Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
Wrangen riisiproteiini, parin kuukauden aikana olen saanut 2 drinkkiä alas. Ei auta edes halpisheralla lantraaminen, mikä soijaan auttoi. Saisikohan tuosta askarreltua jotain syötävää soossia, pitsapohjiin olen ainakin laittanut ja ihan syötävää on tullut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tikrulainen sanoi:
Hmm.

Kyllä meikäläisen mielestä tuo on aivan passelin makuista, hyvää jopa.
Muutenkin ihmetyttää täällä osa kommenteista, miten te niitä sekoittelette?

Palautusjuomassa on yleensä meikäläisellä ollut rasvatonta maitoa, fast whey 3 suklaa + jonkun verran dextrosea... kun on oikein halunnut alkaa kulinaristiksi niin pistelenpä välillä esim. appelssiinituoremehua sekaan, silloin siitä saa jo varsin hassun makuista litkua :)

Mutta tuolla perus-setillä se on kyllä aika pitkälti pirtelön makuista, tai sitten mulla on makuaisti mennyt...

myönnettäköön että pelkkä whey3 suklaa sekoitettuna haaleaan veteen ja sekoitettuna lusikalla on kyllä aikamoista paskaa niellä.

mölöö ja dextoo ja sauvasekotinta peliin niin alkaa maku aukenee.

Ja palautusjuomaahan ei saisi maitoon tehdä, hidastaa proteiinin imeytymistä...en muista vaikuttiko vielä johonkin muuhunkin...

Hyviä vinkkejä p**kanmakuisten proteiinien sun muiden nauttimiseen; pitäkää nenästä kiinni samalla kuin vetäisette soosin naamariin ja ette ajattele mitä juotte - ykkösellä alas vaan, välittömästi kun soosi on naamarissa niin jotain hyvänmakuista perään. Itse syön raa-at kananmunat näin (tosin pyrin välttämään niiden käyttöä, syitä en jaksa selittää :P)

Kainuun Juustokairan proteeini eli Herakles. Muistaakseni tehty jostain juuston ylijäämä paloista. Ei mennyt alas oikein millään paitsi tolla yllämainitulla tavalla. Eikä ees sekottunu tehosekottimella kunnolla. Ja joka kulauksen jälkeen hirveä karjunta, vieläkin oksettaa kun sitä miettii. Ainoo hyvä asia tossa myrkyssä oli hinta.

W-Lo sanoi:
Kainuun Juustokairan proteeini eli Herakles. Muistaakseni tehty jostain juuston ylijäämä paloista.
Niinno kaikki heraproteiini on tehty tietääkseni juustoteollisuuden jäämistä, eli maidon herasta. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Lisäksi on todettava, että ainakin mun suuhun halpisherat maistuvat kaikki suunnilleen samalta, merkistä riippumatta, niinkuin vedellä laimennettua maitoa, ei hyvää, mutta alas menee vaivattomasti. Voisi johtua siitä(kin), että yleensä olen aika reilusti vettä laittanut proteiinijuomiini, n. puoli litraa.

Wildemar sanoi:
Kaikki maustamaton on aika kuivaa syötävää. Ellei sitten rahise silleen ihqsti hampaissa, kuten ihqaito kreapure. :)

Mä teen tuon kanssa silleen, että otan hörpyn vettä mutta en niele. Sitten teelusikallinen kreatiinia suuhun pää ylöspäin ettei vedet valu suusta. Sitten nielastaan koko setti ja juodaan vielä lisää vettä päälle. Toi kreatiini ei kyllä maistu yhtään miltään että siinä mielessä ei haittaa yhtään, mutta tuolla tavalla välttää tiskaamisen :thumbs:

Atlas nutritionin super crashweight gainer 5kg....uskomatonta paskaa...banaanin makuista..todellakin...niin banaanin makuista, ettei banaanikaan maistu enempi banaanille. Hyi hitto..2.5kg nieleksin sitä pakolla ja sit läksi pönttö roskiin... :urjo:

Ja muuten...joka kaverilla joka sitä nautti oli maha aina todella sekasin, eli joka reeni melkeen ripulit housussa.(halvalla saa aina hyvää)

W-Lo sanoi:
Kainuun Juustokairan proteeini eli Herakles. Muistaakseni tehty jostain juuston ylijäämä paloista. Ei mennyt alas oikein millään paitsi tolla yllämainitulla tavalla. Eikä ees sekottunu tehosekottimella kunnolla. Ja joka kulauksen jälkeen hirveä karjunta, vieläkin oksettaa kun sitä miettii. Ainoo hyvä asia tossa myrkyssä oli hinta.

SO TRUE! Itse sain vasta tuota Kuusamon Juustokairan heraproteiinia. Aivan, Heraklesta. Aivan kammottavaa tököttiä, vesi valuu silmistä kun tuota juo. Päätin, että en leiki vähemmän nössöä kuin olen, vaan nakkaan tuon kuikkaan ja ostan jotain maustettua halpisheraa. Älkää koskaan tuota ostako..

RikHard sanoi:
Glutamiini. Vaikka sanovat että on muka mautonta, mutta kyllä vaan maku tulee läpi esim. palautusjuomasta komeasti.

Minkä merkkinen glutamiini? Sitähän on monessa jauhossa jo valmiiksi lisättynä, ainakin pure wheyssä on lisätty glutamiinia ja nutriplussan reco powerissa, joka oli mun ensimmäinen palautusjuomajauho, eikä noista kyllä kumpikaan maistu pahalta?

Olen aikeissa ostaa ihan erillisen pöntön glutaa, joten jos viittit kertoo mikä merkki maistuu paskalta vai onko merkkien välillä eroja niin kiitän.

Oon meinaan aika nirso joten jää kaikki paskanmakunen kyl syömättä, toisaalta tätä threadia kun kattelee niin en oo yksin.

ljm sanoi:
Minkä merkkinen glutamiini? Sitähän on monessa jauhossa jo valmiiksi lisättynä, ainakin pure wheyssä on lisätty glutamiinia ja nutriplussan reco powerissa, joka oli mun ensimmäinen palautusjuomajauho, eikä noista kyllä kumpikaan maistu pahalta?

Olen aikeissa ostaa ihan erillisen pöntön glutaa, joten jos viittit kertoo mikä merkki maistuu paskalta vai onko merkkien välillä eroja niin kiitän.

Oon meinaan aika nirso joten jää kaikki paskanmakunen kyl syömättä, toisaalta tätä threadia kun kattelee niin en oo yksin.

No ihan toi Pakkiksen kaupan Evolution ainakin maistui pahalle, vaikka kukaan ei mua uskonutkaan kun siitä joskus kerroin. :(

Leaderin palutusjuomasta myös maistuu läpi.

Nutri Plussan Whey 8100. Maistuu mun suussa ainakin niin paskalta, ettei mitään järkee. Ekalla kerralla meinas laatta lentää ihan tosissaan ja paha olo oli viel kolmisen tuntia drinkin jälkeen. Kyllä toi nyt menee maidon ja kaakaon kans alas mutten oo toista kertaa ostamassa.

RikHard sanoi:
No ihan toi Pakkiksen kaupan Evolution ainakin maistui pahalle, vaikka kukaan ei mua uskonutkaan kun siitä joskus kerroin. :(

Leaderin palutusjuomasta myös maistuu läpi.

Osaatko kuvailla millä tavalla se sun mielestä maistuu? Elättelen toivoo et sulla on erilaiset makumieltymykset kuin mulla.

Antza sanoi:
Metabolic Nutrition Supra Protein 93 2kg

HYI HELVETTI!!! Ainoa jauho mistä oon saanut jo 2 kertaa kunnon yökkäysreaktiot. Ei voi käsittää miten tollaista skeidaa voi kukaan vetää, se menee selliaseksi ihmeelliseksi "jacky-vanukkaaksi".

Supra protein: arvot ja hinta on kohdallaan mutta maku ei
Aivan, jos laittaa esim 1dl kyseistä jauhoa niin vettä pitää ollä vähintään 0,5 litraa että se suostuu tulemaan sheikkeristä ulos. Paksua kiisseliä joka ei sekoitu kunnolla ja makukin on tahmainen.

Toinen ääni menee jo täälläkin kovasti "kehuja" saaneelle riisiproteiinille.
Eipä tarvitsisi moisia paskaprotskuja vetää jos vain olisi vähän enemmän rahaa.....

Onko muuten kukaan testannut uutta prime ricea jossa on mainostekstin mukaan parempi aminohappo koostumus. No todennäköisesti maku on sama mutta kysynpähän kuitenkin.

RikHard sanoi:

Kummallinen juttu, itse olen kyseistä glutamiinia syönyt kilotolkulla ja samanlaista se on ollut kuin kaikki muutkin glutat. Eli siis täysin mautonta. No, kaipa makuhermot sitten ovat erilaisia, omasta mielestäni kreatiini on "pahaa", vaikka sekin on mautonta.

SF-Proteinin Vitamax-vitamiinijauhe, vaikka muuten on hyvä hinta-laatusuhteeltaan, maistuu aika skeidalta veteen laitettuna. Mutta tässäpä toimiva vinkki: sekoita huolella ehrmann-purkkiin ja reiluun ruokalusikalliseen funlightia (vadelma-sitruuna, vadelma ja mansikka toimivat parhaiten, tässä järjestyksessä) ja nauti niinkuin et olisi vitamaxia haistanutkaan. Itse sotken samaan mälliin vielä kreatiinit ja maistuu pelkästään funlight-ehrmannilta. :thumbs:

mxm sanoi:
Nutri Plussan Whey 8100. Maistuu mun suussa ainakin niin paskalta, ettei mitään järkee. Ekalla kerralla meinas laatta lentää ihan tosissaan ja paha olo oli viel kolmisen tuntia drinkin jälkeen. Kyllä toi nyt menee maidon ja kaakaon kans alas mutten oo toista kertaa ostamassa.

Siis häh??? Eihän tuo Whey 8100 nyt mitään Dajmia ole, mutta ei mitään käsittämätöntä shittiäkään, mielestäni. Melkoisen neutraalia lähinnä - vähän niinkuin vedellä blandattua maitoa (by iivili) ;) Makuasioistahan ei tietenkään voi kiistellä, mutta kokeilepa mxm piruuttasi tuota meikäläisen ykkös-horroria eli Bodysoijaa, niin tiedät, mikä on oikeasti pahaa... :urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom