Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuulkaa, ette ole pahaa maistaneetkaan ennenkuin olette sekoittaneet munanvalkuaisjauhetta veteen. Ilman muita makuaineita. Siinä on aidosti puistattava kokemus.

Niin ja toinen ääni Wrangen pulvereille.

Mike sanoi:
Kerran koitin MLO:n Muscle zymeä ja siitä lähtien olen tiennyt että protskukin voi olla hyvää, nyt menee sitten Pure wheytä aina.

Sanoppa ny rehellisesti Mike voittaako toi Pure whey Fastin Whey3: Sen verta kehuttu tota teijän protskuu et alkanu kiinnostaa.

Eipä juurikaan tule noita masutamattomia protskuja siemailtua, mutta kyllä 2 ehdottomasti pahinta ovat olleet Fast Whey ja soijaproteiini.

Tonza sanoi:
Onkos lisäkseni kukaan muu tällä palstalla vielä maistanut tuota riisiproteiinia?

Toinen pussi jo menossa. Kyllä sen ekan drinkin aikana tuli semmonen fiilis että, voi helvetti vielä 5 kiloa jäljellä, mutta kyllä siihen on nyt jo tottunut. Ja kun se on niin halpaa niin sitä tulee tod.näköisesti ostettua lisääkin.

tommih sanoi:
Sanoppa ny rehellisesti Mike voittaako toi Pure whey Fastin Whey3: Sen verta kehuttu tota teijän protskuu et alkanu kiinnostaa.
Kyllä voittaa.
Fastin whey3 on ihan juotavan makuista ,eli ei puistata juominen mutta Prolabin Pure whey taas on niin jumalaisen hyvää että sitä tekee mieli juoda kokoajan.Maistuu ihan vaniljapirtelölle,sekoittuu todella hyvin ja ei vaahtoa!
Suosittelen

maxmussel sanoi:
Kuulkaa, ette ole pahaa maistaneetkaan ennenkuin olette sekoittaneet munanvalkuaisjauhetta veteen. Ilman muita makuaineita. Siinä on aidosti puistattava kokemus.

Niin ja toinen ääni Wrangen pulvereille.

Meikäläinen on samaa mieltä! Kyllä soijaproteiini on kun sokeria litkis verrattuna munanvalkuaisproteiiniin. Olisko ollu vuonna -95, kun ostin jostain lisäravinne-postimyyntikaupasta 2,5 kg tuota munaproteiinia. Ennen olin vetänyt soijaa puristeina purkin ja jauhona useamman pussin, mutta mikään proteiini ennen tota munaproteiinikokeilua tai sen jälkeen ei ole maistunut lähellekkään niin pahalta ja olen kokeillut aika montaa eri jauhoo. Siinä munajauhossa oli semmonen ammoniakin kuvottava haju ja maku, kun haistoi pelkästään sitä purkkia niin rupes puistattaan. Kyllä se purkki tuli silti vedettyä kitusiin :D , koska se maksoi 350 mk ja se oli aika iso raha siihen aikaan 17-vuotiaalle.

Me tehtiin siitä munajauhosta (no pun intended... :D ) hyvää seuraavalla tavalla:
maltoa ja kaakaota sekaan. SItten sen pystyi juomaan. Niin ja sauvasekoittimella sekaisin, mutta varovasti, muuten tulee vaahtoa.

tommih sanoi:

Whey 3 oli mun suosikki Fastilla, mutta ei pärjää sitten millään Pure wheylle. Samoin Prolabin isolaatti voittaa komeesti Whey kolmosen maussa.

Pure whey vain yksinkertaisesti on saatanan hyvää, ei sille mitään voi.

Mike sanoi:
Whey 3 oli mun suosikki Fastilla, mutta ei pärjää sitten millään Pure wheylle. Samoin Prolabin isolaatti voittaa komeesti Whey kolmosen maussa.

Pure whey vain yksinkertaisesti on saatanan hyvää, ei sille mitään voi.
Pure whey on jo pirtelöä :worship: mutta niin saatanan kallista mun lompsalle :(
mutta onneksi minun ihana liisterini ei koskaan petä minua :hyper:

Juha1 sanoi:
Pure whey on jo pirtelöä :worship: mutta niin saatanan kallista mun lompsalle :(

Tuo kallis on vähän hämäävä sana kun puhutaan kuitenkin Usa:sta asti tuotavasta merkistä. Pure whey maksaa alle 25€/kg. Me myymme sitä HALVEMMALLA kuin englannin toimittaja itse, joka pyytää siitä 58€/2,25kg. Tämän halvemmaksi ei Prolab Suomessa voi enää tulla, eikä sitä kyllä kukaan muu edes myy kuin me.

Mulla on kans wrangen riisiprotskua, viel jäljellä pari kiloo varmaan.. Köh köh.. No mutta, ei se mun mielestä oo niin pahaa, ja riippuu hyvin voimakkaasti myös siitä että minkä kanssa sitä nauttii. Vittumaisempaa mielestäni on se "jauhoisuus", että se ei millään "liukene", vaan on jauhomaista.. no, te tiedätte ;)

Juha1 sanoi:
En ymmärrä miksi tuosta hinnasta valitetaan aina. Eihän maustamatonta pieruheraa edes pysty vertaamaan Pure Wheyhyn. Löytyyhän pakkiksen kaupasta vaihtoehto halvalle protskullekkin, kannattaa verrrata pure wheyn hintaa sellaiseen proteiiniin joka olis edes maustettua, saati sitten lähellekkään saman makuista..
Itse olin ennen Fastin suuri kannattaja, maussakin, mutta niinhän se on, kun ei ole koskaan hyvää maistanut, niin huonokin maistuu hyvälle. Sitten kun hupinaan ajattelin että koitanpa noita Prolabin tuotteita kun niitä oli mahdollisuus ostaa, niin ei paluuta Fastiin ole ollut. Mielestäni hinta on kohdallaan ja samoin maku ja laatu. En minä ainakaan tahdo vetää mitään kauhean makuista palautusjuomaa, jos parempaakin on saatavilla ja kohtuu hintaan.

Nyt kun pakkiksen kaupasta on hetkellisesti tuo Pure Whey loppunut ja oli pakko jotain palautusjuomaa ostaa pikaisesti, niin ostin Reco2 banaani-vaniljaa. Sen sitten salilla treenin päätteeksi sotkin, niin ensinnäkin se vaahtoutui aivan kamalasti. Sitten kun sen sai sotkeutumaan ja vaahdon laskeentumaan oli aika juoda. Hemmetti soikoon, että se maku on aivan tajuttoman imelä! Kun sen sain juotua, niin tuli ihan huono olo.
Toki se maku ei ole kaikille merkittävä asia, mutta mulle se siinä mielessä on, että kun proteiinin täytyy olla vähälaktoosista, niin se on hinnakasta jo muutenkin halpisheroihin verraten. Sitten kun hintaa kerran on, niin kyllä minä mielummin ostan hyvänmakuistakin.

Kerran ostin tukusta Valion maitoproteiinijauhetta (sellasessa pyöreässä, matalassa muovilaatikossa). Oli jotain aivan järkyttävää. Jos joku tietää miltä kauppojen maitokylmiöiden lattian pesuvesi haisee (kaikkea sitä opiskeluaikoinaan joutui rahan eteen tekemäänkin), niin tietää mistä tämä aine oli valmistettu...
:urjo:

Soijajauheet on heikonmakuisia, mutta kyllä niitäkin mieluummin vetää(siis jos aivan pakko) kuin tätä shittiä.

Kaikki minkä kaupasta olen kotiin kantanut menee alas ilman että ilme värähtää, tuota munanvalkuaisjauhetta en tosin ole koskaan maistanut. Täytyy sanoa että ihme neiteilyä kyllä on valittaa jonkin aineen mausta ettei sitä muka alas saisi. Kokonaan toinen juttuhan on että kun lisäravinteiden kanssa päivittäin on tekemisissä niin varmasti mieluumin ostaa hyvää kuin siedettävän makuista, varsinkin jos samaan hintaan saa.

natu76 sanoi:
Ehdottomasti Fastin Whey,se punaisella etiketillä oleva pussukka jota markkinoidaan HIEMAN pistävän makuisena.. :kakka:

Fast wheylle yksi ääni lisää täältä. Kerrassaan unohtumaton makuelämys. :urjo:

battleaxe sanoi:
Mihin Tonza sekotat tuota riisiprotskuu?

Oon laittanu sitä sekasin Wrangen Prime Milkin kanssa, joka nopeasti ajateltuna saattaisi olla halvimpia laktoosivammaiselle sopivia jauhoja. Päätin sitten vieläkin pudottaa protskuni hintaa laittamalla siihen sekaan tuota riisiproteiinia. Tarkoitus oli sekoittaa noin 50-50, mutta tein sen niin tuurilla, että saattaa olla 60-40 suhteet suuntaan tai toiseen. Lisäksi saatan sheikkeriin sitten lisätä ruokalusikallisen kaakaojauhoa, paitsi iltaprotskuun.

Kaira sanoi:
Vittumaisempaa mielestäni on se "jauhoisuus", että se ei millään "liukene", vaan on jauhomaista..

Joo, tuo liukenemattomuus on kyllä kieltämättä rasittavampaa kuin se maku. Kuten jo 1. viestissäni sanoin, niin kyllähän tuohonkin makuun tottuu, ei siinä mitään, mutta se liukenemattomuus meinaa kyllä vituttaa.

Tuo riisiproteiinin kanssa yhdessä käyttämäni Prime Milk on sellaista, ettei se tykkää sekoittua kovin mukavasti veteen yksinään. Mutta kun näitä kahta huonosti sekoittuvaa sekoittaa keskenään, (jo purkissa sekaisin, ei vasta sheikkerissä) niin sotkun sekoittuvuus on parempi kuin kummallakaan yksin.

Kyllä mä tuon riisipussin tulen syömään, mutta pitää kattoa sitten sen hetken fiilisten perusteella, (ja rahatilanteen) että ostanko sitä enää lisää. Halpaahan se kyllä on...

Nutri Plussan munaproteiinijauhe on pahinta mitä olen maistanut. Ei edes sekoittunut mihinkään nesteeseen. Mikään ei ole sen jälkeen maistunut pahalle. Kymmenen vuotta tapahtuneesta ja vieläkin näen painajaisia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom