Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sattuvat vain kuulumaan kaikkien aikojen suosituimpiin ja menestyksekkäimpiin leffoihin. Tällöin varmaankin tajuat, että vaikket itse niistä pitäisi niin ne eivät silti tee leffoista "paskaa".

Lotrit, Star Warsit ja Jami2003:sta lainaten "Se vitun rillipäinen taikuri, jonka nimee en edes muista"

Lotrit on kyllä aivan uskomatonta paskaa. Star Warssit IV-VI on vielä hyviä, mutta nämä I-III on nekin älytöntä paskaa.

Tuolta IMDB:n top 250 listalta löytyy kyllä semmoisia paska leffoja, että oikein pahaa tekee. Mm. Pulp Fiction, lotrit, yksi lensi yli käenpesän jne. jne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun käsityksen mukaan tässä threadissa kysytään yksittäishenkilöiden mielipiteitä paskoista leffoista, eikä valtavirran. Muutenhan thread olisi turha, kun voisi IMDB:stä kopioida vaikka 100 huonoiten arvosteltua elokuvaa.

Hostel ja kakkos osasta ainakin se eka puolikas minkä jaksoin kattoa. Ihan sairasta kamaa enkä tajua kuka siitä saa mitään irti. Olihan tossa jotain juonta mutta sinne se hyvin jää kaiken goren alle. Puol tähteä siitä että paha sai sentään palkkansa ja ne misut oli ihan nättejä. Sama koskee saw sarjan jatko-osia joissa ei kakkosen jälkeen oo mitään muuta juonta kun rahastus.
Sopinee ihmisille jotka tykkäs pikkuskideinä kiduttaa naapuruston kotieläimiä ilotulitteilla tms.

Paskimmat suuren budjetin/tunnetut leffat mielestäni:

Avatar. Aivan idiootin näköisiä noi siniset kissaotukset, ärsyttävä elämänpuu vai mikä sen, kun ne hehkui siinä ympärillä ja önisi porukalla. Myös se kun siniset kissapaskat penetroivat sillä lersillä niitä lentäviä lohikäärmeitä, että saivat jonkin yhdynn... yhteyden oli typerää. Muutenkin paska leffa.

LOTR 1-2 (3). Inhoan kaikkia hobitteja ja muita menninkäisiä... ensimmäinen 5min vaikutti hyvältä mutta sitten, kun seuraavat kaksi tuntia silkkihuivit vain heiluivat ja haltioiden hyräily täytti leffan oli mitta täynnä. Kolmosessa oli vähän jo toimintaa, joten se ei ihan susipaska ollut. Ja se valkoinen, kalju mongoloidi, (klonkku) joka tahtoi sen sormuksen takaisin oli hauska.

Star Wars 4-5-6. Jos joku oli hirveää niin se saatanan luppakorvainen hessuhopo joka puhui kuin Repe Sorsa oli rasittava. Muutenkin ihan hirveää kuraa koko leffa. Kyllä häpäisi vanhat kunnon Start Warsit nämä tekeleet.

Inglourious Basterds. Voi taivas ja perse!!! Eka 10 min odottelin tavi kovana, että kohta lahdataan porukkaa ja homma lähtee nousuun mutta sitten koko elokuva muuttui ihan hirveäksi paskaksi. Kuka vittu tuota voi sanoa hyväksi leffaksi. Ai niin, sehän oli Tarantion leffa, silloinhan sen on pakko olla hyvä.

Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta. South Park tämän sanoikin osuvasti miksi tämä oli raiskaus.

Sekä mm: Harry Potter, Jali ja suklaatehdas, Godzilla, Twilight sarja, Titanic, Drive angry, Drive (2011) Superman (2006) Pirates of the Caribbean (kaikki)

Star Wars 4-5-6. Jos joku oli hirveää niin se saatanan luppakorvainen hessuhopo joka puhui kuin Repe Sorsa oli rasittava. Muutenkin ihan hirveää kuraa koko leffa. Kyllä häpäisi vanhat kunnon Start Warsit nämä tekeleet.

Star Wars 4-6 ovat nimenomaan tämä alkuperäinen trilogia.

Sattuvat vain kuulumaan kaikkien aikojen suosituimpiin ja menestyksekkäimpiin leffoihin. Tällöin varmaankin tajuat, että vaikket itse niistä pitäisi niin ne eivät silti tee leffoista "paskaa".
Eikös threadin tarkoitus nimen omaan ole tuoda esille leffat joista ei itse pidä? Jos LOTR on jonkun mielestä paska, niin silloin se on paska, eikä siihen vaikuta se miten paska se muiden mielestä on. Ja kun kerran kirjoittamaan aloin, niin voin samalla kertoa, että LOTR todellakin on vitun huono. Kaikki niistä. Tosin ainoastaan yhden niistä olen nähnyt loppuun asti, enkä muista mikä se niistä oli, mutta vitunmoista kidutusta oli se. Jotkenkin muistelisin, että olisi ollut kuninkaan kalu, mutta ihan varma en voi asiasta olla. Karmean pitkäveteistä ja toivoin tunnin jälkeen, että leffa jo loppuisi. Mutta ei, kun jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Kahden muun kohdalla en tehnyt samaa masokistista virhettä ja katsonut väkisin loppuun asti, vaan luovutin suosiolla.

http://www.imdb.com/title/tt0859163/

Ainut leffa jonka joutunu jättämään kesken kun ollu vaan yksinkertasesti niin paska :D

Mut aika suurella osalla porukasta on joku asennevamma varmaan, jokaselta uudelta leffalta odetetaan aina jotain uutta ja ihmeellistä. Opetelkaa nauttimaan niistä se parituntinen tai älkää ees yrittäkö kattoo jos kokoajan vituttaa joka-asia siinä((niissä)kaikissa) elokuvassa. -.-

Tässä kun katselen 300 leffaa niin voi vaan ihmetellä että minkä ihmeen takia tätä on joku joskus hehkuttanut. Tämä on aivan hirveetä kuraa. Tää on kolmas kerta kun oon yrittänyt katsoa tätä. Kahdella ensimmäisellä kerralla selvisin 30 minuuttiin saakka, mutta nyt olen masokistisesti katsonut koko leffan läpi.

Suositut

Back
Ylös Bottom