Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No olihan toi Predators nyt ihan paska leffa. Ei mitenkään positiivinen yllätys saati ok scifiräiskintä. Ennalta-arvattavaa, ja jälleen kerran tylsää, paskaa ja huonoa toimintaa.

Ja mikä vittu sitä 70's Show lääkärihemmoaki vaivas. Täysin irrationaalisesti alko perseilemään siinä lopussa. Uu mikä shokki käänne! Väsynyttä paskaa. :zzz:
Sysipaskojen Alien versus Predator-leffojen jälkeen toi oli todella positiivinen yllätys. Pysyn myös kannassani jossa pidän leffaa ok scifipläjäyksenä. Sitäpaitsi sähän et tunnetusti tiedä leffoista mitään. ;)

Lääkärihemmo oli kieltämättä perseestä.

Martyrs leffa on erittäin paska ja sairas. Ei se nyt ehkä ihan tajuttoman huono oo mutta hirveen sairas jopa mun mielestä. Kannattaa kattoo jos haluaa menettää yö unensa.

En jätä juuri koskaan leffoja kesken, jos niitä olen alkanut katsomaa, paitsi jos keksin jotain parempaa tekemistä, eikä jaksa juuri siinä hetkessä keskittyä itse elokuvaan.

Mutta Kummisetä.. Kaksi kertaa oon yrittänyt katsoa sitä ensimmäistä osaa ja molemmilla kerroilla joutunut lopettamaan kesken.. Johonkin tunnin pintaan päässy molemmilla kerroilla. Ensimmäisen kerran yritin katsoa heti kirjan lukemisen jälkeen.. Luin sen joskus yläasteeella pariin päivään ja on kyllä yksi parhaimmista kirjoista, mitä olen koskaan lukenut, kenties paras. Mutta elokuva on vain helvetin tylsä.

Annoin elokuvalle toisen mahdollisuuden lukiossa, muttei se tylsyys ollut kadonnut mihinkään.

Tänään tuli katottua 2/3 Fight clubista
Tuohon asti sinnisttelin ja sitten ku juoma loppu nii sai tuo sekava paska riittää

Ja tuli muten telkkarista iikko sitte tuo Meet the spartans
Katoin ja ei saakeli nauroin sill miten paska tuokin oli.

Nyt oon kattonu peräkkäin jo 5 paskaa elokuvaa. Mukavaa vaihteluu ois elokuva jonka vois kattoo loppuun. Ja viidestä viime elokuvastani uskokaa tai älkää tuo "Meet the spartans" on paras. Tuon sentään katsoin kokonaan

Martyrs leffa on erittäin paska ja sairas. Ei se nyt ehkä ihan tajuttoman huono oo mutta hirveen sairas jopa mun mielestä. Kannattaa kattoo jos haluaa menettää yö unensa.
Jos Martyrs on sun mielestä sairas, suosittelen lämpimästi Srpski filmiä. Myös Salò, Cannibal Holocaust ja Guinea Pig -sarja on ihan mielenkiintoisia.

The Social Network Olipa muuten huono leffa, pikakelauksella meni ensimmäisen 10 minuutin jälkeen loppuun asti, helvetin rasittavat näyttelijät, pääosan vetäjä nyt oli ihan ok.

Kaikki mikä Hollywoodista tulee on paskaa:) Paskojakin leffoja on tullut nähtyä niin paljon, ettei millään muista edes yhtä, no kaikki Arskan ja Stallonen leffat tietysti, mutta muuta. Yleensä Eurooppalaiset leffat (pl. suomalaiset) ei tarvitse laittaa paskakategoriaan, mutta yksi tuli mieleen hiljattain: espanjalainen leffa "Unohdetut", harvinaista, ettei vaan pystynyt katsomaan loppuun. Miksihän sen edes ostin? kai kun se oli 5,95:rolleyes: Kohta alan katsomaan sellaista kuin "Ravenswood", ei hajuakaan mistä kertoo, ostin sen kun siinä oli niin kiva kansikuva:D

Vampires suck, eiköhän näitten elokuvien aika ole jo pikkuhiljaa ohi. tiesin mitä on tulossa kun katsoin tämän.. samaa paskaa eri nimellä. Vituttaa suunnattomasti tämmöset pätkät..

The Social Network Olipa muuten huono leffa, pikakelauksella meni ensimmäisen 10 minuutin jälkeen loppuun asti, helvetin rasittavat näyttelijät, pääosan vetäjä nyt oli ihan ok.

Tosta mä kyllä diggasin, yllättävän hyvä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä onko tätä sanottu jo, mutta "kauhuleffa" nimeltä Candyman oli aika huono..
Tämä jakaa varmasti mielipiteitä mutta en tykännyt The Social Network:ista yhtään, aivan surkea.

Savage.Todella huono,ei etes tiedä mihin verrata mutta oli täyttä kuraa koko leffa.Jätkä sai vähä turpaan kadulla,itke koko muu ajan ja lopussa kävelee munasillaan kadulla yltä päältä veressä.

En tiedä onko tätä sanottu jo, mutta "kauhuleffa" nimeltä Candyman oli aika huono..

Tuli katottua vähä aikaa sitten vanhalta kunnon vhs :ltä äänivikoineen ja räppivin kuvineen. ja olihan se aika aika no sellanen.. :D

Ehkä huonoin elokuva ikinä: BAD COMPANY! Tätä elokuvaa tuli katottua melkeen viikon verran ja vain puoleenväliin pääsin.. Chris Rock on todella huono, eikä uppoa millään lailla meikälle.. Vituttaa ylikaiken, kun tuli erehdyksissä ostettua..

Tosta mä kyllä diggasin, yllättävän hyvä.
Tää on kyllä sellainen trollien taivas koko ketju. Eihän tuo millään mittapuulla ole sarjassa "paskimmat leffat", voi tietty olla että joku ei siitä kauheasti pitänyt mutta ei se nyt paska ole. About 95%+ henkilöistä joille leffasta puhunut on pitänyt, ja vastustajat on useimmiten ollut perinteisiä "indie leffat rulaa kun ohjaaja on kärsinyt lapsuudessa" what-not "leffaharrastajia". Ei nyt haluais yleistää tuolla, mutta yksi kommentti leffasta iskostui mieleen, oli kuulemma niin kauhean Hollywood että ihan sen takia se on pakko olla surkea.

Hyvä elokuvahan tuo oli, vaikka miten pyörittelis. Se että onko nykyisen sukupolven ensimmäinen "oma" elokuva, ja hyvä sellainen, on tietenkin makuasia.

Oletpa todellakin oikeutettu esittämään minkäänlaista mielipidettä tai varsinkaan ARVOSTELUA elokuvasta jos katsot siitä 10 min ja pikakelaat loppuun asti?
Ei vittu mitä paskaa. Tämä oli kyllä kevyesti yksi maailmankaikkeuden typerimmistä leffa-arvosteluista. Lisää näitä!

Gigli oli kyllä maineensa veroinen. Yritettiin muijan kans kattoo se pari vuotta sitten, mutta eihän siitä vittu tullu mitään. Pää meinas räjähtää.

Gigli oli kyllä maineensa veroinen. Yritettiin muijan kans kattoo se pari vuotta sitten, mutta eihän siitä vittu tullu mitään. Pää meinas räjähtää.

'Perse' leffahan tuo oli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
The Serbian film ! Kattokaa !

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom