Paskimman makuinen pulveri?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jussi76
  • Aloitettu Aloitettu
JMS- sanoi:
Tuli tossa puolisen vuotta sitten ostettua Fastin soija 92:sta.. 30 minsaa mulla oli se säkki ja sen jälkee soitto kaverille "haluutko ostaa protskuu" :D :jahas:

:urjo:

Toi on joo jotain niin järkyttävää.. 2 kertaa oon maistanut -> ensimmäisen ja viimeisen.. Meinasin kyllä just hommata tota riisiprotskuu mut tais jäädä sekin hommaamatta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yli 20 vuoden aikana on maisteltu monen makuisia protskuja.
Pahin mitä olen joskus maistellut oli SKIP:in tekemä, se oli tehty
kalaproteiinista. Tästä on aikaa varmasti yli 10vuotta.

Ei se maku mutta haju...Ano´s Special mansikan makuisena on maultaan ihan ok, tosin aika äitelän makea. Mutta kun shakeri on tyhjä, ja sitä nuuhkaiseen, niin se tuoksuu ihan eilen pestylle p***ille =)

torquemada sanoi:
Meinasin kyllä just hommata tota riisiprotskuu mut tais jäädä sekin hommaamatta..

Voi kai sitä maistaa, kaikkeen tottuu. Mutta älä nyt suoraan 3+1:llä osta! :)

Itse en mitään noita muna proteiini jauhoja maistanut, mutta Pre workout charge on mielestäni kurko. Siihenkin on jo tottunut, mutta 10 ekaa kertaa joutu pidättelee laattaa.

Fast Whey3

Totaalisen uskomatonta paskaa. Olin aivan :hyper: ostamassa jotain suklaanmakuista. Menee huijauksen puolelle.

Pakkotoiston kenraalit voisivat hankkia varastoon sitä PureWheytä ja voi jumalauta jos myytte eioota kun pääsen yhteyteen niin käyn kaapimassa kättelyssä puisella voiveitsellä itelle Miken haban.

HÄ! HÄ! s##tana...

(ps. saako ton FastWhey3n kurjan maun hukkumaan sekoittamalla sitä esim. neljänneksen verran PureWheyn sekaan tms., kokemuksia? oli niin kallista ettei viitsi poiskaan heittää ja olen täysin samaa mieltä siitä, että kuka juntti kiskoo jotain paskanmakuista jos voi hyvääkin niellä)

Fast Whey3 suklaa

luumu sanoi:
Fast Whey3

Totaalisen uskomatonta paskaa. Olin aivan :hyper: ostamassa jotain suklaanmakuista. Menee huijauksen puolelle.

Hmm.

Kyllä meikäläisen mielestä tuo on aivan passelin makuista, hyvää jopa.
Muutenkin ihmetyttää täällä osa kommenteista, miten te niitä sekoittelette?

Palautusjuomassa on yleensä meikäläisellä ollut rasvatonta maitoa, fast whey 3 suklaa + jonkun verran dextrosea... kun on oikein halunnut alkaa kulinaristiksi niin pistelenpä välillä esim. appelssiinituoremehua sekaan, silloin siitä saa jo varsin hassun makuista litkua :)

Mutta tuolla perus-setillä se on kyllä aika pitkälti pirtelön makuista, tai sitten mulla on makuaisti mennyt...

myönnettäköön että pelkkä whey3 suklaa sekoitettuna haaleaan veteen ja sekoitettuna lusikalla on kyllä aikamoista paskaa niellä.

mölöö ja dextoo ja sauvasekotinta peliin niin alkaa maku aukenee.

Muistaako joku vielä ajan milloin proteini shakereita ei oltu keksitty? Mulla oli sitten wrangen banaanin makuista super turbo jauhetta ja vaikka sitä yritti lusikalla kunnolla sekoittaa ja liiskata lasin reunoille niitä liukeamattomia palleroita ni niitä kuitenkin aina jäi siihen juomaan.Sitten ku sitä joi ja tunsi kun ne mykyt meni kurkusta alas ni samantien meinas tulla hissit..vedet silmiin ainakin.Sitten myös US BULK :urjo: Joskus vieläkin.. kymmenen vuotta tästä saatan herätä hiestä märkänä näihin painajaisiin.

Clown sanoi:
Fast Hera85.
Haisikin navetalle... :urjo:

Pöh! Eihän siinä mitään vikaa ole. Kohta pitää taas vaan päättää että mitä ottaa seuraavaksi...

Mutta tuosta herasta saa hyvää vaikka maitoon ja (itselläni sitruunan makuiseen) mehutiivisteeseen. Sitä voisi vetää vaikka koko kilon paketin kerrallaan tuolla yhdistelmällä. Herkkua :kippis1:

Ja alkuperäiseen kysymykseen ei voi paljoa sanoa kun on kahta maistanut, mutta niistä kahdesta on FAST:in Soija 95 pahempaa. (Vai oliko se soija 92..)

Clown sanoi:
Fast Hera85.
Haisikin navetalle... :urjo:

Jep. KERRAN join Hera85:sta kylmään veteen sekoitettuna. :whip: Hyissaa... Meni varmaan puolituntia sen juomiseen, kun yritti ajatella mukavia asioita sitä niellessä. Kaakaojauheen kanssa maistuu hyvältä :kuola:

Fastin Whey on pahinta mitä olen niellyt, mutta helposti se menee treenin jälkeen alas malton kera... Niin joo joskus aikoinaan taisin ostaa jostain terveyskaupasta poistohintaan pussin kenties SF-proteiinin jotain ekstraheikkolaatuista maitoproteiinia. Sekoittui hyvin kuin tiiliskivi ja maistui päänsärylle.

Metabolic Nutrition Supra Protein 93 2kg

HYI HELVETTI!!! Ainoa jauho mistä oon saanut jo 2 kertaa kunnon yökkäysreaktiot. Ei voi käsittää miten tollaista skeidaa voi kukaan vetää, se menee selliaseksi ihmeelliseksi "jacky-vanukkaaksi".

Jostain olin lukenut, että palautusjuomaan pitää laittaa hydrolysoitua heraa. Taisi olla SF-proteinin kamaa mitä tuli kokeiltua. Perussoijaa, kaseiinia tai heraa täällä vierastavien pitäis maistaa tuota jumalten juomaa. Kissan oksennus tuli lähinnä mausta mieleen. :urjo:

Antza sanoi:
Metabolic Nutrition Supra Protein 93 2kg

HYI HELVETTI!!! Ainoa jauho mistä oon saanut jo 2 kertaa kunnon yökkäysreaktiot. Ei voi käsittää miten tollaista skeidaa voi kukaan vetää, se menee selliaseksi ihmeelliseksi "jacky-vanukkaaksi".

Johtuu siitä että kyseisessä tuotteessa on muna-, maito- ja soijaproteiinia, joista kaksi ensimmäistä muuttuvat nesteessä hyvin nopeasti todella paksuksi mömmöksi. Ei ole pelkästään tuon Supra Proteinin ominaisuus.

Se mikä tuossa mainitsemassasi protskussa on ihan oikeasti omituista on se että siinä ei ole minkäänlaista makeutusainetta. Vaikka purkin kyljessä lukee "choko", niin ei se juuri suklaalle maistu, eikä varsinkaan makealle suklaalle.
Kun laittaa annoksen sekaan ruokalusikallisen hiilihydraatitonta makutusainetta, niin maku muuttuu huomattavasti paremmaksi.

Mä pystyn vetämään soijajauhoa veteen sekoitettuna, mutta Fastin Hera85 kesti kuusi kuukautta tällaisena hätävarapussina. Jotenkuten sain sen alas appelsiinimehun tai kaakaon kanssa. Se oli ihan silmittömän pahaa, kun yritin vedellä sitä veden kanssa. Kun olin aikasemmin vetänyt pussin Whey3:sta mansikan makuisena (toimi hyvin maidon kanssa), niin ei tullut mieleenkään, että samalta yhtymältä voisi löytyä jauhoisen lipeäsperman makuinen tuote.

Pakko päästä marisemaan itsekin ja lisätä uusi nimi listalle: Leaderin Good Nigt Protein. Käsittämättömän :kakka: n makuista jauhoa (pitäis maistua vaniljalle), joka ei tahdo sekoittua millään.

Olen yrittänyt kätkeä "aromia" kaakaolla ja maidolla, mutta mikään ei auta. Yritin jo vääntää siitä protskupatukoitakin, mutta niistäkin tuli paskanmakusta pannaria... Rääh!

Hehe pääsin kokeilemaan makuelämyksiä aikoinaan kun tilailin heraproteiinia suoraan eräältä maatilalta 5kg säkissä. Täysin maustamatonta eläimille valmistettua Herapoteiinia muistaakseni. Hinta oli niin halpa että oli pakko kokeilla. Postissa tuli sitten säkki jossa oli annosteluohjeet Siipikarjalle,Lehmille jne jne....Maku oli sitten sen mukainen. Esim. Maantai aamuna pelkän veden kanssa otettuna ei laatta ollu kaukana!!

Gyrmy sanoi:
FAST:in Soija 95 pahempaa. (Vai oliko se soija 92..)

Tai sitten Soija 97...

Kaikkia fasteja on tullu kokeiltua ja kaikki menee alas. Pahanmakuista ei olekkaan, mutta kalliita kyllä on tarjolla. Seuraavaksi voiskin ostaa sitä wrangen riisiprotskua, halpaa kun oli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom