä varallisuuden kanssa. Sinä ajoit pololla kun ei ollut muuhun varaa. Minä ajan saabilla koska haluan ajaa. Voisin vaihtaa milloin tahansa uudempaan. Ei ole raha kysymys. Huomaatko muuten että pädet kokoajan rahoillasi. Jaksat mussuttaa miten vanhan auton omistaja on automaattisesti köyhä paska. Se varmaan syy miksi insinöörit vituttavat. Et ole ensimmäinen joka pätee tuloillaan.
Sekö tarkoittaa että sinun öyhötyksesi on ok? (Ei ole). Päätön haukkuminen ei ole puolustautumista vaan ihan helvetin vammaista käytöstä.
Sekö tarkoittaa että sinun aloittama vittuilu on ok ? Minä vastaan samaan sävyyn niin se ei ole ok ? Jos et osaa keskustella asiallisesti et voi vaatia sitä muiltaakaan.
 
Eipä tuosta Predatori sanaakaan ole kiistänyt vaikka vähän kyseenalainen stuntti olikin.

Ja tämä ^ kun ihan kerjää ongelmia niin niitä myös saa.
Ei se ollu mun pointti että onko se totta vai ei. Tarkotin sitä että mua ainakin sapettas jos joku postailis mun työpaikkatietoja ja tunnistettavia tuntomerkkejä mun autosta. Liityyy hyvin keskusteluun.
 
David Fincher voisi tehdä tästä keskustelusta käsikirjoituksen elokuvaan, jonka lopputwistinä Predatori ja Oulunmurre ovatkin yksi ja sama henkilö.
Lisätvistinä toimisi, että koko kolmikko olisi sama henkilö:
Valkku = Sualistaja = Uleå = Ehkä itse Paulakin

Tanssitaiteilija Jorman sanoin: "Pöhinää pönttöön!"
 
Huomasitko sanan mielikuva ? Et ole koko autoa nähnyt. Kaikki on mielikuvitustasi. Miten polo liittyy saabbiin ? Ensiksi mainittu on oikeasti paska auto jota kukaan ei osta sen takia että se olisi hyvä. Ostos kun ei ole muuhun varaa. Vanha saab on täysin eri kategorian auto. Nostaa arvoa, haluttu harraste auto ja myös käyttöautona loistava. Ei mitään tekemistä varallisuuden kanssa. Sinä ajoit pololla kun ei ollut muuhun varaa. Minä ajan saabilla koska haluan ajaa. Voisin vaihtaa milloin tahansa uudempaan. Ei ole raha kysymys. Huomaatko muuten että pädet kokoajan rahoillasi. Jaksat mussuttaa miten vanhan auton omistaja on automaattisesti köyhä paska. Se varmaan syy miksi insinöörit vituttavat. Et ole ensimmäinen joka pätee tuloillaan.
Se oli koko vitsin pointti että köyhänä ajoin sillä koska pakko. Naljailin vaan siitä teipatusta saabista koska se on huvittava mielikuva, ei siitä tarvitse noin kovasti suuttua. En minäkään puolustele autoani jonka väität olevan ruosteena pitkin maanteitä, koska ei tarvitse sinulle todistaa mitään. Sinulla kuitenkin tuntuu olevan jotain todisteltavaa kun nostat noin ison metelin siitä että joku kehtaakin kyseenalaistaa autosi. Saati sitten mistään muusta asiasta.

Missä kohtaa kerskailin tuloilla? Kerrohan missä hommissa sinun tutut inssit on, haluan samaan taloon töihin jos ovat niin rikkaita. Ei kukaan vihaa parempituloista noin paljon jos ei ole itse kateellinen, mitään muuta syytä et ole vielä inssivihaasi antanut.
Huomaatko muuten että pädet kokoajan rahoillasi. Jaksat mussuttaa miten vanhan auton omistaja on automaattisesti köyhä paska. Se varmaan syy miksi insinöörit vituttavat. Et ole ensimmäinen joka pätee tuloillaan.
Tuollainen asioiden ja toisten sanojen vääristäminen ja ihan täysi keksiminen alkaa jo pikkuhiljaa tympiä.
Sekö tarkoittaa että sinun aloittama vittuilu on ok ? Minä vastaan samaan sävyyn niin se ei ole ok ? Jos et osaa keskustella asiallisesti et voi vaatia sitä muiltaakaan.
Aika varma olen että sinä aloitit mutta samasta sävystä sinä et voi puhua, kertaakaan en ole sinua vielä haukkunut mutta olen(ja moni muu) sitä sinun paskaisesta suustasi saanut kuulla jo vaikka kuinka paljon.

Ei se ollu mun pointti että onko se totta vai ei. Tarkotin sitä että mua ainakin sapettas jos joku postailis mun työpaikkatietoja ja tunnistettavia tuntomerkkejä mun autosta. Liityyy hyvin keskusteluun.
En sano että se oli oikein mutta ehkä kannattaa Predatorinkin miettiä että mitä itsestään nettiin kirjoittaa. Sitten vielä haastaa riitaa monen kanssa niin eiköhän jossain vaiheessa lyö sormille se touhu.
 
Lisätvistinä toimisi, että koko kolmikko olisi sama henkilö:
Valkku = Sualistaja = Uleå = Ehkä itse Paulakin

Tanssitaiteilija Jorman sanoin: "Pöhinää pönttöön!"

Niin miettikääpä jos Paula on nimimerkkien predatori ja oulunmurre takana? Miten kutkuttava ajatus ja hyvin mahdollinen!
 
Ei ehtisi treenaamaan kahdesti päivään jos pitäisi vielä tällainen määrä suoltaa paskaa foorumille.

Et voi kieltää etteikö olisi aika mahtava juonenkäänne! Ja kun olen Paulaa seurannut niin tulen yhä varmemmaksi, että asia on näin. Se mikä motiivi tähä toimintaan Paulalla on, on vielä epäselvää?
 
En minäkään puolustele autoani jonka väität olevan ruosteena pitkin maanteitä
Niin 30 vuoden päästä. Todennäköisesti se on paalissa silloin. Itsehän vähättelit kun katsastin oman 31 vuotta vanhan autoni huomautuksitta läpi. Vertasit omaan uuteen autoosi 🤦‍♂️
Ei ehtisi treenaamaan kahdesti päivään jos pitäisi vielä tällainen määrä suoltaa paskaa foorumille.
Sanoo mies joka on yksi keskustelun aktiivisimmista jäsenistä. Kainaloita myöten paskassa olet valitettavasti sinäkin 🤷‍♂️
 
Niin 30 vuoden päästä. Todennäköisesti se on paalissa silloin. Itsehän vähättelit kun katsastin oman 31 vuotta vanhan autoni huomautuksitta läpi. Vertasit omaan uuteen autoosi 🤦‍♂️
Sanoo mies joka on yksi keskustelun aktiivisimmista jäsenistä. Kainaloita myöten paskassa olet valitettavasti sinäkin 🤷‍♂️
Jostain syystä minulla useasti ihan säälittää kirjoittaa vastinetta sinulle.. Mutta..
Etkös sinäkin ole verrannut autoasi uusiin autoihin? Siinä missä ne meillä on romuja niin sinun ajoneuvo se vain kulkee ja kulkee. Miksi se meiltä tavankansalaisilta on kielletty"🤦‍♂️"
Mitä tapahtui keskustelulle, jossa väitit muiden keksineen sivuvaikutukset jotka ketjun päähenkilölle on tullut lääkeaineista? Pyysit listaamaan niitä, kun niin tapahtui, niin kuittasit asian "kaikille niitä tulee"..? Mutta eihän niitä pitänyt olla?
Sanot meille että ei voida tietää mitä Paula käyttää, kun määriä on spekuloitu, mutta kuitenkin muutama viesti taakse päin kerroit tietäväsi jopa mitä merkkiä muut käyttää🤔 Huomaatko kuinka ristiriitaista?
Mitä tapahtui asumistuki keskustelulle? Sanoit minulle, että turha tulla pätemään kun en mitään ymmärrä ja sinä kerrot faktoja. Kun laitoin oikeaa, siis ihan oikeaa faktaa Kelan sivuilta, joka ei mukaillut ilmeisesti Kuopion urheiluhallin faktoja, jätit vastaamatta ja thats it..?

Sitten henkilökohtaisuuksiin/asiattomuuksiin meno kirjoittelussa, teet sitä itse ihan samallalailla kuin muutkin. Viimeisimpänä tempauksena taisit niputtaa kaikki insinöörit kusipäiksi..

Rakkain terveisin
Uutta autoa kuljettava insinööri.
 
Sekö tarkoittaa että vanhempien luona pitäisi syödä oksennusta vääntäen vain heidän mielikseen ? Riittää kun sanoo ei kiitos. Normaalit vanhemmat ymmärtävät asian. Joku 50-luvulle jämähtänyt jäärä korkeintaan suuttuu.
Sen verran puutun asiaan, että kyllä hyvät tavat ja kohteliaisuus myös omia vanhempiaan kohtaan kuuluvat sekä 1950-luvulle että myös tälle vuosituhannelle.

Ehkä saat joskus omia lapsia. Niiden myötä kenties opit elämästä jotain uutta. Jotain, mitä et nykyisyydessäsi pysty edes aavistamaan.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom