FIGURE PRO Paula Ranta

Näyttää huvittavan kun vaivauduit asian tänne ilmoittamaan. Autosta saa olla mitä mieltä haluaa. Ei ole salaisuus. Kuten ei työnikään. Olenhan sen jo foorumilla useaan kertaan maininnut. Osa tykkää vanhoista klassikko autoista ja osa uusista munanjatkeista tai ompelukoneista. Teslat vai mitä ne on. Saanko arvata ajat jollain vuoden vanhalla bemarilla tai skodalla ja koet olevasi muiden yläpuolella kun massia löytyy. Ammattina insinööri.
Mitä väliä jos joku ajaiskin vuoden vanhalla autolla? Tai on insinööri? Mistä toi sun sakea insinööriviha oikeen kumpuaa? Onko joku insinööri joskus tehny sulle jotain pahaa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näyttää huvittavan kun vaivauduit asian tänne ilmoittamaan. Autosta saa olla mitä mieltä haluaa. Ei ole salaisuus. Kuten ei työnikään. Olenhan sen jo foorumilla useaan kertaan maininnut. Osa tykkää vanhoista klassikko autoista ja osa uusista munanjatkeista tai ompelukoneista. Teslat vai mitä ne on. Saanko arvata ajat jollain vuoden vanhalla bemarilla tai skodalla ja koet olevasi muiden yläpuolella kun massia löytyy. Ammattina insinööri.
Oletko huomannut että annat itsestäsi todella vittumaisen ja katkeran kuvan. Ihminen jolla ei ole mitään todisteltavaa ei ota kaikkea henkilökohtaisesti ja puolustele tekemisiään räksyttämällä ja haukkumalla takaisin. Onko sulle joku insinööri tehnyt jotain väärää kun tuntuu olevan jotain niitä vastaan? Eikä kukaan aja vapaaehtoisesti tarroilla vuoratulla 900 saabilla sen takia että tykkää vanhoista autoista.

Saat nyt sitten taas haukkua minuakin. Ihmistä josta et tiedä yhtään mitään, ihmisenä jonka mielipide ei minua kiinnosta sitten yhtään. Mutta ehkä sinulle tulee parempi joulumieli kun saat purkaantua näppäimistölläsi.

edit. niin ja olen inssi ja ajan mersulla. Kamala ihminen suorastaan. Keulaornamentilla tähtäilen köyhiä.
 
Henkilökohtaisuuksiin meneminen on saatanan typerää ja säälittävää. Mieluummin hyppään keskustelusta ulos jos argumenttini eivät riitä, kun tuon pöydälle täysin epärelevantteja asioita, kuten keskustelun vastapuolen auton/ammatin/peniksen pituuden.
 
Henkilökohtaisuuksiin meneminen on saatanan typerää ja säälittävää. Mieluummin hyppään keskustelusta ulos jos argumenttini eivät riitä, kun tuon pöydälle täysin epärelevantteja asioita, kuten keskustelun vastapuolen auton/ammatin/peniksen pituuden.
Ihan hauskaa tökkiä ampiaispesää ja katsoa mitä tapahtuu. Lankahan oli pilalla jo ajat sitten.
 
Mitä väliä jos joku ajaiskin vuoden vanhalla autolla? Tai on insinööri? Mistä toi sun sakea insinööriviha oikeen kumpuaa? Onko joku insinööri joskus tehny sulle jotain pahaa?
Mitä väliä sillä on jos minä ajan vanhalla autolla ? Tuntuu porukkaa häiritsevän kovasti. Entä mitä pahaa siinä ohjaan työkseni liikuntaa ? Itsehän te aloitte vittuilemaan henkilökohtaisesti. Sinäkin olit naureksimassa niille. Jos toiveesi on asiallinen keskustelu kasva itsekin aikuiseksi. Miten minun työ ja auto liittyy keskusteluun ? Jos lähdetään tuolle linjalle vastaan ihan samalla mitalla. Minäkö se kusipää olen jos vain puolustaudun. Keskustelu on juuri sitä tasoa mihin sen haluatte viedä.
 
Onko sulle joku insinööri tehnyt jotain väärää kun tuntuu olevan jotain niitä vastaan? Eikä kukaan aja vapaaehtoisesti tarroilla vuoratulla 900 saabilla sen takia että tykkää vanhoista autoista.
Onko sulle tehnyt joku saabisti tai tyyppi kenen autossa on tarroja pahaa ?
edit. niin ja olen inssi ja ajan mersulla. Kamala ihminen suorastaan. Keulaornamentilla tähtäilen köyhiä.
Kukaan ei aja vapaaehtoisesti mersulla. Vieläpä jos on inssi kruunaa kaiken. Siihen kun lisää että vittuilee muiden autoille. Perus inssi. Kusi noussut päähän.
 
Mitä väliä sillä on jos minä ajan vanhalla autolla ? Tuntuu porukkaa häiritsevän kovasti. Entä mitä pahaa siinä ohjaan työkseni liikuntaa ? Itsehän te aloitte vittuilemaan henkilökohtaisesti. Sinäkin olit naureksimassa niille. Jos toiveesi on asiallinen keskustelu kasva itsekin aikuiseksi. Miten minun työ ja auto liittyy keskusteluun ? Jos lähdetään tuolle linjalle vastaan ihan samalla mitalla. Minäkö se kusipää olen jos vain puolustaudun. Keskustelu on juuri sitä tasoa mihin sen haluatte viedä.
En ole vittuillut sulle henkilökohtaisesti missään vaiheessa, enkä ole sanonut sanaakaan sun työnkuvasta tai sun autosta. Ja sinä kyllä hyvinpitkälti ylläpidät tätä ala-arvoista keskustelua tuon murren kanssa joten ehkä se oletkin sinä jonka pitäisi kasvaa aikuiseksi?
 
Onko sulle tehnyt joku saabisti tai tyyppi kenen autossa on tarroja pahaa ?
Kukaan ei aja vapaaehtoisesti mersulla. Vieläpä jos on inssi kruunaa kaiken. Siihen kun lisää että vittuilee muiden autoille. Perus inssi. Kusi noussut päähän.
Ilmeisesti sulla joku ongelma ammattikuntaa vastaan on 😁 Mene vaikka sinne joogaan tai puhumaan terapeutille niin ehkä pääset vielä siitä traumasta yli.
Jos toiveesi on asiallinen keskustelu kasva itsekin aikuiseksi. Miten minun työ ja auto liittyy keskusteluun ? Jos lähdetään tuolle linjalle vastaan ihan samalla mitalla. Minäkö se kusipää olen jos vain puolustaudun. Keskustelu on juuri sitä tasoa mihin sen haluatte viedä.
Kuten jo tuossa aiemmin viittasinkin, tämä vaan kertoo sen että sinulla on jotain puolusteltavaa, eihän nuo kommentit jostain autosta tai työstä muuten menisi ihon alle. Kyllä sinullakin on osuus siihen minne keskustelu viedään, otapa vähän vastuuta itsekin äläkä uhriudu.
 
Näyttää huvittavan kun vaivauduit asian tänne ilmoittamaan. Autosta saa olla mitä mieltä haluaa. Ei ole salaisuus. Kuten ei työnikään. Olenhan sen jo foorumilla useaan kertaan maininnut. Osa tykkää vanhoista klassikko autoista ja osa uusista munanjatkeista tai ompelukoneista. Teslat vai mitä ne on. Saanko arvata ajat jollain vuoden vanhalla bemarilla tai skodalla ja koet olevasi muiden yläpuolella kun massia löytyy. Ammattina insinööri.
Otetaampa sitä lämpöä asiasta, joka ei edes ole minun käsialaa, vaan jonkun lautalaisen.

Ei osunu, oon hyvinkin välimallin jätkä, välimallin auto ja välimallin naamataulu.
 
Tuli tästä autopsykoosista mieleen. Mikäs on insinööri, joka on vapaa-ehtoisesti omistanut jotain 5 saabia? V: Työtön insinööri. Vapaaehtoisesti kyllä joskus veljen mersullakin ajoin. Minä en kyllä ymmärrä mitä halveksumista insinööreissä on ammattikuntana. Keskiluokkainen ammatti (ja koulutus), kohtalaisen paljon työttömyyttä ja harva rikastuu. Tietysti jos ei Suomen koulutusjärjestelmästä ymmärrä mitään, niin kaikki yli toisen asteen koulutus kategoroidaan rakettitieteeksi ja paremman väen jutuksi. Ainakin joidenkin elämänkoululaisten mielikuvissa. Ja samaten 10v vanha 400 tkm ajettu C-mersu jo ministeriautoksi.
 
Viimeksi muokattu:
En ole vittuillut sulle henkilökohtaisesti missään vaiheessa, enkä ole sanonut sanaakaan sun työnkuvasta tai sun autosta. Ja sinä kyllä hyvinpitkälti ylläpidät tätä ala-arvoista keskustelua tuon murren kanssa joten ehkä se oletkin sinä jonka pitäisi kasvaa aikuiseksi?
Keskustelen asiallisesti kaikille jotka tekevät niin minulle. Juuri naureskelit että tämä on hyvää viihdettä. Eli sinusta ok.
Ilmeisesti sulla joku ongelma ammattikuntaa vastaan on 😁 Mene vaikka sinne joogaan tai puhumaan terapeutille niin ehkä pääset vielä siitä traumasta yli.
Ihan yhtä suuri ongelma kuin sinulla vanhoja autoja ja minua vastaan. Omaa vittuiluasi et tajua mutta osaat muita syyttää samasta.
Otetaampa sitä lämpöä asiasta, joka ei edes ole minun käsialaa, vaan jonkun lautalaisen.
Päätit silti olla fiksu ja kopsata laudan materiaalia tänne ?
 
Tuli tästä autopsykoosista mieleen. Mikäs on insinööri, joka on vapaa-ehtoisesti omistanut jotain 5 saabia? V: Työtön insinööri. Vapaaehtoisesti kyllä joskus veljen mersullakin ajoin. Minä en kyllä ymmärrä mitä halveksumista insinööreissä on ammattikuntana. Keskiluokkainen ammatti (ja koulutus), kohtalaisen paljon työttömyyttä ja harva rikastuu. Tietysti jos ei Suomen koulutusjärjestelmästä ymmärrä mitään, niin kaikki yli toisen asteen koulutus kategoroidaan rakettitieteeksi ja paremman väen jutuksi. Ainakin joidenkin elämänkoululaisten mielikuvissa. Ja samaten 10v vanha 400 tkm ajettu C-mersu jo ministeriautoksi.

Ihan pakko kysyä ilman siis mitään vittuilua miksi juuri Saabeja?
Toki aikanaan turbo Saabit olivat suoritus kyvyltään hintaansa nähden kovia menemään, ja taitaa vanhoissa Saabeissa olla myös turvallisuus muihin ikäisiin verrattuna todella kovaa tasoa, mutta silti kiinnostaisi kuulla, kun on aina itselleni ollut niitä automerkkejä jotka eivät herätä halua omistaa.


Tuota "insinööri vihaa" en kyllä itsekkään ymmärrä, iso osa insinööreistä työskentelee "pikku pomoina" ja tienaa vähemmän kuin heidän alaisensa ja työ on monessa mielessä paskempaa, vittuilua tulee sekä ylhäältä että alhaalta.

Toki ehkä se siisti sisätyö on joidenkin mielestä niin kadehdittavaa tai sitten se johtuu siitä että se oma lähin esimies joka kertoo huonot uutiset ja käskee töihin on inssi🤔
 
Minä en kyllä ymmärrä mitä halveksumista insinööreissä on ammattikuntana.
Sulla menee pointti ohi. Tässä haukutaan toisten ammatteja ja autoja. Ihan sama mitä ne ovat. Minä en lähtenyt sille linjalle. Vittuilen vain takaisin. Turhaan pelkästään minulle urputatte jos keskustelu on tällaista. Postatkaa tänne jotain ketjuun liittyvää niin päästään asiaan.
 
Joo, just se oli se kohta, mikä tossa huvitti...

Ei tarroitettu saab tai muu. Ylipäätään teidän kränät kiinnosta, mutta toi oli hauska kuvaelma, ihan kummelisketsin matskut.
Mun mielestä tää sun poiminta oli kyllä yks tän ketjun pahimpia rimanalituksia eikä kuulu kyllä millään tavalla pakkikselle saati kyseiseen ketjuun.

Ja joo itekki saattannu postailla jotai henkilökohtasempia asioita johonkin keskusteluun, laittaa jopa kuvia mistä joku voi päätellä jotain. Silti pidän vähän outona viestejä missä jostsin henkilöstä joka ei edes esiinny julkisesti niin ilmoitellaan autoja ja työpaikkoja myöten tunnistetietoja.
Offtopic ja asiattomuus level 10.
 
Onhan toi sun vihamielinen viestittely naurettavaa. Ei siitä pääse mihinkään. En mä silti ole sulle vittuillut niinkuin sinä vittuilet täällä muille.
Edelleen vittuilen vain niille jotka aukovat itse päätänsä. Äläkä väitä ettet itse puolustautuisi jos sinulle vittuillaan. Jokainen oman arvonsa tunteva antaa takaisin. Nyhveröt voi kääntää toisen poskensa.
 
Edelleen vittuilen vain niille jotka aukovat itse päätänsä. Äläkä väitä ettet itse puolustautuisi jos sinulle vittuillaan. Jokainen oman arvonsa tunteva antaa takaisin. Nyhveröt voi kääntää toisen poskensa.
Vaikka muut söis paskaa niin mun ei oo pakko. Eli on mulle vittuiltu paljonkin enkä ole vittuillut takaisin. Jos se tekee musta "nyhverön" niin fine :D
 
Mun mielestä tää sun poiminta oli kyllä yks tän ketjun pahimpia rimanalituksia eikä kuulu kyllä millään tavalla pakkikselle saati kyseiseen ketjuun.

Ja joo itekki saattannu postailla jotai henkilökohtasempia asioita johonkin keskusteluun, laittaa jopa kuvia mistä joku voi päätellä jotain. Silti pidän vähän outona viestejä missä jostsin henkilöstä joka ei edes esiinny julkisesti niin ilmoitellaan autoja ja työpaikkoja myöten tunnistetietoja.
Offtopic ja asiattomuus level 10.
Nyt en ihan täysin ymmärtänyt?

Siis sinun mielestä oli rimanalitus pastea se stoori tänne?
 

Suositut

Back
Ylös Bottom