Niin nehän on päteviä kriteerejä ainoastaan silloin jos funktio on liikkua paikasta A paikkaan B kohtuullisin kustannuksin (ja teknisin murhein). Ymmärrän kyllä, itsellä on prätkiin sitten eri suhtautuminen. Mieluummin olen kokonaan ilman, jos vaihtoehtona on ajaa paskalla/budjetti on liian rajattu. Mutta täällä syrjäseudulla liikuttava on jollain romulla vaikka mikäli rahkeet ei riitä parempaan, julkisilla ei edes pääse. Joskin sen verran paskaa vanhojen autojen kera kokenut, että välillä tekisi senkin suhteen mieluummin olla ilman. Seuraava on hankittava eri kriteerein.Minun porukoilla oli kans ykköskoppanen bensa-laguna ja 440tkm taisi tulla mittariin joista reilu 300tkm oli heidän ajossa. Ihan paska auto muuten mutta tila-ihme eikä jättänyt kyydittä kuin kerran bensapumpun takia. Tekniikallahan olisi voinut ajaa vielä vaikka kuinka pitkään. En kyllä silti itse osta kun arvostan autossa muutakin kuin että se on luotettava ja/tai halpa ajaa ja ylläpitää. Minun autovalinnat kun ei aina noita ole ja sen tiedostan