Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JR-fitness storesta kävin ostamas männä viikol halapaa whey protskua...hyyyyi helevetti mikä maku varmaan lähellä jotain pesemätöntä essaria(en ole maistanu mut mielikuvitusta)ja väri kun veteen sekottaa ni kusihan siitä tulee mieleen vääjäämättäJussi76 sanoi:Mikä on pahimman makuista proteiinijauhoa mitä ootte maistanee? Mun mielestä voiton vie nutriplussan vaniljan makuinen hera :urjo:
TYLERD sanoi:Leaderin Whey Protein+ mansikan makuisena. HYI HELVETTI että on esanssinen sivumaku, sitä ei yksinkertaisesti pysty juomaan kovin montaa paukkua.
zenbuilding sanoi:Pahinta mitä olen syönyt on Evolutionin kalsiumkaseinaatti. On kuin kitkerää kuin korvavaikku. Vai liekö valmistuserässä jotain mätää, kun kukaan muu ei ole kyseisen tuotteen makua kauhistellut. Muihin proteiineihin sekoitettuna pieni määrä menettelee kyllä.
wtf? Mä vedän tota joka ilta suoraan veteen sekoitettuna ja on mun mielestä ihan perus-makuista...zenbuilding sanoi:Pahinta mitä olen syönyt on Evolutionin kalsiumkaseinaatti. On kitkerää kuin korvavaikku. Vai liekö valmistuserässä jotain mätää, kun kukaan muu ei ole kyseisen tuotteen makua kauhistellut. Muihin proteiineihin sekoitettuna pieni määrä menettelee kyllä.
Itse ostin myös samaa kamaa kun oli niin halpaa. Maun saa hyvin peitettyä pienellä määrällä kaakaojauhetta.Lääninsonni sanoi:JR-fitness storesta kävin ostamas männä viikol halapaa whey protskua...hyyyyi helevetti mikä maku varmaan lähellä jotain pesemätöntä essaria(en ole maistanu mut mielikuvitusta)ja väri kun veteen sekottaa ni kusihan siitä tulee mieleen vääjäämättä
luumu sanoi:Fast Whey3
Totaalisen uskomatonta paskaa. Olin aivan ostamassa jotain suklaanmakuista. Menee huijauksen puolelle.
Dobermann sanoi:jaa, enpä tosiaan ymmärrä, mutta mun mielestä toi ei maistu juuri millekkään.