FIGURE PRO Paula Ranta

Sanot meille että ei voida tietää mitä Paula käyttää, kun määriä on spekuloitu, mutta kuitenkin muutama viesti taakse päin kerroit tietäväsi jopa mitä merkkiä muut käyttää🤔 Huomaatko kuinka ristiriitaista?
Miten Paulan roinat liittyvät tämän pakkiksen käyttäjien roinaan ? Sattumoisin tunnen henkilökohtaisesti keakustelusta ihmisiä. Luonnollisesti tiedän myös heidän roinat kun käytetään samoja. Te ette tiedä mitä Paula käyttää. Mikä asiassa on ristiriitaista ?
Mitä tapahtui keskustelulle, jossa väitit muiden keksineen sivuvaikutukset jotka ketjun päähenkilölle on tullut lääkeaineista
Pyysin listaa "lukemattomista sivuvaikutuksusta" joita väititte tietävänne. Edelleen odotan vastausta. Tasan yhden olette osanneet nimetä. Onko se lukematon määrä ?
Mitä tapahtui asumistuki keskustelulle? Sanoit minulle, että turha tulla pätemään kun en mitään ymmärrä ja sinä kerrot faktoja. Kun laitoin oikeaa, siis ihan oikeaa faktaa Kelan sivuilta, joka ei mukaillut ilmeisesti Kuopion urheiluhallin faktoja, jätit vastaamatta ja thats it.
Laitoit jonkun yleisluontoisen ohjeen joka ei päde kaikille samalla tapaa. Asumistuki lasketaan aina tapauskohtaisesti ihmisen varallisuuden mukaan. Älä päde jos et ole asumistukea edes saanut. Google ei tee sinua viisaaksi.
Sitten henkilökohtaisuuksiin/asiattomuuksiin meno kirjoittelussa, teet sitä itse ihan samallalailla kuin muutkin. Viimeisimpänä tempauksena taisit niputtaa kaikki insinöörit kusipäiksi..
Kyllä. Haukun ne jotka haukkuvat minut. Mitä sanaa et ymmärtänyt ? Puhut ristiriidoista ja latelet keksittyjä juttuja. Ristiriidat ovat päässäsi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sen verran puutun asiaan, että kyllä hyvät tavat ja kohteliaisuus myös omia vanhempiaan kohtaan kuuluvat sekä 1950-luvulle että myös tälle vuosituhannelle.

Ehkä saat joskus omia lapsia. Niiden myötä kenties opit elämästä jotain uutta. Jotain, mitä et nykyisyydessäsi pysty edes aavistamaan.
Epämiellyttävän ruuan syöminen ei liity mitenkään hyviin tapoihin. Väitätkö tosiaan että omat vanhemmat suuttuvat jos oma lapsi ei halua syödä jotain ruokia ? Jos sinun vanhempasi ovat opettaneet että syödä pitää väkisin vaikka tarjottaisi etanoita, otan osaa. Onneksi nykypäivänä harva enää ajattelee asioita 50 luvun malliin kuten sinä. Ei kiitos en halua lapsia.
 
Mutta sinullapa on sairaudestasi oikein diagnoosikin.
En tiedä mistä puhut mutta terve et ainakaan sinä ole. Ihan älyvapaita juttuja.
Toivottavasti ei lisäänny :D
Sun jutut ovat myös ihan sairaita. Toivot jo ettei toiset saisi lapsia. Minä toivon että vanhempasi olisivat käyttäneet kortsua. Tuollaisia idiootteja ei maailma tarvitse. Puhut hyvistä käytöstavoista mutta itse vedät kaiken henkilökohtaisuuden keskusteluun mukaan. Nyt oikeasti hyppää roskakoriin ja lukitse kansi.
 
@Mike tai @Konaa vois joko a) laittaa tän ketjun lukkoon tai b) laittaa Predatorin (ja ehkä Oulunmurteen myös) talviunille. Katselee sitten ehkä kevään kynnyksellä josko ois pojat rauhottunu.
Ai ehkä oulunmurteen 😂 Hänelle olisi pitänyt antaa bannit jo 100 sivua sitten. Tasan tarkkaan ainoa joka vei keskustelun tähän. Missään ketjussa ei ole koskaan ollut tyyppiä joka on solvannut jotain noin pitkään ja levittänyt paskaa urheilijasta, hänen valmentajasta ja perheestään. Samalla oven avauksella joutaa myös nero rennelo ja pari muuta. Kukaan ei voi vittuilla yksin. Myös vastapuoli löytyy aina. Tottakai sinä et sitä edes halua nähdä.
 
Ai ehkä oulunmurteen 😂 Hänelle olisi pitänyt antaa bannit jo 100 sivua sitten. Tasan tarkkaan ainoa joka vei keskustelun tähän. Missään ketjussa ei ole koskaan ollut tyyppiä joka on solvannut jotain noin pitkään ja levittänyt paskaa urheilijasta, hänen valmentajasta ja perheestään. Samalla oven avauksella joutaa myös nero rennelo ja pari muuta. Kukaan ei voi vittuilla yksin. Myös vastapuoli löytyy aina. Tottakai sinä et sitä edes halua nähdä.
Mutta samalla, en ole nähnyt täälä reilun 10 vuoden aikana tuollaista puolustelua ja kiehumista, mitä sulta täälä.
Edes hulkki aikanaan ei ollut yhtä kovapäinen.
 
Ai ehkä oulunmurteen 😂 Hänelle olisi pitänyt antaa bannit jo 100 sivua sitten. Tasan tarkkaan ainoa joka vei keskustelun tähän. Missään ketjussa ei ole koskaan ollut tyyppiä joka on solvannut jotain noin pitkään ja levittänyt paskaa urheilijasta, hänen valmentajasta ja perheestään. Samalla oven avauksella joutaa myös nero rennelo ja pari muuta. Kukaan ei voi vittuilla yksin. Myös vastapuoli löytyy aina. Tottakai sinä et sitä edes halua nähdä.

Edelleenkin, sinä ja oulunmurre olette ne kaksi henkilöä jotka eniten suoltaa tätä liirumlaarumia tänne. Ja avaatko vähän tuota viimeistä "tottakai sinä et sitä edes halua nähdä?" kommenttia? Aikamoinen olettamus ihmiseltä joka kieltää muilta olettamiset.
 
Edelleenkin, sinä ja oulunmurre olette ne kaksi henkilöä jotka eniten suoltaa tätä liirumlaarumia tänne. Ja avaatko vähän tuota viimeistä "tottakai sinä et sitä edes halua nähdä?" kommenttia? Aikamoinen olettamus ihmiseltä joka kieltää muilta olettamiset.
Tasan tarkkaan löytyy monta henkilöä jotka tahallaan provosoivat ja haluavat että tämä jatkuu näin. Esim. Nero Rennelo kirjoitti että vittuilee tahallaan koska haluaa ketjun olevan tämän kaltainen törkykasa. Nyt on muita vastaavia liittynyt mukaan. Toinen toivoo ettei joku saa lapsia. Toinen jakaa muiden työpaikka tietoja ja tunnisteita autosta. Onko mielestäsi tervettä touhua ? Pitäisikö kaikki nuo ottaa huumorilla ? Tykkäisitkö itse jos sinun yksityisen elämän asioita otettaisi keskusteluun mukaan ?
 
Ai ehkä oulunmurteen 😂 Hänelle olisi pitänyt antaa bannit jo 100 sivua sitten. Tasan tarkkaan ainoa joka vei keskustelun tähän. Missään ketjussa ei ole koskaan ollut tyyppiä joka on solvannut jotain noin pitkään ja levittänyt paskaa urheilijasta, hänen valmentajasta ja perheestään. Samalla oven avauksella joutaa myös nero rennelo ja pari muuta. Kukaan ei voi vittuilla yksin. Myös vastapuoli löytyy aina. Tottakai sinä et sitä edes halua nähdä.
Ero on siinä että Oulunmurteella on jotain asiaakin(ei välttämättä järkevää) eikä ole tainnut ketään suoraan haukkua, paitsi ehkä sinut mutta se on ihan ansaittua. Sinä et ole tehnyt mitään muuta kuin soittanut suutasi ja haukkunut muita, myös niitä jotka ei ole sinua vastaan sanoneet yhtään mitään. Mutta ethän sinä sitä ymmärrä koska puolustaudut vaan.

Sinulle vähän naljailen koska vittuunnut niin äärettömän herkästi ja sitä on hauska katsoa, mutta haukkunut en ole vieläkään vaikka mieli tekisi. Olisit hiljaa niin ehkä voisin välttää kiusauksen. Edelleen kyllä ihmettelen miten tämä lanka on enää pystyssä, vai tykkääkö modetkin katsoa kun maailma palaa? 😁
 
Mutta samalla, en ole nähnyt täälä reilun 10 vuoden aikana tuollaista puolustelua ja kiehumista, mitä sulta täälä.
Edes hulkki aikanaan ei ollut yhtä kovapäinen.
Se on silti vain puolustelua. Solvaaminen ja haukkuminen ovat 100 x tyhmempää touhua. Varsinkin kun kohde on parikymppinen likka joka ei ole tehnyt mitään pahaa eikö solvaaja tunne häntä.
 
Tasan tarkkaan löytyy monta henkilöä jotka tahallaan provosoivat ja haluavat että tämä jatkuu näin. Esim. Nero Rennelo kirjoitti että vittuilee tahallaan koska haluaa ketjun olevan tämän kaltainen törkykasa. Nyt on muita vastaavia liittynyt mukaan. Toinen toivoo ettei joku saa lapsia. Toinen jakaa muiden työpaikka tietoja ja tunnisteita autosta. Onko mielestäsi tervettä touhua ? Pitäisikö kaikki nuo ottaa huumorilla ? Tykkäisitkö itse jos sinun yksityisen elämän asioita otettaisi keskusteluun mukaan ?
Ei tää välttämättä jatkuis tällaisena ellet sinä provosoituisi niin herkästi. Ja en mä pysty päättelemään jos joku sanoo että on esim autokorjaamossa töissä ja ajaa vuoden 94 toyotalla että kuka se on. Yhtä alhaista toi sun muiden käyttäjien haukkuminen on (joka sun sanojen mukaan on 100xtyhmempää touhua). Ja mun yksityistä elämää saa puida ihan rauhassa jos joku haluaa siihen kuluttaa aikaansa :D Ei ole minulta pois mitenkään.
 
Sinulle vähän naljailen koska vittuunnut niin äärettömän herkästi ja sitä on hauska katsoa, mutta haukkunut en ole vieläkään vaikka mieli tekisi. Olisit hiljaa niin ehkä voisin välttää kiusauksen. Edelleen kyllä ihmettelen miten tämä lanka on enää pystyssä, vai tykkääkö modetkin katsoa kun maailma palaa? 😁
Tämä kertoo sinusta riittävästi. Käyttäydyt kuin pentu. Miksi vingut jos haluat tätä paskaa. Turhaan modea syyttelet kun itse heität lisää puuta uuniin. Turhaan minua pyydät olemaan hiljaa kun et itsekään siihen kykene.
 
Ei tää välttämättä jatkuis tällaisena ellet sinä provosoituisi niin herkästi. Ja en mä pysty päättelemään jos joku sanoo että on esim autokorjaamossa töissä ja ajaa vuoden 94 toyotalla että kuka se on. Yhtä alhaista toi sun muiden käyttäjien haukkuminen on (joka sun sanojen mukaan on 100xtyhmempää touhua). Ja mun yksityistä elämää saa puida ihan rauhassa jos joku haluaa siihen kuluttaa aikaansa :D Ei ole minulta pois mitenkään.
Aika ontuva esimerkki "autokorjaamo ja Toyota". Minun tapauksessa mainittiin työnantajan nimi ja kaupunki. Eikä niitä ole kuin yksi. Myös kyseisiä autoja kerrotulla tuntomerkeillä on vain yksi.
 
