Paskanpuhujat

Ikä
42
Puhutaas vähän paskanpuhujista. Suurin osa varmaan tuntee jonkun, tai on itse sellainen. Antaa tulla juttua ja tarinaa näistä. Ja mietitään mikä oikein saa ihmisen puhumaan niin paljon paskaa? Miksi ne tekee sellaista? Paras olisi tietysti, jos joku tällainen kehtaisi ilmoittautua paskanpuhujaksi ja valottaisi vähän asioita. Itse kun en oikein ymmärrä mitä siitä saa irti.

Tuli tässä mieleen yksi vanha tuttuni, josta koko threadi sai alkunsa. En ole kuullut miehestä mitään moneen vuoteen, mutta kova se oli paskaa puhumaan. Tuntui aluksi ihan mukavalta tyypiltä ja jutteli aina niitä näitä. Omisti sitä ja tätä ja oli joskus ollut itsekin kova nosteleen painoja. Jotain oli voimailussa voittanutkin. En ikinä osannut kyseenalaistaa sen juttuja, kun ei se ikinä vetänyt liian överiksi.

Tyyppi oli kuitenkin sellainen, että sen sanaan ei voinut luottaa muutenkaan. Sovittiin vaikka, että tehdään huomenna jotain siihen ja siihen aikaan ja se tulee hakeen mut. Aika tuli ja meni, mutta miestä ei ikinä kuulunut, eikä vastannut puhelimeen. Toistui muutaman kerran, kunnes kyllästyin.

Vähitellen tajusin mikä se on miehiään ja oikeastaan vasta vähän myöhemmin keksin, että kaikki mitä se puhui, oli varmasti paskaa. Ihmettelen vain sellaista käytöstä, kun ei se ikinä yrittänyt edes hyötyä musta millään tavalla. Kunhan vain lämpimikseen puhui paskaa.

Niin, mites muilla? Tunnetteko? Oletteko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä on niin tylsä elämä, että välillä pitää vetää värikynällä stooria. No ei, onhan noita muutama tuttu, jotka sanoo toista ja tekee aivan päinvastasta.
Katon kuitenki yleensä sormien läpi ns. selvät paskapuheet, jos muuten kaveri on mukava.

Kaikki varmaan tuntee paskan puhujia, mutta mun paras ystävä on paskanpuhuja, mutta se osaa heittää niin hyvää stooria että saa aina nauraa niin saatanasti että se saa anteeksi kaikilta paskanpuhumisen.Toiset kyllä uskoo kaiken mitä se puhuu.

Räikein tapaus oli joskus aikoinaan koulussa samalla luokalla, oltiin kuitenkin jo täysi-ikäisiä. Kaveri lähes aina joko puhui paskaa tai liioitteli räikeästi. Aluksi tosissaan vaikutti ihan hyvältä tyypiltä, mutta äkkiä siihen kyllästyi.

Paskan puhumisen huomasi viimeistään siitä kun tyyppi kertoi aika usein samoja juttuja ja aina vähän eri tavalla, aina enemmän liioittelen jne. En mä oikeen tiedä miksi joku noin tekee, kai se halusi huomiota.

Entisessä duuni paikassa oli yks duunikaveri, joka oli ihan rento ja hyvä tyyppi, jonka kanssa oli hauska heittää läppää usein ja tuli hengattuukin välillä vapaa ajalla. Hänellä tuntui olevan jokaisesta harrastuksestani jotakin kokemusta ja mitä ihmeellisempiä tarinoita/tuloksia hän oli tehnyt ja hän koitti usein pistää asioita paremmaksi mitä hänelle kerrottiin. Mitä pitempään hänet tunsin huomasin, että puolet hänen jutuistaan oli pelkkää paskaa, jota hän yritti keksiä koko ajan. Menin tyhmyykissäni lainaamaan tälle kaverille suht ison summan rahaa, jonka hän lupasi aina maksaa jonakin tiettynä päivänä, mutta mitään ei kuulunut jolloin joutu kyselemään enemmän ja sai mitä mielenkiintoisempia tarinoita vastineeks.. Tosiaan tämä kaveri oli taas erittäin ystävällinen ja avulias ja teki muille paljon palveluksia ja auttoi muita ja piti toisten puolia ja oli jollain tapaa erittäin sympaattinen jonka takia uskoin hänen myös maksavansa rahani takaisin, vaikka paskanpuhuja hän olikin. Eipä tästä tyypistä ole vähään aikaan mitään kuulunutkaan, ja rahojani tuskin saankaan enään koskaan takaisin..

On se kyl joo iha vitun outoa, mitä helvettiä paskanpuhujien päässä edes liikkuu? en tiedä. tekisi mieli kuitenkin tietää... mitä saatanaa
Tunnen kyllä juu parikin paskanpuhujaa... toinen niistä vain puhuu paskaa kavereista muille kavereille ja puukottelee selkää suht isoteräisellä puukolla :curs: joutais saada turpiin moiset perkeleet. !! :curs:

Tunnen monia, pari-kolme sairaalloisen paatunutta paskanpuhujaa. Jutut oli sitten niin överiksi vedettyjä että ei tiennyt itkeäkö vai nauraa, enempi tunsi suurta myötähäpeää. Luulen että uskoivat itsekin niihin. Monia jotka puhuu paskaa jollain osa-alueella, miksi oli poissa töistä, viikonloppuna tapahtuneita juttuja jne. Miten nuoret 20v naiset taas olivat paikallisessa piirittäneet häntä (58v), mutta hän ei kiksauttanut vaikka kerjäsivät. Näitä löytyy enemmän kuin edes haluan muistaa.

Työpaikalla on sellainen paskanpuhuja, että välillä mietin onks sillä joku toinen persoona jonka puolesta puhuu vai mitä sen päässä liikkuu. Se on vielä kaiken lisäksi aivan saatanan hyvännäköinen muija, joka nyt ei liity asiaan mitenkään. Kaikista paras on se, että se jää kiinni valheistaan todella nopeasti eikä kuitenkaan osaa lopettaa. Vituttaa vaan se, että kusettaa esimiehiä päin näköä eikä nämä osaa uskoa että on kusettaja koska on niin hyvä työssään. Viimeisin paskanpuhuminen oli just pari päivää sitten, ku ylpeänä väitti saaneensa liput futiksen mm - kisojen finaalipeleihin. Sanoi että faija osti ja kuinka ihana isä onkaan!. Vittu mikä ilme tuli naamalle, ku sanoin sille ettei niitä lippuja vielä myydä.

No okei,pakko myöntää,että jos ei ihminen ole tarpeeksi vahva tai osaava jollakin tavalla(Esim.voimailussa yms.),ihminen alkaa ihmismielensä vuoksi(riippuu mielestä) kertomaan sellaista juttua,jossa ei ole edes logiikkaa.Meinaan,että...Se on niinkuin ihmisyyden esimerkki oikeastaan.Vaikkaa tosin mielestäni ihmiset voisivat olla henkisesti paremmallakin tasolla.Ihminen haluaa olla parempi,mutta loppujen lopuksi teorian mukaan ja omakohtaisenkin kokemuksen osalta(itse puhun hieman ehkä liioiteltuja asioita,johtuen vain siitä,että tekniikallani se onnistuu,siis voima-asioissa),ja jos se asia paljastuu jotenkin pieleen suoranaisesti,henkilön tulisi alkaa ajatella,miten voisi ehkä OIKEASTI tehdä sen asian sen kälättämisen sijasta.;D

^ Nyt sitte oikeesti.. Neljästi olen yrittänyt tavata tuota juttua ja jostain syystä en saa punasesta langasta kiinni..

Tosin nauran joka kerta, kun luen: "ihminen alkaa ihmismielensä vuoksi(riippuu mielestä)"- kohdan :lol2:

Ja olen paskanpuhuja sillä asteella, että vedän juttuja joskus överiksi ja hauskuutan kavereita sillä.. Kuitenkin niin, että kaikki tajuavat homman..

No okei,pakko myöntää,että jos ei ihminen ole tarpeeksi vahva tai osaava jollakin tavalla(Esim.voimailussa yms.),ihminen alkaa ihmismielensä vuoksi(riippuu mielestä) kertomaan sellaista juttua,jossa ei ole edes logiikkaa.Meinaan,että...Se on niinkuin ihmisyyden esimerkki oikeastaan.Vaikkaa tosin mielestäni ihmiset voisivat olla henkisesti paremmallakin tasolla.Ihminen haluaa olla parempi,mutta loppujen lopuksi teorian mukaan ja omakohtaisenkin kokemuksen osalta(itse puhun hieman ehkä liioiteltuja asioita,johtuen vain siitä,että tekniikallani se onnistuu,siis voima-asioissa),ja jos se asia paljastuu jotenkin pieleen suoranaisesti,henkilön tulisi alkaa ajatella,miten voisi ehkä OIKEASTI tehdä sen asian sen kälättämisen sijasta.;D

Sori lihasperuna, että kiinnitän huomion juuri sinun postauksiisi.. Mutta nyt on pakko sanoa, että sun postaukset aiheuttavat minulle ja varmasti myös muillekkin sellaisen olon, kuin opettelisi lukemaan uudelleen jotakin uutta kieltä..

Eräs kaverini jota olen tuntenut jo yli 20 vuotta on pienestä pitäen ollut paskanpuhuja. Kyllähän sitä jo nassikkana tajusi että yli puolet sen jutuista oli täyttä paskaa. Olen miettinyt että olisko jutut säilynyt yhtä värikkäinä tähän päivään asti, jos silloin aikoinaan olis jo jaksanut vaan huomauttaa joka tarinasta. Nykyään sen jutut menee jo toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Milloin on ostamassa mitäkin autoa, pyörää, venettä, vesijetti ym. ym. Tai mitä uskomattomampiin tilanteisiin on joutunut tai todistanut.

Sori lihasperuna, että kiinnitän huomion juuri sinun postauksiisi.. Mutta nyt on pakko sanoa, että sun postaukset aiheuttavat minulle ja varmasti myös muillekkin sellaisen olon, kuin opettelisi lukemaan uudelleen jotakin uutta kieltä..

Joten tässä tapauksessa ei puhuta paskaa vaan lihasperuna kirjoittaa täyttä paskaa....

Armeijassa oli yksi tyyppi, joka kertoi aivan mieletöntä legendaa koko ajan. En nyt muista juttuja enää tarkasti, mutta ne olivat siis sellaisia että niillä ei ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia olla totta (hänet oli esim. valittu jo aliupseerikoulutukseen. Muuten ihan kiva, mutta oltiin oltu intissä sen pari viikkoa eikä mitään testejä tai hakuja ollut edes alkanut).

Kyllä mä tykkään itsekin höystää jotain mehevää juttua hiukan, sillai viattomasti kuitenkin. Uskon että kaikki kuitenkin osaavat "oikolukea" kertomani, eli tietävät totuuden, mutta nauttivat hauskasti liioitellusta tapahtumasta.

Omat motiivini on hauskuuttamisessa. Uskon että paatuneilla paskanpuhujilla syy on tavallaan pätemisen tarve, tai olla parempi kuin onkaan (eli itsetunnostahan tuossa on kysymys).

Mä oon yleensä full of shit. Mutta irl joskus saatan olla fucking serious jos on merkittävistä asioista kyse. Sillon en myöskään kuuntele tippaakaan bullshittiä.

Joskus paskan puhuminen on ihan hauskaa, siis sellainen pieni ja viaton. Jos värittää hiukan tarinaa, niin se tekee jutusta vain mielenkiintoisemman - enkä tarkoita suoranaista valehtelua, vähän vain väriä.

Tai sit sitä on niin tylsä elämä, et ei keksi muuta keinoa saada mielenkiintoa elämään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom