Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Leaderin Whey Protein+ mansikan makuisena. HYI HELVETTI että on esanssinen sivumaku, sitä ei yksinkertaisesti pysty juomaan kovin montaa paukkua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jussi76 sanoi:
Mikä on pahimman makuista proteiinijauhoa mitä ootte maistanee? Mun mielestä voiton vie nutriplussan vaniljan makuinen hera :urjo:
JR-fitness storesta kävin ostamas männä viikol halapaa whey protskua...hyyyyi helevetti mikä maku varmaan lähellä jotain pesemätöntä essaria(en ole maistanu mut mielikuvitusta)ja väri kun veteen sekottaa ni kusihan siitä tulee mieleen vääjäämättä

TYLERD sanoi:
Leaderin Whey Protein+ mansikan makuisena. HYI HELVETTI että on esanssinen sivumaku, sitä ei yksinkertaisesti pysty juomaan kovin montaa paukkua.

Aika ensanssisia taitaa olla kaikki Leaderin tuotteet, joskus ostin sitä goodnight protskua just mansikan makusena ja alko kyllä tökkimään jo puolessa välissä purkkia. Ei mikään paras mahdollinen maustettu tosiaankaan, no eipä oo sen jälkeen mitään Leaderin tuotteita kyllä tullu ostettuakaan.

Aina hintsun verran kusee silmään kun jossain on maistiaisia, pieni määrä hyla maitoon tehtynä ja mikä maku, nam.... Sit kun himassa vääntää kunnon annoksen veteen niin totuus paljastuu karulla tavalla. HYI HELEVETTI...! Useesti käyny just näin, enää ei tarvi paljoo maistiaisiin luottaa.

Lisää ääniä leaderin kaikille paska tuotteille!!!! Ne on aivan v*tun pahan makuisia kaikki! Lisäksi voisin melkeimpä perustaa uuden threadin pelkästään jr- fittnessiä varten!!! [mod]sensored[/mod] näin on ainakin HKI asematunnelissa! :evil: :0:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oon kokeillut vasta kolmee eri protskua, ja voiton on vienyt toi tänhetkinen ProPower Whey (maustamaton), tuollanen kirottu 2kg ämpäri. Tuntuu maistuvan kerta toisensa jälkeen vaan pahemmalta, eikä auta vaikka kaatais 1/4 pullon jotain funlightia päälle.. Aina siunaantuu heti tai pikku viiveellä armoton laattapaskan maku :urjo:
Täytyypä nyt koittaa noi loputkin viel vetää alas.. Aggressiivinen musiikki auttaa juomisessa sentään hieman :evil:

Leaderin lisäherkkuna vielä pakki sekaisin ja pieruja ei kestä
ees itte haistella. :down:
Firmalta on tainnut jäädä makutestit tekemättä.

Pahinta mitä olen syönyt on Evolutionin kalsiumkaseinaatti. On kitkerää kuin korvavaikku. Vai liekö valmistuserässä jotain mätää, kun kukaan muu ei ole kyseisen tuotteen makua kauhistellut. Muihin proteiineihin sekoitettuna pieni määrä menettelee kyllä.

zenbuilding sanoi:
Pahinta mitä olen syönyt on Evolutionin kalsiumkaseinaatti. On kuin kitkerää kuin korvavaikku. Vai liekö valmistuserässä jotain mätää, kun kukaan muu ei ole kyseisen tuotteen makua kauhistellut. Muihin proteiineihin sekoitettuna pieni määrä menettelee kyllä.

jaa, enpä tosiaan ymmärrä, mutta mun mielestä toi ei maistu juuri millekkään.

Taisipa taas säästyä 60 euroa, kun en mennyt tuota 3kg pakettia leaderin proteiinia ostamaan :) Tämän nimeltämainitsemattoman liikkeen verkkosivuilla vieläpä lukee, että ko. pakkaus olisi kooltaan 4.5kg, vaikka kuvassakin olevan purkin kyljessä komeilee 3kg merkintä.. melkein onnistunut huijaus :)

zenbuilding sanoi:
Pahinta mitä olen syönyt on Evolutionin kalsiumkaseinaatti. On kitkerää kuin korvavaikku. Vai liekö valmistuserässä jotain mätää, kun kukaan muu ei ole kyseisen tuotteen makua kauhistellut. Muihin proteiineihin sekoitettuna pieni määrä menettelee kyllä.
wtf? Mä vedän tota joka ilta suoraan veteen sekoitettuna ja on mun mielestä ihan perus-makuista...

Lääninsonni sanoi:
JR-fitness storesta kävin ostamas männä viikol halapaa whey protskua...hyyyyi helevetti mikä maku varmaan lähellä jotain pesemätöntä essaria(en ole maistanu mut mielikuvitusta)ja väri kun veteen sekottaa ni kusihan siitä tulee mieleen vääjäämättä
Itse ostin myös samaa kamaa kun oli niin halpaa. Maun saa hyvin peitettyä pienellä määrällä kaakaojauhetta.

luumu sanoi:
Fast Whey3

Totaalisen uskomatonta paskaa. Olin aivan :hyper: ostamassa jotain suklaanmakuista. Menee huijauksen puolelle.

Mitä helkkaria?????!! Se suklaan makunenhan on aivan helvetin hyvää! Sitä oikeen tekee mieli. Mihin te sitä oikein sekotatte jos muka pahaa? Rasvattomaan maitoon vaan. Ihan ykköstä.

Ei varmaan suomessa paase paljoa hairitsemaan mutta GNC:N mansikanmakuiset proteiinit ovat sellasta tasankogasellin paskaa etta oli ensimmainen lisaravinnepurnukka kun meikalaiselta jai kesken. Makeeta ja hirveen makusta. Suht kallistakin oli, vakisin tuli vedettya ja sitten pala kurkussa tunti treenin jalkeen. Ei koskaan enaa.

Leaderin GoodNight vaniljan makusena. ARGH. Sen verran pihi rahojen suhteen ollaan et oli pakko vetää. Aina vaan tolkutti et tää tekee hyvää kropalle ja ei ku kurkusta alas. Ihme että sen makusta ainettaa saa edes syötäväks myydä.

Dobermann sanoi:
jaa, enpä tosiaan ymmärrä, mutta mun mielestä toi ei maistu juuri millekkään.

joo, kun pussista on jo hieman kulunut, ja maiston uudelleen sitä "raakana", niin ei se kovin pahaa enää ollutkaan. en edes yritä keksiä selitystä miksi pussin päällimmäisenä olleet jauhot maistui pahemmalle..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom