Mege sanoi:Minulta ainakin menee työeläkemaksu joka tilistä.
Niin? Joulupukkiko ne sulle maksaa kun aika tulee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mege sanoi:Minulta ainakin menee työeläkemaksu joka tilistä.
Spelimies sanoi:Nyt heität legendaa!
kas-vain sanoi:6200€ joulukuun palkka...ei paskempi....
Stade sanoi:Olen ehkä onnellisessa asemassa sen suhteen että vaikka "palkka" siitä että olen kotona on huono, rakastan ylikaiken touhuta täällä kotona, lasteni kanssa. Voin tehdä kaiken juuri niinkuin haluan, ilman että kukaan huohottaa niskaan ja uhkaa potkuilla jos ei asiat etene sutjakammin.
vision sanoi:Tredin alottaja valitteli kunnalisen puolen huonoa palkkaa suhteessa vaativuuteen ja vastuuseen, Itse tulin kunnalliselle puolelle puoli vuotta sitten töihin julkiselta puolelta ja ikävä rangaistus töiden hyvin tekemiselle on se että vastuuta tulee koko ajan lisää palkan pysyessä samana, nyt valmistelen lähtöä takasin julkiselle sektorille vastaaviin töihin koska palkka on tuntuvasti parempi siellä.
Goatsilla sanoi:Näinhän se aina on. Mutta mistä siis valitus? Teet ihan itse valitsemaasi "työtä", ja varmaan oli etukäteen alan palkkataso tiedossa. Yleensä hauskat asiat tässä maailmassa maksavat, sinä saat siitä rahaa, ja silti valitat että pitäisi saada enemmän. Se niin kuin ei ihan mene jakeluun.
Antzu sanoi:Siis varmaan julkisella tarkoitat yksityistä? Koska valtio, liikelaitokset, kunnat yms.= julkinen sektori. Firmat jne.=yksityinen?
Edit: Aloin just funtsimaan että mistä toi julkinen sektori sana tulee? Liittykö se siihe, että kaikki virat joudutaan laittamaan julkiseen hakuun? Tuntuis ainakin loogiselta...
Sorry pientä
kehu kehu kehu...kas-vain sanoi:6200€ joulukuun palkka...ei paskempi....
luumu sanoi:Julkinen voisi tulla vaikka siitä, että kaikki toiminta on julkista (ellei erikseen ole muuta määrätty). Toisin sanoen firmassa kuka tahansa ei voi tulla nuuskimaan, mutta valtiolla tai kunnalla voi. Ja valittu edustajasi eli poliitikko tekee sen kuitenkin.
Dobermann sanoi:Niin? Joulupukkiko ne sulle maksaa kun aika tulee?