Hurt Lockerin ja Green Zonen osalta olen samaa mieltä, tosin ei nekään paskiMPIA leffoja ole mitä itse tänne listaisin. The Dark Knight nyt oli keskiverto leffa josta tuli supersuosittu nimeltä mainitsemattoman näyttelijän kuoleman takia. Mutta Leonista ei kyllä saa paskinta leffaa katsoi sitä mistä suunnasta tahansa. Eikä Full Metal Jacketistä, vaikkei se oma suosikki olekkaan. Tosin veikkaan, että mielipiteesi tulevat muuttumaan kun katsot samat leffat 25 vuotiaana tai vanhempana.
Matt Damon..noh tuosta olen samaa mieltä :D
Joo ehkä vähän väärä ketju mainita noi, sillä ei ne nyt absoluuttisesti paskimpia leffoja oo, mutta koska odotin esim. The Dark Knightilta Mementonin nähneenä (ja hypetyksenkin takia) mestariteosta, niin oli suuri pettymys. Full Metal Jacket oli hyvä leffa aina siihen asti kun lähtivät itse sotaan. Sen jälkeen meno muuttu tylsäksi. Kubrick on kuitenkin ohjannut loistavia elokuvia mm. Kellopeliappelsiinin ja Hohdon, niin oli pettymys. Leoniakin kaveri hypetti parhaammaks leffaks mitä nähny, niin ihmetytti koska IMO ei ollut mitenkään erikoinen. The Hurt Locker, Green Zone ja Dances with Wolves olivat kyllä paskoja joka kantilta.