Huomasitko sanan mielikuva ? Et ole koko autoa nähnyt. Kaikki on mielikuvitustasi. Miten polo liittyy saabbiin ? Ensiksi mainittu on oikeasti paska auto jota kukaan ei osta sen takia että se olisi hyvä. Ostos kun ei ole muuhun varaa. Vanha saab on täysin eri kategorian auto. Nostaa arvoa, haluttu harraste auto ja myös käyttöautona loistava. Ei mitään tekemistä varallisuuden kanssa. Sinä ajoit pololla kun ei ollut muuhun varaa. Minä ajan saabilla koska haluan ajaa. Voisin vaihtaa milloin tahansa uudempaan. Ei ole raha kysymys. Huomaatko muuten että pädet kokoajan rahoillasi. Jaksat mussuttaa miten vanhan auton omistaja on automaattisesti köyhä paska. Se varmaan syy miksi insinöörit vituttavat. Et ole ensimmäinen joka pätee tuloillaan.

Sekö tarkoittaa että sinun aloittama vittuilu on ok ? Minä vastaan samaan sävyyn niin se ei ole ok ? Jos et osaa keskustella asiallisesti et voi vaatia sitä muiltaakaan.
Kyllä sulla on ihan höpöhöpö jutut, et varmaan ajaisi jollain 30 vuotta vanhalla saabin romulla tai millään muullakaan vanhalla kikkaralla jos sulla olis varaa ostaa uudempi auto mut sulla ei ikävä kyllä ole. Sen olet ittekkin täällä tuonnut ilmi niin en viitti sen enempää avata.
Jos sulla olis rahulia tarpeeksi niin ajaisit uudella autolla ja sitten pitäisit ehkä jotain vanhaa autoa harrastepelinä millä ajettaisiin kauniina kesäpäivinä.
 
Aika ontuva esimerkki "autokorjaamo ja Toyota". Minun tapauksessa mainittiin työnantajan nimi ja kaupunki. Eikä niitä ole kuin yksi. Myös kyseisiä autoja kerrotulla tuntomerkeillä on vain yksi.
No se olikin nimenomaan vaan esimerkki. Ja hei, suurinta osaa ihmisistä ei vois vähempää kiinnostaa kuka sä olet IRL.
 
Kyllä sulla on ihan höpöhöpö jutut, et varmaan ajaisi jollain 30 vuotta vanhalla saabin romulla tai millään muullakaan vanhalla kikkaralla jos sulla olis varaa ostaa uudempi auto mut sulla ei ikävä kyllä ole. Sen olet ittekkin täällä tuonnut ilmi niin en viitti sen enempää avata.
Jos sulla olis rahulia tarpeeksi niin ajaisit uudella autolla ja sitten pitäisit ehkä jotain vanhaa autoa harrastepelinä millä ajettaisiin kauniina kesäpäivinä.
Sinäkö tiedät parhaiten mitä millä autolla minä haluan ajaa 🤣🤣 Mistä olet saanut päähäsi että JOKAINEN haluaa ajaa uudella autolla ? Ei ole varaa uudempaan ? No esimerkiksi tuo "vanha saabin romu" on jo niin arvokas että voisin vaihtaa 25 vuotta uudempaan ihan milloin haluan. Minäpä tiedän että sinä haluaisit paremman näköisen akan mutta et saa. Olet tämän keskustelun olettelun kuningas. Ehdottomasti. Näet kristallipallostasi mitä muut haluavat.
 
No se olikin nimenomaan vaan esimerkki. Ja hei, suurinta osaa ihmisistä ei vois vähempää kiinnostaa kuka sä olet IRL.
Esimerkkisi oli todella huono. Minua kiinnostaa yksityisasiani. Onko sekin nyt väärin ? Eikun kättä pystyyn kuka halua kertoa tänne oman työnantajansa. Sinä voitkin olla eka kun sanoit ettei haittaa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom