Paskimmat leffat! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Koneelta löytyy mm. Toxic Avenger, Dagon, They Saved Hitler's Brain, Jesus Christ Vampire Hunter. Toxic Avenger on kyllä näkemisen arvoinen, kaks jälkimmäistä on niin sysipaskoja ettei mitään rajaa. :D
Jokerina vielä löytyy sellainen klassikko kuin "Surf Nazis Must Die" josta löytyy mm. tällaisia kuvauksia: "It is recognized as one of the worst movies of all time although the Internet Movie Database no longer lists "Surf Nazis Must Die" on its "Bottom 100" charts. It is known for poor special effects, terrible acting, and badly written dialogue. The plot is virtually nonexistent."
Näkemisen arvoisia kunhan muistaa että viihdettähän ne vaan on.. ;)

Target-front.jpg

Ehdottomasti tuo. Krapulassa menee yleensä vaikka minkälainen paskaleffa kemalien vääntämää lättyä syödessä, mutta tuota katsoessa lähinnä pää meinas räjähtää. Olen lähes varma, että se ei johtunut krapulasta, vaan tosta kyseisestä paskasta toimintaelokuvan irvikuvasta

Avatar on ainut leffa jossa olen onnistunut nukahtamaan vaikka ne saatanan lasit sattu ihan vitusti. Oli tosin myös darra.
Uusimman harry potterin eka osa oli aika surkee myös. Homma menee laffan alusta loppuun näin: Potter ja frendit ovat jossain ja sitten sinne tulee hyökkäys ja muutaman minuutin ajan on hirveä taistelu, sitten nämä jotenkin teleporttaavat uuteen paikkaan jossa masistellaan taas vähän aikaa kunnes tulee uusi hyökkäys. Dialogi oli myös ihan täyttä paskaa. Tota leffaa ei vaan voi pitää hyvänä ellei ole järjetön potter fani.

edit: adam Sandlerin leffat on myös melkein aina paskoja. Sitä eivaan jaksa kattoa kun se esittää joka vitun sitä nössöä idioottia.

Paskimmat näkemäni leffat:

1) Disaster Movie
2) Blondin kosto 2
3) Epic Movie
4) American Pie Presents Beta House
5) Go Figure
6) Crossroads
7) House of the Dead
8) American Pie Presents The Naked Mile
9) Sex and the City
10) Alien vs Predator (tai Anna palaa 3)

Valhalla rising on paskin leffa mitä oon nähnyt.Mä osaisin itekin tehdä paremman leffan.Päähenkilö ei sano koko leffan aikana yhtäkään sanaa ja ei siin muutenkaan puhuttu ku muutama lause.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo ajateltiin muijan kanssa et katotaan nyt loppuun ku kerran vuokrattii se, mutta oli kyllä yhtä kidutusta kattoa se ja tulipahan katottua elämäni huonoin elokuva.Mut ton elokuvan katottua on tullu vähän vainoharhaiseks vuokraamossa et ei sattuis yhtä huonoa elokuva valintaa:D

house of the deadin katoin eilen illalla ja oli muuten hirveetä roskaa, juoni köyhä ja ne välähdykset tietokone pelistä oli kuraa. Ja sittenkun oli zompeja niin taustalla illistää tummaihoinen mies :D siinä kohtaa sai repeillä.

Ei nyt välttämättä paskimpia, mutta odotuksiin nähden erittäin paskoja: The Dark Knight, Leon, Dances with Wolves (tältä en kyllä odottanutkaan mitään), Full Metal Jacket ja The Hurt Locker. Lisäksi kaikki leffat, joissa on Matt Damon pääosassa (=maailman luokattomin näyttelijä). Viimeisimpänä nähtynä Green Zone.

Ei nyt välttämättä paskimpia, mutta odotuksiin nähden erittäin paskoja: The Dark Knight, Leon, Dances with Wolves (tältä en kyllä odottanutkaan mitään), Full Metal Jacket ja The Hurt Locker. Lisäksi kaikki leffat, joissa on Matt Damon pääosassa (=maailman luokattomin näyttelijä). Viimeisimpänä nähtynä Green Zone.

Paras keino pilata elokuvanautinto on odottaa siltä paljon. Itse oon huomannut, että petyn ~100% todennäköisyydellä jos on kovat odotukset leffalta. Sähän listasit tohon oikeasti hyviä leffoja.

E: laitanpa nyt ihan oikeasti tosi paskan leffan nimittäin Meet the spartans. Oikeesti mitä vittua tän leffan piti olla? En tiedä oonko ennenkin tänne sen sanonut, mutta ei tätä voi liikaakaan haukkua.
E2: No ei tarvinnut mennä, kuin edelliselle sivulle niin olin jo siellä tän maininnutkin :D

paranormal-activity.jpg

Paranormal Activity. "Yksi pelottavimmista elokuvista ikinä." "Kammottavan tehokas." "Tämän katsottuasi nukut valot päällä. Jos uskallat mennä nukkumaan..."

Paskanmarjat. Yksi paskimmista elokuvista ikinä. Meinasin nukahtaa kesken elokuvan, vaikka tuo kestää vain alle 90 min. Ei ollut pelottava, ei jännittävä. Enemmän on pelottanut esim. Notting Hillin loppuratkaisu. Leffavuokraan uhratut 2 euroa oli liian kova sijoitus pätkän laatuun verrattuna.

Käsi pystyyn, jos palstalla on joku, jota tuo leffa on oikeasti pelottanut.

Hurt Lockerin ja Green Zonen osalta olen samaa mieltä, tosin ei nekään paskiMPIA leffoja ole mitä itse tänne listaisin. The Dark Knight nyt oli keskiverto leffa josta tuli supersuosittu nimeltä mainitsemattoman näyttelijän kuoleman takia. Mutta Leonista ei kyllä saa paskinta leffaa katsoi sitä mistä suunnasta tahansa. Eikä Full Metal Jacketistä, vaikkei se oma suosikki olekkaan. Tosin veikkaan, että mielipiteesi tulevat muuttumaan kun katsot samat leffat 25 vuotiaana tai vanhempana.

Matt Damon..noh tuosta olen samaa mieltä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom