Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
vernissa sanoi:
Kaikki ketkä käyttää tota samaa niin paljonko sekotatte ja mihin?
2dl pulveria ja 0.5l vettä. :rock:

Onko sulla uutta vai vanhaa? Jos uudempaa ni kerros mausta. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla sitä vanhempaa mutta en oo varma. Mitäs eroo niillä on? Niin ja tää mitä mulla nyt on maistuu ainakin ihan p****le mut kyl jotenkin alas menee.

vernissa sanoi:
Taitaa olla sitä vanhempaa mutta en oo varma. Mitäs eroo niillä on? Niin ja tää mitä mulla nyt on maistuu ainakin ihan p****le mut kyl jotenkin alas menee.
Uudes on vähemmän rasvaa ja proteiinia 78g/100.

Fast Whey 3 mansikanmakuinen :urjo:

Haju aiheuttaa jo sellaisen ällööntyneen olon. Juodessa alkaa puistattaa ja tuntuu, että minä hetkenä hyvänsä lentää ulos. Jälkeenpäin pitää maata tunti selällään hiljaa, ettei laattaa kalliita protskuja samantien.

Haistoin saman tutun puistattavan aromin, kun pikkusisko söi lähellä jotain mansikanmakuista keksiä. Ja joissakin muissakin mansikanmakuisissa tuotteissa on käytetty samaa aromia. Harmittaa kun pussinkyljessä lukee vain "aromi", niin ei uskalla ostaa mitään mansikanmakuista kun pelkää että siinä on käytetty sitä samaa puistatusaromia. Ilmeisesti halvinta synteettistä mansikkaa mitä löytyy.
:curs:

Monet ei välttämättä huomaa mitään ihmeellistä, mutta oma hajuaisti, makuaisti ja vatsa kapinoivat ankarasti kys. aromiainetta vastaan.

SF proteinin metsämarjan makuinen hera :urjo:

Mulla kans pahimman makuista taitaa olla toi SF:n sport soija 7500 tai jotain sinne päin,hyvänä kakkosena JR fitneksen halpishera,väri ja varmaan makukin ku kissan kusella.Rupes sekin kyllä uppoamaan mutta toi soija kyllä on niin perskuleen pahaa et hyi helvetti

Vaimo kerran osti jostain luomu kaupasta jotain "terveys" proteiini jauhoa, ja voin sanoa että se puhdasta saatanaa.
Jauho oli väriltään TUMMAN LILAA ja maku käsittämättömän makuinen.
Siinä vaiheessa mietitytti vähän että miten helvetissä proteiinista saa tämän makuista.

Jointti sanoi:
Vaimo kerran osti jostain luomu kaupasta jotain "terveys" proteiini jauhoa, ja voin sanoa että se puhdasta saatanaa.
Jauho oli väriltään TUMMAN LILAA ja maku käsittämättömän makuinen.
Siinä vaiheessa mietitytti vähän että miten helvetissä proteiinista saa tämän makuista.
Ei kai vaan ollut sellainen punainen pussi?

Amerikan Jeesus sanoi:
Tässä näin ensimmäistä Pro Slow paukkua nautin ja voin todeta että on ainakin kaikkein huonoimman makuista pulveria mitä olen tähän mennessä maistanut. Mutta menee varmaan muutama päivä enkä enää edes kiinnitä huomiota makuun.

Itsekkin ostin tota ProSlowta. Alussa meinas laattaa kun sitä yritti litkiä, vaikka mukaan laitoin rkl kaakaopulveria. Nyt muutaman päivän jälkeen se on hyvää! Ei mitään tietoo miten näin kävi, jotenki näköjään tottu.

Kaikki maustamattomat protskupulverit veteen on :urjo:

No joo. Kyllä se on Dymatizen kermatoffee, joka on niin saatanan äitelää. Maistui ensimmäisen pari päivää, mutta nyt on alkanu tökkimään. Täytyy vaan kaataa aina äkkiä sinne suuntaan mistä ääntä tulee (kaikki ne jäljellä olevat kaksi kiloa). Näin näistä ahaa elämyksistä aina kärsii...

Ehdottomasti paskin on eka lisäravinteeni eli rasvaton soija jauho! Hyi Helvetti. Ruokalusikallinen sitä ja n. 3desiä jugurttia niin sen sai just nieltyä!

Leaderin Vanilja hera. Ällö yäk. Tosin tunnustan että myyjä vähän varoitteli mausta. Yleensä vaan vaniljaan on helpoin sotkea muita makuja.

Tuli tossa kerran ostettua leaderin 9 euron heraa ku oli jotenkin rahatilanne tiukempi. Kotiin päästyä rupesin tekemään annosta. Hera vaahtoutui todella paljon, mutta aattelin sen tuovan vain hieman kermaisen maun. Maistamisen jälkeen naamataulu näytti seuraavia lukemia --> :rolleyes: :urjo: :itku: . En suosittele kellekkään kyseistä heraa.

paskinta mitä itse olen maistanut on kyllä ylivoimaisesti promax 90% maistuu ihan suolelta... jos laittaa desin kaakaoo sekaan niin se menee kyllä hampaat irvessä...
tosi toimivaa mutta maistuu vain suolelt

Yeah meikä otti tätä kans ekaks proteniiniks ja itku tuli ku yritti sitä paskaa tuulensuojaan saada menemään
:( Siis aivan kauheaa kuraa ja laatta meinas tulla pariinkin otteeseen.
Maitoon sekoitettuna tuo on vielä kahtakauheampaa..hyrrr ku puistattaa.

Etovia ovat kaikki maistamani olleet... Siksi proteiinia pitää vähän modifioida, itse sekoitan mansikanmakuisen proteiinijauhon maustamattomaan rahkaan --> muka olevinaan mansikkarahkaa --> siihen Valion mehukeittoa, niin se peittää sen :urjo: mansikka-aromin.... Toimii. :thumbs:

Molemmat kokemani suklaaproteiinit ovat olleet hanurista, mutta tämä voi johtua siitä etten hirveästi suklaanmakuisista lisäravinteista pidä :rolleyes:... nuo kyseiset olivat siis... Nutriplus kaakao(tai mikä olikaan, suomalainen valmistaja kuitenkin) ja FASTin... err... joku suklaanmakuinen (myin kaverille kahden satsin jälkeen nimi unohtui jo)... nykyään menossa FASTin Hera 80 vanilja, aluksi kokeilin veden kanssa ja paskalta maistui eli vaihdoin nesteeksi maidon ja on ollut ihan hyvää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom