Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Driamer sanoi:
Kuten mainitsin eräässä yllättävään suuntaan menneessä threadissä, niin tästä olen samaa mieltä. Maku on aivan uskomattoman hirveää, ja pohjaan ilmestyy sekoittaessa jotain omituista rasvaista roskaa. Toinen on sitten tämä Leaderin mansikan makuinen hera. Siinä ei ole kyllä mansikan mausta tietoakaan.

Täältä myös yksi ääni tuolle leaderin maustamattomalle heralle, täydet :0:. Saman firman suklaanmakuinen After kannattaa jättää myös hyllyyn, jos on yhtään herkkusuun vikaa, on nimittäin niin järkyttävän pistävä sivumaku (ilmeisesti glutamiini) ettei oo tosikaan.. :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakko sanoa että tämä SF protein mikälie hera mansikka-sitruuna on niin pahaa, että samaa kakkaa joutuu nielemään monesti että menee alas. Huomenna ostamaan jotain pikkasen laadukkaampaa pakkikselta. Tämä ei ole mansikkaa eikä sitruunaa nähnytkään. Miten jokin voi maistua näin pahalle.
joku saa ilmaiseksi tämän kakan mulle riitti. taitaa tosin kelvata vain roskikseen.
Y-Ö-K.

Prime Rice on nyt maistettuna. Maistuu hieman viljalta, niin kuin soijaisolaattikin, mutta tuntuma suussa on jotain ihan muuta. Tuntuu, kuin hienoa hiekkaa yrittäisi niellä. Humautin kerralla 1dl eli noin 50g jauhoa (on meinaan tiivistä/painavaa jauhoa) sheikkeriin ja vettä reilusti päälle, sheikkeri täyteen. Juoma kyllä upposi ei siinä mitään (ja aion toki ton 5kg säkin kiukulla vetää :D ), muttei ollut mikään nautinto. Tuon säkin syötyäni pitäydyn maustamattomien jauhojen suhteen soijaisolaatissa, halpisherassa tai maitoprotussa, se on jo nyt selvää.

Pahin mitä olen ikinä maistanut on wrangelta tilattu soijaproteiini 5kilon säkki.
Ei mennyt sekaisin millään säkin vedin loppuun nenästä kiinni pitäen :urjo:

Mitäs vikaa soijassa on? ;) Hyvän makuista pulveriahan se on. Raakana alas maiskutellen :kippis1:

Joskus prisma myi jotain devils chocolate:n makuista heraa ja menin ostamaan sen. Oli aivan karmeen makusta mössöö. Kaikki maustamattomat menee mutta toi piti juoda sillee et piti sormella nokan kiini.

hafanafa sanoi:
devils chocolate.. ..Oli aivan karmeen makusta mössöö.

Paholaisen suklaati, eiksje?

Kyllä mun makukokemuksista ne paskimmat on
saatu kans Leaderin tuotteista proteiinien kohdalta.

Palautusjuomista Nutrisportin ja Nutrifastin on oksennuksen makusia,
eri happamuusasteisten oksennusten tosin. Eli pieniä eroja on.

Hullu inkkari sanoi:
Paholaisen suklaati, eiksje?

Kyllä mun makukokemuksista ne paskimmat on
saatu kans Leaderin tuotteista proteiinien kohdalta.

Palautusjuomista Nutrisportin ja Nutrifastin on oksennuksen makusia,
eri happamuusasteisten oksennusten tosin. Eli pieniä eroja on.

Tai pirun suklaata olis osuvampi käännös sille. Jotai pirua siihen varmaan oli jauhettukki sekaan ku ainut pulveri mikä meinanu mulla jäädä syömättä

Mike sanoi:
Pakko jo sanoa.

Kaikista halvin hera joka maistuu kaikista pahimmalle ja jota myy yritys joka puhuu mainoksissaan muutenkin niitä näitä. Onko kukaan koskaan kelannut mitä siellä pussissa on? Onko siellä heraa se mitä etiketissä sanotaan?

Helvetin hyvä pointti muuten.

Mike sanoi:
Pakko jo sanoa.

Kaikista halvin hera joka maistuu kaikista pahimmalle ja jota myy yritys joka puhuu mainoksissaan muutenkin niitä näitä. Onko kukaan koskaan kelannut mitä siellä pussissa on? Onko siellä heraa se mitä etiketissä sanotaan?

Mikähän on kyseessä? Pistä privana mulle :)

Walker sanoi:
sf proteinin glutamiini hirveintä mitä olen koskaan vetänyt
:david:

No maista saman valmistajan arginiinia :urjo:

Tai hitto.. ei sitä tarvitse edes maistaa, pelkkä hajukin riittää siihen että laatta lentää.
En ole muiden valmistajien arginiinijauhoja kylläkään käyttänyt, joten en tiedä josko ne kaikki ovat yhtä pahan makuisia.

mr. perfect sanoi:
No maista saman valmistajan arginiinia :urjo:

Tai hitto.. ei sitä tarvitse edes maistaa, pelkkä hajukin riittää siihen että laatta lentää.
En ole muiden valmistajien arginiinijauhoja kylläkään käyttänyt, joten en tiedä josko ne kaikki ovat yhtä pahan makuisia.

Ei ole varmaan mikään yllätys, että yhdestä aminohaposta koostuvat jauheet, joita ei mausteta mitenkään, maistuvat pahalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom