FIGURE PRO Paula Ranta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sinäkö tiedät parhaiten mitä millä autolla minä haluan ajaa 🤣🤣 Mistä olet saanut päähäsi että JOKAINEN haluaa ajaa uudella autolla ? Ei ole varaa uudempaan ? No esimerkiksi tuo "vanha saabin romu" on jo niin arvokas että voisin vaihtaa 25 vuotta uudempaan ihan milloin haluan. Minäpä tiedän että sinä haluaisit paremman näköisen akan mutta et saa. Olet tämän keskustelun olettelun kuningas. Ehdottomasti. Näet kristallipallostasi mitä muut haluavat.
Älä nyt puhu ihan p..kaa, se on muutaman tonnin arvoinen korkeintaan, ei taida vaihto onnistua päittäin 5-6 vuotta vanhaan autoon. Mutta elä harhoissasi.
 
Esimerkkisi oli todella huono. Minua kiinnostaa yksityisasiani. Onko sekin nyt väärin ? Eikun kättä pystyyn kuka halua kertoa tänne oman työnantajansa. Sinä voitkin olla eka kun sanoit ettei haittaa.
Selvä. Ja ei se väärin ole. Mutta muista että sä myös itse kerrot täällä tuntomerkkejä omista tekemisistäsi, josta pystyy tekemään noita päätelmiä.
 
Erittäin kestävä ja toimintavarma tekniikka, rakenne muutenkin vahva kaikin puolin, osat halpoja, todella helppo korjata, turbo mallien viritys puoli ilmaista, kestää myös viritettynä, arvo nousee kokoajan jne... Oma maksoi 1800e 10 vuotta sitten. Nyt +3000e. 900 turbot ovat erittäin haluttuja eikä enää montaa ole myynnissä. On yritetty ostaa pois vaikka ei ole myynnissä. En aio myydä. Olen pitänyt hyvässä kunnossa ja uutta osaa paljon.
Sinäkö tiedät parhaiten mitä millä autolla minä haluan ajaa 🤣🤣 Mistä olet saanut päähäsi että JOKAINEN haluaa ajaa uudella autolla ? Ei ole varaa uudempaan ? No esimerkiksi tuo "vanha saabin romu" on jo niin arvokas että voisin vaihtaa 25 vuotta uudempaan ihan milloin haluan. Minäpä tiedän että sinä haluaisit paremman näköisen akan mutta et saa. Olet tämän keskustelun olettelun kuningas. Ehdottomasti. Näet kristallipallostasi mitä muut haluavat.
Oho, melkosta vauhtia on arvo noussut kolmesta tonnista jos nyt saa jo paljon uudemman auton. Näyttäishän silläkin 2014 Micran jo melkein saavan jos vähän väliä laitat.
 
Kummalla on kovempi kyykky ennätys Paulalla vai @Predatori lla?
Kummalla on läskimpi perse karhunkaatajalla vai Paulalla ?
Älä nyt puhu ihan p..kaa, se on muutaman tonnin arvoinen korkeintaan, ei taida vaihto onnistua päittäin 5-6 vuotta vanhaan autoon. Mutta elä harhoissasi.
Sanoo mies jolla ei näytä olevan hevonpaskaakaan ymmärrystä autojen arvosta. Tajuatko urpo että auton kunto on suoraan verrannollinen hintaan ? Näytä mulle vasta leimattu 30 v vanha turbo Saab joka lähtee parilla tonnilla. Käyn heti ostamassa ja myyn tupla hinnalla pois 👌
Selvä. Ja ei se väärin ole. Mutta muista että sä myös itse kerrot täällä tuntomerkkejä omista tekemisistäsi, josta pystyy tekemään noita päätelmiä.
Missään en ole kertonut työnantajaani niin että sen voisi tietää. Joku minut tunteva päättää leikkiä apinaa ja jakaa yksityistietoja tänne. Pitäskö itsekin alkaa polttamaan classic kisaajia jotka jeesustelevat olevansa natikoita. Useampi löytyy.
Oho, melkosta vauhtia on arvo noussut kolmesta tonnista jos nyt saa jo paljon uudemman auton. Näyttäishän silläkin 2014 Micran jo melkein saavan jos vähän väliä laitat.
Käyhän vaihtamassa Mersu uuteen kun öljyt ovat huonot. Sopii insinöörin käytökseen. Eihän 2 vuotta vanhoilla auton paskoilla tee mitään.
 
Miten noi classikki kisaajat tai heidän käyttönsä liittyy tähän nyt yhtään mitenkään :-----D Voi helvetti nyt miten sakeeta settiä. Ja taas tota inssi-vihaa. Tarviitko jaksuhalin? Voin tulla antaa sulle sellasen <3
Miten minun auto, kyykky tulos ja työpaikka liittyy yhtään mihinkään ? Aika rajoittunut sinunkin lukutaitosi.
 
Sanoo mies jolla ei näytä olevan hevonpaskaakaan ymmärrystä autojen arvosta. Tajuatko urpo että auton kunto on suoraan verrannollinen hintaan ? Näytä mulle vasta leimattu 30 v vanha turbo Saab joka lähtee parilla tonnilla. Käyn heti ostamassa ja myyn tupla hinnalla pois 👌
https://m.nettiauto.com/listAdvSearchResult.php?id=209372141&tb=tmp_find_agent&page=1

tuolta voi katsoa, 4200e on kallein. Ei sillä vielä 25 vuotta uudempaa saa vaihdettua. Tietenkin predistuunattu tarrahirviö on triplasti arvokkaampi. Mulla on varmasti enemmän tietoa vanhoista autoista kuin sulla mutta antaapi olla kun ei se paremmaksi tästä tule. Eiköhän tuo inssiviha kumpua jostain siitä kun predis ei ole itse mitään saanut aikaiseksi niin pitää jollekin siitä olla katkera.
 
https://m.nettiauto.com/listAdvSearchResult.php?id=209372141&tb=tmp_find_agent&page=1

tuolta voi katsoa, 4200e on kallein. Ei sillä vielä 25 vuotta uudempaa saa vaihdettua. Tietenkin predistuunattu tarrahirviö on triplasti arvokkaampi. Mulla on varmasti enemmän tietoa vanhoista autoista kuin sulla mutta antaapi olla kun ei se paremmaksi tästä tule. Eiköhän tuo inssiviha kumpua jostain siitä kun predis ei ole itse mitään saanut aikaiseksi niin pitää jollekin siitä olla katkera.
Onko tuossa Suomen kaikki turbo saabit ? 95% on harrastajilla jotka eivät myy niitä. Varsinkaan millään irto tonneilla. Taisi mennä inssi viha sinunkin tunteisiin 👌 Vaikka olisit paska kuski yhtä mulukku olet silti.
 
Millä perusteella mun lukutaito on rajoittunutta? Enkä mä ole kommentoinut sun autoa tai kyykkytulosta mitenkään. Saatika sun työpaikkaa.
Väität kokoajan että vain minä kirjoitan asioista jotka eivät liity asiaan. Samaa paskaa suoltaa joka jannu. Niinkö se menee että minusta paskan kirjoittelu on ok, mutta kun annan takaisin olenkin mulkku ?
 
Sanoo mies jolla ei näytä olevan hevonpaskaakaan ymmärrystä autojen arvosta. Tajuatko urpo että auton kunto on suoraan verrannollinen hintaan ? Näytä mulle vasta leimattu 30 v vanha turbo Saab joka lähtee parilla tonnilla. Käyn heti ostamassa ja myyn tupla hinnalla pois 👌
Pikanen vilkasu nettiautosta kertoo varmaan kaiken tarvittavan. Joka tapauksessa saappisi hinnalla ei kovin uutta autoa saa vaikka olisi kuinka mintti. Enkä ole sanonutkaan että valintasi on huono, huvittaa vaan kun pidät sitä jotenkin erikoisena keräilyharvinaisuutena ja kaikki uudemmat on paskoja. Kyllä minullakin on ollut ja tulee olemaan vanhempia (harraste)autoja mutta ei ne kovin käytännöllisiä enää ole käyttöautoina.
Käyhän vaihtamassa Mersu uuteen kun öljyt ovat huonot. Sopii insinöörin käytökseen. Eihän 2 vuotta vanhoilla auton paskoilla tee mitään.
Miten tää nyt liitty mihinkään, tais loppua argumentit kesken 😁
Pitäskö itsekin alkaa polttamaan classic kisaajia jotka jeesustelevat olevansa natikoita. Useampi löytyy.
Ai käytkö kusitestit itse tekemässä?
Onko tuossa Suomen kaikki turbo saabit ? 95% on harrastajilla jotka eivät myy niitä. Varsinkaan millään irto tonneilla. Taisi mennä inssi viha sinunkin tunteisiin 👌 Vaikka olisit paska kuski yhtä mulukku olet silti.
Miksi niitä sitten saa muutamilla tonneilla? Jos niitä ei kukaan myy niin silloinhan hinnat olisi paljon korkeammat ja lista paljon lyhyempi? Kysynnän ja tarjonnan laki jne.
 
Ei tää välttämättä jatkuis tällaisena ellet sinä provosoituisi niin herkästi. Ja en mä pysty päättelemään jos joku sanoo että on esim autokorjaamossa töissä ja ajaa vuoden 94 toyotalla että kuka se on. Yhtä alhaista toi sun muiden käyttäjien haukkuminen on (joka sun sanojen mukaan on 100xtyhmempää touhua). Ja mun yksityistä elämää saa puida ihan rauhassa jos joku haluaa siihen kuluttaa aikaansa :D Ei ole minulta pois mitenkään.
Pakko sanoo tähän että ne tiedot predatorista joita turha tässä on erikseen mainostella oli sellaisia että itse olisin niiden perusteella kyllä löytänyt hänet ihan käsipäivää etäisyydelle varmaan vuorokauteen jos ei vaan satu lomareissulla olemaan.
 
Pakko sanoo tähän että ne tiedot predatorista joita turha tässä on erikseen mainostella oli sellaisia että itse olisin niiden perusteella kyllä löytänyt hänet ihan käsipäivää etäisyydelle varmaan vuorokauteen jos ei vaan satu lomareissulla olemaan.
Alright. Joo, ei hyväksyttävää. MUTTA kuten oon sanonut niin 1. Predatori itse myös jakaa tätä tietoa täällä omista tekemisistään, autostaan jne. ja 2. suurinta osaa ei ihan oikeasti kiinnosta kuka Predator on IRL.
Pitääkö vääntää rautakangesta. Olen sulle tämän jo 6 x sanonut. Jos itse vittuilee sen saa myös takaisin. Mitä sanaa et ymmärtänyt ?
Ymmärrän vallan hyvin lukemani. Mutta sä itse toimit hyvin ristiriitaisesti. Ja toi puolustautuminen on tosi huono argumentti. Puolustautua voisi myös asiallisesti.
 
Miksi niitä sitten saa muutamilla tonneilla? Jos niitä ei kukaan myy niin silloinhan hinnat olisi paljon korkeammat ja lista paljon lyhyempi? Kysynnän ja tarjonnan laki jne.
Paskasta ei saa paljon. Hyvästä saa. Luulisi insinöörin aivoilla ymmärtävän. Kertoo jo jotain kun peruskuntoisesta paljon ajetusta saa tonneja.
Miten tää nyt liitty mihinkään, tais loppua argumentit kesken 😁
Miten sun länkytys liittyy enää mihinkään ?
Ai käytkö kusitestit itse tekemässä?
Onko läpäisy kusitesti merkki natikasta ? Samasta lähteestä roinat ostetaan. Ihan keskenäänkin kauppaa tehty. Sun insinöörin aivot sanoo ettei se todista mitään 🤣🤣🤣 Oot harvinaisen tyhmä insinööriksi
 
Alright. Joo, ei hyväksyttävää. MUTTA kuten oon sanonut niin 1. Predatori itse myös jakaa tätä tietoa täällä omista tekemisistään, autostaan jne. ja 2. suurinta osaa ei ihan oikeasti kiinnosta kuka Predator on IRL.
Edelleen. Missään en ole maininnut työpaikkaani. Kertonut ainoastaan työnkuvani. En ole myöskään autosta maininnut mitään muuta kuin merkin. Ja mitä väliä kiinnostaako muita kuka olen ? Minua kiinnostaa omat yksityisasiani.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom