Eilen tuli katottua, pettymys oli.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos tuo ei ollut vain paska läppä, niin sulla on todennäköisesti pahoja ajatteluvaikeuksia.
Lotrit, Star Warsit ja Jami2003:sta lainaten "Se vitun rillipäinen taikuri, jonka nimee en edes muista"
Star Wars 4-5-6. Jos joku oli hirveää niin se saatanan luppakorvainen hessuhopo joka puhui kuin Repe Sorsa oli rasittava. Muutenkin ihan hirveää kuraa koko leffa. Kyllä häpäisi vanhat kunnon Start Warsit nämä tekeleet.
Eikös threadin tarkoitus nimen omaan ole tuoda esille leffat joista ei itse pidä? Jos LOTR on jonkun mielestä paska, niin silloin se on paska, eikä siihen vaikuta se miten paska se muiden mielestä on. Ja kun kerran kirjoittamaan aloin, niin voin samalla kertoa, että LOTR todellakin on vitun huono. Kaikki niistä. Tosin ainoastaan yhden niistä olen nähnyt loppuun asti, enkä muista mikä se niistä oli, mutta vitunmoista kidutusta oli se. Jotkenkin muistelisin, että olisi ollut kuninkaan kalu, mutta ihan varma en voi asiasta olla. Karmean pitkäveteistä ja toivoin tunnin jälkeen, että leffa jo loppuisi. Mutta ei, kun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Kahden muun kohdalla en tehnyt samaa masokistista virhettä ja katsonut väkisin loppuun asti, vaan luovutin suosiolla.Sattuvat vain kuulumaan kaikkien aikojen suosituimpiin ja menestyksekkäimpiin leffoihin. Tällöin varmaankin tajuat, että vaikket itse niistä pitäisi niin ne eivät silti tee leffoista "paskaa".
Star Wars 4-6 ovat nimenomaan tämä alkuperäinen trilogia.