Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tänään tuli katottua 2/3 Fight clubista
Tuohon asti sinnisttelin ja sitten ku juoma loppu nii sai tuo sekava paska riittää

Oon samaa mieltä. Tuota Fight clubia varsinkin yksi kaveri ylistää mutta tuohan on ihan shittiä koko leffa. Elämäni on merkitsemätöntä plää plää plää juttu muuttuu yhä sekavammaksi hohhoijaa... Menisivät töihin, ostaisivat volvon, omakotitalon ja koiran ja lopettaisivat tuon vitun pelleilyn...

No joo tuo Fight Club on kyllä yliarvostettu, tosi sekava pätkä eikä oikein mitään järkeä.

Ehkä jos uuestaan katsois ja olis yhtä terävänä ku Inceptionin kanssa nii ehkä siitä sais jotai irti.

Kuitenki jää tänne paskagatekoriaan tällä hetkellä.

Te ketkä dissaatte Fight Clubia, niin kattokaa se vaikka 2 kertaa kunnolla ajatuksen kanssa ja oikeesti loppuun asti, niin ehkä tajuatte leffan hienouden. Sen jälkeen haluettekin kattoa sen sen 3 kerran ja taas tulee uusia juttuja vastaan. Mun lempielokuva.
Mut aiheeseen niin viimeaikoina katotusta ainakin Prince of Persia oli ihan paska.

Te ketkä dissaatte Fight Clubia, niin kattokaa se vaikka 2 kertaa kunnolla ajatuksen kanssa ja oikeesti loppuun asti, niin ehkä tajuatte leffan hienouden. Sen jälkeen haluettekin kattoa sen sen 3 kerran ja taas tulee uusia juttuja vastaan. Mun lempielokuva.
Mut aiheeseen niin viimeaikoina katotusta ainakin Prince of Persia oli ihan paska.

Fight Club on kyllä loistava pätkä. Itsekkään en ekalla kerralla täysin tajunnut juonta, mutta pidin siitä silti :)
Leffa on tullu nähtyä ehkä 5 kertaa...

Tuo Serbian Film on pitäny kattoa jo jonku aikaa mutta päässy unohtuun. :)

On kyllä vähän ristiriitaset odotukset et onkohan hyvä, saa nähä sit.

Ei helevetti tuohan on täyttä sairasta paskaa. Ois varmaa kannattanu vähä lukea mitä se leffa sisältää..

Ei helevetti tuohan on täyttä sairasta paskaa. Ois varmaa kannattanu vähä lukea mitä se leffa sisältää..

Juu oli kyllä jotain niin häiritsevää tavaraa että huhhuh..

Ruohonleikkaaja 2. Mulle tuli huono olo kun mä katsoin tota, se oli niin huono. Ruohonleikkaaja (1) sen sijaan on hyvä elokuva.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Cyrus

http://www.imdb.com/title/tt1336617/

Ok, myönnetään, odotin, että leffa olisi ollut huumoriltaan Step Brothers-tyylinen, joten ehkä saan katsoa itseäni osittain peiliin, mutta elokuvassa EI tapahdu mitään... Puuduttavaa dialogista toiseen hyppimistä....

Onko joku nähnyt tätä:

The Human Centipede (First Sequence) - Trailer

The film tells the story of a German doctor who kidnaps three tourists and joins them surgically, mouth to anus, forming a "human centipede".
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Human_Centipede_(First_Sequence)

Kiinnostaisi tietää kannattaako katsoa edes läpällä, kuten esim Sanakes on a Plane?

Eikös tämä ollut se leffa, missä 2 muijaa+mies liitetetään perseestä suuhun menetelmällä toisiinsa kiinni että paska kulkee kaikkien läpi :D, voi jumalauta että on sairas/oksettava elokuvia, tämä on aivan ultimate paska elokuva, itsekkin pystyis jopa tekemään paremman

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ukraina;3182281 begin_of_the_skype_highlighting**************3182281******end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting**************3182281******end_of_the_skype_highlighting sanoi:
Eikös tämä ollut se leffa, missä 2 muijaa+mies liitetetään perseestä suuhun menetelmällä toisiinsa kiinni että paska kulkee kaikkien läpi :D, voi jumalauta että on sairas/oksettava elokuvia, tämä on aivan ultimate paska elokuva, itsekkin pystyis jopa tekemään paremman

Joo siltä näytti tuon trailerin perusteella :hyper: Siis miten vitussa joku keksii tehdä elokuvan, jossa "2 muijaa+mies liitetetään perseestä suuhun menetelmällä toisiinsa kiinni että paska kulkee kaikkien läpi"c siis ei vittu :D

Ites laittaisin tähän ketjuun paljon kehutun 127 Hours. Siis miten joku jaksaa katsoa noin tylsää elokuvaa..? Joo on varmaan koskettava ja hyvä roolisuoritus pääosan esittäjältä, mutta ihan oikeasti tuon koko elokuvan tapahtumat näkee, kun katsoo sen trailerin.

http://www.youtube.com/watch?v=OlhLOWTnVoQ

Joo siltä näytti tuon trailerin perusteella :hyper: Siis miten vitussa joku keksii tehdä elokuvan, jossa "2 muijaa+mies liitetetään perseestä suuhun menetelmällä toisiinsa kiinni että paska kulkee kaikkien läpi"c siis ei vittu :D

Ites laittaisin tähän ketjuun paljon kehutun 127 Hours. Siis miten joku jaksaa katsoa noin tylsää elokuvaa..? Joo on varmaan koskettava ja hyvä roolisuoritus pääosan esittäjältä, mutta ihan oikeasti tuon koko elokuvan tapahtumat näkee, kun katsoo sen trailerin.

http://www.youtube.com/watch?v=OlhLOWTnVoQ

Joo paska leffa, äijä puolet leffasta jumissa. Kyllä tuon nyt kerran läpi katsoo, mut ei kyllä toista kertaa

Siis miten vitussa joku keksii tehdä elokuvan, jossa "2 muijaa+mies liitetetään perseestä suuhun menetelmällä toisiinsa kiinni että paska kulkee kaikkien läpi"c siis ei vittu :D
Kun kuulin tuosta ideasta liittää ihmiset yhteen ruuasulatuselimistöstään, niin ajattelin, että ne olisi liitetty suolistosta suoraan yhteen, siis enemmänkin päällekkäin kuin peräkkäin. Se olisi ollut paljon järkevämpää. ;)

Yksi huonoimpia elokuvia, joita oon koskaan nähnyt on ollut varmaan se ensimmäinen Ruohonleikkaaja. En edes tiennyt, että siitäkin on tehty kakkososa. Miksi, oi miksi?

Yksi huonoimpia elokuvia, joita oon koskaan nähnyt on ollut varmaan se ensimmäinen Ruohonleikkaaja. En edes tiennyt, että siitäkin on tehty kakkososa. Miksi, oi miksi?

Mä näin ton ykkösosan ekaa kertaa sillon kun olin joku 12-13 vuotias ja silloin se oli mun mielestä tosi hyvä. Ei se varmaan enää niin hyvä olis jos nyt katsoisin :)

Ei ehkä kaikkien aikojen paskin mutta hyvin läheltä liippaa: Dinner for Schmucks. Yksinkertiasesti todella huono elokuva.

Suositut

Back
Ylös Bottom