Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näistä molemmat taitaa nauttia jonkin sortin kulttisuosiota, mutta olivat kyllä hyvin hämmentäviä katsomiskokemuksia. En tiedä, voiko näitä paskimmiksi leffoiksi haukkua, mutta molempien jälkeen tuli olo, että "mitä h*lvettiä mää just katoin" Pitäs varmaan verestää hieman muistia.
Napoleon Dynamite
Grown ups
En oo Adam Sandler fani ollut aikoinaankaan, mutta herranjumala mitä paskaa tällä kertaan ollaan purkitettu. Kaverini on kova Sandler fani ja antais leffalle 2/5 tähteä, ite en pystyis antamaan ees sitä yhtä.
muistaako ketään kotimaista laatu leffaa nimeltä Ponterosa?ei v1ttu mitä paskaa
Valhalla rising. Ei mitään järkeä koko leffassa, ensimmäisen puolen tunnin aikana taidettiin sanoa 2 repliikkiä. Muutenkin ihan susipaska, älkää erehtykö katsomaan.
WTF. Paras leffa aikoihin.
Tässä taas paskin leffa aikoihin. Predators. Voi herra varjele. Ei pystynyt katsomaan loppuun asti mitenkään. Niin surkee että ei sanotuksi saa.
Mitä ihmettä? Predatorshan oli positiivinen yllätys. Siis ihan ok scifiräiskintä.
billye
Mitä sä selität? Eihän ne lähteneetkään pois sieltä planeetalta; se jantteri vaan totesi siinä lopussa et "nyt etsitään tie vittuun täältä planeetalta."
e - Paskin leffa minkä itse olen vähän aikaan "nähnyt" oli Meet the spartans. Noin 5 minuutin ajan yritin katsoa sitä, mut ei vaan pystynyt. Silkkaa paskaa...
e - Paskin leffa minkä itse olen vähän aikaan "nähnyt" oli Meet the spartans. Noin 5 minuutin ajan yritin katsoa sitä, mut ei vaan pystynyt. Silkkaa paskaa...
Siis enhän ole väittänytkään että ne sieltä planeetalta mihinkään lähti. Puhe oli vaan tekstitetty niin että "nyt lähdetään pois täältä", tai jotain ja hetkeä ennemmin se pakoalus ammuttiin taivaalta. Ei olis vissiin pitänyt keskittyä vain teksteihin. Eniveis en ollut ainut jonka suu jäi auki elokuvan lopulle kun leffa katottiin.
meet the spartans oli kyllä ihan armotonta kurapaskaa, niin vitunmoista shaissea en oo koskaa ennemmin nähny, jopa scary movien viimeisimmät osat vaikuttaa helvetin hyvältä huumorilta verrattuna tähän sontaan. kuka vittu voi pitää meet the spartanssii jotenki hauskana? ehkä joku täys juntti. oli kyllä tosiaanki niin armotonta sontaa että se kusipää joka ton oli ohjannu pitäis heittää mereen betonisaappaissa ettei pääse enempää toteuttamaan paskaa itseään.
Mitä ihmettä? Predatorshan oli positiivinen yllätys. Siis ihan ok scifiräiskintä.
billye
Mitä sä selität? Eihän ne lähteneetkään pois sieltä planeetalta; se jantteri vaan totesi siinä lopussa et "nyt etsitään tie vittuun täältä planeetalta."