Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SF:n Hydro on pahinta. Pari ruokalusikallista sitä ja juomatta jää vaikka appelsiinimehun kanssa. Enkä ole edes nirso. Kaikki muut menee kevyesti alas esim SF:n maustamattomat ja Fastin maustamaton massa.

Fastin Reco2 suklaa flafori
vittu mitä schaisee aivan järkkyä vedän yli isoja satseja sitä sitä varten et loppuis. viimenen desi menee aina yökkäämälllä alas.
väkisin meinaa ylös tulla.

Reco2 on kuin jois parasta kaakaota. Jos toi on susta pahaa, niin miten kuvittelet et ees pystyt mittän muuta juomaan?

Leaderin afteri suklaan makusena, hyi saatana!

edit:glutamiini ainakin maistuu läpi

Ei vain pysty ymmärtämään miten joidenkin mielestä maustetut voivat maistua noin hirveälle? Itse en pidä ollenkaan soijan ja maustamattoman heran mausta yhdessä (veteen sekoitettuna), mutta kun sen sekoittaa maitoon ja laittaa kaakaota, niin menee jo aika hyvin alas. Varmasti maistuisi maustettu hyvälle, jos olisi vaikka aloittanut maustamattomalla. Whey3 on älyttömän hyvää, mutta sekin oli jonkun mielestä hirveää. Milleköhän soija maistusi, jos Whey3 olisi pahaa? Vai voiko olla niin erilainen maku, että soija olisi juotavaa, mutta Whey3 paskaa?

En ole kovin montaa eri proteiinia maistanut, mutta niistä julistan pahimmaksi Fastin soijan. Olisi mielenkiintoista maistaa tuota "jauhetuksi saatanaksi" mainostettua Fastin Wheytä. :kuola:

Jussi76 sanoi:
Mikä on pahimman makuista proteiinijauhoa mitä ootte maistanee? Mun mielestä voiton vie nutriplussan vaniljan makuinen hera :urjo:

TÄYSIN samaa mieltä. Entisenä vaniljafanina en ole tuon jälkeen kyenny syömään juuri mitään vaniljalta maistuvaa ilman irvistystä.. Nyt vasta puoli vuotta tuon karmivan Nutri Plus-kokemuksen jälkeen on alkanu Pure Whey maistumaan kohtuulliselta..

ainakin mun mielestä nutriplussan soijaproteiini oli helvetin pahaa,vieläkin kun miettii sitä makua niin :urjo:
vaikka siitä onkin jo pari kuukautta kun viimeksi maistoin, nyt se lojuu tuolla nurkassa pölyttymässä, pitää heittää roskiin.

En tarkkaan muista tuotteen nimeä, mutta luulisin, että se oli joku SF:n soijaproteiini! En paljon valehtele, jos sanon, että itkua vääntäen piti se myrkky kiskoa kurkusta alas!

bod sanoi:
ainakin mun mielestä nutriplussan soijaproteiini oli helvetin pahaa,vieläkin kun miettii sitä makua niin :urjo:
vaikka siitä onkin jo pari kuukautta kun viimeksi maistoin, nyt se lojuu tuolla nurkassa pölyttymässä, pitää heittää roskiin.

Joo mulla on täysin sama mielipide tohon Nutrin soijaan....pahaa kun mikäkin...en enää osta ko. tuotetta :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mxm sanoi:
Nutri Plussan Whey 8100. Maistuu mun suussa ainakin niin paskalta, ettei mitään järkee. Ekalla kerralla meinas laatta lentää ihan tosissaan ja paha olo oli viel kolmisen tuntia drinkin jälkeen. Kyllä toi nyt menee maidon ja kaakaon kans alas mutten oo toista kertaa ostamassa.

KYLLÄ! Mun mielestä myös ihan uskomattoman pahaa.

Funky sanoi:
Reco2 on kuin jois parasta kaakaota. Jos toi on susta pahaa, niin miten kuvittelet et ees pystyt mittän muuta juomaan?

jos se maistuu sun mielestä parhaalta kaakaolta ni, voit kertoo että miten sekotat sen? kuinka paljon laitat reco2 jauhetta? ja minkä verran vettä? ja muuta lisättävää?

Alkääs nyt äijät ja muijat valittako! :)

Kyllä ne kaikki murot menee alas. Poikkeuksena ehkä tribulus jauheena... mutta miksi sitä nyt kukaan söisi muutenkaan...

