Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Pystyn juomaan nykyään mitä tahansa proteiinijuomaa.. "Salainen aseeni" on nenästä kiinni pitäminen. Nopeet kulaukset vaan nii ei ees ehdi huomata, että meni jo alas. Sillon kun en vielä tajunnut pitää nenästä kiinni tuli vastaan useitakin makuelämyksiä.. Mm. sf proteinin joku kaakaon makuinen tuttavuus :urjo: uskomatonta kuraa... Myös sf proteiinin metsämarja maistui ihan kauhealta. Ns. parhaan makuisia ovat maustamattomat protskut, ne menee helpoiten alas... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahin pulveri mitä olen maistanut oli Fastin maustamaton massa joskus 4 vuotta sitten. Semmoinen valkoinen pussi jossa luki, muistaakseni violetilla, että Massa. Maku oli sanoinkuvaamattoman paha :urjo:
Ja sitten kun kehotus vielä oli, että puoleen litraan vettä sekoitetaan n. 2 dl jauhoa niin sitä ei ihan huikalla vedeltykkään. Sen verran sitkeää. Mutta nykyään ei ole enää mitään ongelmia lisäravinteiden ja safkojen vetämisessä.

Ja sit yks ääni lisää Fastin soijalle. Halvalla sain eikä taida loppua ikinä, kun on käytössä niin harvoin.

mä annan ääneni FASTin hera80 mansikka maulle. aluks se oli oikein maukasta. ja kun puolet pussista on menny ni hyi helvetti. :urjo: parilla kaverilla sama juttu.

SF-Proteinin vitamax. Hyvä tuote, mutta hiemankin tujumpana annoksena otettuna :urjo:.

detox666 sanoi:
SF-Proteinin vitamax. Hyvä tuote, mutta hiemankin tujumpana annoksena otettuna :urjo:.
Hyväähän tuo on, 10-15gemmiä hujahtaa hyvin kurkusta alas ja jälkimaku on suorastaan loistelias :D

Tylerd sanoi:
Hyväähän tuo on, 10-15gemmiä hujahtaa hyvin kurkusta alas ja jälkimaku on suorastaan loistelias :D

Älä ihmettele, että kysyn, mutta ootko tosissas? :D

jos oot, niin sulla on erikoisimmat makuhermot tms.. mitä oon tavannu.

Voima sanoi:
Kaikki ne alas menee kun tietaa miten hyvaa se mulle tekee. :D

Et ole vissiin Reformin Bodysoijaa maistanut? :urjo: *10
Yleensäkin soijaisolaatit ovat aika karseita, mutta tuo Bodysoijahirvitys vie kyllä voiton tässä skabassa :urjo:

Tylerd sanoi:

On sopivan pirtsakka :lol2:.

Hänk sanoi:
mä annan ääneni FASTin hera80 mansikka maulle. aluks se oli oikein maukasta. ja kun puolet pussista on menny ni hyi helvetti. :urjo: parilla kaverilla sama juttu.

Itelläni oli vähän sama FASTin suklaanmakuisen protskun kanssa... ensiksi tuntui, että oli OK, mutta about 5 kertaa kun olin sitä vetänyt alkoi nyppiä ja meinasi aina laatata... sain myytyä kaverille sen säkin kohtuuhintaan, muuten olisi osoite ollut roskakori...

LEADER maustamaton 9,9 EUR / 800 gr hera näyttää ja haisee virtsalle (kellertävää, ja rasva nousee pintaan). Maku on kuvottava ja rasvainen. Kaadoin pois ainoan sheikkerillisen, jonka sekoitin.

Jonny sanoi:
Itse en ole hirveästi vielä eri makuja/merkkejä kokeillut, mutta puistattavin maku tähän mennessä on ollut ehdottomasti Nurtiplussan BEST 3 PROTEIN (Hera-soija-munanvalkuaisproteiinivalmiste).

Suurena kaakaon ja suklaan ystävänä ostin tuota tietysti kaakaon makuisena ja edelleen on pussi kaapissa kesken. Päätin nyt ottaa härkää sarvista ja aion juoda sen nenästä kiinnipitäen pikkuhiljaa pois.

No ostin joku aika sitten Boost4Youn Whey Pro suklaan makuista ja en pysty juomaan sitä. Maistuu ihan samalle kuin yllä mainittu :( En tiedä mikä siinä on, mutta en saa alas.

Paskimman makuinen pulveri mitä olen syönyt on L-Tryptofaani. Tuskin tarvitsee perustella. Proteiineista ei vielä mitään todella paskan makuista kokeillut, näistä pahinta ollu kuitenkin riisiproteiinin vanhempi versio.

Oneofus sanoi:
LEADER maustamaton 9,9 EUR / 800 gr hera näyttää ja haisee virtsalle (kellertävää, ja rasva nousee pintaan). Maku on kuvottava ja rasvainen. Kaadoin pois ainoan sheikkerillisen, jonka sekoitin.
Kuten mainitsin eräässä yllättävään suuntaan menneessä threadissä, niin tästä olen samaa mieltä. Maku on aivan uskomattoman hirveää, ja pohjaan ilmestyy sekoittaessa jotain omituista rasvaista roskaa. Toinen on sitten tämä Leaderin mansikan makuinen hera. Siinä ei ole kyllä mansikan mausta tietoakaan.

Aika varmasti Soija90, tuli sitä jonkun verran käytettyä, mutta helvetin pahaa se kyllä on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom