Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tässä näin ensimmäistä Pro Slow paukkua nautin ja voin todeta että on ainakin kaikkein huonoimman makuista pulveria mitä olen tähän mennessä maistanut. Mutta menee varmaan muutama päivä enkä enää edes kiinnitä huomiota makuun.

Nutriplussan maustamaton wheywhatever - maistuu lähinnä homehtuneelta juustolta. Eikä sen paakkuuntuminen lisäpisteitä ainakaan tuo. Noh, olihan se ainakin halpaa..
Toinen minkä kanssa sai taistella oli fastin whey3 mansikan makuisena. Ihan liian makea :urjo:

paskinta on ollut varmaan wrangelta ostettu Weiderin cfm-whey maustamaton!!!
se oli saatanan pahaa..en suosittele kenellekään

Lääninsonni sanoi:
JR-fitness storesta kävin ostamas männä viikol halapaa whey protskua...hyyyyi helevetti mikä maku varmaan lähellä jotain pesemätöntä essaria(en ole maistanu mut mielikuvitusta)ja väri kun veteen sekottaa ni kusihan siitä tulee mieleen vääjäämättä
Ite olen tässä kans ottanut tuntumaa JR:n tuotteisiin. Nappasin kaupasta mukaan 800g maustamatonta heraa ja 2 kg maltoa. Maustamattomasta herasta mulla on aiemmin ihan hyvät muistot (siis maun suhteen), NutriPlussaa olen aiemmin kauhonut. Kotona kun sitten avasin Leader Hera-pussin, niin :urjo: . Siis tuote ensinnäkin jo haisee aikalailla kuvottavalle, ja ainakin veteen sekoitettuna maistuu kyllä siltä miltä "sissijuusto" haisee.

No, ajattelin sitten että sainpahan ainakin suht halvalla maltoa. Ja maltohan on aina sitä samaa maltoa. Kuinka ollakkaan, Leaderin maltokin haisee ja maistuu siltä samalta kuin se hera? WTF? Sellanen tunkkaisen kuvottava, teollinen haju ja maku, jota ei todellakaan mikään pikkuripaus kaakaota peitä. Tuleekohan se maku jostain niiden tuotantolaitoksessa säiliöihin vuotavasta jäteöljystä. Tulee taas nautinnollinen kuukausi, kun saa varata pyykkipojan aina protskudrinkin juomiseen...

Tai sitten oon vaan onneton silkkiperse, joka on tottunut Nature's Bestin herkkupirtelöihin. :wall:

Laiha sanoi:
Ehdottomasti tuo riisiprotsku!!!
Se haisee ihan teuras eläimien rehulle ja tuntuu suussa kuin kuravettä joisi.
Sain siitä juotavaa kun laitoin ensin sekoitettuani sen joukkoon pikkasen pestoa. Hävisi heti kamala haju ja maku! Kannattaa kokeilla. Siis pesto viimeisena, muuten ei toimi.
Ite tilasin riisiprotskua 3+1 säkkiä (=20kg) ja toista säkkiä alottelen. Juon veteen sekoitettuna ja se on kyllä totta ,että tuo maistuu/haisee eläimen rehulle, mutta onha se semmosta ruokasaa. :lol2:

Ajattelin tuota tilata jatkossakin kuhan saan nämä vedettyä, nyt kun siitä on tullu joku parempi versiokin (proteiinia 78g/100). :hyper:

royce sanoi:
Oon kokeillut vasta kolmee eri protskua, ja voiton on vienyt toi tänhetkinen ProPower Whey (maustamaton), tuollanen kirottu 2kg ämpäri. Tuntuu maistuvan kerta toisensa jälkeen vaan pahemmalta, eikä auta vaikka kaatais 1/4 pullon jotain funlightia päälle.. Aina siunaantuu heti tai pikku viiveellä armoton laattapaskan maku :urjo:
Täytyypä nyt koittaa noi loputkin viel vetää alas.. Aggressiivinen musiikki auttaa juomisessa sentään hieman :evil:
Ite vedän palautusjuomissa samaa tavaraa veteen sekoitettuna ja eihän tuo kyllä mitään herkkua ole, mutta hyvin on alas menny kun ei jää turhia maistelemaan.

nutri plus whey 8100 :urjo: join sitä joskus vuonna 100ekr. ja voi p****le ku oli pahaa! salin jälkeen sai aina itku kurkussa sitä ryystää. hyvä jos sheikkeristä ulos tuli ku oli nii paakkusta..

mika hakkinen sanoi:
nutri plus whey 8100 :urjo: join sitä joskus vuonna 100ekr. ja voi p****le ku oli pahaa! salin jälkeen sai aina itku kurkussa sitä ryystää. hyvä jos sheikkeristä ulos tuli ku oli nii paakkusta..

Hyvin tuo on alas mennyt, kun on vähän kaakaojauhetta sotkenut sheikkeriin. Ilman kaakaojauhetta en kyllä koskisi.

siitä on tullu joku parempi versiokin (proteiinia 78g/100).
Se on helvetisti pahempaa!
Tilasin yhden säkin..aivan järkyttävän makusta!

Menee alas ainoastaan maidon kanssa..
Vinkkejä otetaan vastaan!!!!

lampunjalka sanoi:
Se on helvetisti pahempaa!
Tilasin yhden säkin..aivan järkyttävän makusta!

Menee alas ainoastaan maidon kanssa..
Vinkkejä otetaan vastaan!!!!

Kerros vähän mausta.. millä tavalla maistuu pahemmalle... eläimenrehu^2? :lol2:

heh, ei muuta ku 3+1:set tulemaan... ja vaikka itkien alas. :hyper:

Eihän tuota muuten, mutta kun on niin persaukinen. :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leaderin AFTER "Vanilja".

Onhan siinä ravinnekoostumus jne kohdallaan mutta ... eeeeeeeeeei helvetti soikoon.

mika hakkinen sanoi:

Minun mielestäni aivan kelpo proteiinia, itse ostan usein sitä luontaistuotekaupasta.Plussaa myös ettei vaahtoa sekoitettaessa juuri yhtään.Veden kanssa juotuna maistuu minusta samalle kuin muutkin protskut ja maidon kanssa on huomattavasti paremman makuista...

Vaniljan makuiset proteiinit on mielestäni niitä pahimman makuisia, monesti aivan liian imeliä...esimerkkinä optimum nutritionin vaniljan makuinen hera :urjo:

Whey 8100 oli minusta ihan hyvää, ainakin kaakaon kanssa.

Nutri plussan soija on aika pahan makuista. Olen sitä raakana juonut parikertaa ja loppupussi maustettuna kaakaolla tai mehulla. Arvatkaa oliko nutriplussan hera ja maustetut massanlisääjät herkkua sen jälkeen. Oikeasti soija lämpimään veteen sekoitettuna on kauheaa.

edit: typo

Minulla myös Wrangen riisiprotskua, ei mitään herkkua mutta kyllä alas menee. Pakkohan sitä oli ostaa kun rahat ei parempaankaan riittäny. Kaikki ketkä käyttää tota samaa niin paljonko sekotatte ja mihin?

Noin 1dl pulveria ja 3dl vettä+joukkoon pestoa/kaakaota/chili kastiketta. Sauvasekoittajalla tasaiseksi ja irvistellen kurkusta alas

Se JR:n halpishera (Leader, vai mikä vittu onkaan) maistuu kyllä kuolemalle. Edes vanha uskollinen Funlight vadelma ei kyennyt tuota kalman aromia nujertamaan.

Ja minä kun olin tätä ennen luullut, että Fastin banaani/vanilja on epämiellyttävän makuista :lol2: Noh, olin väärässä, as usual :itku:

Ei tuo nyt _pahinta_ ole, mutta ikävän pettynyt olen kuitenkin.. Eli US product linen Protein XL vanilja (tuolta verkkokaupasta), varsinkin maitoon sekoitettuna aika kamalaa. Veteen sekoitettuna menee paremmin, mutta silti tuntuu tökkivän.. Tai ehkä tuo Optimumin 100% Whey vanilla ice-cream on vain niin hyvää, että vähempään ei makuhermot enää tyydy :)

Suositut

Back
Ylös Bottom