Paskanpuhujat

Itte olin älytön paskanpuhuja entisessä talonympäristössä kun olin 4-5v =D sillon tuli heitettyä naapurin lapsille kaikkea vitun legendaa omista leluista ja isästä ja kaikista. En tiedä mistä se sillon sai alkusa, varmaan kateudesta kun muilla oli jotain mitä ei itellä ollu. Sitten se vaan pikkuhiljaa loppu ja koulussa ei enää moista jaksanut harrastaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun muutaman vuoden takainen exä väritti aika hyvin oman elämän historiansa.. Oli vaikka minkälaista reissuu tehty ja ties mitä.. Mutta sen jutut ei koskaan menny yli, ne oli sellast liiottelua joilla kuitenkin oli jonkinnäköinen todellisuuden häivähdys. Tää myöhäsempi ex taas veti oikee kunnolla värikynää että en oikeesti tiedä vieläkään että mikä oli totta ja mikä ei..

Mä veikkaan että tollasee on syynä joku omaan elämään tyytymättömyys ja se tunne että ei ole riittävä tai tarpeeks hyvä jonkun kumppaniks tai kaveriks jos ei omista taloa ulkomailla tms. Ja sääliä taas haetaan näillä liiotelluilla onnettomuuksilla ja parisuhdeongelmilla, sekä tietty on hyvä kompata ihmisiä jos joku kertoo vaikka että mummo kuoli ja se oli tosi läheinen, mutta jos pääsee itse pätemään sillä että isä kuoli viime vuonna niin tavallaan pääsee ylemmälle levelille siinä säälin haussa.

Itse en oo koskaa moista ymmärtäny, mulla nyt on niin perkeleen tapahtumarikasta ollu tässä ainakin viimenen vuosi että melkee ottaisin mielummin sen pyyhekumin kätee jos jollekkin pitäs omasta elämästä jotain sepustaa :D

Mutta tollasia ihmisiä vaan oikeesti on, niihin ei turhan paljon kannata aikaa kuluttaa, helpoimmalla pääsee kun ei sen lähemmin tutustu. Ja narsistin piirteet osuu aika hyvin varmaa puoliin paskanpuhujista.

^Kunnioitettavan hyvä muisti, itse en juuri muista mitä oisin 4-5 vuotisena haastellut. No mulla on muutenkin huono muisti...

Muistan siis jotain semmosia, että kerroin kavereille että meillä oli esim seega. sit ko ne tuli käymään ni se oli aina lainassa tai korjattavana tai jotain, jne. Ei nyt pysty kyl kovin tarkkaa muistaan mut jotain tommosta pikkunaskalin legendaa :D

Inttiä ei lasketa, siellä kaikki valehtelivat ja ketään ei kiinnostanut.

Itse en ikinä puhu paskaa. Aina tosi asia.

Kunnia menee, maine senku kasvaa.

Joo välil kyl vituttaa kuulla itestään asioita jotka tulee itelleenki yllätyksenä, joskus oon jopa miettiny onkoha mulla joku kaksoisolento.

Pitäskö kysyy mutsilta tai faijalta :whip:

Kaikista vittumaisinta on kun nämä sankarit päättävät ruveta kertomaan muille (selän takana tietysti) paskajuttuja juuri sinusta! :curs:

Kaikista vittumaisinta on kun nämä sankarit päättävät ruveta kertomaan muille (selän takana tietysti) paskajuttuja juuri sinusta! :curs:

Toi on joo kaikkein vittumaisinta. Yleisempää tosin pikkukylissä joissa elellään 'kaikki-tuntee-kaikki'-periaatteella.. Vähän jos maha pömpöttää ku käyt kaupassa ni ens viikolla kuulet joltain sun isoveljen mutsin siskon naapurin horon suusta kuinka huono teiniäiti susta tulee :D :D Ei mitään henk.koht kokemuksia asiasta mutta vähän tuppaa yleensä paisumaan tollaset asiat

Mun mielestä on täysin eri asia olla hyvä tarinankertoja ja värittää/liioitella joitain asioita hyvässä mielessä, kuin se että oikeasti valehtelee ihmisille suut ja korvat täyteen.

Mun yläasteaikana yksi tyttö oli sellainen joka valehteli aivan mielettömästi ja kertoi niin älyttömiä juttuja ettei ne mitenkään voisi edes mennä läpi. Mm. kolmen vuoden ajan intti Madonnan olevan hänen serkkunsa, ja että hänen kotikartanossaan (asui kyllä ihan hienossa vanhassa talossa) järjestetään juhlat johon tulee kaikkia maailmanluokan tähtiä ym.

Mun luokalla yläasteella oli yks tyttö jolla oli vikana vuonna kaikenlaisia vaivoja, nilkka/polvi/lonkka/joku fucking raaja paskana ja lähes päivittäin vaihtu se jalka kumpaa "varo" kun keppien kanssa linkkas käytävillä.. Samalla tyypillä oli keuhkoahtauma, haimasyöpä ja pari-kolme aborttiakin taisi ehtiä tekemään siinä ysi luokan aikana:D

Mun luokalla yläasteella oli yks tyttö jolla oli vikana vuonna kaikenlaisia vaivoja, nilkka/polvi/lonkka/joku fucking raaja paskana ja lähes päivittäin vaihtu se jalka kumpaa "varo" kun keppien kanssa linkkas käytävillä.. Samalla tyypillä oli keuhkoahtauma, haimasyöpä ja pari-kolme aborttiakin taisi ehtiä tekemään siinä ysi luokan aikana:D

Ettet vaan havahtunut katsomaan peiliin iltasella? ":D"

Tulipas hämäriä muistoja mieleen kun lueskelin tätä kettinkiä. 5-6vuotiaana olin aivan tajuton paskanjauhaja. :D mm. tarhan retkellä käveltiin talojen ohi ja tietenkin mun isä omisti niistä suurimman osan ja ne oli ikkunoita myöten täynnä rahaa sisältä. Tietenkin porukka usko jokasanan. Omistin myös itse Roope Ankka-tyylisen rahasäiliön. Otin myös Afrikan tähti-rahaa mukaan tarhaan ja uskottelin sen olevan oikeaa. Vaihdoin "rahaa" muiden tarhalaisten leluihin. :D Ovela paskiainen olin. Bullshit jäi sitten sinne eskariin. (onneks)

En puhu paskaa kun väitän, että en puhu enää paskaa. ;)

Ettet vaan havahtunut katsomaan peiliin iltasella? ":D"

Hah, ei mun tarvi keksiä sairauksia ja vammoja. On niitä ollu ihan riittävästi omalle kohdalle tässä lyhyen elämän aikana, mutta en nyt mitään sairaskertomusta ala tähän vääntämään tai kohta mut mielletään paskanpuhuja rinsessaksi :D

Yksi tämmönen tuttu löytyy kanssa, lähes joka asiaa on pakko värittää. Kaveri on mm. keilannut 329 pisteen sarjan. (Keilauksesta tietämättömät: 300 on max). Myös jostain singstarista oli joskus saanut jtn 12000 pistettä jakun ilmotin että 10k on maximi, niin perusteli ennätyksensä sillä, että hänen perhe on musikaalinen. Pappa omisti silja linen ja hki-vantaan lentokentän jne. Ja ikää tais olla näitä kertoessa jtn 23 tienoilla, ettei ihan mistään nassikan puheista ollut kyse.

Mä luulen että tuo juttujen keksiminen on sairaus, vähän niinkun kleptomania. Tuskin kukaan ihan omaksi huvikseen keksii uskomattomia tarinoita - jos ei lasketa mukaan juttuja millä yritetään jotenkin hyötyä toisista.

Mulla oli kans lapsena kaveri, joka kertoi todella piiiitkiä tarinoita mitä keksi ihan päästään. Esimerkki: Olivat menneet käymään ruotsissa "lännenmaassa" (vai kävivätköhän oikeasti missään?) Tämä oli siis 80-luvulla joku puuhamaan tapainen turistirysä wild west hengessä. Siellä saivat kuulemma leikkipyssyt, millä pystyi ampumaan paikalla olleita näyttelijöitä. Hänkin ampui pari jamppaa katolta, ja tippuivat maahan. Saluunassa sai limpparia, mutta se myytiin viskilasissa. Alueella sai liikkua vapaasti ja tehdä mitä halusi. He olivat esim. kaapanneet junan ja heittäneet veturinkuljettajan ulos junasta. Juna meni fort knoxiing, eli joku keskuskultavarasto. Sieltä he pöllivät kultaa - muttei se oikeata kultaa ollut, vaan heinäpaaleja. Ja sitten he ratsastivat pois. Toinen kaveri meikältä meni sitten äitinsä kanssa siellä käymään seuraavana kesänä. Sanoi että se oli semmoinen pieni väsynyt paikka, missä oli joku nallipyssy näytös missä kaksi näyttelijää ampui toisiaan. Ja sitten oli vain pari kauppaa missä myytiin muovipaskaa ja lasten stetsoneita.

Ennen kuin menin inttiin, jamppa kertoi että rankkaa oli. Hänkin oli erikoisjoukoissa ja tetsasi aivan simona. No itse menin lämäriksi, ja eiköhän kaiffari kertonut heti että hänkin oli lämärinä ja rankkaa oli. Myöhemmin yksi tuttu kertoi että hänen tietääkseensä ko. jamppa oli B-mieskirjurina jossain E-komppaniassa. Mutta tosi mukava ja positiivinen kaveri se kyllä oli ja on varmaan vieläkin. Mutta kai se oikeasti elää puolittain omassa maailmassa.

Oma kaverini, jota nyt en ole varmaan viiteen vuoteen nähnyt, oli myös kova puhumaan paskaa. Hän oli lähtöisin ehkä hieman huonoista oloista: Asui 5 henkisen perheensä kanssa pienessä yksiötä vastaavassa mökissä. Olen miettinyt, että miksi tästä kaverista tuli sellainen paskanpuhuja pikkurikollinen, ja oma hypoteesini on, että hänen täytyi jotenkin pönkittää itsetuntoaan ollessaan muiden "normaaleista" lähtökohdista tulleiden kanssa. Jälkeenpäin mietittynä tällä kaverilla oli myös tapana suorastaan nauttia toisten epäonnesta. Aivan kuin se olisi bonusta hänelle, kun joku toinen epäonnistuu jossain.

Sama kaveri lainasi joskus vuosia sitten minulta 10 euroa autonostoa varten. Soitti seuraavana päivänä lainatakseen vielä toiset 10 euroa, jotka myös lainasin. Kolmatta en enää lainannut ja tämä kaveri siitä närkästyneenä sanoi, että jos en anna 10 euroa, niin hän ei maksa takaisin lainaamaansa 20 euroa :rolleyes:.

Inttiä ei lasketa, siellä kaikki valehtelivat ja ketään ei kiinnostanut.

Itse en ikinä puhu paskaa. Aina tosi asia.

Intissä oli vitun hyvä aina lomien jälkeen kun joku kysyi "kuka sai lomilla pillua?", niin koko tupa huudahti yhteen ääneen "minä!!"- sitten kaikki katsoivat aina toisiaan, ja sitten puhe jatkui jostakin ihan muusta :D

Meillä on töissä työntekijä joka on kova puhumaan selän takana pahaa toisista. Sehän nyt tietysti on ihan normaalia, kaikki ihmiset sitä tekee, tämä kaveri vaan tekee vähän muita enemmän. Mutta pahaksi homma menee siinä vaiheessa kun se alkaa puhumaan selän takana pahoja juttuja jotka on ihan paskaa. Tietysti oma etu mielessä. On saanut tällä toiminnallaan aikaiseksi muutamia todella ikäviä asioita, varmasti tietoisesti. Kaveria on vaikea vihata kun se on mukava mies ja tekee aina hommat ahkerasti ja auttaakin monesti. Mutta kun se touhua katsoo vähän kauempaa niin on viekas mies jolta tuntuu moraali puuttuvan.

Oma kaverini, jota nyt en ole varmaan viiteen vuoteen nähnyt, oli myös kova puhumaan paskaa. Hän oli lähtöisin ehkä hieman huonoista oloista: Asui 5 henkisen perheensä kanssa pienessä yksiötä vastaavassa mökissä. Olen miettinyt, että miksi tästä kaverista tuli sellainen paskanpuhuja pikkurikollinen, ja oma hypoteesini on, että hänen täytyi jotenkin pönkittää itsetuntoaan ollessaan muiden "normaaleista" lähtökohdista tulleiden kanssa. Jälkeenpäin mietittynä tällä kaverilla oli myös tapana suorastaan nauttia toisten epäonnesta. Aivan kuin se olisi bonusta hänelle, kun joku toinen epäonnistuu jossain.

Sama kaveri lainasi joskus vuosia sitten minulta 10 euroa autonostoa varten. Soitti seuraavana päivänä lainatakseen vielä toiset 10 euroa, jotka myös lainasin. Kolmatta en enää lainannut ja tämä kaveri siitä närkästyneenä sanoi, että jos en anna 10 euroa, niin hän ei maksa takaisin lainaamaansa 20 euroa :rolleyes:.

Tuli mieleen eräs mieltäkiihottava ja jopa erityisen mielenkiintoinen asia.Oikeastaan teoria.Olen tuntenut oikeastaan lähes samanlaisia henkilöitä.Enemmän se alkoi tässä ottaa mielenkiintoni,kun huomasin tuon "ei maksa takaisin lainaamaansa 20 euroa",sillä samanlainen henkilö kirjaimellisesti sanoen ryösti minut,ja sanoi ettei ryöstänyt,ja hoki vain,että maksa vielä vähän lisää,niin saat takaisin.Tuollainen tapa olisi mielestäni täysin selvästi ryöstöä.Huh,pakko olla kiitollinenkin siitä,että olen järki-ihminen ja minulla on aika kaunis mieli;En ikinä,tai sanotaankos,että en ajattele läheskään samoin kuin toiset,se on selvä se...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom