Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Kerran koitin MLO:n Muscle zymeä ja siitä lähtien olen tiennyt että protskukin voi olla hyvää, nyt menee sitten Pure wheytä aina.
Tonza sanoi:Onkos lisäkseni kukaan muu tällä palstalla vielä maistanut tuota riisiproteiinia?
Kyllä voittaa.tommih sanoi:Sanoppa ny rehellisesti Mike voittaako toi Pure whey Fastin Whey3: Sen verta kehuttu tota teijän protskuu et alkanu kiinnostaa.
maxmussel sanoi:Kuulkaa, ette ole pahaa maistaneetkaan ennenkuin olette sekoittaneet munanvalkuaisjauhetta veteen. Ilman muita makuaineita. Siinä on aidosti puistattava kokemus.
Niin ja toinen ääni Wrangen pulvereille.
tommih sanoi:Sanoppa ny rehellisesti Mike voittaako toi Pure whey Fastin Whey3: Sen verta kehuttu tota teijän protskuu et alkanu kiinnostaa.
Pure whey on jo pirtelöä mutta niin saatanan kallista mun lompsalle :(Mike sanoi:Whey 3 oli mun suosikki Fastilla, mutta ei pärjää sitten millään Pure wheylle. Samoin Prolabin isolaatti voittaa komeesti Whey kolmosen maussa.
Pure whey vain yksinkertaisesti on saatanan hyvää, ei sille mitään voi.
Juha1 sanoi:Pure whey on jo pirtelöä mutta niin saatanan kallista mun lompsalle :(
mutta onneksi minun ihana liisterini ei koskaan petä minua
En ymmärrä miksi tuosta hinnasta valitetaan aina. Eihän maustamatonta pieruheraa edes pysty vertaamaan Pure Wheyhyn. Löytyyhän pakkiksen kaupasta vaihtoehto halvalle protskullekkin, kannattaa verrrata pure wheyn hintaa sellaiseen proteiiniin joka olis edes maustettua, saati sitten lähellekkään saman makuista..Juha1 sanoi:Pure whey on jo pirtelöä mutta niin saatanan kallista mun lompsalle :(
mutta onneksi minun ihana liisterini ei koskaan petä minua
natu76 sanoi:Ehdottomasti Fastin Whey,se punaisella etiketillä oleva pussukka jota markkinoidaan HIEMAN pistävän makuisena..
battleaxe sanoi:Mihin Tonza sekotat tuota riisiprotskuu?
Kaira sanoi:Vittumaisempaa mielestäni on se "jauhoisuus", että se ei millään "liukene", vaan on jauhomaista..