Mun entisellä opiskelukaverilla on tällainen paskanjauhaja-aviomies. Ne on kesänä muutamana nyt käyneet täällä meidän luona kyläilemässä, ja joka kerta pitää aina tsempata itseään tähän koitokseen.
Se mies on (omien puheidensa mukaan) ravintolakokki yhdessä ihan oikeasti olemassa olevassa stadilaisessa ravintolassa, jossa käy
koko ajan kaikenlaisia julkisuuden henkilöitä Isä Mitrosta Tarja Haloseen. OK, toki mahdollista, mutta aika epätodennäköistä. Erityisesti siellä käy sellaisia tunnettuja henkilöitä, joihin mulla ja miehelläni on jonkinlainen yhteys, kuten Ile Kallio.
Sen työnantajalla on 80-luvun Chevrolet Caprice, ihan vakiovehje, jossa on 1000 heppaa. Joo, tuollaisessa on tehot vakiona lähempänä 150 hevosta.
Se osti viime kesänä vanhan Taunuksen, jolla se on ehtinyt vuodessa ajaa 30 000 mailia, eli melkein 50 000 km. En tiedä, missä välissä, kun se tuntuu olevan koko ajan siellä töissä siellä ihmeravintolassaan (12 h/vrk).
Se oli siellä Taunuksellaan ottanut skabaa jonkun Rättisitikan kanssa - Sitikka oli mennyt ohi siitä, ja tämä oli lähtenyt perään. Vauhtia oli ollut ensin 50 mph, sitten 60 mph, sitten 80 mph, ja lopulta oltiin menty Sitikalla ja Taunuksella peräkkäin 100 mph, eli 160 km/h. Joo. Oli kuulemma ollut turbotettu Rättäri.
Se ekana kesänä täällä käydessään selitti näin: joku merivoimien upseeri oli ollut lomallaan huviveneilemässä Helsingin edustalla. Oli tullut vastaan joku Merivoimien suuri sotilasalus, joka oli jättänyt tekemättä
lipputervehdyksen tämän korkea-arvoisen upseerin huviveneelle. Koko helvetin sotilasalus siis käännettiin ympäri, jotta se voisi oikeaoppisesti suorittaa lipputervehdyksen.
Sitten sillä jätkällä on kädet mitä ilmeisimmin tehty asbestista, sillä omien sanojensa mukaan se töissä nostelee tulikuumia uunipeltejä paljain käsin pois uunista. Se on pari kertaa yrittänyt meidänkin nähden käsitellä jotain polttavan kuumaa uunipeltiä tms. paljain käsin - yllättäen ne polttikin sen käsiä (olisitteko voinut arvata?!). Mikä oli syynä tähän yllättävään poltteeseen? No se, että se ei ollut ollut töissä pariin viikkoon, vaan lomalla, joten kuumankestokyky oli hävinnyt käsistä. :jahas:
Ok, paskanjauhaminen vielä ehkä voisi mennä, mutta kun se
haiseekin paskalta. For real. Se ei käy pesulla. Kerran se oli vaimonsa kanssa tässä meillä 4 päivää kylässä, ja joka ilta se kävi mun miehen kanssa saunassa. Se ei kuulemma kertaakaan pessyt itseään, ei ennen eikä jälkeen saunan. Eikä se käynyt muuhunkaan aikaan päivästä suihkussa. Ja siltä se haiseekin. Ei saippuaa, ei deodorantteja. Yäh. Hikiset, inhottavat vaatteet, hyi helvetti! Se haju on varmasti monen nenään aivan järkyttävä, koska minä, jolla oikeasti on maailman huonoin hajuaisti, haistan sen monen metrin päästä. :urjo:
Viime kesänä se leuhotti yhdelle meidän kaverille, että se oli valittu jo Naganon olympialaisiin syöksylaskuolympiajoukkueeseen, ja se oli ennen kisoja Alpeilla harjoittelemassa sitä syöksylaskua. Siellä kävi niin ikävästi, että se meni nurin, loukkasi päänsä, ja se jouduttiin lennättämään helikopterilla pois sieltä vuorilta, mutta sitä ennen sen kalloon piti porata reikä, että sieltä saatiin painetta pois. Sinne meni sen syöksylasku-ura!
Samoin se kerran leuhki fantastisella golf-tasoituksellaan yhdelle meidän kaverille, joka pelaa golfia. Kaveri vain ihmetteli, että onpa hyvä tulos vain pari vuotta golfia pelanneelle jätkälle...
Tässä tais olla parhaat sen jutut. Niitähän tulee koko ajan lisää kyllä... Minä ja mies kun ollaan autoihmisiä, niin meille se kertoilee aika paljon kaikenlaisia fantastisia autojuttuja, joissa ei luonnollisesti ole päätä eikä häntää. Tällaisen ihmisen kanssa voi vain myötäillä, ja tehdä ehkä lisäkysymyksiä ja nauraa partaansa kun se puhuu itseään pussiin! :hyvä: Oikeasta keskustelusta ei voi puhuakaan...