Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
My Son, My Son, What Have Ye Done

My-Son--My-Son--What-Have-Ye-Done-9990.jpg

Heittämällä yhdeksi paskimmista koskaan näkemistäni elokuvista! :rock:

Tässä on yritetty jotain tosi hienoa ja erikoista -> lopputulos = :kakka:

the_descent_part_2.jpg

tuubaa oli leffa. Pahasti petti odotukset, koska ykkönen oli niin nami namia. Aikalailla läskiksi levähti koko leffa about puolen tunnin jälkeen. Ja mörököllit, jotka ykkösessä leväytti paskat housuun oli nyt kyllä aika hohhoijaa.

Itte tykkäsin, vaikkakin ykkönen oli minunkin mielestä selvästi parempi.

Eilen katsoin uudelleen Saalistajan (The Hunted)
Karmeeta kuraa.... Veitsien teko kesken takaa-ajon yms... Näyttelijät on hyviä, leffan idea jostain -80 luvulta...

Intialaista actionia :hyvä: http://www.imdb.com/title/tt1305797/
Jotkut kamppailukohdat oikeasti hyviä, mutta lopussa koko leffa lähtee täysin lapasesta, ja kestää tosiaan tunnin liian kauan :hyper:
Todella ennalta-arvattava ja kökkö toteutus, kaikkine intialaisine lauluottoineen, yksin kertaisesti paska leffa, mutta silti yllytän katsomaan :D

NYC: Tornado Terror

Varmaan ylivoimaisesti paskin leffa minkä oon koskaan nähnyt. Se että SuomiTV näytti tän muutama kuukausi sitten kertoo varmaan jo aika paljon. Sysipaskat näyttelijät joita kohtaan tunsin myötähäpeää koko leffan ajan, naurettavan surkeat cgi-efektit, juoni perseestä... Vittu mitä paskaa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millä tavalla? Olis ihan vaan mukava tietää, kun en ole itse nähnyt, mutta idea vaikuttaa ihan toimivalta. Eli ollako katsomatta, vai katsonko sittenkin?

Kyllä sen katsoo, mutta en itse odottaisi paljoa.
"juoni" junnaa paikallaan ja kokoleffa vaan toistaa itseään en pitänyt ollenkaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom