Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
cyb sanoi:Leaderin afteri suklaan makusena, hyi saatana!
edit:glutamiini ainakin maistuu läpi
Jussi76 sanoi:Mikä on pahimman makuista proteiinijauhoa mitä ootte maistanee? Mun mielestä voiton vie nutriplussan vaniljan makuinen hera :urjo:
bod sanoi:ainakin mun mielestä nutriplussan soijaproteiini oli helvetin pahaa,vieläkin kun miettii sitä makua niin :urjo:
vaikka siitä onkin jo pari kuukautta kun viimeksi maistoin, nyt se lojuu tuolla nurkassa pölyttymässä, pitää heittää roskiin.
mxm sanoi:Nutri Plussan Whey 8100. Maistuu mun suussa ainakin niin paskalta, ettei mitään järkee. Ekalla kerralla meinas laatta lentää ihan tosissaan ja paha olo oli viel kolmisen tuntia drinkin jälkeen. Kyllä toi nyt menee maidon ja kaakaon kans alas mutten oo toista kertaa ostamassa.
Funky sanoi:Reco2 on kuin jois parasta kaakaota. Jos toi on susta pahaa, niin miten kuvittelet et ees pystyt mittän muuta juomaan?
Warheart sanoi:Olisi mielenkiintoista maistaa tuota "jauhetuksi saatanaksi" mainostettua Fastin Wheytä.
A2J sanoi:jos se maistuu sun mielestä parhaalta kaakaolta ni, voit kertoo että miten sekotat sen? kuinka paljon laitat reco2 jauhetta? ja minkä verran vettä? ja muuta lisättävää?
Funky sanoi:Ohjeen mukaan jauhetta ja vettä ehkä n.3-4dl.
En tajuu et joku sanoo sitä pahaks?
rollerghost sanoi:Mitä ihmeen neitejä täällä oikein ollaan
Okei, ymmärrän, että ihmiset on tietysti erilaisia jne.
Mutta täytyy ihan rehellisesti sanoa, että ihmettelen hieman tätä tilannetta, että olenko joku friikki vai mitä...
Nimittäin omasta mielestäni mikään protsku tai muu lisäravinne ei oo ollu pahaa. Soijakin menee ihan helposti, samoin mikä tahansa hera, kaseiini tms. ihan pelkältäänkin.