Syökää natu-makuja niin totutte kaikkeen. Äklömakeat vaniliat ym. nyt joillakin henkilöillä voi jäädä syömättä, mutta pääsääntöisesti kaikki menee (lähinnä siis sen takia en osta maustettuja enää, koska niissä on suurempi vaara että makeutusaineiden suhteet on vitullaan).

A2J sanoi:
jos se maistuu sun mielestä parhaalta kaakaolta ni, voit kertoo että miten sekotat sen? kuinka paljon laitat reco2 jauhetta? ja minkä verran vettä? ja muuta lisättävää?

Ohjeen mukaan jauhetta ja vettä ehkä n.3-4dl.
En tajuu et joku sanoo sitä pahaks?

Funky sanoi:
Ohjeen mukaan jauhetta ja vettä ehkä n.3-4dl.
En tajuu et joku sanoo sitä pahaks?

pahaa se kuitenkin on veteen sekotettuna. Se ei varmaan vaikuta et sekotan sen monitoimikoneella? sen sekotetun juoman pohjalle jää aina jotain litkua.
Maidon kanssa reco2 on namnam :kippis1:

Itse en ole hirveästi vielä eri makuja/merkkejä kokeillut, mutta puistattavin maku tähän mennessä on ollut ehdottomasti Nurtiplussan BEST 3 PROTEIN (Hera-soija-munanvalkuaisproteiinivalmiste).

Suurena kaakaon ja suklaan ystävänä ostin tuota tietysti kaakaon makuisena ja edelleen on pussi kaapissa kesken. Päätin nyt ottaa härkää sarvista ja aion juoda sen nenästä kiinnipitäen pikkuhiljaa pois.

rollerghost sanoi:
Mitä ihmeen neitejä täällä oikein ollaan :david:
Okei, ymmärrän, että ihmiset on tietysti erilaisia jne.
Mutta täytyy ihan rehellisesti sanoa, että ihmettelen hieman tätä tilannetta, että olenko joku friikki vai mitä...
Nimittäin omasta mielestäni mikään protsku tai muu lisäravinne ei oo ollu pahaa. Soijakin menee ihan helposti, samoin mikä tahansa hera, kaseiini tms. ihan pelkältäänkin.

En tiedä mitä soijaa oot syöny, mutta Sf-Protein Soija vuodelta miekka ja kaarnavene on kyllä kauheinta scheissea mitä maa on ikinä päällään kantanut. Siis voi hyvä hevon perse, että se maistui vehkeeltä, grööh. Jostain kumman syystä sitä oppii arvostamaan maustettuja proteiineja tai ainakin ns. neutraaleja makuja.

Sitä en kyllä itsekään ymmärrä kun jengi valittaa, että kaikenmaailman Bull's Recoveryt, Muscle+, Prolabit sun muut on kuulemma pahoja. Siis voi herrantuutelis kun suklaakaan ei maistu Fazerin siniseltä ja mansikka ei oo niiden tuoreiden sokeroitujen metsämansikoiden makuista. Se on jo keijoilua ja neiteilyä. :david:

Täytyy kyllä sanoa, että nykyiset vaniljan makuiset lisäravinteet ovat kyllä uskomattoman hyviä. ProLabin N-large vanilja on namia, eikä valittaa voi muutamasta muustakaan tuotteesta. :kippis1:

Nyt Sumu puhut kyllä asiaa! Sitä ei osannut arvatakaan, miltä jauhettu lucifer (sf:n soija) maistuu ennen kuin itse ko tuotetta pussillisin vedet silmistä (ja oksennus nenästä) valuen kiskoo naamaansa.. Mutta luulen, että tuo kerran-se-kirpaisee tutustuminen mitä oksettavimman proteiinin maailmaan tekisi jokaiselle hyvää. Itse olen ainakin popsinut tuon jälkeen kaikki eteeni tulleet lisäravinteet ilman mitään naaman vääntelyjä.

Muistan syöneeni joskus ~8 vuotta sitten tuota SF soijaa, muistan vaan sen tekstuurin ja tunteen suussa mutta ilmeisesti post-traumaattinen stressireaktio on blokannut muiston siitä mausta. Fastin Whey, ei se niin kauheeta ole ellei sitä juo liian konsentroituna mössönä ilman mitään makeuttajaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom