Paskanpuhujat

Itte olin älytön paskanpuhuja entisessä talonympäristössä kun olin 4-5v =D sillon tuli heitettyä naapurin lapsille kaikkea vitun legendaa omista leluista ja isästä ja kaikista. En tiedä mistä se sillon sai alkusa, varmaan kateudesta kun muilla oli jotain mitä ei itellä ollu. Sitten se vaan pikkuhiljaa loppu ja koulussa ei enää moista jaksanut harrastaa..

Muistan itsekkin joitain asioita melko hyvin ikävuosilta 4-6, tulihan sitä sillon naapurin muksuja jekuteltua ihan missä vaan mieleen tuli, etenkin jos ne oli itseäni nuorempia tarinat upposi hyvin :) Mut ei sitä enää koulussa keksittyjä tarinoita kertoiltu ja nykysin mieluummin vähättelee omia asioita..

Ehkä on normaalia pistää varhaislapsuudessa vähän lisää juttuihin, joillakin se moodi vaan sit jää päälle läpi elämän. :)

Paskanpuhujista tuli tarina mieleen muutaman vuoden takaa; Lähdin muutaman päivän treffeille vieraaseen kaupunkiin jonkun tytön luokse. Tyttö vaikutti oikein fiksulta ja mukavalta juteltaessa mutta pari kertaa tökkäs, ensimmäinen kun oltiin käyty kävelemässä reipasvauhtinen lenkki samalla minulle kaupunkia esitellen, katsoin kelloa ja sanoin et tulipas kaksi tuntia käveltyä. Tyttö vastasi tekevänsä usein samaa lenkkiä kävellen ja aikaa menee tasan tunti, mietin et tuntiin ehkä juoksis mut ei ikinä kävelisi. En siihen viittinyt vastaan käydä väittämään.
Toinen juttu tuli illalla jutellessa pyöräilystä, tyttö kertoi työmatkastaan joka oli muistaakseni 7km sekä jostain muusta useammin pyöräilemästään useamman kymmenen kilometrin matkasta, sanoi näille tarkat ajat.. Päässä sitten laskeskelin keskinopeudet ja molemmissa oli jonkun verran päälle 30km/h. Tyttö ei mitenkään erityisen urheilulliselta vaikuttanut ja polkupyöräkään ei ollut vauhdikkaimmasta päästä ni täytyi olla lapin lisää jonkun verran.
Nämä treffit ei sitten saanet jatkoa, joten en päässyt selvyyteen olisiko liioitellut muitakin juttuja tai keskustelemaan näistä urheilusuorituksista.

Tämä ei muuten edes ollut ainoa naispuoleinen henkilö joka kertoo uskomattomista urheilusuorituksistaa vaik ei erityisen sporttinen tapaus edes ole, kai nämäkin joku alakategoria paskanpuhujissa on.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on tullut paha tapa puhua aina jotain turhaa kun on tylsää. Siis ihan pieniä juttuja, esim. joku kysyy että mitä leffaa katon. No vastaan siihen jostain syystä ihan eri leffan nimellä, kuin edes oikeasti katson.

Mä myönnän että kännissä varsinki puhun kaameinta paskaa jos mä haluan viihdyttää itseäni... Kavereille en valehtele ikinä, mutta jos mä niille alan suoltaan paskaa, niin ne tietää että nyt mennään goblinin huumorilla..
edit. ne ketä ei tunne, niin niille on ihan sama mitä puhuu..:piis:

Mä myönnän että kännissä varsinki puhun kaameinta paskaa jos mä haluan viihdyttää itseäni... Kavereille en valehtele ikinä, mutta jos mä niille alan suoltaan paskaa, niin ne tietää että nyt mennään goblinin huumorilla..
edit. ne ketä ei tunne, niin niille on ihan sama mitä puhuu..:piis:

Paha tapa itsellä myös, nyt aikuisempana huomannut, että parempi totta puhua, jos vaikka jonkun muisti ei baari-illan aikana menekään (nimim apuun pyydetty, kun venäjää piti tulkata ja en osannutkaan, niin hyvin kuin väitin)

e. luulen, että ystävät ymmärtää, koska kannattaa ottaa mun puheet pienellä varauksella, olen kyllä myöntänyt itsekkin, että välillä "hyvä tarina on parempi, kun hieman värittää"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom